ISABELLA (Babylon) – MOOIE AFSLUITER Bij deze recensiePaspoortje: 
[box title=ISABELLA]
Land: Roemenia
Taal: Roems, Slets, Duits, Engels
Leeftijd: 22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte: 1m77
Ogen: donkerbruin
Model: natuurlijk
BH: C
Kontje: zeer lekker
Tattoo/piercings: opvallend op rug een duivel en engel verstrengeld
Haarkleur: blond donkerblond bruin donker zwart
Haarlengte: kort schouderlang halflang lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE PSE Massage Rollenspel SM
[/box]
Uiterlijk & KarakterschetsOok de Roemeense
ISABELLA is een hele mooie dame met prachtig droomlijf, lekkere tieten en mooie lange haren en supergoed karakter, correct en lief. De dominantie is minder haar stijl maar ze deed goed haar best ermee, eveneens in de rol van stoute meid. Ze is het duiveltje en engeltje in een, dat is ook wat de tattoo op haar rug voorstelt.
PresalesZe rakelde me op bij de wellness en verleidde me zowat in dezelfde stijl als
Daniëlla. Ze was behoorlijk smekend om dat kamertje met wat ze al van haar vriendinnen wist. Ook hier heb ik niks meer uit te leggen qua kamerwensen.
Kamer14, same too hot room als eerste sessie.
Kamersessie1) Aard van de sessie:Te warme kamer en vermoeidheid speelde me frustrerend genoeg veel parten. Ik had toch liever meer uit kunnen halen.
2) Duur:half uurtje
3) Communicatie en klik:Heel goede klik en communicatie en betrokkenheid, deed alles erg goed.
4)Sessie:De sessie verliep vooral voor mij moeizamer door de vermoeidheid, warmte (zweten) en het overmatig gebruik van de gel, helaas. Anders is dit wel een meid die me heel goed kan bespelen maar het was zo allemaal nèt niet al deed ze haar best. Veel afwisseling on top en doggy en dat betekent moeilijker om klaar te komen en soms kan ik dat echt niet verklaren, ze is zo lekker sexy en goed: wat mankeert me? Het is aanbevolen dan toch het beste eruit te halen en jezelf er niet druk over te maken; het is het spel, de erotiek, het samenzijn met een lekker geile mooie meid met droomfiguurtje waar ik in het dagdagelijkse leven alleen maar van kan dromen dat telt. Be in the moment now en verspil geen tijd aan frustratie over eigen tekortkoming of iets te veel gel. Je weet niet hoelang je dit nog kan hebben, immers. Daardoor bleef de magie van de erotiek en het goede spel dat ze speelde behouden en kon ik toch met tevredenheid de kamer verlaten. We hadden nog na gesproken en ze was een heel goede dame om gesprek mee te hebben.
5) Extra vermeldingen:Teveel gebruik van gel deed de seks moeilijker verlopen, gecombineerd met de hitte zorgde dat ervoor dat ik mijn orgasme niet tijdens de seks had. Maar moet dat per sé een issue zijn? Ik had wel degelijk een goede tijd met deze dame en kwam opnieuw 2x. Geen problemen, ze deed het spel perfect, ze maakte me enorm geil met haar sexy droomfiguur en ik heb buiten dat spijtige feit van de gel geen klachten.
Afhandeling en betalingRustig afgeruimd, 60€ en kus
Fazit en Score belevingHerhaling is mogelijk maar ik moet toch op gelgebruik wijzen. Hopelijk ook in frisser omstandigheden. Te warme kamers, te veel moeten zweten kunnen zelfs een heel goede sessies de nek omdraaien. Voor beiden.
Niettemin was dit een mooie afsluiter van mijn bezoek aan Babylon.
Belevingsscore: ***1/2