Auteur Topic: NEUKEN ZONDER NIET NORMAAL? WEL NORMAAL? JAN LUL?  (gelezen 113801 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #45 Gepost op: 13 maart 2012, 17:35:20 »
En dan hier de reden om het niet te doen: HIV ---> AIDS


CONDOOM



ZONDER CONDOOM





Misschien voortaan als ie er 'toevallig" in floept de tweede foto in je geheugen prenten.
Of als je verstand niet meer de bovenhand haalt.


Soms zegt een plaatje meer dan duizend woorden

Ze moeten jouw ook de antirook campagne laten doen dan houdt iedereen op met roken. ;D

Uiteindelijk eindigen we allemaal zoals op het onderste plaatje trouwens maar dat ter zijde. O0

Wie probeer je te overtuigen, mij ?
Dat hoeft niet, ik ben al lang overtuigd.

Ik werp alleen vanuit de/mijn p6 praktijk licht op de redenen en geef wat diepte aan de discussie daar kan mischien iemand iets van opsteken.



geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16215
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #46 Gepost op: 13 maart 2012, 17:38:29 »
O neen, ik probeer niemand te overtuigen.
Iedereen doet wat hij/zij wil, we leven in een vrije wereld, en als iemand wil neuken zonder, fijn voor mij hoor  ;)

Ik bedoel enkel te vertellen dat, welke reden we ook aanhalen om te neuken zonder, dat er altijd die ene reden is die mij vertelt het niet te doen, en die reden is AIDS.


En schokkend, ik weet het, erg schokkend, zelfs ik ben bijna in shock


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #47 Gepost op: 13 maart 2012, 18:18:34 »
Het schijnt ook dat een klein percentage van de Europeanen immuun is tegen HIV.  Deze mensen bezitten een gemuteerd gen dat bij hun voorouders waarschijnlijk ontstaan is als reactie op de pest-epidemieën.
Vraag me af of je je kan laten testen op aanwezigheid van deze immuniteit gen. Want in geval van immuniteit zou ik ze allemaal zonder neuken  >:D.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16215
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #48 Gepost op: 13 maart 2012, 18:21:51 »
De pest ...   klinkt goed  ;D
Ik ga me laten testen en als ik de pest heb neuk ik ze allemaal zonder  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16215
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #49 Gepost op: 13 maart 2012, 18:31:26 »
Pica,
Hier de uitleg, jij hoopt dus een Delta32-mannetje te zijn. Wel, mensen afkomstig van het Middellands zeegebied maken minder kans een delta32 te zijn  ;D :P


Een genetische verandering in de mens die teruggevoerd kan worden tot de tijd van de Grote Plaag in Europa schijnt een belangrijke rol te spelen in het feit dat sommige mensen vrijwel immuun lijken te zijn voor hiv-infectieIedereen reageert verschillend op blootstelling aan en infectie met hiv. Hoewel bekend is welke mechanismen hiv gebruikt om aan te vallen en zich te vermenigvuldigen, wordt er al sinds 1995 onderzoek gedaan naar de vraag waarom sommige mensen die herhaaldelijk zijn blootgesteld aan het virus nooit hiv-positief werden. Mutatie Hiv-1 (soort hiv-virus dat het meest voorkomt in de Westerse wereld) valt cellen in het lichaam doorgaans aan door zich te verbinden aan een eiwit genaamd CCR5. Dit eiwit zorgt ervoor dat hiv zich kan binden aan de cel. CCR5 wordt daarom een receptor genoemd. Het wordt in grote hoeveelheden gevonden op de oppervlakte van de T-cellen en wordt gecodeerd door een specifiek gen van het menselijke DNA. Bij verruit de meeste mensen is dit gen actief, waardoor hiv het lichaam succesvol aan kan vallen.Een klein deel van de mensen draagt echter een gemuteerde (veranderde) vorm van dit gen, genaamd Delta32. Aangezien we onze genen erven van onze beide ouders, draagt elke persoon twee exemplaren van elk gen. In het geval van het CCR5 gen, hebben sommige mensen beide exemplaren met de variatie Delta32 (zij worden ‘homozygoot’ genoemd en voor sommigen is slechts één van twee de gemuteerde vorm (‘heterozygoot’). Onderzoeken hebben aangetoond dat diegenen die homozygoot zijn voor Delta32 vrijwel geen CCR5 receptoren op hun cellen hebben, terwijl zij die heterozygoot zijn een aantal CCR5 receptoren onder het gemiddelde hebben.Zonder CCR5 receptoren kan hiv-1 de aangevallen cellen niet binnengaan, wat maakt dat diegenen immuun zijn voor een hiv-infectie. In het geval van heterozygote mensen heeft onderzoek aangetoond dat de tijd tussen infectie en de ontwikkeling van aids gemiddeld langer duurt. Racistisch Wereldwijd zijn er testen gedaan om te bekijken hoe wijdverspreid de Delta32-variant is. Het blijkt met name te worden gevonden bij Caucasische mensen in Europa en Noord-Amerika(homozygoot bij ongeveer 1% en heterozygoot tussen 10 en 20%), met hogere concentraties in Noordelijk Europa. Ongeveer 7% Afrikaans-Amerikanen, Spaanse en inheemse Amerikanen zijn heterozygoot, en minder dan 1% van Aziaten. Delta32 komt niet voor bij niet-Caucasische Afrikanen en in vele gebieden van Azië. Dit maakt van Delta32 een racistische mutatie. Het hoogste percentage van Delta32 homozygote mensen die hiv-negatief zijn, zelfs als zij heel veel risico liepen op infectie is ongeveer 33%. Dit betekent dat de rol van de CCR5 receptor (en het feit dat deze ontbreekt bij homozygote mensen) niet de enige factor is die maakt dat een hiv-infectie wordt geblokkeerd. Tegelijkertijd zijn er slechts een aantal gevallen gedocumenteerd van een Delta32 homozygoot persoon die hiv-positief is geworden. 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #50 Gepost op: 13 maart 2012, 18:35:19 »
Dit artikel in wikipedia is erg interessant http://nl.wikipedia.org/wiki/Aids

Geeft inzicht in het ontstaan van de ziekte, complottheorieën, mogelijke immuniteit, ontwikkeling onderzoek, status ziekte, morele beschouwingen en bekende personen die aan aids gestorven zijn.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #51 Gepost op: 13 maart 2012, 21:26:45 »
Recente onderzoeken tonen aan dat besneden mannen ook minstens veel minder kans maken op een HIV-besmetting.  Sommige wetenschappers durven al fluisteren dat zij niet besmet kunnen geraken door het HIV-virus.  Een en ander zou te verklaren zijn door het feit dat onder de voorhuid de activiteit zich ontplooit  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16215
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #52 Gepost op: 13 maart 2012, 21:28:51 »
Recente onderzoeken tonen aan dat besneden mannen ook minstens veel minder kans maken op een HIV-besmetting.  Sommige wetenschappers durven al fluisteren dat zij niet besmet kunnen geraken door het HIV-virus.  Een en ander zou te verklaren zijn door het feit dat onder de voorhuid de activiteit zich ontplooit  ;) .
Kijk als ik nu ook nog de pest heb, komt er geen condoom meer aan te pas   ;)
Ik verwittig je wel, besneden mannen kunnen wel ANDERE SOA's oplopen   8) :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #53 Gepost op: 13 maart 2012, 21:34:32 »
Ik ken trouwens wel een paar mannen die zonder neuken maar niet de moed hebben om een HIV-test te laten doen.  Ze willen het liever niet weten.  Het zal wel niet zo zijn maar moest het zijn... ik durf niet naar de dokter.  Dat is natuurlijk gevaarlijk. 
Ik lees telkens weer dat als je HIV-besmet bent, je dan erg ontvankelijk bent voor de andere soa's.  Kan je er dan vanuit gaan dat als je wekelijks wat hoeren neukt en je al jaren geen soa hebt ontvangen dat je dan niet HIV-positief zal zijn? Sluitend zal het zeker niet zijn...  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16215
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #54 Gepost op: 13 maart 2012, 22:00:47 »
Mijn volgende vraag aan je SEF.
Hoe weet iemand dat ie jarenlang geen SOA heeft opgelopen?
Niet alle SOA's merk je trouwens, er zijn er ook waar je geen last van hebt (zichtbaar en voelbaar)....
Of anderen die lang sluimeren in je lichaam en blijven hangen, er zijn zelfs SOA's die je levenslang kan dragen zonder het te merken......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #55 Gepost op: 13 maart 2012, 22:18:30 »
Je moet je inderdaad zeker 1 keer per jaar testen. Door PZC kun je chlamidia of syfillis krijgen en daar kun je jaren later aan overlijden als je het niet behandelt.
HIV is eng omdat je er niet van geneest, chlamidia en syfillis worden echter net zo eng wanneer je je uit angst niet laat testen.
Wel PZC en nooit laten testen is in mijn beleving een soortgelijk risico als NZC.

Mijn volgende vraag aan je SEF.
Hoe weet iemand dat ie jarenlang geen SOA heeft opgelopen?
Niet alle SOA's merk je trouwens, er zijn er ook waar je geen last van hebt (zichtbaar en voelbaar)....
Of anderen die lang sluimeren in je lichaam en blijven hangen, er zijn zelfs SOA's die je levenslang kan dragen zonder het te merken......

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #56 Gepost op: 15 maart 2012, 16:09:29 »
Wie heeft er een bron voor die cijfers rond thaise sexwerkers (87 % seropositief) en rond de oekrainse bevolking met een totaal seropositief percentage van 1%.

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16215
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #57 Gepost op: 15 maart 2012, 16:11:06 »
Wie heeft er een bron voor die cijfers rond thaise sexwerkers (87 % seropositief) en rond de oekrainse bevolking met een totaal seropositief percentage van 1%.
Internet  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #58 Gepost op: 15 maart 2012, 16:13:51 »
Wie heeft er een bron voor die cijfers rond thaise sexwerkers (87 % seropositief) en rond de oekrainse bevolking met een totaal seropositief percentage van 1%.
Internet  ;)

Was ik als bekennend luilak al bang voor.
Zal eens gaan choogelen.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16215
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #59 Gepost op: 15 maart 2012, 16:18:12 »
Dat van die globale percentages vind je op www.soaaidsmagazine.nl met interactieve map. Wel even schrikken van Zuid-Afrika als je die cijfers bekijkt. Daar hebben meer mensen AIDS dan TV
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal