Auteur Topic: Schippersstraat 32/3, Isabella (avond)  (gelezen 7677 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Isabella (avond)
« Gepost op: 6 oktober 2021, 00:27:11 »
Een druilerige regenachtige weekavond. Weinig wandelaars in skw. Dan weet je dat (sommige) dames wat meer tijd gunnen (als klantenbinding). Om privé reden had ik even nood aan een verzetje.
In een vorig bericht maakte ik al eens duidelijk dat deze Roemeense jongedame kwa schoonheid met voorsprong mijn nummer 1 is. Blonde krullen, Schots rokje, hoge hakken... Bloedmooi (en dan druk ik het nog zacht uit :lol ). Wat een griet........  :movingtits

Na enkele zeer negatieve recensies van andere wandelaars liep ik ze steeds straal voorbij toch denkend: 'Ooit wil ik deze bezoeken'. 'Valt het mee, ok, valt het tegen, so be it'. Dan zal ik er niet om malen. Heb ik toch even kunnen rampetampen met mijn droomdame.

Aangezien mijn vaste Latina'tje in verlof is tot einde oktober en mijn 2de keuze niet te vinden was, rustig de straten doorgeslenterd in de hoop een leuke dame te vinden/bezoeken.
Isabella bleek (zoals steeds) te vinden thv SS32/3 doch af en toe wisselt ze even met VTC. Beide panden blijken verbonden met elkaar.
Ik nam 'het berekende risico'. Na een kort gesprekje aan de deur smolt ik weg (en dat op mijn leeftijd  :lol ) en stapte binnen.
Eerlijkheidshalve denkend dat dit misschien mijn 1ste negatieve ervaring als wandelaar kon worden :lol

Isabella bleek wonderwel een zeer sympathieke dame (noem het gerust een toffe babbelkous).
Na (te veel) trappen ergens bovenin het pand donderde ik binnen in een al bij al mooie verzorgde kamer. Wat een doolhof aan trappen/kamers daar :-\
Aangezien ik graag een totaalplaatje heb met een humoristisch ingesteld gesprek, bleek ze hierin moeiteloos te volgen. De positieve klik was er meteen. Oef  :lol
En die dacht aan een negatieve ervaring gezien de vorige meldingen.
Had ze 50€ gegeven (doe ik steeds bij een 1ste bezoekje).

Wasje en bed op. Pijpen duurde verduiveld lang. Ze zette zich zo zodat ik een dicht 'wereldzicht' had op haar gladgeschoren poesje. Ik mocht ze naar hartelust aanraken, strelen en kontje en borstjes aanraken. Ze liet het zonder problemen toe. Zeer gewillige dame.
Vervolgens bleef ze rukkend met mijn spel spelen. On top startend bleek deze Isabella enorm enthousiast initiatief te nemen.
In doggy afgemaakt waarin ze toch haar handje angstvallig aan het condoom hield. Leek schrik te hebben voor een gescheurd condoom.

Zeuren voor extra? Neen!
Zeuren voor trio met 1 der vriendinnen? Neen!

Nadat ik was klaargekomen, gingen we beide naast elkaar wassen aan de lavabo. In deze kamer blijkt er geen aparte badkamer te zijn.
Leuk om zien hoe ze haar poesje waste :dance2
Vol condoom deed ze heel hulpvaardig eraf.
Ik bleef er exact 20 minuten.

Snel buitenduwen? Neen!
Is ze professioneel ingesteld? Volmondig ja...
Ze begon zowaar nog te reutelen over alles en nog wat. Mijn humoristische glimlach gaf haar een goed gevoel (goed wetende dat ze me 2 minuten later vermoedelijk al wel vergeten was  :lol )

Ziet ze me nog terug? 300% JA!

Negatieve recensies doen je de hoop opgeven je mooiste dame uit skw te bezoeken. Blij dat ik zo 'koppig' was er binnen te stappen.
Begrijp niet goed hoe je bij deze Isabella een negatieve ervaring kan hebben voor een klassieke wip van 50€??

Ik droom nog na na een boeiend bezoekje aan een mooie lieve grappige jongedame ;)





Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Isabella (avond)
« Reactie #1 Gepost op: 6 oktober 2021, 21:24:15 »

Na enkele zeer negatieve recensies van andere wandelaars liep ik ze steeds straal voorbij .


Negatieve recensies doen je de hoop opgeven je mooiste dame uit skw te bezoeken. Blij dat ik zo 'koppig' was er binnen te stappen.
Begrijp niet goed hoe je bij deze Isabella een negatieve ervaring kan hebben voor een klassieke wip van 50€??


Hoe negatieve recensies?
Waar negatieve recensie?
Ik zie niets in haar topic ?

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Isabella (avond)
« Reactie #2 Gepost op: 6 oktober 2021, 21:36:30 »
Naar wat ik me herinner, heeft ze geen eigen topic. Ik las het in een ander topic over dames in het algemeen.
Bij deze de verwoording dat Isabella een toffe madam blijkt met een goede service  ;)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Isabella (avond)
« Reactie #3 Gepost op: 6 oktober 2021, 22:11:32 »
In doggy afgemaakt waarin ze toch haar handje angstvallig aan het condoom hield. Leek schrik te hebben voor een gescheurd condoom.
De doggietjes doen het achterlangs, en vermits dames langs die kant geen ogen hebben, zijn zij aangewezen op spiegels en hun handje om effe de controle te behouden over sommige geniepige klanten die de cursus Condoomgoochelen gevolgd hebben en er in slagen om een gecondomiseerde fluit ongemerkt om te toveren in een blanke sabel.

Ze zijn niet allemaal zo braaf als jij hoor Bule.  :lol

Offline bule

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Isabella (avond)
« Reactie #4 Gepost op: 6 oktober 2021, 22:47:24 »
2 redenen dus om me in de gaten te houden VDB :lol
Soit, mijn reden kan steeds onverwacht gebeuren. De reden die jij aanhaalt, zal nooit in overweging genomen worden, hoor ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Isabella (avond)
« Reactie #5 Gepost op: 6 oktober 2021, 23:08:28 »
In doggy afgemaakt waarin ze toch haar handje angstvallig aan het condoom hield. Leek schrik te hebben voor een gescheurd condoom.
De doggietjes doen het achterlangs, en vermits dames langs die kant geen ogen hebben, zijn zij aangewezen op spiegels en hun handje om effe de controle te behouden over sommige geniepige klanten die de cursus Condoomgoochelen gevolgd hebben en er in slagen om een gecondomiseerde fluit ongemerkt om te toveren in een blanke sabel.

Ze zijn niet allemaal zo braaf als jij hoor Bule.  :lol
Soms ... redeneer je omgekeerd ... dames die het handje ertussen houden .... not my cup of tea ... en neen, dat geinsinueer dat mannen er condooms aftrekken .... 1 op een miljoen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Isabella (avond)
« Reactie #6 Gepost op: 7 oktober 2021, 16:55:20 »
Soms ... redeneer je omgekeerd ... dames die het handje ertussen houden .... not my cup of tea ... en neen, dat geinsinueer dat mannen er condooms aftrekken .... 1 op een miljoen
Ik hoef ook geen handje ertussen, vervelend.

Maar mannen die stiekem condooms proberen van hun fluit te trekken... Bij dames die op hun hoede zijn heel weinig, bij dames die de klanten hierop niet in het oog houden: meer dan je denkt.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Isabella (avond)
« Reactie #7 Gepost op: 7 oktober 2021, 18:20:33 »
Soms ... redeneer je omgekeerd ... dames die het handje ertussen houden .... not my cup of tea ... en neen, dat geinsinueer dat mannen er condooms aftrekken .... 1 op een miljoen
Ik hoef ook geen handje ertussen, vervelend.

Maar mannen die stiekem condooms proberen van hun fluit te trekken... Bij dames die op hun hoede zijn heel weinig, bij dames die de klanten hierop niet in het oog houden: meer dan je denkt.
In stationromannetjes, ja ja
Dames die hun handje ertussen houden, een NO GO voor mij
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Isabella (avond)
« Reactie #8 Gepost op: 7 oktober 2021, 23:04:54 »
Dames die hun handje ertussen houden, een NO GO voor mij
Voor de venten met een hele lange is dat handje natuurlijk minder hinderlijk

 :dance2 :pica :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :pica :dance2