Forum > ALGEMEEN

TRUMPIE STUMPIE

(1/4) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: Vanderbeffen op  3 november 2020, 22:54:00 ---Dan ter zake. Lees ik nu ook hier al iets van 'basisregels'? Ik kreeg er bijna covid 69 van... sexmachine die in het spoor van de experten van onze coronasamenleving gaat lopen???

 :dance2 :dance2 :dance2

--- Einde van citaat ---
Ik eis dat de stemmen die tijdig zijn binnen gekomen niet meer geteld worden, en ik zal dat voor het Hoog Gerechtshof brengen.
Oftwel ..... Trump voelt nattigheid dat enkele staten hem nog gaan ontglippen, doordat er nog miljoenen stemmen die per post zijn binnengekomen, moeten geteld worden.
En die polls wijzen allen op een zeer nipte overwinning daar voor Biden, net door die stemmen die op voorhand zijn uit gebracht.

De toespraak die Trump gaf vanmorgen was dus de meest "embarrasing speech ever"
De wereld is naar de kloten.

Mocata:
Waarom mensen voor een seniele oude dwaas als Biden die geen problemen ziet met het extreem linkse antifa geweld , de BLM plunderingen en alle chaos en geweld dat dat met zich meebrengt , pleit voor open grenzen en alle andere politiek correcte waanzin die zijn spindokters hem inpraten is mij een raadsel. Iedereen kan zien dat dat die arme man al lang aan het aftakelen is en enkel gebruikt wordt door de democratische partij top als marionet zodat ze achter de schermen verder kunnen gaan met hun anti-Amerikaanse globalistische waanzin.  Kwestie van tijd voordat hij het oud pekeshuis in kan en de schijnheilige Kamala Harris het roer overpakt.

De enige van de Democratische partij waar ik nog op zou willen stemmen is Tulsi Gabbard. Maar wat zij denkt past niet in het kraam van de democratische globalistische partijtop. Weg ermee zodat een corrupte marionet als Biden het kan overnemen.....


Nog een ENORME ergernis van mij in heel die Amerikaanse verkiezingen zever is de onophoudelijke leugen van Russische inmenging en dat Trump in de zak van Putin zit. Waarom hebben CNN en consoorten (en hun Belgische papegaaien van de VRT met Björn Soenens op kop) het dan nooit over een ander land waar Amerika zo aan vast hangt????



Uit wiens hand men eet wiens woord men spreekt zeker  ::)

sexmachine:
Gelukkig heeft die "debiel" Trump zich laten kennen, omdat hij al bang was dat dit ging gebeuren.
Wat staat er te gebeuren?
De swingstaten Michigan en Pennsylvania hellen de kant over van Biden ... en gelukkig maar.

Ik zeg geen goed woord over Biden, Mocata, maar als je op Trump stemt, ben je in mijn ogen een debiel.

Kijk eens gewoon naar onafhankelijke nieuwszenders, en kijk naar de interviews met Trump.
Die snapte geeneens wat de death rate is bij Corona, want volgens Trump hangt dat af van het aantal testen .... DE MONGOOL.

Ja, Biden is een oude seniele vent, maar ALLES beter dan iemand die met zijn "overwinningsspeech" de democratie op de helling zet.

Gelukkig loopt hij in zijn eigen val, en tegen 't einde van de week zijn de swingstaten Michigan en Pennsylvania democratische battlegrond.


En neen, ik ben niet voor Biden, maar ik ben wel tegen een debiel die zichzelf boven de democratie stelt, end at doet Trump   ;)

Ji praat ook zoals Trump, complotten en dergelijke meer, laat gewoon de verkiezingsuitslag spreken, zo werkt dat in eender welke democratie, en de winnaar is die aan de meet minstens 270 kiesmandaten heeft  ;D
Zonder te liggen dreigen met het Hoog Gerechtshof. Gewoon eerlijk de uitslag afwachten en dan de winnaar feliciteren, zo werkt dat nu eenmaal.

barti:
Laat ons hopen dat we inderdaad van die mongool verlost zijn.
Het feit dat hij twee maal bijna de helft van de stemmen haalde (ik zei niet 'kiesmannen', met hun debiel systeem) toont wel hoe erg het gesteld is met de gemiddelde Westerling, het feit dat hij ook in de EU populair is toont hoe we met een paar jaar vertraging de debiliteit van Amerika achterna hossen.
En neen, ik zit ook niet te wachten op een president die in 2022 COVID-21 niet zal overleven, maar de verwachting is dat Kamala Harris (zijn running mate) sowieso het boeltje overneemt over twee jaar. En dat ziet er mij eigenlijk wel een verstandig en tegelijk wat geflipt wijf uit  :lol_hitting:

Enfin, nu eens zien of hij het echt naar het hooggerechtshof brengt en of het (door hem vol republikeinen gestoken op een toch wel weer Trumpiaanse manier) hooggerechtshof hem dan ook nog gelijk durft geven. Als dat zo is, dan is Amerika (en niet Congo) het grootste apenland ter wereld qua democratie.

Het enige voordeel aan trump is dat hij soms zijn melania mee brengt. Ik denk echt dat ik die een paar keer volpompte in een rosse  buurt in het begin van mijn wandelcarrieere, en als ik mis ben mag ze nog steeds eens de hakken van haar hiel in mijn kont steken, wel op voorwaarde dat ze er een zwart lakkleedje bij aan doet.....

sexmachine:
Kijk, dat is dan de machtigste man ter wereld
Ik weet het niet hoor, als hij die grafieken boven haalt, embarrasing  ... of beter ... om te wenen  :lol

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie