Auteur Topic: Afwimpelen van (opdringerige) dames  (gelezen 28701 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Afwimpelen van (opdringerige) dames
« Gepost op: 31 oktober 2011, 22:39:23 »
Heren saunaclubgangers,


Iedereen die met enige regelmaat in de club komt of kwam weet dat veel dames er een claimgedrag op nahouden. Hou gaan jullie om met claimende dames en hoe wimpel je dames af die je nog niet kent en hoe gaan jullie om met een goede dame die herhalingswaard is, maar wanneer je je eigen keuzevrijheid wil behouden.


Kijk wederom een voordeel in het SKW daar heb je dat minder, wel op de raam kloppende dames, maar dat schrikt me compleet af, daar ga ik nooit naar binnen.


Groet Foots  O0


Zelf heb ik wat meer moeite met het afwijzen van een dame. Zeker als ik de dame al ken en die ik ook goed vind, tja dat is voor mij lastig. Wanneer deze dame zich plezierig opdringt of aandacht trekt heb ik zeer weke knietjes. Dat weet ik van mezelf. De opgedrongen sessies waren niet half zo leuk en wanneer je je gedwongen voelt is de sfeer voor een goede sessie eigenlijk al weg. De meest claimende dame was Veronica in Lr. Uiteindelijk heb ik een hele tijd de club gemeden, zodat ik niet wederom belaagd zou worden.


Wat is jullie ervaring ?
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Afwimpelen van (opdringerige) dames
« Reactie #1 Gepost op: 31 oktober 2011, 23:25:57 »
Mijn ervaring leert me dat je een watje bent foots, als ik Vero bij je zag plaatsnemen, wist ik dat je verloren was en dat je je er niet echt goed bij voelde.
Een meid afwijzen? Gewoon op het moment dat ze je komt opeisen met een andere gaan kameren, en zichtbaar voor haar, de enige oplossing , denk ik
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Afwimpelen van (opdringerige) dames
« Reactie #2 Gepost op: 31 oktober 2011, 23:39:50 »
Ik was ziek in hetzelfde bedje als foots.  Nu niet meer.  Ik wil gewoon geen lelijkenissen meer met hem  ;D
Ik kom veel in PSR en had daar enkele vriendinnen.  Zij weten nu niet goed wat er aan de hand is nu ik niet meer met hen ga.  Het plezierige effect is dat andere dames dat ook zien (de dames in de club zien alles) en dat zij nu heel uitdagend en verleidelijk naar mij toe komen.  Ze moeten echter niet denken dat zij nu mijn nieuwe alledaagse wip gaan worden want ik ben afgestapt van vaak met dezelfde te gaan.  Heeft meer nadelen (op den duur).

Ik probeer de dames subtiel duidelijk te maken dat ze er vandaag gaan naast pakken.  Niks voor foots, btw.  De dames begrijpen subtiele taal beter dan je denkt  :-\.

Sommige dames komen naar mij toe en wijzen mij er op dat ze begrepen hebben dat ze niet in de planning zitten vandaag, zonder dat ik hen wat zei.
Intuïtie dus.

De SM-methode is voor beren als foots misschien de beste manier.  Botweg!  Je moet er dan wel het lef voor hebben en dat mankeeer je blijkbaar.
Een GFE-beer zal weeral erg verschillen en de brute manier niet toepassen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Afwimpelen van (opdringerige) dames
« Reactie #3 Gepost op: 1 november 2011, 00:23:43 »
Ik was ziek in hetzelfde bedje als foots.  Nu niet meer.  Ik wil gewoon geen lelijkenissen meer met hem  ;D


Haha dat kan ik begrijpen

Ik kom veel in PSR en had daar enkele vriendinnen.  Zij weten nu niet goed wat er aan de hand is nu ik niet meer met hen ga.  Het plezierige effect is dat andere dames dat ook zien (de dames in de club zien alles) en dat zij nu heel uitdagend en verleidelijk naar mij toe komen.  Ze moeten echter niet denken dat zij nu mijn nieuwe alledaagse wip gaan worden want ik ben afgestapt van vaak met dezelfde te gaan.  Heeft meer nadelen (op den duur).


Klopt precies, helemaal mee eens

Ik probeer de dames subtiel duidelijk te maken dat ze er vandaag gaan naast pakken.  Niks voor foots, btw.  De dames begrijpen subtiele taal beter dan je denkt  :-\ .

Klopt ook, doe ik graag bij dames die ik toch graag mag, alleen vandaag niet. Alleen sommige dames zijn niet te stoppen en gaan door tot ....

Sommige dames komen naar mij toe en wijzen mij er op dat ze begrepen hebben dat ze niet in de planning zitten vandaag, zonder dat ik hen wat zei.
Intuïtie dus.


Die magie hoop ik nog eens te leren, ik zal het nog eens goed van je afkijken

De SM-methode is voor beren als foots misschien de beste manier.  Botweg!
Klopt ook werkt ook voor mij het beste.


Je moet er dan wel het lef voor hebben en dat mankeeer je blijkbaar.
Hmmm hangt af van de dame en de situatie, ik durf het wel, alleen ik wil een dame niet " afblaffen" , dat meer subtiel maar duidelijk zijn is niet mijn specialiteit.


Een GFE-beer zal weeral erg verschillen en de brute manier niet toepassen  ;) .
Ik liever ook niet bij dames op mijn herhaallijst


Zie de kromme tekst in de qwoots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Afwimpelen van (opdringerige) dames
« Reactie #4 Gepost op: 1 november 2011, 01:41:48 »
Ik was ziek in hetzelfde bedje als foots.  Nu niet meer.  Ik wil gewoon geen lelijkenissen meer met hem  ;D .   
Ik ga akkoord  ;D

 
  Ik kom veel in PSR en had daar enkele vriendinnen.  Zij weten nu niet goed wat er aan de hand is nu ik niet meer met hen ga.  Het plezierige effect is dat andere dames dat ook zien (de dames in de club zien alles) en dat zij nu heel uitdagend en verleidelijk naar mij toe komen.  Ze moeten echter niet denken dat zij nu mijn nieuwe alledaagse wip gaan worden want ik ben afgestapt van vaak met dezelfde te gaan.  Heeft meer nadelen (op den duur).   
Dat is andere koek. Wat vind je plezierig dat een meid dat ook ziet? Het is gewoon hun broodgewin, Seks en Fun. Ik weet dat jij er werkelijk een spelletje van maakt van wie is de sterkste. Volgens mij ontgaat het je dat het voor de meiden bittere ernst is. Goed, jouw repliek zal zijn dat ze dan maar wat beter hun best moeten doen. Maar je legt tegelijk de lat oneindig hoog voor de meiden. Bittere ernst, Seks en Fun, en nogmaals, ik denk dat dat je ontgaat en eigenlijk van de situatie profiteert zo veel mogelijk los te krijgen (lees in tijd en service) omdat je steeds de troefkaart in handen hebt, namelijk "het magische 50 euro biljet". Bittere ernst... .

 
Ik probeer de dames subtiel duidelijk te maken dat ze er vandaag gaan naast pakken.  Niks voor foots, btw.  De dames begrijpen subtiele taal beter dan je denkt  :-\ .   
Sorry, maar dat subtiele is een verleidingSPELLETJE van je, waarbij je een tijdje flirt met hen en terwijl je hen op de bank tongzoent hen duidelijk maakt dat je met hen niet de kamer op wil vandaag?

 
  Sommige dames komen naar mij toe en wijzen mij er op dat ze begrepen hebben dat ze niet in de planning zitten vandaag, zonder dat ik hen wat zei.
Intuïtie dus.   
Zeggen ze dat al lachend of treurend?  >:D :P

 
  De SM-methode is voor beren als foots misschien de beste manier.  Botweg!  Je moet er dan wel het lef voor hebben en dat mankeeer je blijkbaar.
Een GFE-beer zal weeral erg verschillen en de brute manier niet toepassen  ;) .
Het is geen brute manier. Het is de meid duidelijk maken dat je niet opgeëist wil worden in een club. Net zomin wij het recht hebben een meid op te eisen, heeft een meid niet het recht een rakker op te eisen.
Ik herinner me het nog als gisteren, van zodra we LR binnenstapten (en Foots was net van plakZoë verlost) zagen we Vero glunderen en ze kwam ons spontaan gedag zeggen. Maar tegelijk zag je die glittering in haar ogen, want naast mij stond "haar klant", en ze zou Foots niet meer loslaten tot hij uiteindelijk toch toegaf. Het as schrijnend en soms dacht ik dat Foots de controle aan het verliezen was. We spraken er vaak over op de terugrit, en hij wou eigenlijk helemaal kleefteef Vero niet, maar kon niet botweg neen zeggen. Euh, met de service van vero was trouwens niks mis (naar het schijnt, ik heb ze nooit gekamerd).
Dit was een schoolvoorbeeld van iemand opeisen, en niet leuk voor de rakker in kwestie.
Ik had dit een keertje met Jacky, ik begon ook zowat voor haar een vast uurtje (of twee)  te worden op zaterdag, en ze was wel spontaan, en eiste me stilaan op. Meer van "als er iemand anders mee gaat, gaat hij minder lang met mij, dus keek ze al eens kwaad als ik een andere meid aansprak, en van die onnozele toertjes. Tot... tot.... op het moment dat Dani (ja, DE Dani, het pijp-, neuk en sexmonster Dani, die zo lekker schaapachtig lacht, en heerlijk is op de kamer) op me afstapt, terwijl ik buiten zit met jacky, en Dani neemt me bij de hand en zegt 'ich bin geil, schlussel'. Ik stond op en liep met dani weg, die mijn hand vastpakte.  Vanaf dat moment heeft Jacky me nooit meer opgeeist. Botweg? Jacky weet dat ik naar een kamer trek wanneer zij het wou, dus ze hoeft me dan ook verder geen zorgen over me te maken, ha ha, ik red me best zelf in een saunaclub...
Ja, ik ben bot en ik toon daarmee geen respect, klopt, maar ik houd geen enkele meid onbetaald uren bezet, het zijn meiden die er zitten voor de poen, niet voor hun maar ons plezier.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Afwimpelen van (opdringerige) dames
« Reactie #5 Gepost op: 1 november 2011, 02:49:10 »
Kijk wederom een voordeel in het SKW daar heb je dat minder, wel op de raam kloppende dames, maar dat schrikt me compleet af, daar ga ik nooit naar binnen.

Inderdaad in het SKW is er minder claimgedrag omdat er geen direct contact is tussen de hoeren en de hoerenlopers.

Maar zou het niet een beetje het profiel van de hoerenloper zijn dat claimgedrag in de hand werkt? Ik bedoel alle hoeren weten of je rondneukt of niet. Als ze weten dat je in de meeste gevallen een ander pakt, zouden ze je dan niet meer gerust laten?

Wel is het zo dat er in het SKW dames geweest zijn die seksueel wel echt hun best hebben gedaan om mij een aangename kamertijd te bezorgen. Die zien mij terug. Waar ze me vroeger wekelijks terugzagen, zien ze me nu 1 x per maand terug.

Ik vergelijk het met een fles vodka. Je kan er 15 dorstigen mee laven of slechts 1. Ik kies momenteel voor het eerste.

Ik wens niet geclaimd te worden of beter wens niet dat mijn geld geclaimd wordt. ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Afwimpelen van (opdringerige) dames
« Reactie #6 Gepost op: 1 november 2011, 18:26:10 »
@ roberto: het is logisch dat een dame enkel een man probeert te claimen waarvan ze weet dat hij de neiging heeft om vaak en lang met dezelfde dame te gaan  ;)

@ foots: nu net ik geen gelijkenissen meer wil met jou, geef je me op alle vlakken gelijk, idioot  :D

@ SM: zo veel mogelijk trachten te krijgen voor zo weinig mogelijk geld, zo stle je het,  nee, dat is niet mijn betrachting.  Wel ga ik niet op kamer voor een standaard-service omdat ik weet dat GFE (bijna gelijkenis alsof je met je vriendinnetje bezig bent in de beginperiode maar met dat voordeel dat een "hoer" van minder fantasietjes vies is) mogelijk is.  Ik profiteer niet van de meiden!  Ik laat ze volledig vrij in hun doen en laten.  Ik hou ze ook niet bezet!  Lopen ze weg, dan is dat zo maar dat gaat bijna altijd samen met dat ik ze ook niet wil.  Het is wel zo dat ik "speel" in het volwassenen pretpark.  Wie niet mee speelt, valt af, wie meespeelt, wint.  Meestal is er op kamer geen winnaar en geen verliezer: perfect!

Ik wimpel dames subtiel af.  Tongzoenen is iets expliciets.  De dames begrijpen dat.  Sommige houden niet af, desondanks, dan zeg ik het wel zeer verstaanbaar omdat dat op mijn zenuwen werkt en daarvoor kom ik niet naar een club  ;).

Ze zijn teurig als ze zien dat ik hen niet in mijn planning heb opgenomen omdat ze dan een min of meer berekend 50-eurobriefje mislopen natuurlijk.  HOedanook, ik sta nooit met een ultiem middel te zwaaien.  Ik heb daar zelfs wat teen als ik dat hoor vertellen of zie gebeuren.  Ik vind het een trieste mentaliteit .   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Afwimpelen van (opdringerige) dames
« Reactie #7 Gepost op: 1 november 2011, 20:19:12 »
Ik profiteer niet van de meiden! 
Ik laat ze volledig vrij in hun doen en laten. 
Ik hou ze ook niet bezet!
Het is wel zo dat ik "speel" in het volwassenen pretpark.  Wie niet mee speelt, valt af, wie meespeelt, wint.
De eerst drie zinnen betwijfel ik ten stelligste, ach, een uurtje of drie en een half presales moet kunnen als voorspel voor een twee uur durende kamergang toch, dan praten we niet over bezet houden  ??? :o
Jij speelt inderdaad, en uiteindelijk sta je niet te zwaaien met briefjes van 50 euro, maar je eist wel dat ze zich volledig op je toeleggen, of er volgt geen kamergang. Dus toch de macht van de troefkaarten  :-[


Jij wint SEF, niet de meid waar je mee speelt

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Afwimpelen van (opdringerige) dames
« Reactie #8 Gepost op: 1 november 2011, 23:18:46 »
In LR had ik na Plak Zoye, Plak Nancy (iets minder) en daarna de allerergste Plak Veronica


In dezelfde tijd was Vicky mijn torenhoge favoriet, zonder enig claimgedrag maar met goede sessie kwam ik bijna elke avond vrijwillig bij haar aankloppen of ze me nog voor een 2e of 3e of 4e keer wilde leegzuigen, zowaar geen gemakkelijke taak. Maar elke keer was ik een krijsend varken die met de kracht en het volume van de brandweermannen kwam, heerlijk.


Zonder claimen had Zoye, Nancy  een veel betere klant aan mij gehad. Veronica had heel goed door dat ik geen nee wilde zeggen en heeft door haar gedrag gewoon veel en veel meer uit mij gehaald dan ik ooit zelf gewild had. Op het laatst waren de sessie zo eentonig en plichtmatig dat ik een hekel kreeg dat ik geen nee gezegd had. Op dit gedrag ga ik voortaan lekker botweg nee zeggen, want ik ga zelf mijn keuze maken en me niet meer laten "dwingen".


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Afwimpelen van (opdringerige) dames
« Reactie #9 Gepost op: 2 november 2011, 00:56:07 »
Kortom, manipulatie (subtiel de ander laten weten "je bent vrij en het is allemaal je eigen keus maar let goed op de consequenties van elke beslissing die je in alle vrijheid neemt" ;)). Het "spel" bestaat uit machtsuitoefening daar waar je macht hebt en poker (bluffen) spelen daar waar je de macht niet hebt.

Ik profiteer niet van de meiden! 
Ik laat ze volledig vrij in hun doen en laten. 
Ik hou ze ook niet bezet!
Het is wel zo dat ik "speel" in het volwassenen pretpark.  Wie niet mee speelt, valt af, wie meespeelt, wint.
De eerst drie zinnen betwijfel ik ten stelligste, ach, een uurtje of drie en een half presales moet kunnen als voorspel voor een twee uur durende kamergang toch, dan praten we niet over bezet houden  ??? :o
Jij speelt inderdaad, en uiteindelijk sta je niet te zwaaien met briefjes van 50 euro, maar je eist wel dat ze zich volledig op je toeleggen, of er volgt geen kamergang. Dus toch de macht van de troefkaarten  :-[


Jij wint SEF, niet de meid waar je mee speelt
« Laatst bewerkt op: 2 november 2011, 01:11:16 door Picasso »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Afwimpelen van (opdringerige) dames
« Reactie #10 Gepost op: 2 november 2011, 19:25:46 »
Manipuleren is het laatste wat ik doe met de dames.  Eens je als manipulator ontmaskerd wordt, vertrouwt niemand je nog.

Maniperen is: communicatie van de "zwakke", indirecte invloed: bedriegen, liegen, zijn verlangen of zijn belang verbergen, chanteren of een schuldgevoel aanpraten.

het blijft een spel  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Afwimpelen van (opdringerige) dames
« Reactie #11 Gepost op: 2 november 2011, 19:28:47 »
Manipuleren is het laatste wat ik doe met de dames.  Eens je als manipulator ontmaskerd wordt, vertrouwt niemand je nog.

Maniperen is: communicatie van de "zwakke", indirecte invloed: bedriegen, liegen, zijn verlangen of zijn belang verbergen, chanteren of een schuldgevoel aanpraten.

het blijft een spel  ;) .
Je zegt het toch, het blijft een spel, maar wel een machtsspel, waar je de troefkaart in handen hebt. Hoe hard de tegenpartij ook bluft in het spel, je wint toch......
Ik heb inderdaad maar één woord voor uren bankhangen vooraleer je kamert, namelijk manipulatie.


Je geeft het zelf aan, je bperkt de kamers nu tot halve uurtjes, dan vraag ik me af hoe lang je daar presales en after sales bij eist  ???
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Afwimpelen van (opdringerige) dames
« Reactie #12 Gepost op: 2 november 2011, 19:52:01 »
Lees hier wat manipulatie inhoudt http://www.encie.nl/definitie/Manipuleren

Manipuleren is het laatste wat ik doe met de dames.  Eens je als manipulator ontmaskerd wordt, vertrouwt niemand je nog.

Maniperen is: communicatie van de "zwakke", indirecte invloed: bedriegen, liegen, zijn verlangen of zijn belang verbergen, chanteren of een schuldgevoel aanpraten.

het blijft een spel  ;).

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Afwimpelen van (opdringerige) dames
« Reactie #13 Gepost op: 2 november 2011, 20:21:59 »
Een lang opstel om tot hetzelfde te komen.

Ik manipuleer dus duidelijk niet want het is een dame wel duidelijk wanneer ik wel of niet op kamer met ze wens te gaan.  Ik zeg dat altijd.  Bovendien dacht ik nog altijd dat het de dame is die mij moet trachten te overuigen om met haar naar de kamer te gaan.  Niet andersom.  Verder weet de dame precies wat ze gaat krijgen na een sessie.  De prijzen liggen vast.

Wat wou je nu eigenlijk bewijzen, Picasso  ;)?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Afwimpelen van (opdringerige) dames
« Reactie #14 Gepost op: 2 november 2011, 20:39:58 »
Goed, ik zou de werkwijze van seksenfun in de club ook niet toepassen.

Maar als Foots komt te vertellen dat de dagprijs in PSR 350 euro is om met een dame te gaan, dan vind ik dat seksenfun met zijn 200 dat goed heeft gedaan. Je moet je niet voor sul zetten bij die wijven! ;) Als het hier over gaat natuurlijk want ik kan niet meer volgen. Maar dat zal SM niet verbazen. ;D
« Laatst bewerkt op: 2 november 2011, 20:41:54 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...