Auteur Topic: Ramona (Roemeense)  (gelezen 17463 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Ramona (Roemeense)
« Gepost op: 18 juli 2021, 20:08:56 »
Naam: Ramona
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 32 jaar
Lengte: 1.55 - 1.60
Postuur: Slank (waanzinnige fit body)
Borsten: Grote A/kleine B
Tatoeage: Rug, sleutelbeen
Piercing: Navel
Haar: lichtbruin met een zilver/licht paarse gloed
Taal: Duits (Matig)
Extra info: Ondanks haar leeftijd nog pas een jaartje in het vak

Zaterdag 10/7
Je kunt zeggen dat Miss Perfect Fit Body letterlijk en figuurlijk als een rode draad door onze dag liep. Ze viel meteen op door haar prachtige lijfje en elegante wijze van lopen. Slechts haar gezicht verried dat dit niet een young adolescent was maar een dame van rond de dertig. Het behoeft geen nadere uitleg dat zij zich uitdrukkelijk op de radar van FL en mij had gezet. Gezien het feit dat FL nogal een "moeilijke" kan zijn in zijn keuze wat betreft de dames besloot ik een stapje terug te doen. Gedurende de late middag en de avond een aantal keren weggestapt zodat er de mogelijkheid was voor een nadere kennismaking tussen beiden. Deze bleef achterwege en toen ik ietsjes voor tienen op weg naar het rookhok was om een sigaretje te roken sprak ze me aan.

Ze stelde zich voor als Ramona en al snel bleek haar Duits niet dusdanig te zijn dat je er een deftig en diepgaand gesprek mee kon voeren maar dat is vaak ook niet de hoofdreden van het contact tussen man en vrouw in de club. Het totale plaatje zorgde ervoor dat ik zei dat ik eerst mijn sigaretje ging roken en daarna graag onze kennismaking in intiemere sferen wilde continueren. Zij vond dat een goed plan en bij terugkomst in de bar haar opgepikt. Zij ging voor de sleutel en ik voor de olie. Dat lichaampje vroeg er gewoon om om eens onder handen te worden genomen. Zie liep voor mij de trap op en zelden zulk prettig aangezicht gehad.

Tijdens de massage wat small talk om elkaar beter te leren kennen. De "klik" was er en haar gezegd dat we minimaal een uurtje zouden blijven. Ze vroeg of dit schildpaddensex (oftewel langsam, langsam) betekende en ik knikte bevestigend. Ze begon sensueel mijn lichaam te strelen en werkte zich langzaam richting mijn middelste regio. Plagerig bewerkte ze mijn paal en toen deze in vol ornaat richting hemel wees wilde ze graag laten zien dat ze "Frans" beter beheerste dan Duits. Vanaf seconde één deed ze alles precies zoals het mijn voorkeur heeft. Een klein uurtje heeft ze een zeer geslaagde proeve van bekwaamheid afgelegd. Gewoon genieten met een grote G.

Inmiddels was ik zeer benieuwd geworden of de compatibiliteit er ook zou zijn tijdens de daad zelf. Met wat passen en meten liet ze haar nauwe spleetje over mijn paal zakken. We begonnen uitermate behoedzaam. Na verloop van tijd werd het tempo opgevoerd en het kostte de nodige moeite om mijn nakomelingetjes niet de dood in te jagen in het rubbertje. Na enkele minuutjes moest ik mij toch overgeven. Nog even wat rustig nagebabbeld en na twee uur meer dan tevreden de kamer verlaten.

Zaterdag 17/7
Nadat ik Kinky MF een korte rondleiding door de club had gegeven begaven we ons richting rookhok. Ramona zat er ook en er werden de algemene standaard begroetingen uitgewisseld. Zij liep naar binnen en toen wij even later volgde bleek ze zich strategisch te hebben geplaatst. Ik plofte naast haar neer terwijl Kinky MF eerst zijn echte honger wilde stillen alvorens hij zich zou overgeven aan die andere. Wat bijgebabbeld en aangezien we beiden wisten dat de uitkomst een room for two zou worden ons verkast naar hoger gelegen oorden om in hogere sferen te komen. Ieder nadeel heeft zijn voordeel want natuurlijk wilde ze eerst een massage. Ditmaal wilde ze ook haar vaardigheden op dit gebied op mij loslaten. Zij nam de voorzijde onder handen en eindigde natuurlijk bij de middelste regionen. Mijn paal werd een gladde aal door de olie.

Nadat ze deze opgekuist had begon ze aan de orale verwennerij en net als de vorige keer was dit weer top. Ditmaal wisselde ze hem echter af met een edging HJ en dit zorgde voor een nog groter genieten. Perfect wist ze me op het randje te houden. Ik was benieuwd of ik haar nauwe spleetje kon laten stromen en dus de rollen omgedraaid. Na een tijdje begon het vocht rijkelijk te stromen. Om verdere overstromingen te voorkomen vonden we het verstandig om er een eind aan te maken.

Na wat strelingen begon ze weer aan een BJ en ditmaal met een grotere intensiteit. Ze bleef afwisselen met een edging HJ die nu ook intenser was. Ze had door dat de daad zelf niet hoog op mijn prioriteitenlijstje stond en werkte toe naar een knallende ontlading van mijn paal. Het duurde niet lang of mijn nakomelingetjes maakten er een smeerboel van. Na anderhalf uur wederom zeer tevreden de kamer verlaten.
  
  

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Ramona (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 2 juli 2022, 09:32:52 »
Tijdens het eten kwam Ramona, de elegantste smurfin van Penelope, even hallo zeggen en toen ik buiten aan het uitbuiken was kwam dit vedergewicht op mijn schoot zitten om bij te kletsen en om te polsen hoe haar kansen lagen op intieme smeerlapperij. Gezegd dat ik nog zeker een uurtje me verschoond zou houden van deze praktijken fladderde ze weer weg. FH was intussen "slachtoffer" van Alexandra geworden. GN en ik besloten binnen eens een kijkje te nemen. Na een tijdje kwam Ramona bij ons. Ze legde haar hoofdje op mijn schoot terwijl ze GN, die er als een aangespoelde walvis half slapend bijlag, als voetenbankje gebruikte. Ik had echter dusdanig gegeten dat ik nog steeds vol zat en fysieke inspanningen in de vorm van horizontale gymnastiek nog te vroeg kwam. Ik sprak met haar af dat ik wel een seintje zou geven zodra ik me met haar wilde afzonderen.

Er waren veel bekende beren en er werd dan ook het nodige gepraat en gelachen. Ramona liep voorbij en ik stak mijn hand uit. Ze begreep de bedoeling ervan en zei dat ze even een sigaretje ging roken en dan terug zou komen. Ik ging me opfrissen en alvast de olie halen. Eenmaal bij ons kamernummer aangekomen bleken er twee met dezelfde nummer te zijn en de kamer dus al bezet te zijn. In plaats van een andere sleutel te halen pakte ze de kamer ernaast die vrij was.

Ik wilde aan de massage beginnen maar ze eiste eerst een zoen waarbij ze speels op mijn lip beet. Nadat ik haar heerlijke lijfje onder handen had genomen richtte zij zich op mijn plezierstengel. Eerst handmatig in de optimale gebruikersstand gebracht waarna haar mondje het overnam. Al vrij snel reikte ze voor het condoom. Ik keek haar verwonderd aan en vroeg of ze haast had. De mondelinge overhoring werd daarop voortgezet in combinatie met een edging HJ. Toen ze een vijftal minuten later wederom mijn plezierstengel in een rode aardbei wilde veranderen het maar laten gebeuren. De CG was goed en gevarieerd en de aardbei vulde zich dan ook met slagroom.

Ze bood een massage aan en omdat ik het not done vond om op mijn telefoon te gaan kijken hoe lang (maw of we nog binnen of net buiten het half uur zaten) we op de kamer waren mezelf op mijn buik gelegd. Haar massage was zeer behoorlijk en na een tijdje gingen haar handjes richting de appeltjes des leven en mijn plezierstengel. Mezelf omgedraaid en er volgde een manuele massage. Het werd onderbroken door een dame die de deur forceerde en schijnbaar de sleutel van deze kamer had. Ramona reageerde geërgerd op haar. Het gebrek aan aandacht liet mijn plezierstengel enigszins verslappen en nadat de dame de deur weer dicht had gedaan werd met een babydoekje de olie verwijderd om hem weer "blasend" in opperste staat van verrukking te brengen. Nadat dit het geval was werd hij weer in de olie gezet totdat hij zijn zaadjes kwistig in de rondte verspreidde.

Het is een zeldzaamheid dat een dame er in slaagt om mij in één uur twee keer te laten komen en toch had ik na afloop het gevoel dat het het net niet was. Met sommige dames zit er groei in als je vaker met elkaar kamert maar met Ramona heb ik dat gevoel niet. Desalniettemin zal ik naar alle waarschijnlijk ook een volgende keer weer moeiteloos door miss perfect fitbody tot een kamergang verleid worden. Al zullen het dan geheel tegen mijn natuur in bij half uurtjes blijven.