Auteur Topic: Angela (Col), Antwerpen, VT 24  (gelezen 3525 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline CrimsonGuard

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
Angela (Col), Antwerpen, VT 24
« Gepost op: 3 juni 2023, 00:01:50 »
Vanavond had ik de meest zalige seks tot nog toe in het skw. Ik passeerde een paar maal door vt en maakte telkens oogcontact met de colombiaanse angela. Uiteindelijk kon ik niet weerstaan, maakten we kennis en wipte ik binnen.

Wat volgde was een supervriendelijke begroeting. Ze vertelde waar ik mijn kleren kon achter laten en we ontkleedden ons. Wat een goddellijk lichaam om te aanschouwen heeft zij. Op en top zuid amerikaans. Alles in perfecte proportie. Ik was me aan de lavabo en vervolgens nam zij de leiding.

Ik moest me voor de lavabo zetten en dan begon ze met haar lichaam tegen me te kronkelen. Met haar kontje tegen mijn lul, zo'n geil gezicht. Ondertussen betaste ik haar stevige boezem. Ze begeleidde mijn handen waar ze ze hebben wou. Heerlijk.

Nadien gingen we naar de bedrand. Ik moest voor haar gaan staan en dan gaf ze me een lekkere blowjob. Ze teasde fijn met haar tong en ook met haar tandjes, niet per ongeluk maar doelbewust wat prikkelen

Vervolgens nam ze plaats op bed en besteeg ik haar in missio. Zo kon ik haar lekker neuken en dat moedigde erg aan. Ik mocht lekker diep doorstoten terwijl ze in het spaans bleef aanmoedigen. Nadien switchen we en kwam zij on top.

Vooraleer ze me besteeg begon ze me af te trekken. Ze vroeg of ze verder moest doen of dat ik fuck wilde. Ik stond zo geil dat het antwoord als de bliksem volgde. Ze moest er duidelijk om lachen. Wat bereed ze me heerlijk, ze moedigde aan om haar mooie borsten te kneden. Klaarkomen bleek moeilijk, maar ze wilde duidelijk dat het zou gebeuren.

Ze veranderde naar reverse cowgirl en begon me verder te berijden. Ze ging ervoor. Toch wilde mijn zaad er nog niet uit, dus naam ze haar tijd om me nog passioneel af te trekken. Uiteindelijk hield ik het niet meer en kwam ik luid kreunend klaar.

Heerlijke meid. 3 kussen en tot een gauw weerziens. Dat is zeker.