Auteur Topic: Stripclub 't Hazenpad - Lierseweg - Herentals  (gelezen 60753 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Stripclub 't Hazenpad - Lierseweg - Herentals
« Gepost op: 9 september 2011, 10:53:42 »
Gisteren moest ik met een zakenrelatie gaan eten in Antwerpen. Neen, niet gaan eten in de Schippersstraat.  ;D Helaas.  :(

Op weg naar huis kon ik het niet laten nog eens binnen te springen in 't Hazenpad om te kijken welke mokkels er deze keer rond de paal stonden te draaien. Bij binnenkomst stond er al direct een gedrogeerde bezoeker mee te dansen op de opzwepende beats van "Give me everything tonight". Wat erger was, hij dacht mij de les eens te lezen. Buiten zetten zo'n kerel want die maakt de zaak kapot. Maar ja, wie ben ik?  :-\

Het hazenpad heeft genoeg parking voor een zestal wagens. Als deze bezet is, kan je best je wagen kwijt aan de autogarage aan de overkant van de straat.

De prijs voor een drankje is daar 3 euro. Ik spreek over water, frisdrank en bier. De champagnes en sterke dranken daar heb ik geen idee van.

Bij mijn bezoek van vannacht waren er helaas maar 3 vrouwen aanwezig.

Een vond ik niet zo mooi, een negerin die kon dansen en een stunner van een Roemeens? wijf die zo arrogant kon kijken als Alexandra van het Schipperskwartier. De kenners weten wat ik met dat laatste bedoel...  ;)

Goed, ik zat rustig van mijn cola te slurpen toen de dame die niet zo mooi was gedaan had met dansen en mij om een lapdance kwam vragen. Ik weigerde dit beleefd. Toch ging de dame er verder op in. Ik wou geen discussie en ging buiten een sigaret roken.

Onder het afdakje buiten, zag ik de negerin aan haar act beginnen. Die negerin die kon er wel wat van. Haar act was goed opgebouwd, sensueel en erotisch. Ze zweefde als een vlinder rond de paal. Grote klasse en zelden gezien. Toen ze mij ook nog vriendelijk om een dansje kwam vragen, stemde ik in. Niet dat ik er echt zin in had maar ze had het gewoon verdiend.

Ik kreeg voor mijn 5 euro een zeer goede performance waarbij ik haar billen kon kneden.

Ik kwam terug en in een keer zag ik dat die zwartharige stunner aan haar paal hangde. Ik bestelde dus nog een cola en zou dan doorrijden. Die stunner kon niet onderste boven aan de paal hangen, die stunner kon ook niet fatsoenlijk rond de paal draaien. Toch had ze iets en haar voetenwerk was best goed te noemen. Ook de stappen naast de paal waren voldoende erotisch om te blijve kijken en nu ja het was natuurlijk een lekker wijf.

Een lapdance wou ik er niet van. Toch was ze zo arrogant om mij na haar show 5 euro te komen vragen omdat ik op haar gegeild had... Ik lachte er is mee en hield de vinger op de knip.

Ongeveer een uur ben ik gisteren binnen geweest in deze tent en had er niet echt spijt van maar er zijn veel betere stripclubs. Goed voor zo is een keer in een jaar.

Nu ik in die tent zat, kon ik het gedrag van de andere gasten ook bestuderen. Ook hier zitten evenveel snullen als in de wandelstraten. Zo zag ik 1 kerel die stunner 50 euro geven en haar een drankje betalen om met hem buiten een sigaret te roken en dat drankje te nuttigen. Oke ik weet nu wel dat dat niks in vergelijking met wat ik al gezien heb in de Reeves en de Exhale maar toch...

Hebben sommige mannen te veel poen of zijn ze gewoon dom?

« Laatst bewerkt op: 9 september 2011, 10:56:58 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Stripclub 't Hazenpad - Lierseweg - Herentals
« Reactie #1 Gepost op: 9 september 2011, 16:28:04 »
Ze hebben wellicht een andere behoefte, beetje aanspraak, aandacht en wat lieve woordtjes. Ieder zijn ding.


Wat kost het daar om een stripper te dekselen Roberto ? Vaak bieden ze niet eens een kamergang aan en kun je alleen verlekkerd kijken, in mijn ogen is dat naar een restaurant gaan om daar gerechten te ruiken, maar waar je niet mag eten, ofwel waardeloos in mijn oogen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Stripclub 't Hazenpad - Lierseweg - Herentals
« Reactie #2 Gepost op: 9 september 2011, 16:39:25 »
volgens mij zijn ze nog nooit in een saunaclub geweest :)

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Stripclub 't Hazenpad - Lierseweg - Herentals
« Reactie #3 Gepost op: 9 september 2011, 21:01:38 »
5 euro voor een lapdance Foots.

Of kameren mogelijk is weet ik niet. Dat interesseert me ook niet, waarschijnlijk niet goedkoper dan 50 euro en daar kamer ik in het SKW alles voor wat ik wil...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
Stripclub 't Hazenpad - Lierseweg - Herentals
« Reactie #4 Gepost op: 9 september 2011, 21:49:29 »
Ik denk niet dat je in 't Hazenpad kan kameren.  Misschien een vluggertje op WC of zo

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Stripclub 't Hazenpad - Lierseweg - Herentals
« Reactie #5 Gepost op: 20 september 2013, 21:11:01 »

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Stripclub 't Hazenpad - Lierseweg - Herentals
« Reactie #6 Gepost op: 18 april 2014, 20:59:19 »
indertijd kon er wel kameren hoor,maar toen is er ooit een inval geweest van de gerechterlijke politie en ik weet niet of dat nu nog mogelijk zou zijn,weet zelfs niet of de zaak nog bestaat.
wat ik wel weet is dat er een tijd terug een lekkere vlaase,echte Antwerpse,toen nog 22jaar aan het dandes was,die ook in het Antwerps nachtleven haar shows deed,en die ik uiteraard al aan een test had onderworpen;lekkere meid,kontakt verwaterd en verloren en maar best zo.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Stripclub 't Hazenpad - Lierseweg - Herentals
« Reactie #7 Gepost op: 18 april 2014, 22:01:05 »
Enkele jaren geleden kwam ik er regelmatig op donderdagavond. Van kameren was toen geen sprake meer daar. Je kon wel na sluitingstijd met een dame naar een hotelletje maar niet met alle dames. Zaak is nog altijd open maar het begint daar vrij laat, voor 2300 u moet ge daar niks gaan zoeken.

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Stripclub 't Hazenpad - Lierseweg - Herentals
« Reactie #8 Gepost op: 9 augustus 2014, 20:13:41 »
Beste tijd is rond middernacht. Dan is er vaak wel wat te doen. Ik vind het best gezellig, zeker als bv. 't Rozenhofke tegenvalt is dat een mooi alternatief om dan daarna te gaan vogelen in het SKW.

Daar dames verleiden tot een gang naar het hotel kan, maar is relatief duur / niet de moeite. Je kunt dan beter 'n goede eruit pikken in het SKW of naar 't Rozenhofke of 2love gaan. Het is ook een stripclub, niet zozeer een bordeel.

Je kunt dat waardeloos noemen, maar ieder zijn goesting hè... genoeg mensen die het gezellig vinden om wat te drinken en te kijken naar dansende en strippende miekes. American Extreme Bar is het ook vaak best gezellig. In sommige vriendenclubs zal naar de stripclub gaan ook wat eerder gedaan worden dan naar de hoerenclub...

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Stripclub 't Hazenpad - Lierseweg - Herentals
« Reactie #9 Gepost op: 26 november 2016, 18:52:19 »
Vanavond gaat d'n Bal hier toch nog maar eens heen.

De reden? Het was vandaag prima weer om goed ingepakt een fietstocht te maken. De weg tussen Herentals en Lier is nu niet direct de meest fietsersvriendelijke weg, maar wel een weg waar ik nog weleens overheen wil fietsen.

Zo ook vandaag. Ik kwam twee grietjes tegen op deze baan. Te voet. Ze vroegen me in het Engels de weg naar de winkel. Dat is wel een eindje lopen. Dan moet je of naar Herentals of naar Bouwel. In beide gevallen is dat een voettocht van dik een uur en dan moet je nog weten waar je moet zijn ook. Ik ben de beroerdste niet en vroeg de dames dus wat ze in de winkel moesten hebben, dan zou ik dat wel gaan halen en op de terugweg af komen geven.

Zo gezegd, zo gedaan. Zij blij natuurlijk. Het bleken twee Hongaarse grietjes te zijn die daar dansen. Het is wat. Vanuit een Hongaars provinciestadje ben je 1.500 kilometer verderop beland om ergens langs een obscure baan op het grondgebied van - of all places - Grobbendonk lapdances te geven voor 5 euro. Een van de dames is helemaal het type dame waar ik het prima op kan. Vanavond toch maar eens binnenspringen, al heb ik heel erg weinig trek om de hele avond drank erin te mikken om dan misschien als het al bijna licht is of zelfs helemaal licht is geworden de boel af te mogen maken in het Aldhem Hotel.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Stripclub 't Hazenpad - Lierseweg - Herentals
« Reactie #10 Gepost op: 16 april 2017, 12:36:47 »
Vroeger kon je met de meiden daar ook naar boven tot een inval van de flikken.
nu zijn het ondertussen al een tijd nieuwe eigenaars en niet voor de nacht komen, maar dan is er ook ambiance.
je kan gerust met de danseresjes daten en meenemen naar de kamers in Rozenhof, Rio of beter nog 2Love, maar dan wel best een dikke portefeuille meenemen en dan bedoel ik niet om de kamer te huren

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Stripclub 't Hazenpad - Lierseweg - Herentals
« Reactie #11 Gepost op: 25 oktober 2017, 02:34:11 »
Men presenteert zich nu vooral als stripclub, mikt ook meer op uitgaanders, ook koppels, vrijgezellentrips in plaats van vogelaars. Alles heeft zijn prijs zegt men, maar ik kreeg niet de indruk dat de danseresjes daar voor een paar honderd euro met de benen wijd gaan.

Qua commissie drank, lapdancje hier, separéke daar, tikt het voor de betere danseressen toch ook wel aan. Vaak kunnen ze ook echt wel dansen. Als ze voor een paar honderd euro vogelen, dan zoeken ze het wel een paar deuren verder.

Wel ambiance.