Auteur Topic: Freudenhaus Munster  (gelezen 3432 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
    • Bekijk profiel
Freudenhaus Munster
« Gepost op: 27 mei 2023, 17:08:15 »
FIRST TIME

Op de 1e van de 5e terug naar waar het allemaal begon: my first time bij een saunaclub was bij SC Love in Munster. Tegenwoordig heet het er Freudenhaus Munster. De letters Love op de gevel zijn verdwenen, maar staan nog wel bij de deurbel.

Met happy hour met tot 13:00 kwam ik voor 35 euro ipv de reguliere 40. Kreeg een nette badjas en kleedruimte en douche waren netjes en voor zo een kleine club ruim genoeg.
Eten is een heel stuk soberder dan vroeger met simpel ontbijt, en in de avond alleen wat schnitzel en frikandel schijfjes in de ene bak. De andere bak bleef leeg.
Soeppan bleef helaas ook leeg.

Club oogt verder proper en ruikt niet muf ofzo. Sauna lekker op temperatuur en jacuzzi in de tuin werkt ook, hoewel met 90 fahrenheit was het me wat te fris.
Bij de sauna hebben ze ook grote handdoeken om op te kunnen liggen.Bij douche hebben ze kleine handdoeken en saunakilts.
In de tuin enkele ligbankjes en overdekte tentjes als het regent.

Er is merkwaardig genoeg gratis wifi beschikbaar, maar ze lijken geen mobieltjes gebruik toe te staan.
In de kino hebben ze een 3 persoons bankje waar ik even kon liggen om te dutten toen het buiten begon te regenen.
Vandaag wel nog een beetje van het zonnetje kunnen genieten.

Ivm paas reces waren er slechts 5 dames aanwezig. Van heel slank tot iets voller, maar geen olietankers. 2 leken om 20:30 al vrij te nemen.
Er was 1 wat slankere Roemeense jongedame die zich Roxy noemt. Kamertje vond ik matig. Dames beginnen met 40p30 en 70p60. Tz was een tientje extra. En milieutax 20€.
Voor de rest weinig opties en had geen joker kaart meer getrokken.

Wegens gebrek aan een eigen topic, plaats ik de FAQ maar hierbij:

Algemene club info

Indien je iets wilt aanvullen of aanpassen, kopieer het gehele meest recente bericht (inclusief deze disclaimer) en zet daar je wijzigingen in, zodat er telkens een compleet meest recent info bericht bovenaan staat (of onderaan, afhankelijk van je forum instellingen).

OPENINGSTIJDEN
Zondag t/m donderdag 10:00-03:00
Vrijdag t/m zaterdag 10:00-05:00

PRIJZEN
Reguliere entree: 40 euro.
Happy hour entree: 35 euro tussen 11:00-13:00 staat (nog) niet op hun site
Spaarsysteem: geen
Verjaardag entree: geen
Tombola: geen

DAMES
Aantal overdag: meestal 10 a 18
Aantal in de avond: meestal 10 a 18
De dames rekenen er meestal 40p30 en 70p60.
Tarieven voor eventuele extra's bespreek je met de dame in kwestie.
Op hun website hebben ze een actuele AWL met setcards van de dames.

FACILITEITEN
Bar met aangrenzend speelautomaten, klein restaurantje, bioscoop, tuin met ligbedjes, sauna en een licht verwarmde jacuzzi, kamers zijn eenvoudig van opzet, geen luxe kamers met jacuzzi of andere extra’s.
Masseur: onbekend.
Aantal kamers: onbekend.
Gratis wifi, maar ze lijken mobieltjes gebruik niet toe te staan.

GELDAUTOMAAT
Ze hebben geen ATM, maar je kunt bij de receptie wel extra pinnen. Ik zou gewoon vooraf in Nederland pinnen, ben je het voordeligst uit.

ETEN & DRINKEN
Eten: door de dag heen onbeperkt zeer simpel buffet.
Drinken: Warme en niet-alcoholische dranken als koffie, thee en fris zijn inbegrepen in je entreegeld.

TOEGANKELIJKHEID VOOR MINDERVALIDEN
De club lijkt me goed toegankelijk voor mindervaliden. De kleedruimte, douche, bar en 1 kamers bevinden zich op de begane grond en lijken me redelijk te bereiken met een rolstoel, hoewel misschien soms wat krap.

OVERIG
Bij Freudenhaus Munster lopen de meeste dames in lingerie of een jurkje rond.
Er is ook een zuster club Freudenhaus Dortmund.

WEBSITE
https://www.freudenhaus.de/muenster

[Update: FAQ aangemaakt]