Auteur Topic: Irena, Raluca, Anna, Nicole, Gabriella, Anna, Nicole, Nicole  (gelezen 7174 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest142220

  • Gast
Irena, Raluca, Anna, Nicole, Gabriella, Anna, Nicole, Nicole
« Gepost op: 13 juni 2021, 22:03:38 »
Ok ben in training, want eind juli wil ik het skw lastigvallen, ik wil dan 10 dames bezoeken op 1 dag/avond/nacht en als dat niet lukt 2 dagen :bonken
Dit weekend Irena, Raluca, Anna, Nicole, Gabriella uit de doub, Anna, Nicole en nog een Nicole uit de geleen bezocht, wel verdeeld over de zaterdag en vandaag, ben kapot nu, haha  :lol
Ga geen recensies meer schrijven omdat iemand de vorige klakkeloos heeft gekopieerd en op hookers geplaatst waar ik me net uitgeschreven had...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Irena, Raluca, Anna, Nicole, Gabriella, Anna, Nicole, Nicole
« Reactie #1 Gepost op: 14 juni 2021, 10:16:33 »
Zit Raluca nog steeds in den Haag?
Dan moet ik nog eens naar daar....

Ok ben in training, want eind juli wil ik het skw lastigvallen, ik wil dan 10 dames bezoeken op 1 dag/avond/nacht en als dat niet lukt 2 dagen :bonken
Dit weekend Irena, Raluca, Anna, Nicole, Gabriella uit de doub, Anna, Nicole en nog een Nicole uit de geleen bezocht, wel verdeeld over de zaterdag en vandaag, ben kapot nu, haha  :lol
Ga geen recensies meer schrijven omdat iemand de vorige klakkeloos heeft gekopieerd en op hookers geplaatst waar ik me net uitgeschreven had...
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Irena, Raluca, Anna, Nicole, Gabriella, Anna, Nicole, Nicole
« Reactie #2 Gepost op: 14 juni 2021, 12:57:33 »
Ok ben in training, want eind juli wil ik het skw lastigvallen, ik wil dan 10 dames bezoeken op 1 dag/avond/nacht en als dat niet lukt 2 dagen :bonken

Goed zot, maar die zijn hier ook meer dan welkom, zolang het geen pijn doet bij mij ....  :lol :lol :lol

Ieder diertje zijn pleziertje namelijk, maar je kent duidelijk het verhaaltje van die oude en die jonge stier boven op een Alpenwei nog niet .... ken je klassiekers  :pica :dance2 :dance2 :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest142220

  • Gast
Irena, Raluca, Anna, Nicole, Gabriella, Anna, Nicole, Nicole
« Reactie #3 Gepost op: 18 juni 2021, 23:24:45 »
Het is Raluca uit de doub, als je een heerlijke kont wil vastpakken kan je haar niet overslaan, echt waar de lekkerste kont  :shakekontje die ik ooit vastgehouden heb en puur natuur, heb wel geduld want de rij is vaak lang. Ze werkt alleen de avondshift.
Oh en had ik al gezegd dat ze ook nog eens lief is?

@sexmachine je hebt 2 maal gelijk, ik ben zo gek als een deur  :-P en ik ken die klassieker niet, dus vertel maar! Als je maar niet over die slappe lul begint  ;D