Auteur Topic: Alexandra (bulgaarse)  (gelezen 10144 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kwillem1

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 107
    • Bekijk profiel
Alexandra (bulgaarse)
« Gepost op: 13 november 2022, 14:50:27 »

Alexandra (Bulgaarse)
Leeftijd   :   22-25 jaar   
Taal   :   Duits (goed)
Haarkleur   :   Donkerblond   
Haarlengte   :   Halflang
Lengte   :   1.60 m - 1.65 m   
Postuur   :   Slank
Tatoeage   :   Onbekend   
Lichaamsdeel   :   
Piercing   :   Onbekend   
Lichaamsdeel   :   
Cup-maat   :   C   
Siliconen   :   Ja
Kleur ogen   :   Onbekend   
Herhalingsgevaar   :   onbestaande
Prijs   :   50 euro   
Tijdsduur   :   30 minuten
Service   :   NMC, PMC, Eierlecken, Zoenen, Aftrekken
Extra info   :   

Op zaterdag 29/10 met een kortingkaartje deze club bezocht.
Aangezien ik al had gelezen dat het voornamelijk een avond club is om 16h30 de club betreden.

De 4de dame die ik aansprak was Alexandra en zij was de eerste die melde dat ze geen probleem had met het formaat.
Een zeer mooie verschijning. TZ neen, maar ik mocht haar wel kussen op de mond. Formaat nagekeken en dat was geen probleem.
Tot we op de kamer waren. Pijpen was goed, maar ondanks het feit dat ik uit de douche kwam na een sauna en mij zeer goed had gewassen vond zij het nodig om met 3 of 4 babydoekjes mijn pik opnieuw zeer brut schoon te maken. Dan zinkt de zin weer naar beneden. Kussen mocht plots ook niet meer en bij het neuken was het: voorzichtig hé, wat ik dan ook deed en niet veel later was ze aan het zuchten en met haar handjes aan het wapperen. "Ja, maar ik wist niet dat hij zo groot was." Dan heb ik voorgesteld om haar 20 of 30 Euro te geven en er mee te stoppen (we waren 10 min. binnen), maar dat ging niet want ze had de uren genoteerd. Nog even geneukt met het gedacht "ik heb betaald, je wist het ik neuk", maar dat werkt bij mij ook niet. Ze stelde voor om af te trekken. Wat ze ook even gedaan heeft. Uiteindelijk de kamer na 22 min. verlaten zonder hoogtepunt. En op een fatsoenlijke manier de 50 Euro overhandigd. Eigenlijk ben ik op zo een moment te vriendelijk en zou ik haar minder of niet moeten betalen zoals sommige doen. Maar ik denk dan dat die dames het meer nodig hebben dan ik.