Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

Vicky (Roemenië)

(1/10) > >>

sexmachine:
 
[box title=VICKY]
Land:        Roemeense
Taal:         Engels, Spaans
Leeftijd:    29
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:      1,67m
Model:        slank
BH:             75B
Kontje:        lekker, Junther proef
Haarkleur:   blond
Haarlengte: halflang
[/box]
[box title=JA NEEN]
TZ PZC NMC FT AV Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=extra info]
Deze mevrouw verdient het label blasekoningin (prinsesje is goed genoeg, de redactie  ;D ) dit is haar specialiteit.
[/box]

foots:
Relaxxx rakkers,


Het is december 2009 en Vicky informeerde naar haar kansen. Resoluut verwees ik haar naar mijn voorkeur voor lange zwarte haren en ik wachtte geduldig op Dunya. Ha hoe het ging weet ik niet meer maar ik eindigde met Vicky op de kamer. Hier begon mijn reeds maanden durende adoratie die ik tot op heden nergens schreef. Het is de enige dame die ik in 6 maanden slechts 1 keer heb overgeslagen, omdat ik toen niet meer kon.


Met Vicky is het zodra de deur dichtvalt heerlijk tongen, niet voorzichtig, maar afsmossen en dat met gevoel. En niet denken dat ze haar vingers thuis houd, nee die gaan al verkennend naar de knoop van je badjas of dieper. Ja, dat is een goed begin, maar zodra die knop die ik er altijd inleg is gelost dan gaat ze vaak op haar knieen en dan krijg je deftige staande pijpbeurt waarbij slechts een staande ovatie ontbreekt. Dit is FABELHAFT, gewoon goddelijk zoals deze lieve jongedame je jongeheer opzuigt.


Dan komt het bed en zodra je ligt kun je kussen, likken en beetjes open in je borst en de beste pijpbeurt van het jaar verwachten. Dat pijpen doen vele dames altijd veel te kort, maar bij Vicky hoef je daar echt niet bang voor te zijn. Vicky combineert het pijpen met eierlecken en staaf likken, dit wisselt ze lekker rustig af en kriebelt ook altijd wel aan je ballen, wat werkelijk een geweldig gevoel geeft.


De eerste keer had ik al wat dames gehad en dan zit het orgasme bij mij erg erg diep. Pijpen kan je combineren met spelen met de poes (geen vingeren). of borsten, tussendoor effe neuken of kussen is ook geen enkel probleem. Missionaris met kussen, Vicky on top (dat kan ze niet zo lang als Lori), doggy, missio met haar benen in je nek, het kan allemaal maar neuken blijft voor mij maar kutwerk.


Het allerbeste is pijpen, bij voorkeur staand op zittend op de rand van het bed en Vicky op haar knieen. Ze doet ook aan FT en eerlijk is eerlijk dat wil ze nog wel eens ontwijken zodra je komt. Zelf kom ik wel eens als een varken die spuit als een brandweerman. Dit resulteert in spuitwerk wat van alles heeft geraakt, van oren, schouders, tot haren en ogen, van het bed, de borsten tot onder haar oksel.


Het is een lieve profi blasekoningin en heeft geen claimgedrag. Vaak zit ze een beetje op de gokautomaat te spelen en daarbij kijkt ze serieus, wat voor sommige wellicht boos overkomt. Het is echter een heerlijke lieve schat een blonde parel met een hele gewone looks maar met werkelijk fenomenale pijpkwaliteiten.


Groet, Foots  ::)

foots:
Relaxe Rakkers,
 
Tja wat moet ik nog toevoegen, sinds meer dan een half jaar de vaste afsluiter van Foots in LR.
Pijpen kunnen ze allemaal, maar Vicky zuigt het best van allemaal.
 
Dit in het kader van killerkwoots voor ons Juntherke,
 
Groet, Foots  ;D

NikXXX:
Gelukkig was Vicky weer terug van haar avonturen in Frankfurt. Het huiskamertje in Kaarst is toch haar vaste stekkie denk ik. Vicky is echt de blasekoningin! Na enige spelletjes met haar gespeeld te hebben op de gokkast hadden we een sleutel bemachtigd. Op de kamer was het weer super. Deze dame is wat mij betreft de belichaaming van de vrouw. Ik zou haar als charmant bestempelen. Ze kan pijpen als de beste. Na het omdoen van het condoom een aantal standjes doorgenomen. Ik stel het op prijs om klaar te komen over haar borsten. Ze trok het rubbertje van mijn paal en begon weer vortig met zuigen. Ik nam het heft in eigen hand en spuitte mijn melksausje over haar borsten die ze dicht bij elkaar hield met haar handen. Helemaal top! Na wat aftersales afgerekend waarbij ze ook een eerlijke dame blijkt. Voor mij was de geboden service uitstekend dus er bleef een vette fooi aan haar bevlekte borsten hangen.

Sparky:
Ben gisteren weer met deze dame op kamer geweest , het was weer super !!!
Ze kan pijpen als de beste , en ze is hartstikke lief !
Ze is voor mij een van de toppers in Livingroom !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie