Auteur Topic: Verversrui 02/1, Melissa-Mexico (dagshift)  (gelezen 37548 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tuftuffer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
  • Utrum vir ille iuvenis an senex est?
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/1, Melissa-Mexico (dagshift)
« Gepost op: 22 oktober 2020, 17:03:51 »
Vreemd dat er van deze dame nog geen topic bestaat, ze staat daar nu toch al enkele jaren.  Ik ga er regelmatig naartoe,  denk ondertussen al een keer of 5-6 of zoiets.  Is altijd lief en vriendelijk met goeie service.  Beetje ondeugend soms, en zeer speels.  Vlot in de omgang, grappig ook.  Moedertaal is Spaans, maar spreekt ook Engels en zéér behoorlijk Nederlands.
Halverwege de dertig, de juiste leeftijd ken ik, maar die geef ik hier niet mee, schat hem zelf maar.
CupSize: een mooie C, beetje silicone wel.
Heb mij nog nooit bedrogen gevoeld, goeie verstandhouding mee, voel mij thuis bij haar. 
What you see is what you get, bij Melissa: ze ziet er niet alleen goed uit, en ze is ook gewoon goed.  Hygiëne is top, niks op aan te merken en zij wast zich en ik was mij ook altijd zelf, zonder dat daarover iets gevraagd wordt.  Ik betaal ook altijd gewoon €100, zonder discussies of gezever, mét respect. 
Ofwel op voorhand €50 en nadien extra €50, ofwel achteraf ineens €100.  Zo heb ik het graag en de dames ook denk ik. Als ze minder krijgen van mij, dan heeft dat ook zijn redenen.

Enfin, soit, Melissa: een aanrader.

Overigens: blijkbaar een zeer kalme periode tegenwoordig, hoe zou dat toch komen... tiens tiens tiens...
Amori inter virum ac mulierem, qui non ex cogitatione nascitur neque ex sola voluntate verum certo quodam modo homini imponitur, Graecia antiqua nomen tribuit eros...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/1, Melissa-Mexico (dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 22 oktober 2020, 18:12:18 »
Melissa is een zeer vriendelijk meisje.  Door omstandigheden heb ik haar bij de heropening van het SKW een klein beetje beter kunnen leren kennen, en op die manier mocht ik met haar joviale lach kennis maken. Ook nu nog altijd. En ja, zij spreekt Nederlands.

Offline Thalysman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Treinreiziger
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/1, Melissa-Mexico (dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 4 juli 2021, 16:08:09 »
Momenteel werkt Melissa elke dag tot ongeveer 15:00 ofzo.  Nog steeds op VR 02/1.

Offline Lookydeleeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/1, Melissa-Mexico (dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 23 juli 2021, 17:16:02 »
Zeer lieve en mooie dame. Neemt haar tijd en geeft prima service. Zal ze zeker nog eens bezoeken.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/1, Melissa-Mexico (dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 23 juli 2021, 17:51:58 »
Zeer lieve en mooie dame. Neemt haar tijd en geeft prima service. Zal ze zeker nog eens bezoeken.


Leuk maar wat meer details over haar prijs en service zouden misschien wel interessant kunnen zijn voor andere wandelaars, niet?  ;)  :))

Offline Lookydeleeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/1, Melissa-Mexico (dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 25 juli 2021, 11:45:09 »



Leuk maar wat meer details over haar prijs en service zouden misschien wel interessant kunnen zijn voor andere wandelaars, niet?  ;)  :))
[/quote]


Prijs: 50 voor de standaard sessie, 100 voor langere sessie. Service: zoenen, strelen, PMC, ballen likken, diverse standjes (MC), beffen. Heb geen « speciale » dingen gevraagd. Ben wel tevreden en zal haar zeker nog bezoeken.

Offline Thalysman

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Treinreiziger
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/1, Melissa-Mexico (dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 5 september 2021, 14:03:27 »
Met vakantie vanaf vandaag 05/09 tot zeker 20/09, misschien blijft ze nog een paar dagen langer weg.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 02/1, Melissa-Mexico (dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 5 september 2021, 16:18:42 »
Dat had ze inderdaad aangekondigd. Soms worden de plannen van terugkomst nog wel eens wat verschoven, vooruit of achteruit. Maar Melissa blijft in elke geval een vriendelijke dame die het zeker waard is om uit te kijken naar haar terugkomst.