Auteur Topic: Magnum Erkrath club bezoek verslagjes  (gelezen 17791 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
Magnum Erkrath club bezoek verslagjes
« Gepost op: 19 december 2021, 02:06:58 »
Verwarrend dat Magnum Dormagen in de topic is betrokken. Is een andere club/locatie. Vandaar even apart topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
Magnum Erkrath club bezoek verslagjes
« Reactie #1 Gepost op: 19 december 2021, 02:13:32 »
WINGMAN

Een vrijkaartje van een ander forum brandde in de zak. Aangezien ik die week een afspraak richting Duitsland had, deze 2 gecombineerd op de 24e van de 11e. Dit kwam me ook goed uit, omdat Magnum tegenwoordig helaas pas om 15:00 open gaat.

Onderweg nog een benzine pomp opgezocht. Echt makkelijk tegenwoordig met Google Maps. Zou alleen fijn zijn als die ook gelijk de bezineprijzen zou kunnen weergeven op het kaartje. Nu blijft het telkens een gok, aangezien ik tijdens het rijden niet wil klooien met clever-tanken app ofzo.

Eenmaal aangekomen twijfelde ik nog even aan welke kant van het zijweggetje ik nou mag parkeren. Aan de kant van de club staan bordjes met verboden te parkeren. Aan de andere kant staan een paar witte vakken. Gelukkig kwam er net een medewerker even afval weggooien en die vertelde dat ik mocht parkeren aan de kant met witte vakken, ook al waren er geen witte vakken meer vrij.

Dacht dat ik de enige hobbel op de weg te hebben gehad. Maar nee. De theke vroeg of ik alles had. Ja hoor, hier zijn mijn vrijkaartje, ID en coronapas. Vrijkaartje werd probleemloos aangenomen, waarvoor dank aan forum en club, maar wat bleek. Dit was de allereerste dag dat de 2G+ regel was ingevoerd in Duitsland. Door drukte het forum niet optimaal in de gaten gehouden, waardoor ik dit nieuws waarschijnlijk gemist had.
Gelukkig zouden ze schuin tegenover de club een test locatie hebben. Onwetend als ik was aangezien ik alleen de zelftesten ken en niet eerder naar een testlocatie was geweest, dacht ik er wel eventjes naartoe te lopen. Wat bleek, het is een soort test straat. Buiten moet je in de rij wachten om bij een tentje getest te worden. Er stonden banners over een rij voor mensen zonder en met afspraak. Er was die dag echter slechts 1 rij. Heel even overwoog ik om terug te gaan om m'n auto te halen. Maar terwijl ik daar stond kwamen er steeds meer auto's achter me aan. En enkele andere mensen voor me stonden ook gewoon buiten te voet in de rij, dus besloten in de kou maar te blijven staan. Even nagevraagd nog hoe het zit als je geen afspraak hebt. Als ik de beste man goed begreep kon dat niet (mijn Duits is niet al te best) en kreeg ik een flyer mee hoe ik me kon aanmelden. Er staat volgens mij op dat voor ingezetenen van Duitsland de test gratis kunnen krijgen. Ik heb gewoon maar mijn eigen gegevens ingevuld, maar had niet hoeven te betalen bij de tent en tot op heden geen rekening op de mat gekregen.

Enfin, nadat ie even lichtjes oppervlakkig met een wattenstaafje in m'n neus had geroerd (mond had ook gemogen als je een uur ofzo van te voren niets had gegeten of gedronken), kreeg ik een kaartje mee met daarop een code om mijn uitslag via de e-mail link kon opvragen.
Terug in de auto zitten wachten en wel ja, na een half uurtje kwam het groene licht binnen en kon ik terug de club in.

De theke vroeg vriendelijk of het mijn eerste keer is. Wel sinds de hele corona uitbraak. Nou, de kleedruimte zit nu op de begane grond nu en de rest wijst voor zichzelf.
Nu wist ik van forum berichten al dat de club een kleine verbouwing heeft gehad. En de grootste verandering is dat de kleedruimte nu beneden is en de oude kleedruimtes kamers zijn geworden. Tot mijn verrassing hebben ze naar de kleedruimte toe ook een lift die door de gasten gebruikt mogen worden. Wat een luxe! Sommige clubs hebben een invalide liftstoeltje, maar dit was gewoon een volledige lift met schuifdeuren en al.
Aan de andere kant van de kleedruimte heb je de douches een toilet, een trappenhuis, en toegang tot het buiten gedeelte. Dat laatste zag er niet echt uitnodigend uit met opslag dozen, en wat kale ligstoelen. Niet zo gek, aangezien ik het zwembad en die buitenruimte nooit in gebruik heb gezien.
Dan maar trappenhuis in. Nieuwsgierig als ik was liep ik naar de kelder. Daar zag ik nog meer lockers en dacht dat dit voor drukke dagen zou zijn. Totdat ik ineens verrast werd door een half blote dame. Oeps... dit was dus de dames kleedruimte...
Ik excuseerde me, maar ho, wacht eens. Dame komt me wel erg bekend voor. Zij had mij al lang herkend en vroeg waarom ik niet in die andere club was. Toen viel pas het kwartje wie zij was en legde ik uit dat ik club hopper ben. Enfin, we zouden elkaar later wel bijpraten.

Dus ik al die trappen omhoog. 1e verdieping naar bar, 2e kamers, 3e kamers, en daarna verder naar penthouse. Althans, dat was het vroeger. Want ze lijken plannen te hebben om er VIP kamers/ruimtes van te maken. Wellicht voor groepjes vrienden die hun prive feestje willen bouwen. Nostalgisch keek ik de ruimte in. Waar vroeger een klein barretjes zat met toegang tot balkon. Een danspaal waar een mannelijke gast beetje paaldans les van een DVP kreeg. Bovenin de kino. Het toilet waar ik in alle rust drolletjes kon draaien. Maar bovenal de zachte ligbedden/lounge banken waar ik menig maal de Mentholtruuk deed. Vrijdag- of zaterdagnacht zocht ik deze penthouse ruimte op, om tot 6:30 te gaan liggen maffen en zo een hotel overnachting bespaarde. Je bent een Dagobeer of je bent het niet ;)
Maar die Mentholtruuk zal hier dus niet meer gaan...

Ik had intussen best wel trek gekregen en gauw het restaurant opgezocht. Het ontbijt, ahum, ik bedoel lunch buffet was inderdaad een stukje beperkter dan vroeger, maar prima te doen.
Verder rondje bleek dat de douches en toiletten op de nabij de bar een opknapbeurt hadden gekregen, de massage kamers zijn verplaatst richting de binnentuin, en de rest onveranderd was. Enkel dat het gangetje achter de sauna langs nu is afgesloten voor publiek. Onderweg nog een fraaie Poolse Amelia tegen het lijf gelopen. Had wel interesse om intiemer kennis te maken. Maar toen ik haar prijs hoorde van 100p30 voor iets wat vrij standaard was in NRW, was dat een hard pass voor me. Achteraf bedenk ik me of ze er dan wel akkoord mee ging als we een uur op de kamer bleven. Zal er wellicht nooit achter komen..

Afijn, dan maar lekker sauna rondje gemaakt. Dat dit is daar echt heet! En ook makkelijk dat je met een druk op de knop wat extra stoom kunt krijgen.
Douche tegenover de binnentuin is er gelukkig ook nog steeds, zodat je je makkelijk kunt opfrissen. Bijkomend voordeel is dat het ding ook een sproeier heeft voor je billetjes. Weliswaar alleen koud water, maar beter dan niets...

Kameraad Klaus was er ook en die had veel aanspraak bij de dames. Zelf spotte ik een slanke blondine die net van de kamer kwam en op d'r centjes wachtte. We maakten even oogcontact.
Ging in de bar op 1 van die zachte banken zitten wachten tot ze terug was. Phoe, daar zak je deels in weg...
Echter daar kwam de meid die ik in de kelder haast tegen het lijf liep naast me zitten voor een praatje. Blijkbaar hopt ze sinds kort nu op en neer, omdat het elders doordeweeks haar te rustig is. Anja/Anya is haar artiestennaam hier.
Enneh, of ik vandaag zin heb om een kamertje met haar te doen. Nou, ik bekende dat ik interesse had in de blondine die net terug de bar in kwam en bij een sta tafeltje plaats nam. Ze kende die dame en haar vriendin alleen van gezicht, omdat ze net 3 daagjes ofzo nieuw waren. Maar ze maande me er op af te gaan.
Het kennismakingspraatje liep helaas niet helemaal hoe ik het had gehoopt. Emmy/Amy kwam namelijk uit Shark en ze wilde 50 euro extra voor iets wat vrij standaard was in NRW. Dat was een dealbreaker voor me.
Ik ging maar op een ander bankje zitten. Anja had het hele tafereel in de gaten gehouden en keek me vragend aan. Ik haalde m'n schouders op. Ze kwam naast me zitten en vroeg wat er was. Ik legde het voorval uit.
Als een ware WINGMAN ging ze een goed woordje voor me doen bij de haai. En waarempel, tot m'n verbazing riep Emmy me om mee naar de kamer te gaan. Het blijkt maar weer eens dat een vrouwelijke WINGMAN de beste zijn...
Heerlijk genoten van een kamertje met deze blonde Roemeense voor 50p30.

Lekker even uitpuffen en de innerlijke mens weer even aansterken. Het avondmaal was intussen geserveerd. Tja, dat gaat snel wanneer een club pas om 15:00 open gaat. Het smaakte me allemaal prima. Wat me opviel was dat ze overgebleven vlees in smurrie van de lunch in een klein bakje hadden overgezet voor de avondmaal. Geen spoortje verspilling zullen we maar zeggen...

Na nog een saunarondje en uitpuffen in de binnen tuin nog maar es een rondje gemaakt. Er waren zo een 20 tal dames en 15 heren. Later op de avond kwamen er wel meer heren bij, maar niet veel nieuwe dames meer. Wel een Bulgaars kliekje van 3 ofzo erbij, waarvan eentje me bekend voor kwam. En ja hoor, het was Sissi van gezicht ken van Heaven 7. Maar ook zij wilde extra's voor iets wat standaard was. Misschien mede ook doordat haar 'vriendinnen' erbij zaten...?
Dames zijn officieel zelfstandig, maar geregeld lijken er ongeschreven regels rond te hangen...

Enfin, dan maar terug de bar in. Daar zag ik de slanke brunette vriendin van Emmy. Die was er ook bij toen m'n wingwoman een goed woordje voor me deed. Gevraagd of ze net als Emmy ook met me naar de kamer wilde. Daar had ze blijkbaar wel oren naar. Wellicht omdat het ook relatief rustig was in de club die dag.
Catalea blijkt deze jongedame te heten en eveneens uit Sharks te zijn overgezwommen. Heerlijke kamertje gehad voor 50p30,

Terwijl ik erna aan het bijkomen was, kwam Anja weer naast me zitten voor een babbeltje. En tja, hoewel in het normale uitgaansleven, je meestal niet met een wingwoman het bed deelt, zitten we hier in een apart wereldje.
En haar hele attitude gedurende de dag beviel me wel. Geen jaloers gedoe dat ik interesse in een andere dame had. En zelfs een handje kwam helpen om haar de kamer mee op te krijgen. Terwijl we elkaar slechts 1 keer eerder hadden ontmoet. Het is denk ik gewoon haar karakter, want elders waar ik haar van ken was dat op een bepaalde manier ook zo goed.
Dat moest gewoon beloond worden. En het was geen straf, aangezien ze ook nu met gevoel pijpt. Genoten van een heerlijk kamertje voor 50p30.
Grappig detail, alle 3 de dames maakten gretig gebruik van de lift. Geef ze eens ongelijk met die hoge hakken ;)

Het was intussen voor mij al ruim tijd om te vertrekken. Nog even sauna rondje genomen, even bijkomen en richting lockers vertrokken om m'n burgerkloffie aan te trekken. Terwijl ik richting mijn kluisje liep zag ik vanuit m'n ooghoeken iets vreemds, waardoor ik een paar passen terug moest doen. Krijg nou, zie ik dat goed?! Damp boven het blauw verlichte zwembad!?! Verbaasd liep ik naar de receptie en wat blijkt. Het zwembad is open for business!
Ze waarschuwde me wel dat het water niet warm was. Maar er kwam stoom vanaf. Euh ja, misschien omdat het buiten zo koud was?
Ik twijfelde heel even, had me net gedoucht om te vertrekken en het was al laat. Ach schijt, voor het eerst sinds een eeuwigheid dat hun zwembad eindelijk in gebruik is en er dan niet even induiken? Dat nooit! Dus hop plons erin en de theke had deels gelijk. Het water was niet lekker 30 graden warm, zoals bij club Voldermort. Maar het was zeker ook niet zo koud als bij Babylon. Misschien een frisse 20 graden verwamd? Of misschien hadden ze er net warm water in gedaan?
Hoe dan ook, na 2 baantjes was ik dan uiteindelijk vertrokken.

Al met al, toch genoten van mijn bezoek. En blij dat ik de maagdenduik in het zwembad heb genomen en de club nog es heb gezien. Want ik moet helaas zeggen dat ik een clubdag graag vroeg begin, en daarvoor opent Magnum met 15:00 voor mij aan de veels te late kant. Bovendien heb ik voorlopig geen afspraken in de ochtend die kant op om mee te combineren.
Hopelijk openen ze weer om 11 uur. En stoppen de dames met het upsellen. Dan kom ik graag weer eens langs.


Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
Magnum Erkrath club bezoek verslagjes
« Reactie #2 Gepost op: 25 februari 2023, 14:12:17 »
Deze club dinsdag bezocht met een vrijkaart van een ander forum. Aangezien ik meestal naar parenclub ga heb ik het wel eens moeilijk om te betalen voor fake sex, maar ik sta altijd open voor nieuwe ervaringen.
Aangezien het een avondclub was ben ik binnen gegaan rond 21h. Wat rondgelopen. Dames spreken je wel aan, maar zijn niet opdringerig dus dat vind ik wel goed. Ook een leuk gesprek gehad met sommige dames. Er zijn er die wat meer moeite doen dan anderen om je in de sfeer te brengen. Lees als meer lichamelijker aanrakingen.
Bij 1 was ik bijna zo ver tot ik de prijs vroeg: 100 Euro per 30 minuten. Toen zakte mijn erectie direct terug weg. En haar ook gemeld dat ik niet van plan was om dat geld uit te geven. Niet veel later is ze vertrokken. Basistarief (pijpen met condoom, neuken met condoom) is hier 50 Euro. Voor pijpen zonder condoom +50 en voor kussen +50. Dus als je pijpen zonder condoom en kussen is dat 150 voor een half uur.
Er lopen best wel wat aantrekkelijke jonge vrouwen rond ± 25. Ongeveer hetzelfde aantal beren.
Alleen ben ik er achter dat ik meer voel voor vrouwen die niet iets ouder zijn (lees +35) Ik zelf ben 50. Die jonge deernes doen mij eigenlijk niet zo veel. Liever een iets oudere die de klappen van de zweep kent en het doet omdat ze het graag doet, niet omdat ze snel even wat geld wil verdienen.
Wel een taise massage genoten voor 30 Euro voor een half uur van de zwarte dame daar.
Die was OK, maar niet top.
Verder moest ik bij het vertrek nog 10 Euro betalen voor 1 wit wijntje. Nog nooit zo een duur wit wijntje gedronken.
Herhalingsgevaar: nihil, maar dat heeft niets met de club te maken die top is, maar eerder met mijn ingesteldheid. Wel blij dat ik deze club eens bezocht heb.