Auteur Topic: Hookers houdt op te bestaan  (gelezen 6540 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Hookers houdt op te bestaan
« Gepost op: 29 juni 2021, 16:45:41 »
Beste leden, en niet-leden.

Net het nieuws ontvangen wat er al een tijdje zat aan te komen.

HOOKERS HOUDT HET VOOR BEKEKEN BINNEN EEN DIKKE WEEK.
Wij betreuren dit uiteraard, leuke mods daar en een site boordevol waardevolle informatie. 


Wij, van RB, hebben afgelopen jaar nog onze hulp aangeboden om hen een uitkomst te bieden, helaas was volgens de "bazen" van Midhold het water te diep, en gingen ze dit varkentje wel zelf wassen.
En is onze hulp professioneel weggelachen door Midhold zelve.

Terwijl er wel positieve gesprekken waren tussen de moderators van hookers en RB.

Spijtig, helaas, uiteraard is iedereen hier nog steeds welkom, behalve Midhold zelve dus.

We reiken jullie de hand, samen (zoals al eerder gesteld) kunnen we er iets moois van maken.

Uiteraard zijn wij hookers niet en hebben wij niet de pretentie hookers te kunnen vervangen, maar aangenaam is het hier meestal wel.

Welkom aan alle leden van hookers, of jullie nu lezen of effectief schrijven, maakt geen ene moer uit

Ciao, dat betekent in het Italiaans zowel bye bye als welkom. Dat zullen de Italiaanders vrijdag wel ondervinden.


Ciao hookers  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
Hookers houdt op te bestaan
« Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2021, 21:34:37 »
Doodzonde....... staat toch heel wat kostbare informatie op Hookers.

Aldaar bijna 1.200 berichten geplaatst de afgelopen heel veel jaren. Op relaxxxboard nog maar een rakkertje, daar een hele rakker.  :bud
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline RedWatcher

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Hookers houdt op te bestaan
« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2021, 13:41:19 »
Hookers inderdaad de grootste. Of toch meest gekende. Ik vraag me af of het AP na het neerhalen van deze reus zich zal keren op de rest. Hoe staat relaxxxboard zelf hier tegenover?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Hookers houdt op te bestaan
« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2021, 19:25:20 »
Hookers inderdaad de grootste. Of toch meest gekende. Ik vraag me af of het AP na het neerhalen van deze reus zich zal keren op de rest. Hoe staat relaxxxboard zelf hier tegenover?
Eerst en vooral, welkom op RB.
Hookers is veruit de grootste, RB is anders, kleiner en volgens ons ook een beetje "fijner", maar daar mag ieder zijn inkleuring en eigen visie aan geven.

Wij maken ons geen zorgen over AP.
Allereerst kan je geen rechten schenden van iemand die officieel niet bestaat, ik verklaar me nader;

Dames werken allemaal met een artiestennaam, net zoals wij allemaal wandelen met een artiestennaam.
Je kan moeilijk de privacy schenden van iemand die met een schuilnaam opereert.
Ik zal meer zeggen, Beatrijs noemt niet Beatrijs maar xxx, dat iemand mij eens komt uitleggen hoe ik zondig tegen de privacygegevens van xxx.
En die van Beatrijs kan ik al helemaal niet schenden, want die bestaat enkel in onze fantasie.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Hookers houdt op te bestaan
« Reactie #4 Gepost op: 30 juni 2021, 19:26:13 »
Ook zojuist aangemeld op Relaxxxboard.
Daar ik regelmatig het skw bezoek leek dit forum mij een aardig alternatief.
Hookers is helemaal kapot gemodereerd en was met dat AVG gedoe geen doen meer.
Veel Hookers leden zijn inmiddels naar elders overgestapt.
Hoop veel informatie te kunnen uitwisselen op dit interessante forum.
Welkom op RB.
En wij hopen net hetzelfde als jij, dat je je hier snel mag thuis voelen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
Hookers houdt op te bestaan
« Reactie #5 Gepost op: 1 juli 2021, 07:52:01 »

Hookers is veruit de grootste, RB is anders, kleiner en volgens ons ook een beetje "fijner", maar daar mag ieder zijn inkleuring en eigen visie aan geven.


Kleiner: ja. Fijner: ja. Verfijnder: nee.

Want zoals iemand op Hookers al schreef over RB, het is hier een ranzige boel en de teksten zijn plat i.p.v. verfijnd. Hier penetreren we geen dame van plezier, worden we niet bevredigd middels felatio, laven we ons niet aan de zoete vruchten van haar lichaam. Maar  :censored en  :censored en  :censored En dat is heerlijk!  :cheer:
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline RedWatcher

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Hookers houdt op te bestaan
« Reactie #6 Gepost op: 1 juli 2021, 15:19:33 »
Ik ben benieuwd hoe een plotse invasie van nieuwe leden zoals ons de dynamiek zal veranderen. Ik ben hier nog niet vaak geweest. Maar als love machine zegt dat er verschillen zijn in communities dan zal dit toch anders worden voor jullie ook? Het zal ook wel niet zo zijn als Amerikanen die geland zijn in Vietnam maar elke eerste ontmoeten is toch spannend.
Ik hou in ieder geval wel van de emojis hier!  :steeringwheel: :cheer: :pica

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
Hookers houdt op te bestaan
« Reactie #7 Gepost op: 2 juli 2021, 16:28:10 »
Op Hookers zitten de keurige wandelaars. Hier is het een zooitje ongeregelde geile hoerige viezerikken.  :lol_hitting:

Velen hebben (en binnenkort: hadden) een dubbel lidmaatschap, schrijven / schreven op beide sites.
Ik denk dat het wel mee gaat vallen en dat als ze er achter komen dat we hier te expliciet zijn in bewoordingen, een andere vorm van humor hebben, en dat soort dingen, dat ze dan vanzelf vertrekken als lid.
M.b.t. de nieuwe garde, die zullen zich aan (moeten) passen. De dynamiek in een groep verandert altijd als er nieuwelingen bij komen, maar het is aan de huidige leden om er voor te zorgen dat de heersende mores, normen en waarden gehandhaafd blijven.
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Hookers houdt op te bestaan
« Reactie #8 Gepost op: 4 juli 2021, 19:54:19 »
Hopelijk krijgen we door de massale toestroom van ex-hookers leden  8) ook eindelijk wat meer recensies van privĂ©-ontvangst en raamprostitutie.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Hookers houdt op te bestaan
« Reactie #9 Gepost op: 4 juli 2021, 20:00:58 »
Hopelijk krijgen we door de massale toestroom van ex-hookers leden  8) ook eindelijk wat meer recensies van privĂ©-ontvangst en raamprostitutie.
Laat alles maar rustig zijn gangetje gaan.
Zoals al meermaals vermeld is kwaliteit veel belangrijker dan kwantiteit.

Ieder die zijn ervaringen deelt, draagt een stukje bij :-)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal