Auteur Topic: Alexia verversrui 12.3  (gelezen 19507 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline janvanhaaren

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
Alexia verversrui 12.3
« Gepost op: 22 april 2022, 15:42:00 »
Er is een nieuwe parel in schipperskwartier, ze is zeer mooi en doet ook anaal en dat slechts voor 100 euro. Link naar redlights als volgt: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hello-guys-211.html

De foto’s zouden rechts bij de andere dames kunnen worden gevoegd

Heb haar kei hard deep anaal genomen en dit voor slechts 100 euro.
  
  

Offline bigboobs83

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Alexia verversrui 12.3
« Reactie #1 Gepost op: 16 mei 2022, 16:23:07 »
Vandaag hier ook eens binnen gesprongen. Niet direct mijn type qua uiterlijk, maar haar glimlach kreeg me toch te pakken.
En geen spijt van gehad. Wat extra betaald om rustig de tijd te kunnen nemen en dat doet ze goed. Ze gaat op een magische manier om met je ballen moet ik zeggen. Een standje of 5 gehad en dan in doggy kon ik me niet meer bedwingen.
Nadien nog een leuke babbel. Klinkt als een intelligente meid.
Het is maar dat jullie het weten... Heel lang is ze niet van plan te blijven trouwens...
  
  

Offline bigboobs83

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
Alexia verversrui 12.3
« Reactie #2 Gepost op: 6 oktober 2022, 17:08:05 »
Van de week nog eens bij deze Alexia binnen gewaaid. De ervaring was zeker de moeite weer waard. Qua standjes is er weer een heel gamma aan bod gekomen.
Ik wilde nu hier even vooral zeggen dat ze einde van deze maand een tijdje naar haar thuisland gaat en dat er gepland staat dat ze met een B-cup terug van het vliegtuig zal stappen hier. Gaat haar volgens mij alleen maar ten goede komen.