Auteur Topic: Pre en after-sales  (gelezen 18395 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #15 Gepost op: 2 november 2011, 21:06:03 »
Als ik de lotto win wordt ik een "pannenkoekmijnheer"  ^-^.

Ik pre-salde lang van een uur of 5 tot een uur of 8 - 9.  Niet bepaald in de vroege uurtjes dus.  Het was een mooie dame.  De andere poppetjes die mij eerder "snel", naar gewoonte Oase, trachtten in bed te krijgen, trokken grote ogen (ik vond dat wel leuk)  :).

Citaat van: picasso
Wat betreft het pre salen gaf ik aan dat Oase geen club is waar je lang kan pre salen

Ja, dat geef je dus aan.  Zonder gemanipuleer staat er dat je in die club niet lang kan pre-salen  ;).

 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #16 Gepost op: 2 november 2011, 21:26:03 »
Jawel, je manipuleert hier wel. Je begrijpt erg goed hoe het bedoeld wordt (het is geen wetsartikel) en we weten dat er overal uitzonderingen mogelijk zijn, zoals douchen in het SKW, gratis met een DVP neuken en met condoom gepijpt worden in Oase.

Mierenneukerij is een vorm van manipulatie.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #17 Gepost op: 2 november 2011, 21:33:44 »
Ik ga je zoals mijn ex, gelijk geven en zwijgen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #18 Gepost op: 2 november 2011, 21:40:15 »
Ik ga je zoals mijn ex, gelijk geven en zwijgen  ;) .
Die heeft wel de helft van je kot en je betaalt alimentatie, komaan Pica, naar de rechtbank  :D
Waarom is je ex vertrokken? Te veel bankhangen en te weinig kameren?  :)) ;) (grapje he)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #19 Gepost op: 2 november 2011, 21:51:03 »
Een paar jaar geleden hebben we het nog eens over bankhangen gehad, en jij bent duidelijk een der bankhangers SEF, en ik een vortige onbeschofte rakker, die enkel kijkt, geilt en schlussel roept. Ik heb geen uren praatjes nodig om geil te worden van een meid, ik wil hen neuken, niet versieren.
Haar versieren mag haar vriendje van me, daarvoor kom ik niet in een club, ik ga om mijn geilheid van me af te neuken met een lekker geil wijffie, en ik vergoed hen.
Foots zou het zwijggeld noemen voor mijn slechte bedprestaties, ha ha  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #20 Gepost op: 2 november 2011, 21:51:45 »
Volgens mij heb ik je niet overtuigd voor een kamersessie  ::)

Ik ga je zoals mijn ex, gelijk geven en zwijgen  ;).

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #21 Gepost op: 2 november 2011, 21:58:35 »
Volgens mij heb ik je niet overtuigd voor een kamersessie  ::)
Jawel, voor een halfuurtje, na drie dagen presales  O0
Maar je krijgt je 50 euro en als je heel erg goed je best doet, en nadien hem nog drie dagen bekampt, kan er een vervolgsessie komen   ??? ::) ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #22 Gepost op: 2 november 2011, 22:01:19 »
ik een vortige onbeschofte rakker, die enkel kijkt, geilt en schlussel roept. Ik heb geen uren praatjes nodig om geil te worden van een meid, ik wil hen neuken, niet versieren.

Mooi zo! Je lijkt wel een gedomodeerde Roberto! ;D

Alleen ons jachtterrein is anders! ;)

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #23 Gepost op: 2 november 2011, 22:04:53 »
Alleen ons jachtterrein is anders! ;)
Tegen dat je zo oud bent als mij (niet tegen dat je er zo oud uitziet, want die dag is zeer nabij  :)) :-\  ) probeer jij de "jonge Roberto" van dan, binnen een dikke 20 jaar, te overtuigen van de voordelen van de saunaclubs.
Bij leven en welzijn zal ik dan instemmend knikken en glimlachen  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #24 Gepost op: 2 november 2011, 22:05:55 »
Nee, want ik ben net weggelopen om erger ter voorkomen P  :P.

Nog wat over dat pre salen.

Ik ga meestal naar dezelfde club.  Ik zou het mij dus niet kunnen permitteren om de dames te bedriegen (een vorm van manipuleren). 

De dames vinden het blijkbaar waard om mij lang te plezieren voor het effectieve kameren.  Ik betaal dus te veel of meer dan gemiddeld?!
Natuurlijk staat het pre and after salen gelijk aan voldoende gekamer.  Ik wilde om meerdere  redenen ineens een dame niet meer, waarmee ik lang en veelvuldig ging.  Zij weet dat nu en het pre salen beperkt zich ook tot een minimum.

Dames vragen soms zelf aan mij om heel de dag bij mij te mogen zijn.  Waarschijnlijk omdat ik allen maar gratis seks in de clubs.  Ik boek nooit een dame.  Als ze bij mij blijft is dat uit eigen wil en als ik ben gaan saunaen, mag ze zelfs nen andere tussendoorwippen.  In LR is er ooit ook een dame op mijn schoot gesprongen, mij heerlijk lang binnengedraaid....  Wat spelen, samen eten, in de HWP, kameren.  Eigenlijk ging ik nog maar enkel met haar als ik in LR was.  Die dame heeft geen taboes, bleef graag heel de dag bij mij, wou met geen andere gaan neuken.  Jawel, € 350 is een mooie richtprijs voor een (groot) dagdeel.  Voor ons is het (incl. alle geboden services) geen geld.  De dames springen een gat in de lucht.  Ze komen me zelfs opzoeken in mijn stamclub.  Wie vertelt dat ?  ;) 

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #25 Gepost op: 2 november 2011, 22:09:14 »
Alleen ons jachtterrein is anders! ;)
Tegen dat je zo oud bent als mij (niet tegen dat je er zo oud uitziet, want die dag is zeer nabij  :)) :-\  ) probeer jij de "jonge Roberto" van dan, binnen een dikke 20 jaar, te overtuigen van de voordelen van de saunaclubs.

Dat zal niet gaan! Binnen 4 jaar en 10 maand is het voor mij gedaan! Ik zet me in het rijtje van 27: Kurt Cobain, Janis Joplin, Jimi Hendricx etc. Allen grootheden in hun sport! ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #26 Gepost op: 3 november 2011, 01:53:39 »
Seks en Fun ik ken uw verhaal en ik begrijp het nog steeds niet helemaal maar idd klopt wat je hieronder schrijft ook. Sexmachine haalt ook wel situaties aan die kloppen en minder recht doen aan uw verhaal. Afijn de waarheid ligt in de midden, waarbij u op het randtje balanceert en soms er over.


Gelukkig hoef ik geen mening te vormen over anderen en doe ik soms Sexmachine na ga meteen kameren of soms volg ik meer de Dupke manier en praat eerst even met de dame. Dit blijft bij mij bijna altijd beperkt tot max een kwartier. 1 dame Vera in PHG heb ik ooit langer mee gelult omdat ze een erg bleke huid heeft en dat is voor mij moeilijk, echter haar humor maakte dat ik er 1,5 uur mee kamerde en tot 2 maal het uitschreeuwde van haar goede service.


Eigenlijk ben ik ook iemand waar geen pijl op valt te trekken, eerst vervloekte ik GT en morgen ga ik er lekker weer naar toe, nee vandaag nog hahahaha


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #27 Gepost op: 3 november 2011, 21:09:28 »
Dat is nu net wat ik bedoelde in mijn vorige post,dat namelijk dit pre en after gedoe beoefend wordt door verliefde heren die een relatie willen scoren die al op voorhand gedoemd is tot mislukken ;)
Dit soort heren betaalt inderdaad veeeeeel te veeeeel en doen dit meestal onder de vorm van buitensporige fooien.
Ik heb al met veel dames in de club daarover een gesprek gehad...ze lachen die klanten vierkant uit;deze klanten betalen zowat het dubbele en natuurlijk vinden de dames het dan geen probleem om wat te lullen heel de tijd.
Jongens aub ga naar de clubs om seks en fun 8)te hebben maar laat dat verliefd gedoe...

Grtz,Dolfie



De dames vinden het blijkbaar waard om mij lang te plezieren voor het effectieve kameren.  Ik betaal dus te veel of meer dan gemiddeld?!


Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #28 Gepost op: 3 november 2011, 21:21:40 »
Dolfie toch, spreek je in het algemeen?  Als je mij persoonlijk bedoelt, ken je me totaal niet.  Ik ben vooralsnog (en wens dat zo te houden) immuun voor verliefd worden op DVP's  ;).

Over dat balanceren....  Ik durf mezelf nog in de spiegel te bekijken (en die barst niet).  Ik ga dus nog maar effen door op de ingeslagen weg  ;).

Dofie, wees gerust.  Ik weet het perfecte midden te houden tussen "graag gezien worden" en "uitgelachen worden".  Ja, het is een kunst, misschien (voor sommigen).  Maar goed... als je 4 x 30' er op en er af wil, mij goed.  Ieder zijn pleziertje  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Pre en after-sales
« Reactie #29 Gepost op: 3 november 2011, 21:27:05 »
Haha S&F,nee hoor is niet persoonlijk getint hoor ;)
Is meer algemeen dat ik dit aanhaal.
Trouwens ik weet van een collega wandelaar dat jij wel OK bent en zelfs in mijn buurt woont ;D

Grtz,Dolfie

Dolfie toch, spreek je in het algemeen?  Als je mij persoonlijk bedoelt, ken je me totaal niet.  Ik ben vooralsnog (en wens dat zo te houden) immuun voor verliefd worden op DVP's  ;).