Auteur Topic: Betty (Roemeense)  (gelezen 15748 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Betty (Roemeense)
« Gepost op: 25 oktober 2021, 18:25:40 »
BETTY (Babylon) - Babylon service post corona
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=BETTY]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Engels
Leeftijd:         24?
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m70
Ogen:       donkerbruin
Model:            slank, mooi figuur
BH:                 A
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings:   geen gezien
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE Rollenspel
[/box]


Uiterlijk en karakterschets

Een mooi gebruind hertje met zachte ogen, ziet er ouder uit in relatie tot de overige dames. Lieve dame met redelijk goede service. De dame is 30+ wellicht.


Presales

Kort gesprek, strelen en wensen uitleggen. Ik was gijl genoeg dus gauw de kamer op.


Kamer

10 beneden


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Relaxte sessie met een mooi hertje van een dame

2) Duur:
Half uurtje, 25’ max, de tijd was eigenlijk te kort.

3) Communicatie, klik en betrokkenheid:
Niet de uitblinker dit weekend maar toch wel goede klik. Communicatie was wat beperkt, we zijn beide wat timide denk ik. Ze was zeker goed in het spel.


4)Sessie:
Leuke relaxt aandoende sessie. Ze heeft een heel mooi slank lijf, prachtige mooie haren en streelde haar overal. Ze deed mijn wensen wel maar niet zo dominant, mijn enige dame in Mondial de vorige dag overklaste qua uitvoering van mijn fantasieën en in dominantiefactor alle opvolgers van het weekend, ook deze Betty en de volgende laatste sessie in het duurdere Babylon. Het is dus wat unfair te vergelijken, toch doe je dat onbewust.

Betty was dan weer veel beter in het geven van GFE-service met TZ en zoenen zonder de upselling erbij: geen Samya-neptoestanden hier. Er was veel meer body2body contact dan andere dames en ze kust en streelt je heel graag. Ze is echt heel mooi en de seks verliep zalig goed en op traag ritme. Ik kwam klaar met haar in standje on top en kon langer van mijn orgasme genieten en liet dit nog graag langer doorzinderen tot in alle vezels van mijn lichaam. Deze leuke half uurtjes gaan echt veel te vlug voorbij ☹ We ruimden af en gingen naar de lockers.

Ik heb toch echt wel een zwak gekregen voor gebruinde dames met lang zwart haar.


Afhandeling en betaling

Nu 60€, voelt ergens toch als 10€ teveel maar ja vergeleken met elders: geen upsel voor TZ kan wel 10€ waard zijn.


Fazit en Score beleving

Ze is een herhaling waard maar toch op de tijd letten, nu was het te eender gedaan. Nieuwe dames maken me wel wat nerveus over hoe het kan (mis)lopen, maar Betty was een aardige verrassing. 😊 Had 4 sterren kunnen zijn ware het niet dat de tijd te kort was.

Belevingsscore: ***1/2

Offline Shaundemachine

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Betty (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 27 oktober 2021, 19:41:51 »

Helemaal eens met de laatste recensie. Ze was de beste die ik ben tegengekomen, erg aardig en benaderbaar, het enige nadeel is dat ze de tijd bewaakt. Verder is ze TOP is alles  :039: Ik hoop dat ze er nog is als ik volgende maand naar Babylon ga  :035: :039:

Offline Shaundemachine

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Betty (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 22 november 2021, 09:19:17 »
is Betty terug in de club?  weet iemand?

Betty, if you are reading this then email me please when you are back 😀

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Betty (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 26 januari 2022, 17:57:23 »
Betty kommt zum Samstag mit ihren Kusinen Georgiana und Mary
zurück.

vanKees