Auteur Topic: Isabella  (gelezen 16508 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
Isabella
« Gepost op: 11 juni 2022, 10:52:43 »
Isabella: 22 jaar, bruine ogen, geblondeerd halflang haar, natuurlijke stevige B-cup, 1m76

Isabella dus… Ik had al twee keer eerder met haar gekamerd, en telkens opnieuw val ik voor haar schoonheid. Dat knappe gezichtje, die heerlijke handvol tietje(s) die de wetten van de zwaartekracht uitlachen, dat slanke figuurtje, die lekkere billetjes en dat delicate kleine kutje…

Ze had regelmatig een kamertje maar toch minder dan je zou verwachten. Ik wijt dat aan haar uitstraling als ijskoningin. Terwijl andere dames actief rondwandelen of minstens actief rondkijken, oogcontact maken en glimlachjes uitwisselen, zit zij vooral op haar telefoon of met enkele collega’s (Justina en Karla in casu) te babbelen.

Die mindere benaderbaarheid (als ik wat veel in hun richting keek, maakten de andere 2 dames avances… ::)) plus mijn gemengde ervaringen de vorige keren deden me twijfelen. Maar ze is zo knap… En voorbij haar koele uitstraling eigenlijk heel vriendelijk.

Om het even te verduidelijken. Mijn eerste ervaring met haar was geweldig. Een heel knappe meid, goeie service, vriendelijk… Voor herhaling vatbaar dus. De tweede keer ging ik meteen voor haar. Ze was nog altijd knap en vriendelijk, maar voor het neuken bracht ze nog vlug een hele klodder glijmiddel in. Ik voelde bij het neuken totaal niets meer :o en kwam uiteraard zo niet klaar. Ze heeft het dan manueel afgemaakt terwijl ik haar vingerde, maar het was toch een domper.

Ondanks haar geweldige uiterlijk had ik dus niet op voorhand de intentie om een derde sessie te boeken. Maar (ik val in herhaling) ze is zo knap dat ik uiteindelijk toch weer dacht, what the heck, dan maar een Optikfick!

En het blijkt alweer dat wanneer je niet te veel verwacht, het alleen maar kan meevallen. Blasen en Eierlecken was heerlijk en ik heb haar uitgebreid gebeft. Ze genoot er (uiteraard  ;D) heel erg van (jaja…).

De finish kwam in Reiterposition waarbij zij het werk deed en het zicht van één tiet in mijn hand en de andere vrij op en neer wippend mij al snel tot een ontlading bracht.

Geen Flutschi-klacht deze keer trouwens.

Iets zegt mij dat er vrij snel een vierde keer van gaat komen...
  
  
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline wolkske

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
    • Bekijk profiel
Isabella
« Reactie #1 Gepost op: 11 juni 2022, 11:26:22 »
 Blasen en Eierlecken was heerlijk en ik heb haar uitgebreid gebeft. Ze genoot er (uiteraard  ;D) heel erg van (jaja…).

Indien je hun goed beft.. genieten ze er ook echt van...hun leuze is geld en er genot boven op krijgen waarom niet.
Het zijn tenslotte mensen en geen machines..dus ik zou zeggen geloof meer in je zelf en doe zo voort..
  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Isabella
« Reactie #2 Gepost op: 25 juli 2022, 21:09:40 »
ISABELLA (Babylon)  – MOOIE AFSLUITER
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=ISABELLA]
Land:             Roemenia
Taal:              Roems, Slets, Duits, Engels
Leeftijd:         22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m77
Ogen:       donkerbruin
Model:            natuurlijk
BH:                 C
Kontje:          zeer lekker
Tattoo/piercings:   opvallend op rug een duivel en engel verstrengeld
Haarkleur:      blond donkerblond bruin donker zwart
Haarlengte:    kort schouderlang halflang lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE PSE Massage Rollenspel SM
[/box]



Uiterlijk & Karakterschets

Ook de Roemeense ISABELLA is een hele mooie dame met prachtig droomlijf, lekkere tieten en mooie lange haren en supergoed karakter, correct en lief. De dominantie is minder haar stijl maar ze deed goed haar best ermee, eveneens in de rol van stoute meid. Ze is het duiveltje en engeltje in een, dat is ook wat de tattoo op haar rug voorstelt.


Presales

Ze rakelde me op bij de wellness en verleidde me zowat in dezelfde stijl als Daniëlla. Ze was behoorlijk smekend om dat kamertje met wat ze al van haar vriendinnen wist. Ook hier heb ik niks meer uit te leggen qua kamerwensen.  :pica22


Kamer

14, same too hot room als eerste sessie.  :17:


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Te warme kamer en vermoeidheid speelde me frustrerend genoeg veel parten. Ik had toch liever meer uit kunnen halen.

2) Duur:
half uurtje

3) Communicatie en klik:
Heel goede klik en communicatie en betrokkenheid, deed alles erg goed.

4)Sessie:
De sessie verliep vooral voor mij moeizamer door de vermoeidheid, warmte (zweten) en het overmatig gebruik van de gel, helaas. Anders is dit wel een meid die me heel goed kan bespelen maar het was zo allemaal nèt niet al deed ze haar best. Veel afwisseling on top en doggy en dat betekent moeilijker om klaar te komen en soms kan ik dat echt niet verklaren, ze is zo lekker sexy en goed: wat mankeert me? Het is aanbevolen dan toch het beste eruit te halen en jezelf er niet druk over te maken; het is het spel, de erotiek, het samenzijn met een lekker geile mooie meid met droomfiguurtje waar ik in het dagdagelijkse leven alleen maar van kan dromen dat telt. Be in the moment now en verspil geen tijd aan frustratie over eigen tekortkoming of iets te veel gel. Je weet niet hoelang je dit nog kan hebben, immers. Daardoor bleef de magie van de erotiek en het goede spel dat ze speelde behouden en kon ik toch met tevredenheid de kamer verlaten. We hadden nog na gesproken en ze was een heel goede dame om gesprek mee te hebben.

5) Extra vermeldingen:
Teveel gebruik van gel deed de seks moeilijker verlopen, gecombineerd met de hitte zorgde dat ervoor dat ik mijn orgasme niet tijdens de seks had. Maar moet dat per sé een issue zijn? Ik had wel degelijk een goede tijd met deze dame en kwam opnieuw 2x. Geen problemen, ze deed het spel perfect, ze maakte me enorm geil met haar sexy droomfiguur en ik heb buiten dat spijtige feit van de gel geen klachten.


Afhandeling en betaling

Rustig afgeruimd, 60€ en kus


Fazit en Score beleving

Herhaling is mogelijk maar ik moet toch op gelgebruik wijzen. Hopelijk ook in frisser omstandigheden. Te warme kamers, te veel moeten zweten kunnen zelfs een heel goede sessies de nek omdraaien. Voor beiden.  ::)

Niettemin was dit een mooie afsluiter van mijn bezoek aan Babylon.  ;D

Belevingsscore: ***1/2