Forum > CLUB VENUS

Maya (Roemeense)

(1/1)

TAFKAP:
Twee weken eerder tijdens mijn bezoekje haar de hele tijd geplaagd met haar opgespoten lippen (de reden waarom dames het doen ontgaat me volledig) en de lichte kleur haarspoeling. Ik had haar lippen omgedoopt tot bumpercar lips en airbags. Tot een kamertje was het toen niet gekomen. Nu was ik net binnen en toen ik met een sinasappelsapje het rokershok binnenliep zat Maya daar ook. Nog duidelijk in de wakker worden fase. Haar lippen waren alweer een beetje genormaliseerd maar natuurlijk kon ik het niet laten om haar te plagen. Ze vroeg of ik haar nu niet meer leuk vond. Ik zei dat het puur plagerijtjes waren en dat ze me maar moest komen opzoeken zodra ze er aan toe was en maakte aanstalte op te staan. Ze gaf aan dat ze nog één sigaretje nodig had.

Op de kamer moest ik natuurlijk eerst mijn massagekunsten aanspreken. Hierna liet ze weer eens blijken dat ze een zoenmonstertje is en net als Julia uit Babylon moet dat tongetje continu gebruikt worden. Is het niet om te tongzoenen, dan is het om te praten of om te gebruiken tijdens het pijpen. Gaandeweg de sessie pikte ze de reacties op wat ze deed goed op en ging deze steeds meer uitspelen. Ook een smoking BJ staat op haar repertoire. Time flies when you are having fun en na een tweetal uurtjes besloten we om ook de daad zelf te consumeren. Zij kwam on top en al tongzoenend zeer intiem verder gegaan totdat de zwemmertjes volle vaart het rubberen bassin vulden. We hadden gedurende de sessie al een mogelijk trio besproken waarbij zij Bea als optie opperde. In de AST dit nogmaals besproken om als de kans zich later op de dag hiertoe voordeed dit te laten plaatsvinden.

Hoewel Maya zichzelf categoriseert als partygirl heeft ze genoeg seksuele slimheid om een perfecte GFE neer te zetten en is ze hard op weg om een zekerheidje te worden tijdens een bezoekje aan Venus.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie