Auteur Topic: Villa tinto 2 , Rafaella ( Roe) dag en avond  (gelezen 5368 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Villa tinto 2 , Rafaella ( Roe) dag en avond
« Gepost op: 26 september 2021, 12:51:21 »
Ze viel me een aantal weken al op dus ik dacht laat ik eens binnen gaan. Ze deet de deur open en ging binnen en ineens twijdelde ze en vroeg ze waar ik van afkomstig was ik zei België. Maar dat wou ze niet geloven en ze vroeg mijn paspoort en ik liet het gewoon zien. Naar boven. Ze is 25 jaar en afkomstig van Roemenie en Roeemense mannen komen er bij haar niet in, waarom heb geen idee van🤔.

Ik overhandigde mijn 50 euro en ze ging zich opfrissen. Knuffel gekregen. Dan ging ze op bed liggen. Ze deed condoom om om mijn slappe lul nog ,maar voor mij geen probleem als ze eenmaal pijpen komt die wel recht. En ja hoor daar was die dan hij stond recht in 3 sec toen ze pijpte 😄. Pijpen deet ze heel lekker en na 3-4 min stopte ze en ik vroeg voor on top maar dat wou ze niet, oke geen probleem doggy dan maar. Zicht op haar geweldige mooie kont ( ben er nog altijd niet goed van) en 2 min later ik voelde dat ik goed bezig was en ineens zei ze time is up 🙄 en ze wou dat ik meer betaalde ik was nog maar 10 min binnen 😔 dus niet gefinisht. Aangekleed dan maar. Maar zoals gewoonlijk doe ik graag nog een praatje en vroeg hoelang dat ze hier al zit en het waren men zaken niet. Alle respect dat ze dat zegt maar vond het raar. Dus mensen tis een hele knappe dame lief ook maar echt niet spraakzaam, ze pijpt goed doggy is fijn maar het moet snel gaan, ik wil ze wel nog een 2de kans geven.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Villa tinto 2 , Rafaella ( Roe) dag en avond
« Reactie #1 Gepost op: 26 september 2021, 14:10:46 »
Er zijn er die het niet kennen en het nooit zullen leren  ;D

En dan praat ik niet over Boy22, voor alle duidelijkheid.

Deze dames moeten het hebben van voorbijgangers, die al blij zijn voor 50 euro naast zo een knappe stoot te kunnen liggen.

ik vind ze gewoon dom, geef een goede service, en je bouwt in no time, naast de voorbijgangers, een klantenbestand op en je verdient sloten geld

maar goed, zo kennen we er nog, eentje in de SS 29 met name, ook beeldschoon, maar geen zak waard.

met andere woorden, sommige dames leren het nooit, en zijn dan verontwaardigd dat ze maar net het zout op hun patatjes verdienen .... links laten liggen (als je van de gouden Hoek komt), of rechts laten liggen (indien je van het Falconplein of uit de Villa Tinto komt)  :pica :douchen :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal