Auteur Topic: invasie Chinese dvps  (gelezen 9819 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
invasie Chinese dvps
« Gepost op: 6 juli 2021, 14:04:28 »

Chinese invasie

Steeds meer Chinese dvd's overspoelen België en naar ik verneem ook Nederland
Van Oostende tot de kleinste dorpjes in Limburg
Ze zijn duur deket en wisselen vaak van hotelletje in België maar in Brussel hebben ze vlak bij het Rogierplein een vast adres boven een Chinees warenhuis
Duur? Relatief. 150 euro per uur. De meeste dvps uit Oekraïne in Brussel vragen 130 per uur maar bij de Chineesjes is slikken,rimmen etc standaard zonder extra. Ze vragen 30 extra voor filmen, 50 voor anaal,50 voor neuken zonder condoom wat soms ook zonder extra mag,dat is voor hen de gewoonste zaak ter wereld
Oké soms komt een ouder exemplaar open doen dan bij de advertentie maar dan moet je assertief toch beleefd bedanken
En in Antwerpen ken ik de vaste alsook in Brussel
Vergadering gedaan,had een afspraak met den Kanariepiet die altijd graag een pint drinkt in een louche café midden on de hoerenbuurt vlakbij dus en had zin in een Chinese dvp
Die meid had zoals andere landgenoten van haar uitstekende orale kwaliteiten en zo een extreem zachte huid en dat in combinatie met hun strak lichaam en lange zwarte haren,mmm
Ze vroeg of ik al in China geweest was toen ze míj opnieuw wilde zoenen met haar mond nog vol sperma. Nee,zei ik,wel Thailand. Ik hou ook van de Oosterse keuken. Oh Darling kom mee naar de living dan maak ik wat lekkers oosters voor jou. Ik zei, maar moet ik dan niet betalen voor je eten en tijd? Nee,zei ze je bent nu gast en vriend,2 eitjes op je noedels of 1? Zeer lief van haar maar denk dat dit een middel van klantbinding is
Nu de Noedels met kip en dimsum smaakte even heerlijk dan de dame,alleen de vis zat vol graten.
Last but not least. Ze kunnen nauwelijks Engels en geen Frans dus wel via vertaalapp. Dat vind ik het mindere

Offline siempre

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
invasie Chinese dvps
« Reactie #1 Gepost op: 22 juli 2021, 13:50:56 »
Hallo vriend,
Ben geïnteresseerd in wat je allemaal gevonden hebt. Zou graag mijn chinees wat bijschaven dus pm met wat uitleg aub.
Cheers,
S

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
invasie Chinese dvps
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2021, 13:54:58 »
Siempre,

Zo werkt een forum niet.
Uitleg graag in de topics, anders doen we wel een mailserver open en beheren we geen forum.
jij kan trouwens geen PM sturen vooraleer je 3 berichten hebt gepost
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline siempre

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
invasie Chinese dvps
« Reactie #3 Gepost op: 22 juli 2021, 16:17:49 »
Hallo,
Je hebt helemaal gelijk. Ik ben nieuw hier en dus maak ik fouten. Excuses.
Ik blijf wel benieuwd naar wat je in je topic schreef. Wat betekent dvp trouwens?
Zoals je ziet ben ik nog een groentje :-)
Hopelijk kan ik rekenen op je begrip en doe ik het vanaf nu wel goed.
Zonnige groet,
S

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
invasie Chinese dvps
« Reactie #4 Gepost op: 22 juli 2021, 18:22:39 »
Kom vriend,

Doe normaal en schrijf.
Je weet wat PM is op een forum, en dan ga je vragen wat dvp betekent  :happy
Ik zie er misschien uit als een mongool, maar helaas voor jou weet ik dat 1+1=2

Nattigheid tot aan mijn oren, en geen overstroming hier .....

Welkom op RB, lever eerst een deftige bijdrage, die zal ik nog goedkeuren, getrol gaat rechtstreeks de prullenmand in  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
invasie Chinese dvps
« Reactie #5 Gepost op: 6 augustus 2021, 00:17:47 »
Een gevaarlijke verslaving die Chineesjes,,Chinezen ook maar dat is dom en gevaarlijk(drugs dus)
Anyway,vaak wanneer ik in Brussel moet zijn kan ik het niet nalaten
Ik zag op RL een nieuwe jonge op dat adres,maar bij aankomst bleek ze toch ietsje anders dan op de foto maar ik wilde ze een kans geven,tenslotte had ik de afspraak gemaakt en mijn vaste daar kwam weer met chinees eten ,maar dat zag er eerder vies uit,misschien argwaan voor het vreemde maar soit,ik nam dus een trio
Moet een ieder zijn plezier gunnen maar die nieuwe kon er niet veel van,ze deed zelfs pijn bij het pijpen,waar ik haar kalmeerde,veel te snel en te ruw
En dan te bedenken dat ik de Oosterse graag neem door hun orale kwaliteiten
Dus ik liet mijn vaste verder pijpen,en de nieuwe Cici,vooral aan mijn ballen laten zuigen en likken
Ik had een kleine 2 uur voordat ik met de Kanariepiet had afgproken in Le Coin,en mijn vaste maakte het gebrek aan technische vaardigheden van de nieuwe meer dan goed
Shit, ze hebben allemaal zo een extreem zachte huid en lange zwarte haren,mmm
Maar heb me nu wat informatie ingewonnen waarom we zo overspoeld worden door Chineesjes
Ze komen van Spanje(niet met de stoomboot en zwarte Piet)en dat blijkt hun vaste woonplaats te zijn;buiten Chinees spreken ze dus ook Spaans
Maar tijdens de Coronalockdown traden ze in Spanje,een land btw vol bordelen strenger op tegenover onze hobby dat ze dus masaal naar hier komen
Prijzen overal hetzelfde,: de Chineesjes vragen 150 euro per uur,alles inbegrepen,dus ook slikken
Filmen extra 30 euro,je laten rimmen,;extra 30 euro en voor de liefhebbers ; nzc plus 50 ,anaal plus 50

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
invasie Chinese dvps
« Reactie #6 Gepost op: 31 augustus 2021, 13:09:01 »
Gisteren opnieuw naar den Chinees
Men moet in Brussel zijn en wanneer je dan tijd over hebt graag naar de Chinees
Heel het weekend kon ik mijn deketmeid niet volgen en voel de leeftijd meer en meer. Op het moment dat we naar Mocromaffia aan het kijken zijn( 3de deel beter dan de 2 eerste maar daar worden meer mens en vermoord dan dat er Nederlanders naar Antwerpen afzakken, en dat zijn er veel, dit geheel terzijde) kreeg ik plots foto's gezonden door mijn vast Chineesje met de mededeling dat een Amy terug was na 6 maanden China en of ik een trio, wil.? Blij dat een clubbaas mij ooit de raad gaf een toestel aan te schaffen waar alleen jezelf met vingerafdrukken alles kunt openen. Kreeg dat advies nadat een Roemeense ex veel foto's en filmpjes van haar voormalige collega's dvps indertijd had verwijderd maar ook fit terzijde )
De foto's zagen er veelbelovend uit dus ik naar het befaamde adres boven dat Chinees warenhuis, en ja hoor ,ze kwamen over een met de wrrkelijkheid.  En neen geen trio want den Kanariepiet had laten weten ook dat adres te willen aandoen en kwam 10 minuten later. Vermits er maar drie meiden aanwezig zijn vond ik dat ik het niet kon maken om er 2 van op te eisen en neen ik had geen zin om daarna te blijven eten aangezien den Kanariepiet toch altijd nog een frisse pint wil gaan drinken
Dus de nieuwe Amy die mij een All inn behandeling gaf.  En mocht ze nog filmen ook. Mijn fetisj, maar anderen vallen op vrouwen die roken of vrouwen op leeftijd, zo heeft ieder wel zijn wens
Anyway, het blijft verslavend dat adres
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2021, 13:17:25 door deket »