Auteur Topic: Recessie  (gelezen 3255 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Recessie
« Gepost op: 13 september 2011, 14:15:35 »
Heren,

Ik wandel nog maar 3 jaar rond in de wondere wereld van de prostitutie. Toch vind ik dat er in die korte tijd heel wat veranderd is. Let wel, ik kan enkel spreken over het Antwerpse Schipperskwartier en de ramenprostitutie in het algemeen. Met andere vormen van prostitutie heb ik te weinig ervaring...

Toen ik mijn eerste wankele pasjes zette in de Schippersstraat in 2008 waren de meerderheid daar Albanese dames. Als ik vandaag ergens binnenstap dan is dat in 85 % van de gevallen bij een Roemeense dame. Niet omdat ik fan ben van Roemeentjes maar omdat andere nationaliteiten bijna niet meer vertegenwoordigd zijn.

Als er een nieuw blik Oost - Europeaantjes wordt opengetrokken, blijft het serviceniveau van de deze dames in mijn ogen ondermaats. Velen slagen er niet in om op de kamer waardevolle seks te bieden. Mijns inziens was dit 3 jaar geleden wel het geval. Uiteraard kon je toen ook slechte ervaringen hebben...

Momenteel zijn de dames die de kar trekken in het SKW qua service allen vanachter in de twintig tot half in de dertig. De jonge garde laat het afweten. Was dit vroeger ook het geval?

Hoe komt het dat ik buiten die vijftigers in de Villa Tinto amper jonge Vlaamse meiden tegenkom in het SKW? Is dit te wijten aan het criminele milieu dat er achter zit? Je kan me nu komen vertellen dat er voor onze Vlaamse dames veel meer keuzes zijn dan voor die Roemeentjes. Dat is uiteraard waar maar vroeger werd het SKW naar wat ik gehoord heb gedragen door Belgische vrouwen en was er van het Oostblok geen sprake. Vroeger hadden de Belgische vrouwen toch ook keuzes me dunkt?

Ik wil maar zeggen dat voor GOEDE seks het SKW afhangt van een 6 tal dames die seks op niveau bieden.
Over uiterlijk laat ik me niet uit daar ik geen echte optick - fucker ben.

Is er dus een recessie aan de gang tegenover vroeger in de wandelbuurten? Was vroeger alles beter? Graag de mening van de kenners en ervaringsdeskundigen ter zake.

Noot voor Sexmachine: graag geen gezever over saunaclubland. Trouwens die clubs hangen mijns inziens ook af van een paar dames. Toen ik in GT zat, had de helft van de dames niks te doen terwijl het altijd dezelfde dames waren die op kamer waren en waar ik als nieuweling niet bij kon... Dus eigenlijk hetzelfde als het SKW waar het handvolle goede dames ook constant bezet is.
« Laatst bewerkt op: 13 september 2011, 14:21:03 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Recessie
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2011, 18:37:07 »
Dat is straf, je vraagt me niet te vergelijken met saunaclubs, en je haalt zelf een saunaclub aan, die dan nog meer gelijkt op een ramenbuurt dan een saunaclub, de slechtste club van allen m.i.  ;D


Het skw? Dat varieert, dan weer is er een invasie Russische meiden, dan weer Bulgaarse, Roemeense, Duitse, Nederlandse...
De cirkel he, het hangt er vooral vanaf wie met de plak zwaait in de straten, en dan bedoel ik de echte schoenenverkopersplak, en doel ik niet op die Marokkaanse wanna be pooiertjes die er ronddwalen.


Het is gewoon al jaren een gevecht om de macht in handen te hebben, dan overwinnen de Nigerianen (lang geleden), dan waren het Russen, eind jaren 80 waren het de Duitse pimps van Frankfurt, nu weer de Roemenen die de Bulgaren hebben verdrongen....


Serviceniveau, tja, een stuk of zes die het goed doen en de rest afwerkstertjes, maar in een ramenbuurt moet je altijd een beetje geluk hebben.


Ik praat NIET over saunaclubs  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest672

  • Gast
Recessie
« Reactie #2 Gepost op: 14 september 2011, 18:26:43 »
Ik wandel ook nog maar 4 jaar, maar het uiterlijk van de dames (in SKW) vind ik niet achteruit gaan.
Blijft wat mij betreft op een gelijk nivo.

De service veranderd misschien wel. Nieuwe dames doen misschien wat meer voor hetzelfde bedrag,
maar iets minder goed. Dit blijft natuurlijk een eigen mening.

Ik heb wat vaste dames waar ik heen ga, waarvan ik weet dat ik ze goed?uitstekend vind.

En als ik dan een andere, voor mij onbekende, dame neem dan valt het mij meestal goed mee.
Ik heb geleukkig nog geen echte tegenvaller gehad.
Wel eens dat op dit soort websites word beweert dat een dame uitstekend is, en dat ik er dan niets aan vind.
Maar dat hoort er bij.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Recessie
« Reactie #3 Gepost op: 14 september 2011, 21:08:19 »
Voor de mening van drukker1 valt wel wat te zeggen.

Vroeger had ik amper slechte ervaringen omdat ik met vaste dames werkte. Toen ik beter ging verdienen kon ik ook meer gaan wandelen maar altijd bij dezelfde dames uithangen is in deze harde prostitutiewereld voor niks goed. Dus begon ik rond te neuken. Dat is ook de taak van een hoerenloper...

Natuurlijk als je veel dames bezoekt, vergroot je automatisch de kans op een mindere service. Nu heb ik nog geen echt slechte ervaringen maar misschien ben ik te veel eisend geworden. Ik weet het niet.

Ik kom alleszins nog zelden buiten met het wow - gevoel waar dat vroeger wel het geval was...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Recessie
« Reactie #4 Gepost op: 14 september 2011, 22:15:32 »
Heren,
 
Hier welgeteld toch 24 jaar wereldwijde ervaring, van Eindhovense ramen, Amsterdamse Wallen, Privehuizen, gangbangs, gogo clubs in Thailand en Filipijnen tot jawel bijna alle landen van Europa en de opgehemelde Duitse saunaclubs. Recentelijk mijn eerste swingeravond, kortom van alles wat en ik noem alleen dingen die ik veel heb gedaan, sommige zelfs heel veel. Mijn SKW is inderdaad erg beperkt ik denk 5-10 keer in totaal.
 
Eigenlijk is mijn ervaring dat toppers van alle tijden zijn, in alle soorten van gelegenheden. Kortom ik heb een goede in de ramen gehad (en heel veel slechte) ik heb verdomd goede gehad in de gogo alleen weer erg weinig in aantal, hele leuke gangbangs met pracht dames bij Babbette en nu weer met Saskia Farell en tja ik geef toch de meeste punten aan de Duitse saunaclubs, met uiteraard ook hele slechte, maar ook werkelijk weergaloos aan de grenzen van het onmogelijke grenzende sex.
 
Ik denk dat mijn eerste jaren waren erg daadgericht, geen sessie langer dan 2 minuten en ramen in de buurt waren voor een student de beste optie. Later bij mijn eerste werk en exotische reizen, kwamen de gogo's met een dame voor een hele nacht voor 20 euro een zeldzaam nieuw fenomeen, waar ik compleet de mist in ben gegaan en waar ik nu verbitterd door slechte ervaring hier de heren op het rechte pad probeer te preken. Na scheiding waren de privehuizen kwalitatief de betere optie in de buurt dan de ramen, waarvan ik de kwaliteit van Eindhoven niet met SKW zal vergelijken.
 
Toen ontdekte ik de Duitse club en met een mindere start in GT heb ik daar toch 3 jaar bijna wekelijks een zaterdag (avond) doorgebracht. Ook daar is het net als overal elders in deze wereld wisselend, maar ik ben er zeker van dat de prijs kwaliteit verhouding het beste is. Roemeense week ik in het begin als de pest, maar na 1 ervaring met een Roemeense was dit vooroordeel in 1 keer compleet weg.
 
Nog beter vind ik de gangbangs, maar dat moet je persoonlijk liggen. De gangbangs vroeger van Babbette en vriendinnen waren top en vandaag de dag kan ik niet anders zeggen dat de gangbangs van Saskia Farell in mijn ogen zeldzaam goed zijn. Voor 100 euro een middag met 4 of 5 mooie dames aan de rol is in mijn ogen een superdeal. Geen slechte ervaring, want als een dame je niet zo zint pak je meteen de volgende. Maar goed net als alle andere vormen, zal ook dit tijdelijk zijn net als het leven zelf. Zoek een aantal goede, ze zitten overal en kies de prijsklasse / service / aanbiedingsvorm die je zelf het leukste vind.
 
Ook een echte aanrader is een vakantie in Thailand of Filipijnen, waarbij de Filipijnen moet worden gezien als paradijs voor een hoerenloper die verdomd veel (reis)ervaring heeft om niet compleet ingepakt terug te komen. Tja ja ook dat is gebaseerd op eigen ervaring.
 
Eigenlijk vind ik Gangbangs, Duitsland en Azie 3 fantastische vormen en mijn mening over ramen is dat er wel goede kunnen zitten, maar desondanks vind ik het duidelijk de allerminste aanbiedingsvorm wel het gemakkelijkst te bereiken qwa afstand.
 
Roberto, je bent nog jong en mijn eerste 8 jaar heb ik vrijwel alleen ramen gedaan. Kijk zeker verder en geloof me er is nog zoveel te ontdekken en te doen, dat je nog deftig je best moet doen om mij nog ooit in te halen, hahahaha. Wel is het inhalen veel leuker dan de beperkte herinneringen die ik er nog aan heb, ofwel jou leukste komt nog en wij als oude zakken hebben het al gehad.
 
Morgen nog een lekker gangbangtje met de mokkels van Saskia Farell kijk op de site en morgen ga ik Janaina en Xenia doen, voor 120 euro in de Goorhoeve. De dames zijn goed alleen de locatie is voor mij nieuw. Maar zelfs ik voel me niet te oud om nog wat te ontdekken. En blijven ontdekken is het leukste wat er is, die eerste keer met een dame, die spanning en een enkele keer compleet verdwaasd verrast te worden, dat is waar we dit voor doen !!
 
Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 14 september 2011, 22:28:52 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.