Auteur Topic: De vrouw achter de dame van plezier!  (gelezen 10960 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest18500

  • Gast
De vrouw achter de dame van plezier!
« Reactie #15 Gepost op: 19 april 2012, 22:51:06 »
Vroeger zou ik nog benieuwd zijn geweest naar de vrouw achter de DVP. Tegenwoordig boeit het niet. Ik heb me ook al verbrand zoals ik al eens eerder gepost heb en ben nu realistischer geworden. Leugens, leugens en nog eens leugens komt er bij deze vrouwen uit de mond. Er zullen er altijd een paar tussenzitten die beter meevallen als de rest, maar kan je hier ooit echt zeker van zijn? Nee spijtig genoeg niet en meestal als je ontdekt dat ze toch niet zo tof zijn is het dus te laat.

Nee bij mij is het zo ver gekomen dat ik meestal zelfs geen praatje wil maken. Soms gebeurd het nog wel eens, maar dan na de daad. Toch moet ik opmerken dat bijna steeds weer hetzelfde wordt gezegd. Jij bent mooi. Heb je een vriendin? Nee? Hoe komt dit? en blablablabla Weet je zoiets boeit niet. Zo fake. Als een DVP iets zinvols te zeggen heeft dat inhoudelijk kwalitatief is wil ik best luisteren en in debat gaan of men mening zeggen. Zoniet laat maar vallen.

En de dames mogen zielig tegen me gaan doen. Ik los niets meer (buiten mijn kruit  ;) ) Er zullen sukkelaars tussenzitten, maar ik wandel als hobby en must om mijn behoeftes te bevrediggen en wil genieten. Dus ik kan me daar niet in mengen en het me aantrekken. Er zijn proffesionele instanties in dit land die graag de vrouwen zullen helpen. Misschien moeten ze daar eens naartoe gaan.

We zullen ons allemaal wel eens afvragen hoe een bepaalde dame in privé is en ergens weten we allemaal dat dit een zeer linke bedoeling is. Laat ik het daar bij houden.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
De vrouw achter de dame van plezier!
« Reactie #16 Gepost op: 19 april 2012, 23:17:01 »
De uitzondering bevestigd de regel en geloof me iedereen denkt DE uitzondering te zijn.


De goede daargelaten zijn de meeste raamdames praatjes erg hetzelfde en bijzonder oppervlakkig.
In een privehuis of saunaclub kun je wel langer met de dames praten vooraf en/of achteraf en daar zie je dan ook dat de meeste aan ter onder gaan.


Praten is prima, gevoelens ontwikkelen is minder verstandig en je beurs leeg laden is het begin van het einde.
Uiteraad de uitzondering bevestigd de regel, er zijn ook zeker dames die geen exta geld doel hebben.


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
De vrouw achter de dame van plezier!
« Reactie #17 Gepost op: 20 april 2012, 00:53:51 »
Het grootste gedeelte van de DVP's betreft jonge (vaak mooie) dames. De reden dat er relatief weinig oudere dames bij zitten is omdat DVP bezoekers in eerste instantie gericht zijn op fysieke aspecten. Plat gezegd: we zien lekkere borsten, billen, benen en mooie gezichten en onze piemel steigert. We benaderen deze dames niet omdat we meer van ze persoonlijk willen weten maar omdat we onze lust willen bevredigen. Ook van haar kant nodigt ze je niet uit omdat je de potentiële prins op het witte paard bent maar omdat ze aan inkomsten wil komen. Kortom, er is een basis gelegd van oppervlakkigheid, jij benadert haar voor jouw eigen egoïstische lust en zij ontvangt graag je geld. Mijn inziens is een band tussen man en vrouw al gedoemd tot mislukken als dit de basis is waarop het contact is ontstaan; de overdracht van geld voor haar seksuele diensten heeft de fundamenten voor een diepgaandere band ernstig onderuit gehaald.
Vanuit deze oppervlakkige basis kan het natuurlijk zijn dat er na wat langere tijd wat innigere banden ontstaan maar  besef wel dat het fundament vol met barsten zit. Een DVP bezoeker die aan komt zetten met dat het hem om de mens achter de DVP gaat, komt op mij weinig serieus noch zelf reflecterend over omdat hij zich sterk richt op jonge meiden in een omgeving waar de oppervlakkigheid alom heerst en waar hij in eerste instantie met zijn geld zit te zwaaien, in plaats van dat hij naar gelegenheden gaat waar vrouwen/mannen als basis oprecht gezelligheid met elkaar zoeken en waar mooie persoonlijkheden achter minder mooie of wat volwassenere dames aangetroffen kunnen worden (ik weet het, lange zin  ;)).
DVP's zijn mensen en ik probeer dan ook correct met ze om te gaan en mijn enige verwachting is dat zij ook correct met me omgaan. Ik kijk verder niet op ze neer want zij hebben net zo goed argumenten om op mij neer te kijken. Ik ga het ook niet romantiseren, het is me volstrekt helder wat mijn echte drijfveren zijn voor een clubbezoek ook al kan ik soms wel diepgaandere gesprekken hebben met de DVP's en ook is me helder wat haar basisdrijfveren zijn ook al zal ze vast wel meer sympathie voor de ene klant voelen dan voor de andere.
In een omgeving waar mannen soms onbeschoft tieten betasten en vrouwen op onbeschoft oppervlakkige wijze contact maken zoals "hey mooie man, wil je me lekker neuken" voel ik initieel niet echt de behoefte om de vrouw achter de dames te leren kennen. De motivatie daartoe neemt nog verder af wanneer ik de dame in haar eerste zin al op drie leugens betrap en een acteertalent bespeur van zogenaamde warme hartelijkheid. Ik verbaas me er dan ook regelmatig over dat andere DVP bezoekers bij dezelfde DVP's intrappen in die zogenaamde persoonlijke belangstelling en aan komen zetten met "ze heeft iets bijzonders" terwijl ik zelf eerder gruwde over haar doortraptheid.

Zelf kan ik erg goed opschieten met de zogenaamde koel/afstandelijke Duitse dames ondanks dat het contact met Roemeense dames veel warmer en persoonlijker is. De reden is dat er met deze dames veel  meer wederzijds respect is over waar een ieder voor komt en dat uiteindelijk een betere basis vormt voor een op termijn oprechtere leuke band. Maar zoals gezegd, ook die oprecht leukere band heeft in haar fundament flinke barsten, hetgeen me ervan weerhoudt om de dame echt te willen leren kennen.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
De vrouw achter de dame van plezier!
« Reactie #18 Gepost op: 20 april 2012, 01:00:57 »
Dus Picasso in jouw eindeloze betoog - wat ik van jou niet gewend ben - komt het er dus op neer dat het enige wat jou interesseert is de dame "richtig durch te ficken"! :P

En al wat de dame interesseert je 50 euro is! :D

Het is zowaar de essentie van hoerenlopen...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...