Auteur Topic: Catalina Doubletstraat  (gelezen 6364 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest142220

  • Gast
Catalina Doubletstraat
« Gepost op: 5 juni 2021, 15:41:52 »
Om 12 uur s'middags in de straat beland omdat ik dacht 1 van mijn favorieten aan te treffen. Maar bleek alleen 's avonds te werken.
Zag een mooie lange dame staan met ravenzwart haar en een schitterend figuurtje.
Ok ik geef het toe, ik ben verliefd  :lol Ohoh alles maar dan ook alles klopte. Vrolijk, lief en knap en geen vriend, haha.
Pijpen was top, zij on top was heerlijk, doggy pff ze vond het zelf ook geweldig, ik was in de mood en stelde voor haar te beffen, heerlijk gewoon, schoon en fris, ze kwam klaar en zei dat ze haar benen niet meer voelde  :cheer: Waarom kom je deze vrouwen nooit tegen in "real" life?? Beffen was extra dus ik vroeg hoeveel ze nog van me kreeg, 20 Euro zei ze ... Vergeet niet de doub is al goedkoper, 35 Euro, was ruim een uur binnen geweest, heb haar 100 Euro gegeven en was eigenlijk te weinig voor dit onvergetelijk moment. Zal het kamernr. nog even terugzoeken en plaatsen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Catalina Doubletstraat
« Reactie #1 Gepost op: 5 juni 2021, 18:00:37 »
... ze kwam klaar en zei dat ze haar benen niet meer voelde ....
Ik dacht dat je ging schrijven .... ze spaart haar orgasme voor de laatste klant, en al de vorige klanten keken raar op  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Ze kwam klaar .... ja man, allee, het is altijd leuk als sommige mannen nog geloven dat hoeren klaar komen van hun befkunsten  :sex :sex :sex
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest142220

  • Gast
Catalina Doubletstraat
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2021, 18:19:43 »
WTF!!! Boy69 heeft letterlijk de complete post van mij hier beneden gekopieerd en in het Den Haag algemeen topic geplaatst op Hookers alsof hij haar bezocht heeft  :banghead:
Zielig  :lol_hitting: