Auteur Topic: Daria  (gelezen 6899 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Daria
« Gepost op: 12 februari 2023, 19:17:27 »
Daria (Samya) - Dealmaker
Bij deze recensie

Paspoortje:

[box title=Daria]
Land:             Roemeens
Taal:              Roems, Engels
Leeftijd:         23-something
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m56
Ogen:       groenbruin
Model:            slank tot normaal
BH:                 B
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings:   tattoo van vleugels op haar rug
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Fuck & Go
[/box]
[box title=pro en contra]
Ze maakt tenminste duidelijke afspraken op voorhand, geen verrassingen.
Maar is de service beperkt…
[/box]


Bijzonderheden en karakterschets

Zakelijke dame. En een mooie dame, daarom ben ik er mee naar kamer geweest om stoom af te blazen na 3 maand zonder clubs. Voordeel is dat je weet wat je aan haar hebt al is het magerkes. Te herkennen aan tattoo met vleugels op haar rug maar zo’n engeltje is ze helaas niet op kamer.


Presales

Bij het eten waar we afspraken maakte, er werd vooral opgesomd wat nìet kon en bleef niet veel over: aanraken, seks.


Kamer

1, een mooie kamer doch veel te warm en dof.


Kamersessie

Een zeer vlugge sessie met deze dame waar ik de max uithaalde want ik had weer een tijdlang geen hoer onderhanden genomen dat is van sinds oktober aca 3 maanden: dat is echt veel te lang! Wou dat ik meer kon gaan maar ik hoef geen specifieke redenen te geven, het is genoegzaam gekend waar we allen mee geplaagd zijn.

De dame is wel vriendelijk en ik drong niks aan en nam wat kwam. Die houding zorgde ervoor dat ik van een drie’tje toch een vijfje kon maken al is hat maar dat je zelfs water dat matig smaakt zou drinken als je maar flink dorst hebt.
Seks verliep me moeizamer want het was heet in de kamer en matige service maakt net niet voldoende geil, zelfs niet na zo lang op droog zaad te hebben gezeten. Ik kwam met de hand klaar terwijl ik haar mooie lichaam streelde, met haar tieten speelde. Geen schande in en leerde er maar tevreden mee te zijn. (tòch wringt het wat…)


Afhandeling en betaling

Ze wachtte boven tot ik haar de 50€ bracht.


Aftersales

Nope


Fazit en Score

**1/2 anno 2023