Auteur Topic: SexAndPleasure <== Jünther  (gelezen 9033 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
SexAndPleasure <== Jünther
« Gepost op: 6 mei 2021, 14:17:36 »
Hi guys,

Jünther heeft zich laten ombouwen tot SexAndPleasure, met een dikke, vette knipoog naar die gek van een SeksEnFun.
Ik wilde wel inloggen met Jünther maar ze willen me niet meer onder die naam. Al mijn intellectueel eigendom van het verleden naar de vaantjes ? Ik hoop het niet.

Wat leuk is: ik was dus JAREN weg van dit forum en als ik een aantal paspoortjes lees dan moet ik constateren dat de seniliteit is gaan inwerken: die wijven zeggen met niets meer !
Ofwel, zoals een collega op een ander forum zijn berichten signeerde: "vrouwen moet je leasen".

SAP (niet de ERP-software) is op moment van schrijven 49 jaar. Ik kom uit Nederlands 'Noord-Brabant'. Ik houd van voetbal, wielrennen, F1 en athletiek. Passief, kijkend, uiteraard. Stel dat je moe wordt...
Het meest echter, houd ik van onvervalste, malse vrouwenbips (mag een onsje meer zijn) en premium-quality flamoes.

Ik prijs de Heer op mijn knieën als ik weer een clubje mag bezoeken; met of zonder mondmasker zal me een zorg zijn.
Als een dartel koetje wil ik weer de wei in en vrouwen gebruiken.

De hoer is een geschenk aan mannen, die hún manier hebben van leven. Prijs de hoer.
Ode ook aan wijlen Foots, die samen met SM de commercie hier bestierde.

Moge het jachtseizoen snel weer openen !










Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SexAndPleasure <== Jünther
« Reactie #1 Gepost op: 6 mei 2021, 16:32:49 »
Hi guys,

Jünther heeft zich laten ombouwen tot SexAndPleasure, met een dikke, vette knipoog naar die gek van een SeksEnFun.
Ik wilde wel inloggen met Jünther maar ze willen me niet meer onder die naam. Al mijn intellectueel eigendom van het verleden naar de vaantjes ? Ik hoop het niet.

Wat leuk is: ik was dus JAREN weg van dit forum en als ik een aantal paspoortjes lees dan moet ik constateren dat de seniliteit is gaan inwerken: die wijven zeggen met niets meer !
Ofwel, zoals een collega op een ander forum zijn berichten signeerde: "vrouwen moet je leasen".

SAP (niet de ERP-software) is op moment van schrijven 49 jaar. Ik kom uit Nederlands 'Noord-Brabant'. Ik houd van voetbal, wielrennen, F1 en athletiek. Passief, kijkend, uiteraard. Stel dat je moe wordt...
Het meest echter, houd ik van onvervalste, malse vrouwenbips (mag een onsje meer zijn) en premium-quality flamoes.

Ik prijs de Heer op mijn knieën als ik weer een clubje mag bezoeken; met of zonder mondmasker zal me een zorg zijn.
Als een dartel koetje wil ik weer de wei in en vrouwen gebruiken.

De hoer is een geschenk aan mannen, die hún manier hebben van leven. Prijs de hoer.
Ode ook aan wijlen Foots, die samen met SM de commercie hier bestierde.

Moge het jachtseizoen snel weer openen !

Ik twijfelde eerst, Jünther ....

Ik EIS dat jij al je teksten begint met 'LES AMIS DE LA PUTAINERIE"    :lol

Welkom terug, thuis, dat jij Corina .... euh .... corona hebt overleefd, het verbaast me  ;D ;D ;D ;)

Ik zal al je oude posts overzetten naar SexAndPleasure   ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
SexAndPleasure <== Jünther
« Reactie #2 Gepost op: 8 mei 2021, 12:48:49 »
Merci, als je de berichten van Jünther wilt koppelen aan SexAndPleasure.
Het was overigens in de PSR dat we de slagzin van het forum verzonnen: "where Sex and Pleasure really matter"

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SexAndPleasure <== Jünther
« Reactie #3 Gepost op: 8 mei 2021, 17:31:18 »
Merci, als je de berichten van Jünther wilt koppelen aan SexAndPleasure.
Het was overigens in de PSR dat we de slagzin van het forum verzonnen: "where Sex and Pleasure really matter"
Je bedoelt in de freetschuur voor oude geile mannetjes?  ;D ;D ;D ;D
Tja, inderdaad, dat klopt, dat is intussen ook al meer dan 10 jaar geleden, je wordt oud Jünther  ;D  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal