Auteur Topic: Aischa / Onieks, privé Sint-Niklaas  (gelezen 5366 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Rudy882

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Aischa / Onieks, privé Sint-Niklaas
« Gepost op: 13 juli 2021, 09:34:51 »
Ik ken Aischa (Onieks voor de meer ervaren stappers) nu al een hele tijd. Ze verhuisde van Sint-Niklaas naar ergens in de Ardennen maar is sinds een tijdje weer terug in Sint-Niklaas. Altijd een erg goede intentie gehad bij haar desondanks dat ze duidelijk werd gebruikt door haar echtgenoot/pooier. Ik zeg bewust intentie omdat ze regelmatig beperkingen heeft door een fysieke aandoening. Dus reken erop dat je het meeste werk zelf zal moeten doen. Ze geniet oprecht van bijna alles wat je met haar doet en je mag erg veel... Haar prijzen liggen erg laag maar reken niet op een mooie verschijning. Vroeger viel het nog mee maar ik heb de indruk dat ze zichzelf niet meer zo goed verzorgd.
Sinds kort is de sfeer echter wat omgeslagen. Haar (ik denk nieuwe) partner is erg aanwezig en Aischa zelf is redelijk vijandig/defensief geworden. Wat niet wegneemt dat ze je nog steeds graag wil laten spuiten. Als ik denk aan alle goede tijden die ik met haar had wil ik haar graag nog een kans geven maar ik sta niet meer te springen om bij haar op bezoek te gaan.

Voor mij is het herhalingsgevaar (na jaren leuke dates) helaas heel erg laag geworden. Ik hoop dat een collega-stapper me binnenkort kan melden dat de sfeer weer erg goed is en haar nieuwe partner meer op de achtergrond blijft.

http://www.beneluxxx.eu/aischa/