Auteur Topic: Schippersstraat 4/1, Alexa, Roemeense, dagshift  (gelezen 6271 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vandekasseien

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 4/1, Alexa, Roemeense, dagshift
« Gepost op: 25 juli 2021, 18:37:13 »
Zopas dit forum voor speel- en neukvogels zoals ik ontdekt en ik trakteer jullie graag op mijn eerste verslagje.

De helft van de keren dat ik wandel, wandel ik ineens binnen bij een mieke waarvan ik weet dat ze een klaarkomgarantie biedt. De andere helft van de keren stap ik bij een voor mij onbekend mieke binnen en ga ik eventueel daarna naar eentje met klaarkomgarantie, mocht het bij de eerste niet lukken.

Vandaag was ik in het tweede geval. Het onbekende mieke zag er jong, hoogblond en stevig glimlachend uit. Mogelijk stond ze op SS 2/1 ipv 4/1, dus schiet me niet dood, ben niet 100% zeker.

Eens binnen en nog eens niet de eerste 50 euro betaald, al direct gezeur voor meer centjes, langer blijven en zogezegd meer mogelijkheden. Nee, ik kwam voor sex, niet voor gezeur om geld. Ik had trouwens amper iets meer bij. En dan wou ze nog weten hoeveel meer ik bij had. Toen ik vroeg of we konden stoppen met gezeur om geld en eraan beginnen waar ik voor kwam, sloeg het echt wel tegen.

Toen mijne kassei nog een kiezeltje was, kreeg die al direct een plastic zakje over z’n kopje en begon de juffra er wat aan te trekken. Zo inspiratieloos en zodanig slecht dat er geen leven in kwam. Intussen ergens aankomen mocht en kon amper, en inkomen al helemaal niet.

Na een naar schatting goeie 5 minuutjes was de tijd plots op. Hoezo, zei ik, ik kreeg toch een kwartier, zei ik? Ah ja, maar daar zit aan- en uitkleden bij, blijkt. Ze stelde voor om wat extra centjes te gaan halen om dan voort te doen.

Enfin, terug aangekleed en vertrekkensklaar merkte ik op nog maar 13 minuten geleden was binnengestapt. Dus ik besloot nog even op haar kamer te blijven zitten om het kwartier vol te maken. Madame werd hier furieus om - en ik kreeg binnenpretjes. Toch nog beetje theater en spektakel voor m’n centjes. Haar vriendinnekes van de andere ramen kwamen erbij, en zo had ik plots 4 miekes rond mij. Luidkeels aangemoedigd en met zachte hand werd ik dan zo naar de uitgang begeleid.

Ik ben wel ingegaan op haar voorstel om meer centjes te gaan bijhalen, maar om ze aan haar of aan haar vriendinnekes te besteden? No way. Die vriendinnekes van haar leken me van hetzelfde allooi te zijn. Eén goede raad: wegblijven uit dat hoerekot daar!

Offline Tito

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 4/1, Alexa, Roemeense, dagshift
« Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2021, 20:30:08 »
Vanderkasseien respect naar de dames is u precies onbekend ten eerste is het normaal dat die dames voor elkaar aantrekken bij eventuele lastige klanten ik ken die dames heel goed en je wilt niet weten hoe goed die aan elkaar hangen en ergens terecht vindt ik want er zijn daar jammergenoeg veel perverten dronkelappen en junkies bij de bezoekers die daar rond lopen en ja misschien u onbekend maar daar zijn al verschillende mensen omgekomen in t verleden niet te min ben je msschn onheus behandeld maar om daarvoor de andere meiden aan te vallen vindt ik ondermaats van u want t zijn allemaal in t echte leven en dan bedoel ik niet het gespeelde toneel op het werk allemaal zeer aangename en lieve dames die nu eenmaal goed aan elkaar hangen

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 4/1, Alexa, Roemeense, dagshift
« Reactie #2 Gepost op: 25 juli 2021, 20:54:00 »
Je kan niet altijd de hoofdvogel schieten Vanderkassen. :035:
Er zitten minstens even veel goeie en zeer goeie als te mijden meiden.


Eens binnen en nog eens niet de eerste 50 euro betaald, al direct gezeur voor meer centjes, langer blijven en zogezegd meer mogelijkheden. Nee, ik kwam voor sex, niet voor gezeur om geld. .

Ja man, ik heb ooit meegemaakt  dat ze ( het was niet Alexia en niet in SS 2 of 4) mijn portefeuille uit men handen trok om te zien of ik niet loog toen ik zei dat ik niet meer geld bij me had. 

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 4/1, Alexa, Roemeense, dagshift
« Reactie #3 Gepost op: 25 juli 2021, 23:02:01 »
dus ik besloot nog even op haar kamer te blijven zitten om het kwartier vol te maken. Madame werd hier furieus om - en ik kreeg binnenpretjes. Toch nog beetje theater en spektakel voor m’n centjes. Haar vriendinnekes van de andere ramen kwamen erbij, en zo had ik plots 4 miekes rond mij. Luidkeels aangemoedigd en met zachte hand werd ik dan zo naar de uitgang begeleid.
Misschien ben je echt niet goed behandeld. Mischien had dat een reden, misschien volgens jou ook niet. Daarover kunnen we hier niet oordelen.

Misschien had je toch wél het juiste adres moeten controleren voor dat je dit op een forum gooit. Kwestie van te weten over welk meisje het precies gaat, en niet 'per ongeluk' een ander meisje te associëren met de beschreven service want in het voorbijwandelen ziet een toevallige wandelaar enkel de nummers en niet de namen van de meisjes.

Anderzijds moet je ook wel beseffen dat, zoals Tito aanhaalt, de meisjes wel eens 'raar volk' over de vloer krijgen en de samenhorigheid van vele meisjes, maakt dat ze begrijpelijkerwijze mekaar bijstaan. Bekijk het positief: je werd met zachte hand buitengewerkt.  ;D De kamers hebben ook een alarmknop en dan daagt er in een mum van tijd een politieploeg op.

Een tip: als er al gezeur voor meer geld weerklinkt voordat je je 50 euro gaf (upselling gedrag), zoals je schrijft, dan zou ik die 50 euro bij me houden en weer naar buiten gaan.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 4/1, Alexa, Roemeense, dagshift
« Reactie #4 Gepost op: 26 juli 2021, 03:07:56 »
Vanderkasseien respect naar de dames is u precies onbekend ten eerste is het normaal dat die dames voor elkaar aantrekken bij eventuele lastige klanten ik ken die dames heel goed en je wilt niet weten hoe goed die aan elkaar hangen en ergens terecht vindt ik want er zijn daar jammergenoeg veel perverten dronkelappen en junkies bij de bezoekers die daar rond lopen en ja misschien u onbekend maar daar zijn al verschillende mensen omgekomen in t verleden niet te min ben je msschn onheus behandeld maar om daarvoor de andere meiden aan te vallen vindt ik ondermaats van u want t zijn allemaal in t echte leven en dan bedoel ik niet het gespeelde toneel op het werk allemaal zeer aangename en lieve dames die nu eenmaal goed aan elkaar hangen
???????
Niks mis met Vanderkasseien zijn recensie
Niks
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 4/1, Alexa, Roemeense, dagshift
« Reactie #5 Gepost op: 26 juli 2021, 03:12:03 »
dus ik besloot nog even op haar kamer te blijven zitten om het kwartier vol te maken. Madame werd hier furieus om - en ik kreeg binnenpretjes. Toch nog beetje theater en spektakel voor m’n centjes. Haar vriendinnekes van de andere ramen kwamen erbij, en zo had ik plots 4 miekes rond mij. Luidkeels aangemoedigd en met zachte hand werd ik dan zo naar de uitgang begeleid.
Misschien ben je echt niet goed behandeld. Mischien had dat een reden, misschien volgens jou ook niet. Daarover kunnen we hier niet oordelen.

Misschien had je toch wél het juiste adres moeten controleren voor dat je dit op een forum gooit. Kwestie van te weten over welk meisje het precies gaat, en niet 'per ongeluk' een ander meisje te associëren met de beschreven service want in het voorbijwandelen ziet een toevallige wandelaar enkel de nummers en niet de namen van de meisjes.

Anderzijds moet je ook wel beseffen dat, zoals Tito aanhaalt, de meisjes wel eens 'raar volk' over de vloer krijgen en de samenhorigheid van vele meisjes, maakt dat ze begrijpelijkerwijze mekaar bijstaan. Bekijk het positief: je werd met zachte hand buitengewerkt.  ;D De kamers hebben ook een alarmknop en dan daagt er in een mum van tijd een politieploeg op.

Een tip: als er al gezeur voor meer geld weerklinkt voordat je je 50 euro gaf (upselling gedrag), zoals je schrijft, dan zou ik die 50 euro bij me houden en weer naar buiten gaan.
Schatjes,

Het is niet omdat wij de meiden lief hebben, dat ze zulke praktijken kunnen hanteren.
Al krijgen ze nu Dutroux over de vloer, geeft hen niet het recht mensen af te zetten....

Het enige rode lampje dat hier mocht afgaan is niet de alarmknop, maar het vooraf al zeuren om extra geld
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vandekasseien

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 4/1, Alexa, Roemeense, dagshift
« Reactie #6 Gepost op: 26 juli 2021, 21:00:25 »
Hey soulmates,

wat een aangename verrassing. Gisteren nog maar mijn verslagje gepost, en nu al zoveel feedback en suggesties mogen ontvangen. Ik ben stomverbaasd en ervaar het allemaal positief. Ook de negatieve reacties. :-)

Ziehier mijn reacties dan:

Tito: lees m'n verslag nog eens. Ik heb wel degelijk respect voor iedere medemens. Van andere miekes krijg ik daar zelfs complimenten over, omdat ik mij altijd  voorbeeldig gedraag. Ei zo na nen echte gentleman, maar zeker geen pervente dronkelap of een junkie.
En verschillende mensen omgekomen?? Bedoel je dat die moordgrieten ook echt moorden als het hun niet aan staat? Ik voel mij daar anders altijd veilig en geborgen in die wijk.
En heb ik geschreven dat ik iemand aangevallen heb ofzo? Ik ben gelijk een brave meneer gewoon eventjes blijven zitten op de stoel waar even voordien m'n kleren nog hingen, zonder enig verbaal of fysiek geweld te gebruiken. Geweld is niet aan mij besteed, hoor.

Candyshoplifter: dat zijn ook geen manieren om uw portefeuille uit uw handen te trekken, hé? Je kan misschien je centjes op 2 plaatsen steken. Wat je wil uitgeven aan de miekes in je portefeuille, en de rest ergens anders wegsteken waar ze het niet zullen zien.

Vanderbeffen: sex met als het ware de chronometer naast je is toch niet leuk, hé. En ze deed maar weinig moeite om er iets leuks van te maken, om het zacht uit te drukken.
Volgende keer zal ik beter op het huisnummer letten. Ik zal zodra ik kan (later deze week) gaan checken of ik het juiste adres voorheb en of het wel degelijk op SS 4/1 was. Ik kom er later nog op terug.
En ja, dat er daar raar volk komt, zie ik soms ook daar in de wijk. Daarom probeer ik zelfs om een lichtpuntje te zijn voor de dames en ben ik altijd zeer proper en verzorgd, en charmerend. En zeker als ik een greintje klantvriendelijkheid bespeur, dan geef ik het tiendubbele terug.
En thanks voor je tip voor als ze al direct zeuren om meer centjes. Ik zal die tip de eerstvolgende keer dat mij dit overkomt zeker toepassen.

Sexmachine: dank je voor je begrip en om me te verdedigen tegenover Tito. Zelfs al ben ik nu afgezet voor 50 euro, ik zal er telkenmale ik haar passeer beleefd blijven glimlachen naar haar en misschien ook even zwaaien met het handje. En dan maar hopen dat ze het niet te erg vindt dat ze het de vorige keer verpest heeft en ik daarom niet meer binnenstap. Oeps, nu moet ik stoppen, want ik krijg al bijna compassie met Alexa  ;D

Offline Vandekasseien

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 4/1, Alexa, Roemeense, dagshift
« Reactie #7 Gepost op: 27 juli 2021, 20:35:52 »
Ik zal zodra ik kan (later deze week) gaan checken of ik het juiste adres voorheb en of het wel degelijk op SS 4/1 was. Ik kom er later nog op terug.

Check! Het adres klopt. Deze magere felgeblondeerde  met mooie glimlach met knalrode lippen staat op SS 4/1. Toch goed gekeken vorige keer dus.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 4/1, Alexa, Roemeense, dagshift
« Reactie #8 Gepost op: 28 juli 2021, 00:50:52 »
En ik sluit de case alweer een keertje.

Heren, ik ben geen schooljuffrouw die ieder bericht gaat nalezen, en daarin ongepaste uitspraken wissen of ganse berichten.

Iemand bezoekt een dame met mindere service, so be it.

Daarom gaan we mekaar niet in de haren vliegen.

En Vandekasseien, let een beetje op uw woordenschat, want ik wis niet graag uit recensies.

CASE CLOSED
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal