Auteur Topic: Villa Tinto 33, Maria (dagshift)  (gelezen 134256 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #15 Gepost op: 21 april 2012, 17:44:20 »
Vanmiddag even een uurtje in het kwartier geweest op zoek naar Maria maar die was nog altijd niet terug. :(
En dan nergens anders binnengeweest kameraad ?  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #16 Gepost op: 26 april 2012, 15:11:06 »
Vanmiddag even een uurtje in het kwartier geweest op zoek naar Maria maar die was nog altijd niet terug. :(
Vandaag was zij er WEL terug !  :)  :)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 33 Maria
« Reactie #17 Gepost op: 27 september 2012, 18:45:34 »

 
[box title=MARIA]
Land:             BULGARIJE
Taal:              ENGELS, NEDERLANDS, BULGAARS
Leeftijd:         30-35
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Slank
BH:                 B cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Halflang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken Vingeren GFE  Massage
[/box]

[box title=pro en contra]
+Extra's zijn mogelijk.
[/box]

[box title=extra info]
Dame werkt overdag.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 3 februari 2014, 19:41:13 door mechelen »

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #18 Gepost op: 14 oktober 2012, 01:38:10 »
Mmmmmm, mega-geil, mooi, majestueus en magistraal om maar wat woorden te noemen die beginnen met de M van Maria.


In de verte zag ik een papi voor mijn neus Maria wegkapen, helaas. Toch besloot ik maar trouw op het pleintje op haar te wachten, jawel dat stuk van de VT dat overdekt is.


Ik draaide me een sigaret en na enige tijd hoorde ik de klik van Maria's deur. De papi kwam buiten en ik riep hem na of hij iets had kunnen doen  :))  want dit wijf neukt je het licht uit de ogen.


Maria liet me binnen en zoende me al vol op de mond maar excuseerde zich want ze moest nog even bellen. Wat ze gezegd heeft, weet ik allemaal niet want van Bulgaars ken ik niks. Ze offreerde me wel een sigaret en zat tijdens het bellen aan mij te frullen en zoenen in mijn nek te geven terwijl ik mijn handen over haar kont liet glijden.


Na dit korte intermezzo liet ik haar voorgaan op de "stairway to heaven". Het geklik van haar hakken op de trap maakte me al geil. Ik en Maria praatten wat bij en alweer zochten haar lippen de mijne.


Al gauw stond ze naakt voor mij en hielp ze mij met het ontkleden. We gingen ons opfrissen en Maria begeleidde me naar de neukbak maar in dit geval zou het woord slachtbank beter gekozen zijn.


Ze duwde me neer en duwde haar tieten in mijn gezicht. Al gauw kwamen er van die lekkere tjoepen op waar ik mij mee heb geamuseerd. Ze deed verder met haar body 2 body, sjorde zo nu en dan aan kleine Roberto, beet zo nu en dan in mijn nek, zoog mijn lippen op de hare, beet dan weer in mijn onderlip en maakte me zo bijzonder geil.


Ik stak mijn vingers in haar mond die ze begon nat te maken en ze begon er ook op te zuigen en dit was voor mij het signaal om deze in haar gleuf te duwen. Wat een mooi designerkutje heeft ons Maria toch...


Maria kon het zoals gewoonlijk wel smaken en duwde mijn gezicht in haar kutje. Ik had de hint uiteraard begrepen. In tegenstelling tot alle andere hoeren wordt Maria dan kletsnat. Vreemd...


Hierna begon ze met mijn kleine Roberto te spelen maar die kon al lang een muur omduwen, zo geil had ze mij. Ze likte de schacht zonder condoom voor het pijpen zelf ging er wel een "capot" om.


Ik dirigeerde haar naar een 69 met mij van boven zodat ik in haar mondje kon rammen. De kokhals geluiden werden al gauw mijn deel. Geil is dat allemaal wel maar zo kon Maria haar pijpkunsten niet boven halen. Geloof me vrij de pijpkunsten van Maria zijn fenomenaal.


Daarom zette ik haar op haar knietjes terwijl ze mijn pretkroket :)) [size=78%] (dixit: civicske) [/size]kon gaan verwennen. De beste pijpster van het SKW naar mijn bescheiden mening. Jawel beter dan Erika, Elena en Lena maar dat is uiteraard allemaal heel persoonlijk. Ze pijpt alleszins deepthroat en goed stevig. Vooral van dat laatste hou ik.

Daarna begon ik op haar te rijden in missio waarbij ze fenomenaal wild tegen stootte. Lekker was dat.
Hierna zette ik haar op haar knietjes en handjes en begonnen we aan de Hündchenstellung.

Door het hoge tempo en de high - energy fuck die Maria's kenmerken zijn, begonnen we beiden al best te zweten. Nu en dan hield ik in en dat was voor haar het signaal om stevig los te gaan en goed tegen te stootten. Mooi zo Maria.

In doggy mag je haar kont stevig kneden en van een vinger of vingers in haar aars maakt ze ook al geen probleem.

Dan liet ik haar mij op mij komen en reed ze me als een volleerde amazone af.

Zo bleef ze nog enige tijd op mij liggen waarbij ze me met geweld goed bleef kussen.

Hierna stond ze erop dat ik haar nog een massage gaf.

Ik heb er dan maar een einde aan gemaakt want van zo'n neukgodin mag je ook niet te veel profiteren.

Hasta la proxima Maria.





Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #19 Gepost op: 14 oktober 2012, 17:02:54 »
Roberto is "back in town".
Dat belooft  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #20 Gepost op: 20 oktober 2012, 18:05:14 »
Ik ben bij deze hogepriesteres der horizontale vlakte 50 euro gaan offeren op haar altaar en heb waar voor mijn geld ontvangen.


Ze droeg een nieuw jurkje waar ze sexy in stond.


De heren moeten de onderstaande recensies maar lezen want anders ga ik weer in herhaling vallen wat uiteraard niet de bedoeling kan en mag zijn.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #21 Gepost op: 13 februari 2013, 11:50:27 »
Raymond van het Groenewoud zong: Maria, Maria ik hou van jou, voor jou sta ik uren in de kou. Zo is het ook voor mij maar dan enkel het tweede deel van de zin. Maria is immers immens populair en niet verwonderlijk was haar gordijn bij mijn aankomst dan ook dicht. Keuze was er gisteren trouwens ook genoeg maar ik had mijn zinnen op Maria gezet. Zij en niemand anders is naar mijn bescheiden mening de onbetwistbare hogepriesteres der horizontale vlakte. Een vakvrouw pur sang.


Nadat ze mijn voorganger op een wijze had buiten gezet zoals het een goede hoer betaamt, maakte Maria met een breed armgebaar duidelijk dat het mijn tour was om geslacht te worden op haar altaar. Ik zag haar Bulgaarse donkere ogen glinsteren bij de gedachte 50 euro van mij in haar zak te kunnen stoppen. Maria schoof haar gordijn dicht maar maakte me duidelijk dat ze eerst wel een sigaret wou roken want ze had net een klant van een paar uur gehad. Praten en praten dus zei ik tegen Maria. Ja,  :17: zei ze.  ;D


Ik vroeg dus maar of ze in was voor wat actie met mij. Altijd was haar diplomatische antwoord. Beneden zat me nog op te geilen door me te kussen en in de ene hand hield ze haar sigaret vast terwijl ze met de andere de knobbel in mijn broek aan het betasten was. Onze sigaretten werden uitgedrukt en hop we waren op weg naar boven.


Uiteraard liet ik Maria voorgaan want zo kon ik haar lekkere en zachte kont alvast bepotelen. Zo nu en dan hield Maria in op de trap zodat ik haar fatsoenlijk kon betasten. Boven ging ze zich opfrissen terwijl ik de betaling al regelde op haar kastje. Poedelnaakt kwam ze uit haar opfriskamer maar had wel haar mooie stockings aangehouden want ik had haar wel al eens vertelt dat ze er daar zo lekker hoerig mee uitzag.


Maria begon me weer te kussen en zakte zo over mijn buik af naar kleine Roberto. Ze begon ook men ballen te likken en keek me daar bij aan zoals alleen echte sletten dat kunnen. Wat een gespeeld geil wijf is dat toch onze Maria. Ze begon dan mijn lul te lukken en voor het echte pijpwerk ging het condoom erover. Ze wilde me naar het bed dirigeren maar ik vroeg haar om lekker onderdanig op haar knietjes te blijven zitten, wat ze dan ook gewillig deed. Ik heb het allemaal al geschreven maar dat wijf zuigt echt wel het wit uit je ogen en dan moet je je nog bedenken dat het ook een echt neukwonder is.


Tijdens de uitgebreide pijpsessie vergat ze ook mijn ballen niet. Ik vond dat het welletjes geweest was en ging op bed liggen om door haar geneukt te worden. Maria was die mening helemaal niet toe gedaan want ze wou eerst nog uitvoerig gelikt worden en ik kon er niks tegen inbrengen want ze ging gewoon met haar kut op mijn gezicht zitten wat na een tijdje overging in 69.


Ik duwde haar opzij want anders was het gedaan geweest. Maria gunde me dus wat recuperatie door me een body to body te geven en in het Bulgaars te palaveren over hoe goed ik wel niet was en ben. Dat laatste stuk van de show had ze voor mijn part mogen laten maar goed.


Nu kwam ze op mij zitten in amazone en ging voorover hangen. Ze maande me aan om haar stevig te neuken en legde mijn vingers op haar kontgaatje.


Dan bestierde ik haar in missionaris waarbij ze haar onderbuik stevig blijf opwerpen en zo een "high-energy" fuck ontstond die ik maar zelden in het SKW tegenkom. Ze vroeg me geil nog een doggystyle en die heb ik haar gegeven. Ik hield me lekker stil terwijl Maria langzaam en dan weer snel over mijn spies reed. Alzo kwam ik weeral lekker klaar.


Maria is een echte tophoer.  :sex

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline feminambulist

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #22 Gepost op: 28 mei 2013, 21:59:40 »
Ik had weinig met Villa Tinto, ik gebruikte het meestal als passage om van de schatjes van de Schippersstraat naar de schoontjes van de Verversrui te wandelen of omgekeerd, en om de toer volledig te kunnen maken. Ooit heb ik er wel met een mooi Turks meisje gestoeid maar ik vind haar niet meer.  Je wandelt er vlak naast de ramen zodat je de dames maar in een vluchtige flits kunt bekijken, soms een leuke verrassing, maar soms schrik je je ook verrot. Elke SKW-wandelaar weet wel wat ik bedoel.

Eén van de meest  mysterieuze dingetjes in de etalages van Villa Tinto bleef lang het naambordje van Maria. Ik had al uitgebreid gelezen over haar goeie reputatie zodat mijn fantasie en dat speeltje in mijn broek meermaals op hol sloegen bij het zien van het naambordje alleen al. Wow ze is er - maar niet in de vitrine, ocharme ze is weer hard aan het werken ... 

Zondagnamiddag was het bordje er ook en eindelijk zat ze er achter ! En ik was eigenlijk nog maar twintig meter aan mijnen toer bezig. Maria is een knappe dame. Niet het ranke ongenaakbare fotomodel dat alleen de ogen streelt ; de schoonheid van Maria gaat gewoon dwars door de hersenen naar beneden zodat je je hartslag perfect kan chronometreren in je eikel... Ze is werkelijk smakelijk, ze ziet er lekkerrrrr uit, ik verlies mijn tijd niet en sta binnen en kijk in die felle, fonkelende ogen van haar. Ik eerst naar boven zij volgt, al hartelijk babbelend in het Nederlands, het Duits en het Engels. Een beetje later ook in het Frans. Ik smijt mijn textiel op de ijskast, zij verdwijnt om zich te verfrissen. Ze komt snel terug, ontvangt en kleedt zich uit, haar stockings houdt ze aan, erg lekker.

We knuffelen en zoenen rechtstaand, dan gaat ze op het bed liggen. Wel grappig, op haar buik, gezicht naar beneden en met de benen lichtjes open. Tiens, ga ik hier alles alleen moeten doen? Nee zeker niet zou later blijken. Ik streel en kus haar nek, hals, oorlelletjes, ga langs haar rug traag naar beneden naar haar prachtig kutje en bef haar uitgebreid. Sommige DVP's mag je niet beffen, of soms moet je een opleg betalen. Maria verwacht gewoon dat je haar zal beffen, meer nog, het is gewoon een elementaire beleefdheid om Maria te beffen! Ze kreunt op haar eigen weergaloze, dierlijke manier, ook hier word je supergeil van. Ik heb al wat Bulgaartjes genomen maar dit gekreun is van een Bulgaars streekdialect dat ik nog niet kende...

En dan start het nog maar. Maria draait zich naar mij en maakt met haar naakte body contact met bijna elke vierkante centimeter van mijn lichaam. We strelen en kussen elkaar passioneel, het lekkere zoenen op de mond is één van de heerlijke pluspunten. Maria kronkelt met haar hele lichaam, wat een pittige, hevige stoot is me dat ! Haar hand zit rond mijn pistool en mijn kroonjuwelen terwijl we elkaar voort zoenen. Ik concentreer me om niet te ontploffen. Dan zoent ze mijn penis, brengt het jasje aan en begint met een overheerlijke, intense en afwisselende blowjob. "Concentrare, concentrare, gonst door mijn hoofd".  Ze draait en gaat met haar rug op mij liggen, zodat ik haar borstjes goed kan vastpakken en haar hals kan zoenen. Maria geniet en is zeer lichamelijk, ik vinger haar opnieuw, haar kutje wordt drijfnat.

Dan kronkelt ze met haar mooi gebruinde lichaam weg zodat ze met haar strakke kontje en rug naar mij ligt, er zijn geen woorden nodig, de elementaire beleefdheid eist dat ik haar neuk in dit lekkere zijdelingse standje, met mijn hand haar tiet vastnemend en dan maar stoten, met een schitterend zicht in de spiegel op haar hele lichaam. Zo neuken we elkaar passioneel, maar Maria is een draaikont en hop alweer een ander standje, en zo wisselen we af, even later in missio zodat haar geile gezichtje en haar boobs lekker kan bewonderen bij het stoten.
Na dit heftige neukwerk liggen we nog na te genieten zij aan zij, mekaar zoenend, ik met een gelukzalige glimlach.
Er was met deze levenslustige, lekker gekke, spontane, lieve en onderhoudende dame al van de eerste seconde een goeie klik. Ze kan je als man optillen naar een niveau waarvan je niet wist dat dit bestaat... Na ons afscheid heb ik nog overwogen om opnieuw binnen te gaan maar ben toch met een brede smile naar huis gereden.
Ik dacht na over die ene tip die ze me had gegeven : niet teveel nadenken, lekker relaxen, je verstand uitschakelen en genieten... Tja ze had mijn truc wel door "concentreren want anders te vlug exploderen"...  Tot heel binnenkort !

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #23 Gepost op: 28 mei 2013, 23:30:26 »

Heel mooie recensie van Feminambulist, en 1 stukje wil ik hier uit halen :


Je wandelt er vlak naast de ramen zodat je de dames maar in een vluchtige flits kunt bekijken, soms een leuke verrassing, maar soms schrik je je ook verrot. Elke SKW-wandelaar weet wel wat ik bedoel.



Nagel op de kop. Villa Tinto is te veel een rariteitenkabinet...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #24 Gepost op: 13 oktober 2013, 02:02:16 »
Vlg diverse info één van de beste van SKW !  :tietjes

Ik ken haar persoonlijk heel goed, aangezien ik diverse malen met haar gaan ontbijten heb, doch NIET als klant.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #25 Gepost op: 13 oktober 2013, 13:00:46 »
ik ben bij deze dame al wel eens binnengewandeld, geheel per ongeluk binnen gestruikeld uiteraard. ik wou eens weten of een van mijn medewandelaars hier haar al eens gestrikt heeft voor een uitgebreidere pijpsessie, zo eentje van een uur of drie. ik wil namelijk wel eens weten of ze voldoende feeling heeft om aan de rem te trekken wanneer piemelmans de keel wil smeren... Als je de smering namelijk voldoende lang uitstelt, dan ga ga je zweven, leviteren, probeer het eens  ;)

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #26 Gepost op: 13 oktober 2013, 13:25:28 »
ik ben bij deze dame al wel eens binnengewandeld, geheel per ongeluk binnen gestruikeld uiteraard. ik wou eens weten of een van mijn medewandelaars hier haar al eens gestrikt heeft voor een uitgebreidere pijpsessie, zo eentje van een uur of drie. ik wil namelijk wel eens weten of ze voldoende feeling heeft om aan de rem te trekken wanneer piemelmans de keel wil smeren... Als je de smering namelijk voldoende lang uitstelt, dan ga ga je zweven, leviteren, probeer het eens  ;)

Een uur of drie???  :o

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #27 Gepost op: 13 oktober 2013, 13:53:40 »
... haar al eens gestrikt heeft voor een uitgebreidere pijpsessie, zo eentje van een uur of drie.

Een uur of drie???  :o
Nu weten we waarom ze zo weinig achter haar raam te vinden is, ze krijgt "mondeling verhoor" van 3 uur  :dance2 :adult
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #28 Gepost op: 13 oktober 2013, 14:06:24 »
 :welcome:  Pijpfestijn,


Ik vind dat je met je 1e post wel gelijk een "deftige" entree maakt.
Ik hoop dat je wat zuígmonsters ontdekt hebt en hier gaat posten.


Ook vind je hier een behoorlijke hoop info om het wandelen en clubben aangenamer te maken.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline nico64

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
  • ervaren wandelaar
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 12 Maria
« Reactie #29 Gepost op: 26 november 2013, 13:16:18 »
Na een uitgestelde wandeling wegens overvloedige regenval, afgelopen vrijdag namiddag het SKW nog eens bezocht. Er zaten naar mijn smaak toch een heel aantal dames die me zouden kunnen krijgen  ;). Ook nu had ik mij enigzins voorbereid met een papiertje met daarop de namen van een aantal dames.
Ik had al een paar toertjes rondgelopen doch had nog niet echt een keuze kunnen maken wegens de afwezigheid van de meeste dames op mijn spiekbriefje.
Plots merkte ik in de VT Maria op. Ze stond wel niet op mijn lijstje maar ik herinnerde mij wel de goede recensies. Ik dacht, ik ga eieren voor mijn geld kiezen en Maria aan een grondige inspectie onderwerpen. Dat kan geen slechte keuze zijn. Ik heb dan ook geen seconde spijt gehad van mijn keuze, integendeel.
Al het positieve dat over deze dame geschreven is kan ik dan ook alleen maar bevestigen. Een ongeveer 20 minuten sexpartij waarin Maria, naar mijn gevoel, het beste van zichzelf gaf.

Na eerst wat te knuffelen op bed heb ik Maria eerst uitgebreid gebeft, hetgeen ze zich liet welgevallen (volgens sexmachine ben ik nu een vetzakje en een viespeuk, maar dat neem ik er graag bij  ;D). Bij momenten nam ze zelfs mijn hoofd vast en drukte me tegen haar klit aan :)) Na enige tijd vond Maria dat het tijd was dat ik zou verwend worden en begon ze me lekker te pijpen om vervolgens haar te neuken in missio tegen 200 Km/h, ja bij Maria moet er gas gegeven worden als het op neuken aankomt :bonken. Grappig vond ik ook wel dat ze precies tegen zichzelf babbelt tijdens het neuken en beffen, precies of ze zichzelf opgeilt. Uiteindelijk over gegaan naar doggy, waarbij ik zicht had op haar mooi kontje. Het duurde dan ook niet lang voordat een spetterend orgasme volgde.
Amai, Maria laat er geen gras over groeien als het op neuken aankomt. Het moet er stevig aan gaan, of madame is niet content.

Besluit: Maria is een dame die je waar geeft voor je eurotjes, maar je moet er wel voor werken en daar niet als een schotelvod liggen neuken ;).

Groetjes,

Nico64