Auteur Topic: Melissa  (gelezen 17771 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Melissa
« Gepost op: 25 oktober 2021, 18:27:31 »
MELISSA (Babylon) - Mooie weekendafsluiter
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=MELISSA]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Engels
Leeftijd:         ca22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m68
Ogen:       donkerbruin
Model:            slank
BH:                 B
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings:   Geen
Haarkleur:      pikzwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC GFE wat Rollenspel , wat GFE
[/box]


Uiterlijk en Karakterschets

Een heel mooi meisje, verlegen en erg nieuw hier. Ze is ook een typische gebruinde Gypsiedame met mooi lang zwart haar en heel mooi gezicht. Ze deed me in de verte aan Adelina denken, dus dit is een DVP-lookalike. Ze is zeker niet met haar vergelijkbaar.


Presales

We maakten wat kennis in de rode zetel bij de bar waar we wat praten en uitwisselden wat kon en niet kon. Ik had ergens mijn twijfels maar waagde het er toch op. Dit is toch een van de mooiste dames van de club.


Kamer
14? Een kamer beneden, deze zijn allemaal wat gelijk in interieur maar met andere muurversieringen.


Kamersessie

We gingen de kamer in en het enige wat af moest hier was m’n handdoek. Zij moest helemaal niets uitdoen.

Babylon hé: FKK.

Prachtige mooie dame weer en deze moest ik toch meer leiden en zeggen wat ik nu en dan wilde.

Nieuw hé, een mooi jong hertje met reeënoogjes zo.

Ik streelde haar lichaam en lang zwart haar terwijl ze me ook verwende. Na wat massage en vewennerij gingen we op seks over en ik kwam in dit geval al 2x. Ze ging van me af terwijl ik net klaar was. Ze vatte het op als dat het te vroeg was en we deden dan door waarna ik nog eens kwam, nu zelfs nog beter! Het gebeurde niet veel meer dat ik zo 2x kon komen in korte tijd. We bleven nog napraten, dit is nu pas de 2de dame die netjes op kamer blijft en de tijd volmaakt. We wisselden wat Manelenummertjes uit en weer die verbazing van de dame dat ik er ook wat van wist. De dame had nog in België en ook zeer kort in Samya gewerkt, beide geen werkplaatsen waar ze zich goed voelde. Babylon is, hoop ik, dan weer beter voor haar.


Fazit en Score beleving

Zal zeker nog herhaling in zitten, dit is optick fick met meer garantie dat je er blij de kamer buiten komt dan in die andere club waar ze eerder werkte.


Belevingsscore: ****
  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Melissa
« Reactie #1 Gepost op: 12 februari 2023, 19:23:20 »
MELISSA (Babylon) – Babylonian Queen :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes
Bij deze recensie

Dit is de dame die ook mijn vorige bezoek aan Babylon heeft gered met een meer dan behoorlijke kamergang. Toen in Augustus benaderde ze me in de kino vlak nadat ik een aanvaring kreeg met een kleine dame die ik er nochtans al erg lang zag lopen en me van alles verweet. Ook toen was het erg leeg in de club, ook qua mannen toen. Blijkbaar was ze kwaad over tegenvallende inkomsten en reageerde ze op mij af. Dat voelt wrang. Melissa zat erbij en keek ernaar. Later moest ik in de kino bekomen en Melissa kwam bij me liggen, verzekerend dat ik er niks van moest aantrekken en dat zij wel voor me zou zorgen. Dat ontaardde in een zeer goede kamergang waar ze mijn dag mee redde.

Dit is opnieuw het geval, deze keer ging ik zelfs 2x met haar op kamer en 2x was het bingo, ze weet gewoon hoe ze moest bespelen en haar aardige karakter, hoe ze weet welke rol ze met mij te spelen had, haar prachtige mooie lichaam en haar behoorlijke grote mooie zachte borsten maakten dat ik me weer in de erotische hemel mocht wanen. Deze tijden met haar zijn toch steeds weer veel te kort. Ik was nog niet lang van mijn eerste kamer als ik weer zin in haar had en later gebeurde dat ook. Andere dames zag ik niet meer staan en een bepaald geval, Daniela herinnerde me zelfs niet meer ofschoon we een goede kamer hadden gedeeld. Ik vond ze eerder in de dag wel kamerwaardig maar over haar twijfelde ik want, tja, ik wist het zelf ook niet meer! Tot ik de reviews opzocht en warempel mijn eigen verhaal tegenkwam. Grappig om mijn eigen review eerst te lezen, enthousiast te worden en erachter te komen dat ikzelf de auteur was! Feit dat Daniela me niet herinnerde deed me dan naar Melissa lopen. Zelfde, later zocht ik naar mijn augustus-verslag op de pc (die is nooit gepost geweest) om tot slotsom te komen dat Melissa echt wel de titel van reddende engel meermaals heeft verdiend als het clubbezoek lauwtjes was.

Op het einde heeft Melissa het lievelingsnummer vertaald dat ik de dag voordien van Daria in Samya meekreeg. Een droevig maar mooi nummer, ik post het nog eens:



Na vele tongkussen (in beide sessies ook) afscheid genomen van Melissa met spijt in het hart. Ik hoop haar in Maart nog eens te zien als ik rond de periode van mijn verjaardag terugkeer.


 :showtits1 :showtits1 :showtits1 :showtits1 :showtits1 :showtits1 :showtits1 :showtits1 :showtits1 :showtits1 :showtits1 :showtits1 :showtits1 :showtits1 :showtits1 :showtits1