Auteur Topic: Villa Tinto 27, Rossie  (gelezen 36665 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Rossie
« Gepost op: 5 november 2020, 14:07:50 »
Tel.: +32 466 01 78 70




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Rossie
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2021, 10:23:46 »
Hoe zo'n mooie meid zo'n slechte foto's kan plaatsen online.... Ik vind dat geen reclame voor haar.

Gisteren gemerkt, tot mijn grote tevredenheid, dat Kinky Kyana terug is. Maar haar shift zat er er op toen ik toekwam.
Dan ervoor gekozen om Rossie nog eens te bezoeken. Die blijft er ook al jaaaaaaren even jong uitzien qua lichaam en lijf.
Over Rossie kan je enkel maar zeggen dat ze een krak is in haar vak. geen tijdsdruk (en ik had maar voor 50 gekozen), haar lekker lang gerimd, en de reden dan ik overging naar neuken was omdat ik er zelf voor koos. Ze heeft me goed stevig bereden tot ik het zaakje in het zakje spoot.
Toch een meid waar ik af en toe eens graag binnen glijd.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Rossie
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2021, 10:48:28 »
Tja, ze heeft er nog enkele andere ook ....
Met pruik dan maar?  :-\ :-\ :-\




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Silverfox

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Rossie
« Reactie #3 Gepost op: 2 augustus 2021, 09:51:29 »
Goede morgen

Ik heb het naambordje Rossie al enkele malen zien hangen aan VT27 naast Celina.
Is het adres in het onderwerp dan fout of zijn er 2 Rossie's?

Grts

Offline Moggeallemaal

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Rossie
« Reactie #4 Gepost op: 2 augustus 2021, 10:58:09 »
Goede morgen

Ik heb het naambordje Rossie al enkele malen zien hangen aan VT27 naast Celina.
Is het adres in het onderwerp dan fout of zijn er 2 Rossie's?

Grts
Ik ben onlangs bij Rossie VT27 geweest en hoewel het allemaal niet verkeerd was, wellicht wat te subtiel voor mijn afgestompte geest, zie ik mij niet zo snel terugkeren. Toen ik op mijn rug lag kwam ze een paar keer tergend langzaam met een "zoenen"-blik  boven mijn gezicht hangen en toen kwam opeens "wanna kiss ? fifty euro extra" uit haar toch wel fraaie mondje, gevolgd door een waslijst aan andere dingen die "fifty euro" waren. Uurtje was "twohundredeuro" maar okee omdat het nu wat moeilijker is wou ze dat wel voor "onehundredfifty" doen, maar met met "fiftyeuro" voor alle extras er bovenop.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Rossie
« Reactie #5 Gepost op: 2 augustus 2021, 11:11:53 »
Ze werkt inderdaad momenteel op de VT27 (maar dat zou zomaar kunnen wisselen in de VT)
Ik zal haar adres aanpassen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 03, Rossie
« Reactie #6 Gepost op: 2 augustus 2021, 11:15:45 »
Ik ben onlangs bij Rossie VT27 geweest en hoewel het allemaal niet verkeerd was, wellicht wat te subtiel voor mijn afgestompte geest, zie ik mij niet zo snel terugkeren. Toen ik op mijn rug lag kwam ze een paar keer tergend langzaam met een "zoenen"-blik  boven mijn gezicht hangen en toen kwam opeens "wanna kiss ? fifty euro extra" uit haar toch wel fraaie mondje, gevolgd door een waslijst aan andere dingen die "fifty euro" waren. Uurtje was "twohundredeuro" maar okee omdat het nu wat moeilijker is wou ze dat wel voor "onehundredfifty" doen, maar met met "fiftyeuro" voor alle extras er bovenop.
Dat is toch gewoon de Regel van de Smid: mannen zijn als ijzer, je moet ze smeden terwijl ze heet zijn.  ;D ;D ;D

De vraag is gewoon: hoeveel had je vooraf afgesproken, en kreeg je daarvoor de dingen die zij beloofd had?

Upselling gedrag is ook aan mij niet besteed, maar je hoeft daar niet op in te gaan. Als ik ergens iets gegeten heb en de ober komt me nog vragen of ik een dessertje wil, hoef ik dat ook niet te nemen als ik daar geen zin in heb.

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 27, Rossie
« Reactie #7 Gepost op: 2 augustus 2021, 11:56:57 »
Upselling gedrag is ook aan mij niet besteed, maar je hoeft daar niet op in te gaan. Als ik ergens iets gegeten heb en de ober komt me nog vragen of ik een dessertje wil, hoef ik dat ook niet te nemen als ik daar geen zin in heb.

Soms vraagt men of je een dessert wil vooraleer je het hoofdmenu gekregen hebt, zelfs vooraleer je de menukaart hebt gekregen.
Ooit reageerde ik op een vraag  van een meisje naar meer geld met de woorden " suck it girl " ( ik wou zeggen : neen, val dood, loop naar de hel of iets dergelijks ), maar ze begreep het niet en ze begon te pijpen. Eind goed al goed .  :lol

Offline Moggeallemaal

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 03, Rossie
« Reactie #8 Gepost op: 2 augustus 2021, 12:43:10 »

De vraag is gewoon: hoeveel had je vooraf afgesproken, en kreeg je daarvoor de dingen die zij beloofd had?
Dat is het probleem ook niet, bij de kennismaking ga ik zelden meteen voor meer dan het basistarief, maar sommigen weten daar net wat meer van te maken wat de boel leuk houdt. En zoals ik zei, de dienstverlening was te subtiel.