Auteur Topic: MISTIQUE - RUCPHEN  (gelezen 16592 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
MISTIQUE - RUCPHEN
« Gepost op: 7 oktober 2022, 15:10:28 »
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
MISTIQUE - RUCPHEN
« Reactie #1 Gepost op: 7 oktober 2022, 15:11:43 »
Verslagje van mijn bezoek op donderdag 1 september 2022

De eerste donderdag van de maand is er in deze club een mega gangbang.
Volgens hun eigen verklaringen de grootse van de benelux.
Mistique is inderdaad en heel grote en zeer mooie club.
De gangbang start om 14h en gaat door tot 23h.
Er zijn weinig clubs die dit zo lang open zijn.
Volgens mij geen betaalde dames, wel allemaal actieve koppels en zelfs enkele single dames.
Ik denk niet dat ik niet actieve koppels heb kunnen spotten. Natuurlijk niet gans de middag/avond actief. Maar ik denk wel dat iedere dame wel actief is geweest met enkele heren.
Ik was er om 15h en al volop actie. En de actie was nog bezig toen ik om 21h vertrok. Om 21h waren er al heel wat mensen verdwenen, maar toch nog op verschillende plaatsen actie.
Gedurende gans mijn aanwezigheid was er wel op meerdere plaatsen iets te zien of kon je meespelen, ook buiten was er volop actie.
Voor 17h waren het vooral wat oudere koppels. Na 17h (als iedereen gedaan met werken heeft) kwam er wat jonger volk binnen.
De koppels zijn zeer aanspreekbaar en bereikbaar.
Alle mogelijke leeftijden en formaten. Iedereen kwam wel aan zijn trekken.
Ik heb mij goed geamuseerd en ben voldaan naar huis vertrokken.
Het eten is wel OK, verschillende kleine proevertjes.
De hoofdschotel is meestal vrij simpel. Wat friet met een curryworst (frikandel).
Dus niet vergelijkbaar met Eroxx of Climax, maar dan weer wel met Amai. Maar wie komt er naar daar voor het eten.
Herhalingsgevaar is er wel. Ik heb hier al verschillende koppels beter leren kennen.
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
MISTIQUE - RUCPHEN
« Reactie #2 Gepost op: 7 oktober 2022, 15:13:49 »
Ik ben gisteren nog eens op de mega gangbang geweest.
Deze keer niet zo mega. Viel mij wat tegen.
Doordat de verhouding actieve vrouwen / mannen een beetje scheef zat was er heel veel duw en trekwerk.
Ook enkele anders kleurige mannen die onderling een taal spraken die ik niet verstond.
Op een gegeven moment aan een man die maar in mijn rug bleef duwen gevraagd om wat afstand te nemen en zijn antwoord: "francais s.v.p.". Toen ik in het frans de vraag herhaalde nam hij wel afstand.
maar zelfs toen er na 21h nog vrouwen aanstalten maakte om wat actie te ondernemen worden ze dadelijk omsingeld door een zwerm mannen. Ook altijd een deel mannen die denken dat ze overal maar tussen moeten wringen om toch maar zo dicht mogelijk bij de vrouw te geraken en deze dan ook nog ongevraagd betasten ook al heeft zij al enkele malen aangegeven dat ze het op dat moment nog niet wil.
Ook enkele malen gehoord: een man die ongevraagd een vrouw zonder condoom wil beginnen neuken.
Sorry mannen dit is echt niet OK, vraag dit eerst aan de betreffende dame.
Maar dit hier melden heeft waarschijnlijk geen zin aangezien de mannen die hier komen lezen waarschijnlijk allemaal het fatsoen hebben om het eerst te vragen. (of niet te neuken zonder condoom)

Dat er op een gangbang een paar heren met 1 dame bezig zijn vind ik normaal, maar dit was er wat over waardoor ik enkele keren de cirkel maar terug verlaten heb. Niet dat ik niet geil werd van de vrouw en het idee om met haar te spelen, maar wel omdat de mannen te opdringerig waren.

Verder toch uitgebreid kunnen spelen met de dame van een koppel dat ik al enkele malen heb ontmoet en steeds een leuke tijd mee kan doorbrengen. En nog een andere zeer sexy dame na wat geduld samen met haar man een DP gegeven. Was ook wel lekker geil.

Ik was aanwezig van 14h30 tot de tent dicht ging om 23h, 2x geneukt, 2x laten pijpen. Dus contact gehad met 4 vrouwen. Meestal heb ik heel wat meer contacten in die tijdspanne.

Dus voor mij geen topmiddag, maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer terug ga.
1 slechte middag wil nog niet zeggen dat dit feestje helemaal afgedaan heeft.
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
MISTIQUE - RUCPHEN
« Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2023, 09:28:46 »
Gisteren nog eens een bezoek gebracht aan deze prachtige club.
Mega gangbang. Op andere momenten ga ik wil naar een andere club als single man.
binnen om 14h15. Enkele dames gespot die ik al eerder tegen gekomen ben, maar waar ik vandaag niet direct interesse in had. Er kwam wel wat actie, maar met vrouwen die niet direct mijn smaak waren.
Diegene die wel mijn smaak waren kwamen redelijk laat op gang. Rond 15h30.
Het was minder druk dan ik verwacht had. De verhouding man/vrouw zat wel goed.
Bij de knapste dames was het soms wel dringen.
En ook bij enkele minder bezette dames deden enkele heren wel heel veel moeite om toch een aanraking te scoren.
Op een gegeven moment aan een man die al een tijdje in mijn collega zijn nek zat te blazen en mijn probeerde weg te drummen gevraagd of hij misschien over ons heen wou klimmen. Dat zou gemakkelijker zijn. Na een "he wat zeg je nu man" had hij het gelukkig wel begrepen.

Later komt er zoals gewoonlijk wat jonger en knapper volk binnen. Die dan omsingeld worden.
Als je lang genoeg wacht tot iedereen zijn kruit heeft verschoten kan je wat later nog vlot aanschuiven bij de knapste dames.

Ook 2 gekende koppels die mij er altijd wel bij willen hebben tegen gekomen, maar ik heb moeten kiezen. Ik kan ze niet allemaal plezieren. volgende keer word het de andere.😉

Nog 1 negatief punt. Daar kan Mystique niets aan doen en ik had anders moeten reageren.
Op een gegeven moment maakt een man die net een vrouw gelikt had aanstalte om haar te neuken. Zij vraagt. Je hebt toch zeker een condoom rond. Hij antwoord "ja". Ik ga even voelen zij de dame en hij had dus geen condoom rond. Hierna mocht ik haar neuken. En hier had ik anders moeten reageren. Ik had moeten opstaan en de man buiten moeten laten zetten. Dat er bare geneukt word deert mij niet als de dame er toestemming voor geeft. Maar als de dame duidelijk aangeeft "doe er een condoom rond" dan nog zonder proberen is een no go.

Ik heb een iets groter formaat condooms nodig en vertrek van thuis uit altijd met een flinke voorraad zodat ik zeker niet zonder val. Deze dag toch bijna zonder gevallen. Dus was voor mij een goede middag met goede kwaliteit en kwantiteit.
Er had wat meer volk mogen zijn, maar ik heb mij uitstekend geamuseerd en ben voldaan naar huis gegaan.

Misschien kom ik volgende maand wel terug.
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
MISTIQUE - RUCPHEN
« Reactie #4 Gepost op: 28 april 2023, 20:05:52 »
Donderdag 20 april deze club nog eens bezocht op een hete huisvrouwenmiddag.
Deze middag is minder druk bezocht dan de mega gangbang, maar er zijn wel genoeg actieve koppels en single dames aanwezig.
Het komt wat later op gang (lees rond 15h), maar wel leuke actie gezien en aan deelgenomen.
Eerst wat in de jacuzzi gezeten met de 2 knapste dames. Daarna een klein gesprek met de knapste dame en wat actie met haar. Het was haar eerste keer in een club en onder begeleiding van haar vriend liet ze zich gewillig nemen door verschillende mannen. Ik hoop dat we haar nog meer terug zien in een club.
Nadien een drankje en wat eten en een single oudere dame aangesproken.
Ook daar heb ik geen spijt van. Haar mogen masseren samen met de masseuse. Nog iets gaan eten met haar en daarna een kamertje opgezocht.
Met haar was het niet hoppa en doorneuken, maar rustig opbouwen, masseren, om op een rustige manier te vrijen. Als het voor haar genoeg was heeft ze mij gemasseerd met happy ending. In totaal bijna 2h met haar bezig geweest. Eens een andere leuke ervaring. Gegevens uitgewisseld en we gaan nog wel eens afspreken.
Helaas moest ik om 18h30 vertrekken. Ik heb na 16h niet meer kunnen rondkijken of er nog andere actie was omdat ik met een leuke dame bezig was.
Er zijn wel nog 2 ruimtes die kunnen afgesloten worden. Ook op de hete huisvrouwenmiddag en de mega gangbang.
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
MISTIQUE - RUCPHEN
« Reactie #5 Gepost op: 2 mei 2023, 07:41:40 »
Het plan was om op maandag 1 mei met 2 gelegenheidsvriendinen Mystique te bezoeken. Om 14h10 kwam ik met 1 vriendin aan op de parking en er stonden maar 3 auto's. Tijdens de volgende 5 min. kwamen er nog 3 andere aan met koppels die niet echt ons ding waren en we zijn dan meer terug vertrokken en naar Amai gereden. Mijn andere vriendin is wel in Mystique gebleven omdat amai voor haar te actief is. Van haar heb ik te horen gekregen dat het nadien wel wat drukker is geworden, maar ik heb niet met eigen ogen gezien en wat drukken is natuurlijk ook relatief. In Amai met enkele andere gasten gesproken die ook wel eens in Mystique komen en zij wisten mij te melden dat er op maandag inderdaad wel wat koppels zijn die later komen om daar te eten en wat te spelen. Mystique is op maandag open tot 22h. Dus die redenering kan waar zijn.

Volgende keer misschien toch eens proberen als ik maar 1 gelegenheidsvriendin heb die het graag iets minder actief heeft.
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
MISTIQUE - RUCPHEN
« Reactie #6 Gepost op: 15 mei 2023, 21:01:03 »
Vandaag (maandag) nog eens een bezoek gebracht aan deze club met een FWB. Dus als koppel. 75 Euro toegangsprijs vind ik niet gering voor een koppel. Er was niet veel volk. Misschien 10 koppels, 2 single vrouwen en 15 single mannen. En dat voor zo een grote club. Wel vrouwen van alle formaten en leeftijden. Dus voor iedereen liep er wel iemand rond waar je wat mee zou willen doen. Alleen stonden niet alle vrouwen open voor single mannen (ook mijn FWB niet die uitgebreid gemasseerd wil worden). Gelukkig had ik mijn FWB bij waar ik mij mee kon bezig houden. Anders was het een zeer saaie middag geweest.
Dus ik blijf bij mijn standpunt dat ik als single man hier alleen nog kom op hete huisvrouwenmiddag of mega gangbang.
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
MISTIQUE - RUCPHEN
« Reactie #7 Gepost op: 4 juli 2023, 18:27:12 »
Gisteren (maandag) nog eens een bezoek gebracht aan deze club met mijn FWB en hieronder een copy van mijn vorige verslag met enkele kleine aanpasingen.

75 Euro toegangsprijs vind ik niet gering voor een koppel. Er was niet veel volk. Misschien 10 koppels, ik heb geen single vrouwen gezien en 10 single mannen. En dat voor zo een grote club. Wel vrouwen van alle formaten en leeftijden. Dus voor iedereen liep er wel iemand rond waar je wat mee zou willen doen. Alleen stonden bijna geen vrouwen open voor single mannen (ook mijn FWB niet die uitgebreid gemasseerd wil worden). Dus de single mannen die 100 Euro kwijt zijn hebben weinig aan de actie kunnen deelnemen. Zelfs om toe te kijken was het zoeken. Ik heb enkele rondjes gelopen met mijn FWB en enkel tegen het einde van de avond wat actie gezien. Gelukkig had ik mijn FWB bij waar ik mij mee kon bezig houden. Anders was het een zeer saaie middag geweest.
Dus ik blijf bij mijn standpunt dat ik als single man hier alleen nog kom op hete huisvrouwenmiddag of mega gangbang.
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
MISTIQUE - RUCPHEN
« Reactie #8 Gepost op: 7 juli 2023, 07:39:12 »
Gisteren (donderdag) deze club nog eens bezocht als single man.
Ik was het eerst niet van plan, maar aangezien ik de volgende 3 weken niet weg kan omwille van vakantie met de kinderen last minute toch beslist om te gaan.

Thema was de mega gangbang. En ik heb het mij niet beklaagd.
Voor mij was het topmiddag. Druk, maar niet te druk.
Allemaal actieve koppels.
Koppels van alle leeftijden en formaten.
Leuk om te kijken, gans de middag was er wel ergens actie.
En natuurlijk nog leuker om mee te doen wat ik zeker meer dan genoeg gedaan heb.
Een collega die ik al meerdere keren in clubs was tegen gekomen vond er niet zo veel aan. Terwijl ik een topmiddag had.
ik ga wel een beetje te veel naar clubs denk ik. Kwam een stuk of 5 bekende koppels tegen. Ik ik kan ze niet allemaal plezieren.

Mega gangbang is zeker voor herhaling vatbaar. Waarschijnlijk volgende maand weer, maar dan met een gelegenheidsvriendin.
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
MISTIQUE - RUCPHEN
« Reactie #9 Gepost op: 5 augustus 2023, 08:50:43 »
Donderdag Mystique (mega gangbang) nog eens bezocht met een van mijn FWB. De deze houd van massages en we zijn ook niet verder geraakt dan de massages. 😒
Op zich eigenlijk ook wel eens leuk.
Gelukkig ook enkele keren alleen een rondje gemaakt.
Enkele bekenden tegen gekomen (wel minder dan vorige maand)

Het publiek viel mij wat tegen. Vooral oudere koppels en enkele BBW.
En de knapste dames kregen telkens een sliert mannen achter zich aan.

Een Engelstalige zeer knappe verschijning Bo genaamd had het meeste aandacht. Als zij vertrok zag je een rij van 10 tot 15 man achter haar aan.
Ik stond 2x op een juiste plaats (lees als ik kon haar zeer vlot aanraken) als zij even halt hielden om te kijken of ze wat wilden doen. En werd dan bijna weggedrukt door de sliert. Dat vind ik wat minder. maar zij vond het blijkbaar niet erg om betast te worden door een man of 10. Armen en benen werden overal tussen gedrukt en gewrongen.

Een man tegen gekomen die zich over mijn FWB wou ontfermen waardoor ik nog eens een uurtje alleen weg kon. En zo bij die leuke knappe Engelstalige verschijning geraakt.

De 2de keer heb ik mij wat breder gemaakt en ben ik tot bij haar geraakt en ook lekker in haar en dat had ze wel graag zo iets groter in haar. Als ze al niet klaar is gekomen, dan is ze toch wel heel dicht in de buurt geweest. Het was voor mij wel wat te druk. Toen ik wou opstaan had ik zelfs geen plaats om de cirkel te verlaten.
Ik moest mij tussen naakte rukkende mannen wurmen. Dat was een afknapper.
Mannen maakt aub plaats als er iemand verdwijnt. Dan hebben jullie meer plaats.

Op zich een leuke middag gehad. Massage gegeven en gekregen en een zeer knappe dame geneukt. Ik kom hier nog wel eens terug met mijn FWB.
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
MISTIQUE - RUCPHEN
« Reactie #10 Gepost op: 21 augustus 2023, 20:53:00 »
Donderdag met een FWB club Mystique nog eens bezocht.
Een bevriend koppel dat hier nog niet geweest was ook uitgenodigd om eens te komen op een van de 3 actieve dagen in de maand (dacht ik toch)
Ik denk hierbij aan Mega gangbang, hete huisvrouwendag zoals het nu was, en de hete godinnendag op maandag.

Mega gangbang is actief en heel wat koppels en veel single mannen.
Hete huisvrouwendag zijn er meer koppels, maar ook heel wat koppels die niet echt actief zijn met de single mannen. Er zijn ook niet zo veel single mannen.

Voor mijn FWB is dit ideaal. Ze ziet graag actie en er mag wel een man bij, maar die moet haar dan even rustig masseren dan ik dat doe (en zo zijn er niet zo veel die dat geduld met haar hebben).
Het bevriend koppel is echter de actie van de vlakbij zijnde club gewoon (de club die niet actieve koppels buiten probeert te houden) Dus voor hun was het wat tam. Ik heb mij met beide dames goed bezig kunnen houden. De ene houd van massage's. De andere word graag goed doorgeneukt. Een leuke afwisseling.
Hierdoor heb ik de rest van de club niet zo goed in het oog gehouden. Het is toch een andere ervaring om als koppel te gaan en met een andere koppel af te spreken dan dat je daar als single man rondloopt.

Op voorhand had een andere bevriend koppel mij voor deze dag gewaarschuwd. Op hete huisvrouwendag in de vakantie zij het alleen oudere koppels en enkele die eigenlijk een rollator nodig hebben. Dat heb ik niet gezien.
Ik heb koppels gezien van aanvaarbare leeftijden en leuke vrouwen. Verschillende waar ik wel wat meer mee zou willen spelen als ik er als single man had rondgelopen.

Dus als single man had je zeker van alles kunnen zien. Actie vrees dat werd verzorgd door slechts enkele dames.

Dus geen ideale single man middag.
Maar mistique blijft een mooie club die toch wel wat volk trekt op zulke dagen.
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
MISTIQUE - RUCPHEN
« Reactie #11 Gepost op: 12 september 2023, 09:30:09 »
Blijkbaar niet veel animo hier rond Mystique.
Vind ik eigenlijk niet zo verwonderlijk.
Ik ben er donderdag (mega gangbang) en gisteren (maandag hete godinnen dag) nog eens geweest met mijn FWB.

En beiden vielen mij wat tegen om verschillende redenen.
Donderdag was de verhouding actieve koppels/dames compleet zoek waardoor de dames die het waagden om ergens in het openbaar te gaan liggen dadelijk overrompeld werden door een tiental heren en het wringen was om er tussen te geraken.
De minder actieve koppels zochten de hoekjes op probeerden de single mannen weg te houden.

Ook maandag waren en heel weinig actieve koppels/dames.
Wat wel verrassend was. Ik denkt dat ik een stuk of 5 single dames gespot heb. Die dan een selectie kunnen maken en er de meest leuke heren uitkiezen.

Heel wat koppels die op zichzelf bezig waren in de jacuzzi of ergens in een hoekje. en de boel wat opgeilde.
Wel heel wat minder single mannen. Wat begrijpelijk is aangezien je niet zo gemakkelijk aansluiting vind of je moest een klik kunnen hebben met de aanwezige single dames.
Enkele single dames gesproken en ook zij waren niet allemaal tot actie over gegaan.
  
  

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
MISTIQUE - RUCPHEN
« Reactie #12 Gepost op: 11 oktober 2023, 17:22:17 »
Afgelopen donderdag nog eens een bezoek gebracht aan Mystique met mijn FWB. Het was de mega gangbang.
Nou, zo mega is hij niet meer. Alle deze middag toch niet.
Ik had niet zo veel energie, dus niet zo veel de actie opgezocht.
Het viel mij op dat er aanzienlijk minder volk aanwezig was.
De verhouding actieve koppels / single mannen was nu wel beter dan vorige maand.
Dat heeft helaas niets met het deurbeleid te maken, maar met de mensen die komen opdagen.