Auteur Topic: inkoppertje  (gelezen 5326 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
inkoppertje
« Gepost op: 30 juni 2021, 20:33:08 »
Sorry, vrienden vanuit NL, maar deze kan ik echt niet laten  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
inkoppertje
« Reactie #1 Gepost op: 1 juli 2021, 07:46:08 »
Dan maak er maar tijdelijk "een Nederlander, Duitser en een Fransman" van. Wisselen we dat na de slagpartij met Italië wel weer een Belg van.  :lol
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
inkoppertje
« Reactie #2 Gepost op: 1 juli 2021, 08:50:01 »
Dan maak er maar tijdelijk "een Nederlander, Duitser en een Fransman" van. Wisselen we dat na de slagpartij met Italië wel weer een Belg van.  :lol
Dream on .... België wint morgenavond met 4-2, misschien wel met 5-2

Dan kan je de mop zelf aanpassen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Door welk land is Nederland trouwens uitgeschakeld? Tsjechië toch, ik dacht dat die maar één sport beoefenden, namelijk ijshockey  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
inkoppertje
« Reactie #3 Gepost op: 1 juli 2021, 15:22:14 »
Mijn favoriete Tsjechische sport is de Tsjechische Gangbang.  :1rij: :movingtits

Ik dream on, sexmachine. Dat is nog altijd beter dan morgen gillend wakker worden a.g.v. een nachtmerrie.....  :-\

Sterkte alvast.  :lol_hitting:
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
inkoppertje
« Reactie #4 Gepost op: 2 juli 2021, 22:58:48 »
Hey Sexmachine,

Vertel die mop eens waar je aan begonnen bent. De Belgen zijn terug van het EK, dus we zijn weer compleet!  :dance2

Er was iemand die gisteren al zei dat vandaag een nachtmerrie voor je zou zijn.  :lol
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
inkoppertje
« Reactie #5 Gepost op: 2 juli 2021, 23:20:25 »
Hey Sexmachine,

Vertel die mop eens waar je aan begonnen bent. De Belgen zijn terug van het EK, dus we zijn weer compleet!  :dance2

Er was iemand die gisteren al zei dat vandaag een nachtmerrie voor je zou zijn.  :lol
Wel lovemachine, ik zal het kort houden.

Italië was beter, maar ik ben toch blij dat we er tegen een viervoudigwereldkampioen en europees kampioen zijn uitgegaan dan tegen een land waar ze 3 amateurploegen hebben, in de 8e finale .... :lol_hitting:

Dus een nachtmerrie was het niet, wel een mooie wedstrijd tussen 2 wereldploegen, en Nederland-Tsjechië een wedstrijd tussen 2 amateurploegen.
En toch lagen jullie er al uit in de 8e finales  ;D ;D ;D

Hup Holland Hup
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
inkoppertje
« Reactie #6 Gepost op: 3 juli 2021, 14:16:32 »
Als jij je aftrekt, Sexmachine, doe je dat dan met twee handen? Want je hebt volgens mij hele kleine handen. Een kinderhand is immers snel gevuld......  ;D

Als je er al prat op gaat als "de gouden generatie" er in de kwartfinale van een EK uitgeknikkerd wordt door een paar bejaarde spaghetti vreters.....  :lol

Gelukkig hebben we de meisjes van plezier nog om ons te troosten. Italiaans, Tsjechisch, noem maar op, het neukt en pijpt al ons verdriet weg.   :sex
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
inkoppertje
« Reactie #7 Gepost op: 3 juli 2021, 16:28:35 »
Als jij je aftrekt, Sexmachine, doe je dat dan met twee handen? Want je hebt volgens mij hele kleine handen. Een kinderhand is immers snel gevuld......  ;D

Als je er al prat op gaat als "de gouden generatie" er in de kwartfinale van een EK uitgeknikkerd wordt door een paar bejaarde spaghetti vreters.....  :lol

Gelukkig hebben we de meisjes van plezier nog om ons te troosten. Italiaans, Tsjechisch, noem maar op, het neukt en pijpt al ons verdriet weg.   :sex
Als ze jouw pietje aftrekken, waarschijnlijk maar met een vinger en een duim, als ik de dames over je klein pietje hoor lachen  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
inkoppertje
« Reactie #8 Gepost op: 3 juli 2021, 18:47:37 »
Zoals een wijs man vroeger al zei: "beter een kleine rappe, dan een lange slappe".

Ik zal in het midden laten of hij groot of klein is, maar spuiten doet hij als de brandweer.  :lekker
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"