Forum > Praatcafe

Redlights!

(1/2) > >>

seksenfun:
Ik begrijp sommige gedreven wandelaars hun wantrouwen over Redlights niet zo.

Jullie (of vooral de criticasters die geen groentje meer zijn in de betaalsekswereld) beschouwen dat als een nep-site.  Ik zou dit deels kunnen volgen, ware het niet dat je áltijd omzichtig moet omspringen met websites, met hoeren die je niet in levende lijve voor je ziet staan.

Er werd pas nog een voorbeeldje uitgelicht:
 https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maya-first-time.html .  Doe je dat er nu voor of is het zonder beter weten (waarmee ik niet negatief wil doen tegenover de persoon die het lanceerde)?  Voor wie het nog niet mocht weten, ga je toch geen date aan met een dame die haar service 24/24 aanbiedt, alle dagen en die álles doet.  Iets dat ongelooflijk lijkt, is in bijna 100 % van de gevallen ook niet waar  :douchen .

Shakir:

--- Citaat van: seksenfun op 11 november 2020, 14:19:07 ---Ik begrijp sommige gedreven wandelaars hun wantrouwen over Redlights niet zo.

Jullie (of vooral de criticasters die geen groentje meer zijn in de betaalsekswereld) beschouwen dat als een nep-site.  Ik zou dit deels kunnen volgen, ware het niet dat je áltijd omzichtig moet omspringen met websites, met hoeren die je niet in levende lijve voor je ziet staan.

Er werd pas nog een voorbeeldje uitgelicht:
 https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maya-first-time.html .  Doe je dat er nu voor of is het zonder beter weten (waarmee ik niet negatief wil doen tegenover de persoon die het lanceerde)?  Voor wie het nog niet mocht weten, ga je toch geen date aan met een dame die haar service 24/24 aanbiedt, alle dagen en die álles doet.  Iets dat ongelooflijk lijkt, is in bijna 100 % van de gevallen ook niet waar  :douchen .

--- Einde van citaat ---
Redlights zou uiteraard kunnen meevallen indien je uit je doppen kijkt.

Afgelopen zomer ben ik driemaal zonder pardon onmiddellijk weggelopen wegens fake en waarschijnlijk ook mistoestanden. Hoe dan ook geef ik toe dat ik ziende blind was voor de fake profielen op dat moment.

Nu zie ik dat mijn knuffelcontact om de Lockdown te overleven ook adverteert. Het profiel zelf trekt op geen kloten: vol schrijffouten, onsamenhangend, leestekens en spaties op de foute plaats, slechte foto's en idd ook 24/24 beschikbaar, in voor zowat alles. Mocht ik haar niet kennen zou ik er nooit op reageren. Toch is ze betrouwbaar en correct voor me, ik heb haar al zo'n driemaal bezocht in het SKW (ook voor langer dan 20 min). Zo zie je maar.

sexmachine:

--- Citaat van: Shakir op 11 november 2020, 15:14:02 ---
--- Citaat van: seksenfun op 11 november 2020, 14:19:07 ---Ik begrijp sommige gedreven wandelaars hun wantrouwen over Redlights niet zo.

Jullie (of vooral de criticasters die geen groentje meer zijn in de betaalsekswereld) beschouwen dat als een nep-site.  Ik zou dit deels kunnen volgen, ware het niet dat je áltijd omzichtig moet omspringen met websites, met hoeren die je niet in levende lijve voor je ziet staan.

Er werd pas nog een voorbeeldje uitgelicht:
 https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maya-first-time.html .  Doe je dat er nu voor of is het zonder beter weten (waarmee ik niet negatief wil doen tegenover de persoon die het lanceerde)?  Voor wie het nog niet mocht weten, ga je toch geen date aan met een dame die haar service 24/24 aanbiedt, alle dagen en die álles doet.  Iets dat ongelooflijk lijkt, is in bijna 100 % van de gevallen ook niet waar  :douchen .

--- Einde van citaat ---
Redlights zou uiteraard kunnen meevallen indien je uit je doppen kijkt.

Afgelopen zomer ben ik driemaal zonder pardon onmiddellijk weggelopen wegens fake en waarschijnlijk ook mistoestanden. Hoe dan ook geef ik toe dat ik ziende blind was voor de fake profielen op dat moment.

Nu zie ik dat mijn knuffelcontact om de Lockdown te overleven ook adverteert. Het profiel zelf trekt op geen kloten: vol schrijfouten, onsamenhangend, leestekens en spaties op de foute plaats, slechte foto's en idd ook 24/24 beschikbaar, in voor zowat alles. Mocht ik haar niet kennen zou ik er nooit op reageren. Toch is ze betrouwbaar en correct voor me, ik heb haar al zo'n driemaal bezocht in het SKW (ook voor langer dan 20 min). Zo zie je maar.

--- Einde van citaat ---
Zo blind als Trump-kiezers  ;D

Je moet eens kijken waar RL mee bezig is.
1. Ze laten advertenties toe terwijl contactberoepen verboden zijn
2. Ze laten dat enkel toe omdat ze nu heel veel geld kunnen verdienen in de crisis
3. Meiden die geen GOLD profiel hebben komen terecht op pagina 17, en dat is dan als je selecteert op Antwerpen, anders nog vijftig pagina's verder
3. Meiden zijn dus verplicht een Gold profiel aan te maken, dan zak je na 2 uur MAAR weg naar pagina 17
4. 17 pagina's met GOLD profiele, iedere 2 uur, dat zijn 200 pagina's per dag, zijn 3600 betalende advertenties per dag. Hoe Corona, waar Corona, hoe verbod op contactberoepen met 3600 betalende ads per dag (enkel en alleen bij privé-ontvangst Antwerpen)

Dus RedLights, weg ermee, ze zijn zowat de enigen in deze maatschappij die nog MOGEN (wie hen de hand boven de weledele delen hangt, Trump mag het weten) advertenties plaatsen voor iets dat VERBODEN is door de crisis.


Ik merk ook dat er hier heel wat RedLights nu goed vinden die andere mensen neerknuppelden omdat ze niet akkoord waren met de Coronamaatregelen.

Ik zie hetzelfde gedrag momenteel in Amerika......


RdLights is dus enkel een bende smeerlappen die van deze crisis gebruik maken om meiden geld uit de zakken te kloppen, en als dat moet met illegale advertenties, dan maar zo. Dat ze op iedere pagina een melding zetten dat er niet mag afgesproken worden, waarom laten ze dan wel Ads toe?
Kan daar een weldenkend mens een zinnig antwoord op geven?

deket:
Vaak worden de foto's gepikt uit een of andere modellensite en wanneer je een advertentie merkt met 24uur op 24uur bereikbaar en alle mogelijkheden,blijkt dit vaak geschreven door een Oost-Europees vriendje dat het Nederlands niet machtig is
Maar er staan ook toppers tussen,maar die leerde ik kennen omdat ik al hoorde dat ze goed zijn
Onderschat het zakleijk nstinct van de beheerder ivm deze site niet,deze man woonachtig in een Brussselse gemeente waar de mooiste voetbalclub ter wereld zijn thuiswedstrijden speelt geeft de 5de advertentie van dezelfde telkens gratis en Redlights krijgt meer bezoekers dan Afspraakjes,en Deernes tezamen,kortom de meest bezocht hoerendatesexsite,ook in het franstalige gedeelte
hand boven hoofd is wat overdreven,maar Redlights heeft wel een deal met de zeden om verdachte advertenties,zoals minderjarigen,vrouwenhandel etc door te geven

Kilroy1981:
Zojuist een afspraakje geregeld op redlights, 10 min. Voor afspraak nieuw adres door gekregen. Is dit een normale manier van werken? Ik vertrouwde het niet en heb haar in sms gestuurd dat ik het niet vertrouwde.  Ik voelde me echt niet zo veilig, er gingen allerlei filmen door mijn hoofd, overdrijf ik?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie