Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Chansoe (Turks/Roemeense)

(1/1)

Vazkor:
CHANSOE (SixSens) - Blonde Slut Experience :pica22
Bij deze recensie


Paspoortje:
[box title=CHANSOE]
Land:             Half Roemeens, half Turkse
Taal:              Engels, Roemeens, Turks, Slets
Leeftijd:         24 ofzo, never asked
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m67
Ogen:       groen
Model:            normaal
BH:                 B
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings: tattoo bij de bekken   
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken PSE Rollenspel SM
[/box]


Uiterlijk

De dame deed me aan nog een andere denken die zeer werd verfoeid maar met wie ik altijd een erg goede tijd heb gehad, het type blonde slet met ondeugende ogen die veel pret beloven. Ze is normaal gebouwd, heeft een tattoo maar als gewoonlijk let ik daar niet echt op. Ze heeft kleine groene ogen die je stout en onvervaard kunnen aankijken en stoute blikken vind ik erg opwindend.  :-P


Karakterschets

Ze is zo'n type 'blond sletje, voor veel in' en het klikte meteen erg goed op de kamer. Geen geklaag of getruezel, ze wist me meteen goed in te pakken.  ;D


Presales

In de bar achtervolgde ze me nadat ik initieel nee heb gezegd. Ze bleef aandringen stond geil tegen me aan te wrijven. Ik was nog redelijk gaar voor een nieuwe kamer want die ultrakorte sessie met Melanie volstond echt niet. Ik gaf het een go zei het met mijn reserves.


Kamer

Zelfde als waar ik met ! Julia was geweest, 24 beneden.


Kamersessie

1) Duur:
Ze is correct met tijd geweest en we hadden hier een vol half uur, meer tijd was er ook bijna niet meer, het was niet lang voor de club werd gesloten.

2) Communicatie en klik:
Zeer goede communicatie en klikte meteen erg goed. Ze heeft dat ondeugende speelse dominante karakter waarmee ze uiterst geschikt is om in no time de juiste knopkes in te drukken bij deze ijsbeer en dat deed ze met verve. Ze is zeer betrokken in de actie en van enige afstandelijkheid of weerstand was hier absoluut geen sprake

3)Sessie:
Stout, ondeugend, speels,stomende seks en qua uitvoering van wilde fantasieën kan ze meteen naar de top gebracht worden. Ze kon me 3x doen komen in die korte tijd en dat is een record en dat wil zeggen dat ze helemaal mijn type is!  Het was zo lekker met haar te neuken dat ik 2x na elkaar kon komen dus en dat gebeurt niet te vaak meer. Zij leek er ook erg van te genieten. Ik kwam nog eens doggy ook. Prima meid!

 yourock


Afhandeling en betaling

50€ en kus.


Aftersales

Einde van de dag dus niet meer.


Fazit en Score beleving

Geweldige dame en wie weet doe ik nog eens mijn tweede trio ever met haar en Melanie of Mara?

Belevingsscore: ****1/2

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie