Auteur Topic: FKK Club Pirates Park te 76646 Bruchsal (Stuttgart)  (gelezen 65582 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Club Pirates Park te 76646 Bruchsal (Stuttgart)
« Gepost op: 1 november 2011, 21:36:45 »
 http://www.fkk-piratespark.de/de/index.html   ;).




Note Rolly: 2e bericht gewist want was dubbel. Link aangepast zodat die nu wel werkt.
« Laatst bewerkt op: 23 februari 2012, 16:51:07 door Rolly »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
FKK Club Pirates Park te 76646 Bruchsal (Stuttgart)
« Reactie #1 Gepost op: 18 april 2013, 21:48:54 »
Een club waar ik een fotoselector van kan maken.
Dank je SEF, ik voel het alweer kriebelen, en ga onmiddellijk aan die arbeit.
Geef toe, ik ben het werkpaard en foots is het luxepaard hier  :bud :lol_hitting: :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
FKK Club Pirates Park te 76646 Bruchsal (Stuttgart)
« Reactie #2 Gepost op: 18 april 2013, 22:02:57 »
Wat me geweldig opvalt is dat ze daar klaarblijkelijk een potje "roste verf" te veel in huis hebben. bijna al die grieten zijn rost.
En SEF zal 't wel weten, rost goed poept goed, of meisjes met rode haren, die kunnen zeggen wat kussen is......  :shakekontje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Club Pirates Park te 76646 Bruchsal (Stuttgart)
« Reactie #3 Gepost op: 19 april 2013, 20:54:47 »
Tof werk verricht (nu nog een kleurtje geven aan je werk zodat het altijd van boven blijft staan)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Club Pirates Park te 76646 Bruchsal (Stuttgart)
« Reactie #4 Gepost op: 23 april 2013, 22:11:56 »
Binnen 3 weken is de tuin volledig vernieuwd, inclusief zwembad.

Het zag er al mooi uit  :douchen!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Club Pirates Park te 76646 Bruchsal (Stuttgart)
« Reactie #5 Gepost op: 23 april 2013, 22:16:16 »
 :douchen

[attachimg=1]

[attachimg=2]

Je moet het zo zien dat het achterste tuinhuis gesneuveld is en dat de omheining vlak achter dat tuinhuis nu weg is.  Ze hebben het stuk grond naast het rode huis ook aangekocht en daar ligt nu het zwembad.  Ik vermoed dat dat huis ook aangekocht is en dat daar de dames overnachten.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Club Pirates Park te 76646 Bruchsal (Stuttgart)
« Reactie #6 Gepost op: 29 april 2013, 21:44:00 »
Om te beginnen even melden dat binnen een kleine drie weken het buitengedeelte weer open is en het buitenzwembad af zal zijn.

De knappe, zeer knappe theke stond ook weer achter de bar.  Ik vond dat ze vorige keer al zo verleidelijk naar me deed.  Deze keer daagde ze me werkelijk uit.  Komt me mooi uit dat ik daar ook wat kan mee stoeien.  Ze is compleet maar dan ook compleet mijn type.  Een typisch Roemeentje trouwens.  Zo kunnen velen zich alvast een beeld van haar vormen.  Ze is klein (ong. 1,52 m), korte coupe zwart haar, lolita-type met mooie bruine ogen, natuurlijk B-cupje, ongeveer 25 jaar en heeft een lieve uitstraling.  Ze lacht altijd en is altijd vrolijk.  Ik heb het over Olga.  Alleen al voor haar en het speelse element dat tussen ons speelt, zou ik naar Pirates Park gaan. 

Hoewel het een van de kleinere clubs in Stuttgart is, heeft de club toch al wat een club aan faciliteiten kan bedenken.  Een tuin met zwembad, een kino, foefelhoekjes, Thai massage (€ 30 voor 30', € 60 voor 60'), solarium, 2 HWP's (1 warme en 1 frisse, te gebruiken na een saunabad), 1 sauna, internet (tegen betaling), mooie gezellige bar met veel houtwerk en houten balken, vriendelijk personeel (en Olga!), eten à la carte, rustruimtes, grote lockers, handdoeken vrij te nemen, fruitsappen inclusief in de inkomprijs, ruime parking, bushalte voor de deur (treinstation op 20').

Ik was nog niet zo lang binnen en Jasmin komt aan de bar op een krukje naast me zitten.  Na een erg kort praatje stelde ze al de kamervraag.  Dat vond ik veel te snel, zeker voor een kleinere club waar zo kort na de middag nog maar enkele heren rondlopen, tussen een tiental dames. 

Adriana [attachimg=1] kwam bij de HWP eens polsen, wat later weer (alsof ik zo snel van gedacht zou veranderen) en gaf ze me een hoofdkussentje om tegen de rand van de HWP te plaatsen, wat een stuk zachter was voor mijn hoofd en waarvoor ik ze dankbaar was.  Van het lange gepool had ik het warm gekregen.  Nadat ik een warme douche had genomen had ik het nog warm.  Omdat het buiten niet al te koud was, ging ik op het balkon van het wellnessgedeelte even frisse lucht happen.  Even stond ik daar alleen.  Ineens ging de deur open en stond Adriana daar weer.  Ze komt tegen me aan staan aan de ballustrade van het balkon.  Lang bleven we daar niet staan.  Voor haar was het uiteraard koud buiten.  We liepen dus weer naar binnen naar het wellnessgedeelte.  Dat ik niet veel later met haar op kamer zou belanden wist ik toen nog niet, omdat ze eigenlijk niet helemaal mijn type was.  Binnenkort lees je nog meer over Adriana.

De dames vragen voor 30' kamer € 50, voor een uur € 100 en ga zo maar door.  Extra's zijn de gekende prijzen dieper in Duitsland (bijvoorbeeld: FT: € 50, anaal: € 100, klaarkomen over haar lichaam: € 50).  De dames zijn er in alle maten en gewichten, voor ieders wat wils.  Twee bezoekjes bracht ik al aan Pirates Park maar kon geen echte lolita's treffen (behalve Olga dan).  Mijn indruk is dat de vrouwen daar een vrij basic service geven maar met drie dames op de teller kan ik daar uiteraard geen uitsluitsel over geven.  Het is maar een vermoeden.  Eigenlijk wel jammer voor zo'n kleinere charmante club. 

De lunch was erg uitgebreid, zo adverteren ze ook op hun site (op zondag).  Een opmerking, die ik ook voorzichtig aankaartte bij de kok, de zalm stond niet gekoeld.  Toen ik het echt niet meer kon laten om er wat van te zeggen, zette de kok er meteen een schaal met ijs onder.  Het was lekker warm in het restaurant en die vis stond daar zeker al meer dan een uur zo.  Ik kom daar dan niet meer aan.  Vis bederft immers erg snel, inderdaad al na een uur of twee in de warmte te staan.  Het is een fout die ik nog wel eens aantref in clubs.  Ik begrijp dan niet dat koks dat niet weten.  Dat de gewone charcuterie en de kaas ook niet gekoeld stonden, is eigenlijk ook niet goed.  De muffins stonden dan weer wel gekoeld.  Helaas, vrees ik, zijn niet alle koks, kok van beroep in de saunaclubs.  De uitgebreide lekkere brunch bestond verder uit onder meer: verschillende vruchten, desserts, müslis, eieren, omeletten allerlei, worstjes, koud buffet, vruchtensappen en kaassoorten (brie...).

Tijdens een rustpauze kwam nu Andrea [attachimg=2]   [attachimg=3][attachimg=4][attachimg=5]   [attachimg=6][attachimg=7]  [attachimg=8]   [attachimg=9]   [attachimg=10] bij me liggen in de schoot in een aparte knus ingerichte ruimte, een beetje afgezonderd en uit het zicht van iedereen.  Het is altijd een beetje uitdagen als je daar zo alleen gaat zitten maar als de verkeerde dame, die me totaal niet interesseert, dan afkomt, heb ik ook geen verplichting om meer te moeten natuurlijk.  Ze begint me direct lief te strelen en een kleine nekmassage te geven.  Ik maakte haar voorzichtig duidelijk dat mijn interesses in haar niet ver reikte.  Ze was echter zo lief dat ik bijna automatisch even door haar haar streelde en even haar wangen aaide.  Ze vond het leuk.  Ik duidde nog maar eens aan dat ik niet op kamer wou.  Ze begint nog wat inniger te doen.  Ik streelde heel eventjes haar tieten, rakelings aaide ik met mijn vingers tussen haar benen, rondom haar poesje, terwijl ik over haar rug krabde.  Ze genoot er werkelijk van.  Zelf genoot ik er warempel ook van en wond het me zelfs lichtjes op.  Ze wou nog verder gaan en mij flink beginnen tongzoenen.  Ik heb haar nu heel duidelijk en klaar gezegd dat ik niet wenste op kamer te gaan (zeker niet nu) met haar.  Ze zei dat ze het spijtig vond want dat ik de man naar haar hart was.  Tja....  Ik moet toegeven dat als dames zo ver in de pre sales gaan en je nog geen volleerde saunaclubbezoeker bent, je zeker toch voor de bijl zal gaan en je dus op kamer gaat met een dame die je nooit zelf zou uitkiezen.  Zij kon natuurlijk niet weten dat ik al jaren zoveel clubs bezoek. 

Van plan om mijn avondeten te gaan verorberen, houdt Adriana mij tegen in de doorgang met haar been.  Op de muziek nog wat onnozel en geil gedaan.  Beetje geil gedanst en zo.  De andere dames en heren (ook Olga) keken naar ons.  Was het misschien voor Olga dat ik het allemaal deed?  Ik heb haar onder meer ook op haar kruk wat achterover doen leunen en haar gekust op haar kin.  Iets dat ze eerder niet wou, zowel niet bij de pre sales als op kamer.  Nu kon ze maar moeilijk iets doen terwijl ze met haar lange haren de grond bijna raakte en allicht speelde ook mee dat ze me maar liet doen omdat ze gehoopt had dat ik een tweede keer met haar naar kamer zou vertrekken.  Mijn lul stond trouwens weeral flink stijf van al dat geil gedoe maar... ik weet het niet meer heel zeker maar ik dacht dat ik honger had. 

Het eten à la carte was weer zeer lekker klaargemaakt.  Het zijn grote porties.  Ik zat dan ook helemaal vol (niet zwanger) na het eten en moest tussen mijn hoofdschotel en het dessert zelfs wat tijd laten.  Ik koos voor super lekkere champignonsoep, als tussengerecht overbakken geitenkaas met tomaat en kruiden, als hoofdschotel nam ik een zomersalade met reepjes kippenvlees om het niet te zwaar meer te maken, nu ik de porties gezien had.  Als dessert nam ik ijs met room en warme frambozencoulisse.  Een lekker weissbiertje (ongefilterd) van 33 cl. natuurlijk ook er bij.  De totale prijs hiervoor was ocharme maar € 26.  Je mag voor de inkomprijs voor € 20 gratis eten en alcohol drinken.  Ik moest dus € 6 opleggen en betaalde dus in feite € 39 inkom op zondag (reductietarief) + € 6 = € 45 inkom.  Nog geen geld zoals je ziet (na dit ingewikkeld rekensommetje).

Een lage inkom gecombineerd met over verrukkelijke faciliteiten alom en een theke om van te snoepen.  Je zou geen moment meer twijfelen om deze club vaker te bezoeken.  Het is ook de enige club die ik ken die ingericht is in Far West Style, inclusief de bedden op kamer die erg laag tegen de grond staan en wat weg hebben van luxe veldbedden (want de bedden zijn van uitstekende kwaliteit). 
Helaas, helaas... de damesservice ligt aan de lage kant en pre sales zijn niet erg gebruikelijk in de club, evenals after sales.  Dan begin ik te denken dat ik misschien heel erg verwend ben en hoge eisen stel maar vang dezelfde geluiden toch ook op van andere mannen, waarmee ik sprak.  Andere mannen zeggen ook dat het een top tent is en als je dan ook nog eens het geluk hebt van een goede dame te vinden....  Anders een leuke dag zonder kameren, voegden ze er nog aan toe.  Kijk, dat is natuurlijk de verkeerde instelling.  Op die manier breng je niet massaal veel dames naar de club (want die zien de mannen voornamelijk relaxen) en dan blijven de vele heren natuurlijk ook weer weg.  Bovendien vind ik het veel leuker als ik lekker kan seksen met de dames in de club dan dat ik het uiteindelijk moet laten bij enkel genieten van de faciliteiten.  Vandaag waren er door de band genomen ongeveer tien dames aanwezig en ongeveer tien heren.  Het was dan wel zondag maar zondag is ook de dag dat je met € 10 korting de club binnen kan.  Het een zal het andere dus wel opheffen. 

Over Olga toch nog dit.  Eigenlijk had ik nog het meeste pret met haar, achteraf bekeken.  Het leken wel pre sales.  Ik vond al dat ze erg uitgelaten was naar mij, dat ze me graag even aanraakte.  We speelden een beetje een kat en muisspelletje en ze deed goed mee.  Of ze nu de kat of de muis was, laat ik even in het midden.  Op een gegeven moment zei ze dat ik haar van de wijs had gebracht, tegen een klant, aan wie ze een verkeerde schotel met eten had gegeven (verwisseld met een dame).  Ik, breng ik haar dan van de wijs (of liegt dat gewoon aan Olga zelf)?  Wat later (toen ze mijn dessert bracht) zei ik dat haar blouse omhoog gekropen was vanachter en wilde ik haar blouse weer wat laten zakken.  Ze liet dat even begaan en vertelde me toen dat dat natuurlijk zo de bedoeling was (wat zij ook wel wist dat ik dat wist).  Daarna ging ze aan de ander kant van me staan en keek met zogezegd strenge blik even naar mij.  Ik zag alleen maar geile ogen.  Vervolgens schreef ze weer de prijs van het dessert op mijn papieren bandje om mijn pols.  Waar ze dat bij ander mannen "op afstand" opschreef, pakte ze met haar tedere handjes mijn voorarm en pols weer vast.  Laat het een spel zijn.  Laat het halvelings een beetje gedroom van me zijn.  Laat het een commerciële thekedame zijn die klanten graag weer in de club ziet.  Laat het zijn wat het wil maar als je me vraagt wat laatste zondag mij het meest is bijgebleven, waar ik nog het meest plezier in gehad heb, dan was het met Olga. 

Verder kan in nog meegeven dat er tot kort voorheen slechts 2 blonde dames werkten maar dat er nu nog maar 1 blonde dame werkt en dan nog niet dagelijks.  Wie het dus enkel op blond kan, laat de club (voorlopig?) best links liggen.
Er bestaat een 10-beurtenkaart.  De elfde keer betaalt de club dan jouw vertiertje met een dame (€ 50 cadeau). 

Aan het onthaal, bij het buitengaan wou ik nog wat zeggen over de service van de dames toen ze me vroegen of alles o.k. geweest was maar ik hield me in omdat er op dat moment drie dames (waaronder ook Adriana) mee aan de inkombalie stonden.  Ik heb trouwens ook horen klinken in de club van andere mannen dat als je met een dame voor een uur gaat dat dan diezelfde dame vaak plots een zeer behoorlijke service zou geven (waar dat voor een halfuur dan niet zou zijn).  Het is ook maar van horen zeggen en van horen zeggen....  De dames geven echter een vrij professionele indruk en het zou me zelfs niet verbazen moest deze tactiek afgesproken werk zijn.  Op dat vlak zou er dus nog heel wat kunnen verbeteren (meer in de richting van H7 bijvoorbeeld of PSR).  Flinke pre sales, flinke after sales, klantenbinding op slinkse subtiele lieve en onweerstaanbare manier.  Of ik nu toevallig veel andere dames heb getroffen of dat het een komen en gaan van dames in Pirates Park is, kan ik niet zeggen.  Ik kan enkel zeggen dat ik bij mijn tweede bezoek nagenoeg geen enkele dame gezien heb die er tijdens mijn eerste bezoek was (waar maar 3 weken tussen waren). 

De club heeft na twee bezoekjes voor mij even afgedaan, omwille van de mindere damesservice (en ook optiek voor mij persoonlijk dan).  Olga wil ik graag nog eens heel dicht bij me hebben.  Een ritje naar daar met vrienden zal ik dus zeker niet afslagen.  Zijn er dan niet de juiste dames dan genieten we van de erg goede faciliteiten die de club biedt, tegen zeer schappelijke prijs en ouwehoeren we maar wat meer  :douchen.           
« Laatst bewerkt op: 29 april 2013, 22:01:46 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Club Pirates Park te 76646 Bruchsal (Stuttgart)
« Reactie #7 Gepost op: 12 oktober 2013, 01:19:51 »
[attachimg=1]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Club Pirates Park te 76646 Bruchsal (Stuttgart)
« Reactie #8 Gepost op: 27 oktober 2013, 00:25:59 »
[attachimg=1]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Pirates Park en Point (zelfde straat, op 350 meter van mekaar) COMBI-BEZOEK
« Reactie #9 Gepost op: 14 maart 2014, 22:31:41 »
Laten we beginnen bij Point.  Dat was ook de eerste van de twee clubs die ik die dag bezocht.  Een impressie.

Dat Point een kleine club zou zijn, had ik op voorhand al ingeschat.  Ik had de site op voorhand goed bestudeerd (http://www.fkkpoint-bruchsal.de/de/index.html ).  Hier vind je dus alle info.  Dat ik er allicht geen hele dag zou kunnen doorbrengen, vermoedde ik dus ook en vandaar het gedacht om te kunnen uitwijken naar Pirates Park in de avonduren.  Voor € 29 inkom kon ik ook niet gefopt zijn.  Point was dus effectief een kleine club.  De kleinste die ik ooit bezocht.  Nog kleiner dan Panthera en LR.  Zo klein als de club is, zo geil is de sfeer.  De club is gezellig-erotisch aangekleed.  De muziek in de bar klinkt enorm goed en staat op perfect volume, zeer goede muziekgenre. 

Je komt binnen in een ruime en lichte ontvangstruimte (misschien wel de grootste ruimte van de club).  Van de inkomruimte kan je direct de bar binnenvallen (je moet je wel eerst even omkleden) of links naar de kino.  Aan de kino kan je ook rechts naar de rustruimte met Sky en met neuktuinhuisjes, -hutjes, wat sofa's allerlei (ook met overkappingsmogelijkheid zodat je privé zit met de dame).  Aan de kino kan je ook naar boven naar de mooie kamers.  Beneden bij de ontvangstruimte zijn ook kamers maar dat zijn basic-kamers met bedden in "kraaktoestand" (wat ook z'n charmes heeft).  Nog meer naar rechts van de kino is de omkleedruimte en het eetplaatsje (een soort kleine keuken zoals bij je thuis).  Voorbij de keuken, rechtdoor vind je de zeer kleine wellnessruimte.  Een sauna goed op temperatuur en ook de HWP, ook goed op temperatuur.  Het is wel het huis-tuin-type, zoals in Golden Dreams.  Een koude douche en de enige twee warme douches van de club bevinden zich ook hier, net als de lockers van de dames.  De club oogt mooi en is hygiënisch.  Het eten is o.k. maar verwacht geen luxe op dit vlak.  Brood (geen broodjes), koude groenten, kaas, vlees en toen ik er was spaghetti.  Dit staat er heel de dag, heel de dag dus hetzelfde dat aangevuld wordt.  Het eten was lekker maar dus summier.  De spaghetti heb ik niet gegeten.  Ik heb Point dus gecombineerd met Pirates Park en dat wist ik in de loop van de namiddag al, dat ik dat zou doen.  Vermits je in Pirates park ook nog geen 40 euro inkom betaalt en daar à la carte kan eten, wist ik dus wat me te doen stond.  Hoe mijn dag in te delen.  Een perfecte combinatie overigens.  In Pirates Park moet je niet veel dames verwachten, mag je ook geen top service verwachten en hoop er ook niet op veel mooie dames.  Wellnessen en eten kan je er dan weer wel perfect en de club is ook erg charmant ingericht met heel veel houtwerk.  Inderdaad een beetje piraat-achtig (Far West-achtig).  Zo dat was in het heel kort over Pirates Park maar daar schreef ik eerder al uitgebreid over.  Tegenover mijn vorige bezoekjes aan Pirates Park was er daar niets grondigs veranderd.  Terug naar Point dus.
De muziek in de bar was lounge-achtig maar met een "hoogtepunt", wat bij echte lounge muziek ontbreekt.  Dan denk je altijd en nu gaat het komen maar het komt niet (continue het point of no return).  De lounge muziek met orgasme werd afgewisseld met zo nu en dan wat dance music van het betere genre maar meestal geen top 50-muziek.  Vooral de goede woofers gaven een perfecte sound.  De bar is erg knus ingericht en toch ook erg hoerig maar o zo klein.  Een beetje qua opzet als in Babylon (niet qua inrichting en interieur maar je zit ook op mekaars gezichten te kijken).  In Point zit je dan (gewild of ongewild) ook nog eens heel dicht tegen mekaar aan.  Dit werkt de geilheid enorm in de hand. 
Via de rustruimte  kan je naar buiten.  Buiten is het niet groot maar ook niet piepklein en wel groot in verhouding tot de gehele club. 

Omdat ik wist dat het een hele kleine club zou zijn en gepland had dat ik er zo goed als tegen openingsuur zou aankomen, had ik een beetje schrik dat ik daar lange tijd zowat de enige man zou zijn met een paar vrouwen.  Was dat een verrassing.  Ik was helemaal niet alleen.  Er waren al heel wat mannen maar wat ik vooral prettig vond, was dat er ook zo vroeg al zo veel vrouwen waren.  Mijn bezoek was wel op een zaterdag.  Nochtans heb ik zo het flauw vermoeden dat er daar altijd veel vrouwen aanwezig zullen zijn.  Natuurlijk heb je niet veel aan veel vrouwen als die optisch niet veel voorstellen.  Ook dat was een flinke meevaller.  Zo veel vrouwen, zo veel mooie vrouwen.  Wat doen die hier allemaal in die kleine club?  Door de dag heen genomen waren er gemakkelijk een stuk of 25 vrouwen steeds present en steeds wat meer mannen.  25 vrouwen in PSR, die zie je niet lopen.  25 dames in deze club, je botst er steeds weer op.  Bijgevolg was er ook steeds een gezellige drukte in de club.  De dames zijn verschillend qua gedrag.  Sommige jagen, anderen dan weer helemaal niet.  Opdringerig waren ook de jagende dames niet.  Wat is het succes eigenlijk van deze club?  Wat is de toverformule?  Ik zou het niet weten.  Het is nu eenmaal zo.  Zo gegroeid?  Moest de service van de dames gelijk zijn aan de service van PSR, Paradise of Sakura dan zou de vraag meteen opgelost zijn maar dat is niet het geval.  De dames hun service is niet beter dan de gemiddelde service van de doorsnee vrouw in de minder goede service clubs in NRW een de Nederlandse grens.  Even zorgvuldig uitzoeken dus!  Het blijft voor mij dus een raadsel waarom het bulkt van de mooie vrouwen in Point en niet in Pirates Park, waar het toch allemaal een stuk luxueuzer is.  Neemt niet weg dat ik nu al zeker weet dat ik nog bezoekjes zal brengen aan Point.  Alleen al om de enorm geile sfeer die er hangt en waar je onmogelijk aan kan ontsnappen.  De kleinste club die ik ooit bezocht maar ook de geilste club die ik ook bezocht. 

Wat de handdoekenservice betreft in Point, je moet ze vragen aan de balie maar het uitleveren is geen enkel probleem. 
Drank is uiteraard ook hier in de inkomprijs inbegrepen, net als het eten.  Ze hebben geen fruitsap en de bediening gebeurt door de dames zelf (geen apart personeel). 

In heel de club is wel maar een toiletpot, zowel voor de dames als de heren.  Misschien een probleempje bij diarree?  De parking is ook veel te klein.  Het is te zeggen, de parking is gemaakt naar de grootte van de club maar er komen dus te veel dames en mannelijke bezoekers op de club af.  Op straat is er gelukkig ook plaats zat.  De bussen stoppen op enkele honderden meters van de club en rijden frequent.  Je kan ook te voet van het station Bruchsal.

Ik was hélemaal geil in die club en heb een beetje te veel met mijn lul gedacht.  Iets wat me zelden voorvalt en zeker geen drie keer op een dag.  Hierdoor beleefde ik twee sessies die nergens bijzonder of positief uitsprongen.  Over de sessie met Denisa wil ik op het einde van dit stukje toch nog wat kwijt. 

Point, een aanrader!

Kort dan toch nog even wat over Pirates Park.  Pirates Park waar ik eigenlijk in eerste instantie op restaurantbezoek ging.

Eigenlijk draaide de avond om eten, drinken, genieten, wellnessen en om twee dames.  Eén van die twee dames was een dame die ik nog kende van ROM.  Vanessa met name.  Een Roemeense, spreekt vlot Duits, heeft bruine ogen, geverfd felblond lang haar, is ongeveer 24 jaar, slank, heeft een natuurlijke B en meet ongeveer 1,65.  Mooi om te zien dus!  Ik botste bijna op haar in het voorbijgaan.  Wat een aangename verrassing!  Ik keek nogal uit mijn ogen.  Dat had Vanessa natuurlijk gezien.  Na het eten kwam ze dan ook proberen, polsen.  Zou er een kamer inzitten?  Ze zal, ondanks haar schoonheid, haar best moeten doen na de drie sessies van daarstraks.  Omdat ze er op aandrong (het enkele keren vroeg) ben ik met haar knus in een sofa gaan liggen.  Een beetje in een hoekje, een beetje apart.  Haar pre sales waren enorm voorbereid, enorm doordacht, resultaatgericht, spitsvondig en erg  professioneel en dus zo doorprikt door mij.  Ook met de nodige over acting (dat betekent meestal niet veel goed, op kamer).  Ook doortastend en geil.  Een groentje zou zo door de knieën zijn gegaan voor haar.  Ik ben echter geen groentje meer en tracht geen blauwtjes te lopen.  Ze komt over mij hangen, ze laat haar tieten in mijn gezicht bengelen, we geraken in mekaar verstrengeld, liggen erg close tegen mekaar aan, ze soigneert mijn lul wat, begint in mijn oor te likken en fluistert geile taal.  Wat ging ze tekeer, ondanks dat ik haar liet verstaan dat ik niet het type ben dat na een uitgebreide à la carte menu onmiddellijk gaat wippen.  Ik speelde haar professioneel spelletje mee maar ging niet overstag voor haar avances.  Ze zou later op de avond nog eens komen polsen, zij het dan dat haar pre sales een stuk voorzichtiger waren.  Gelijk had ze want ik zou weer niet toehappen.  De overige dames waren niet mijn type.  Vanessa berustte in het feit dat het niets zou worden tussen haar en mij maar als bij wonder viel er een bus Chinezen binnen.  Fijn voor haar, die komen snel klaar.     

Zoals beloofd, nu nog de sessie omschrijven met Denisa in Point.  Niet dat het een super sessie was maar alles bijeen genomen, was het leuk vertoeven met haar.  Ik zou zeggen, ik moest dat eens meegemaakt hebben.

Denisa is (hoe kan het ook bijna anders) Roemeense, spreekt Duits, heeft bruine ogen, meet ongeveer 1,65, is slank, heeft een mooie natuurlijke B en is amper 21 jaar.  Ze heeft een navelkettingpiercing en een piepkleine piercing ter hoogte van de mond (links, dacht ik).  Op tatoes heb ik niet gelet, zeker dus geen opvallende als ze er al zou hebben.  Denisa heeft heel lang (tot op de onderrug) loshangend zwart haar. 
Vanaf een van de eerste momenten had ik al oogcontact met haar.  Ze joeg niet en nam geen echt initiatief.  Van in het begin twijfelde ik tussen Denisa en een andere hele knappe, uiterst knappe jonge dame, een blonde vamp!  Die legde echter totaal geen contact.  Type ik ben het, straal voorbij lopen....  Tot op een moment dat die blonde vamp toch ineens een glimlach op haar gezicht kon toveren en me gedag zei.  Zij was beslist mijn nummer 1.  Zo tevreden dat ik was dat ik geen lucht meer voor haar was (maar enkel nog maar een wandelend briefje van vijftig euro).  Toch geraakte ik met Denisa in contact en intiem contact.  Het verliep zo.  Eigenlijk wist ik het op voorhand.  In de bar was zo goed als enkel nog plek vlak in haar buurt.  Ik ging naast Denisa zitten in een één-persoonsstoel.  Al snel legde ze contact met me, ze begon een praatje.  Eerst nog over koetjes en kalfjes, daarna over seks.  De fun werd beoefend.  Ze legde dus niet enkel meer met haar ogen contact.  In het begin reageerde ik nog vrij koel op haar avances.  Snelle avances wantrouw ik soms (in eerste instantie).  Bovendien was ze niet mijn nummer 1 maar mijn nummer 2.  Het scheelt.  Echter als een dame na pakweg vijftien minuten het zo ver krijgt dat je je jezelf behoorlijk moet controleren om niet onder de handdoek te spuiten vanwege de langdurige doorgedreven lap dance met het nodige zoenen en tongzoenen erbij... tja.  Speels duwde ik haar van mijn schoot (uit noodzaak dus).  Wat doe je trouwens als je in zo'n geval dan toch klaarkomt?  50 euro betalen en over en out?  Daarna nog eerst wat braaf naast mekaar gezeten op de grote rode poef in de bar en nog wat geflirt ook natuurlijk.  Nog wat zoenen en tongzoenen, beetje strelen, ja toch weer ook over de gevoelige plekjes, zowel zij bij mij als ik bij haar. 
Tijdens de lap dance kreeg ze ineens naar haar voeten van de blonde vamp, die overigens niet meer te zeggen heeft dan Denisa in de club.  Die blonde vamp had echter al eerder doorgekregen dat ik mateloos geïnteresseerd was in haar omdat ik langdurig naar haar staarde (met opzet trouwens) toen een man in de bar haar een flauwe en korte massage gaf.  Jaloezie geloof ik dat ze zoiets noemen.  De blonde vamp schrapte ik meteen van mijn to do-lijst.  Zoiets kan je niet maken.  Kwaad roepen naar een collega in het bijzijn van andere heren en dames.  Na de sessie van ik het nodig om de theke hiervan in te lichten.  Het is te zeggen.  Ik vroeg aan de theke of het toegelaten is om te flikflooien in de bar.  Dat is toegelaten, totaal geen probleem als zowel de man als de dame er geen graten in zien. 
Op kamer dan.  Op kamer was Denisa spijtig genoeg een stuk bedeesder dan buiten de kamer.  Da's iets dat wel meer gebeurt als ze te enthousiast uit de hoek komen buiten de kamer.  Ik had het kunnen weten maar ach....  Ze was zo mooi, ze was zo lief, ze was zo leuk, ze was zo jong....  Mijn lul zou me geswapt hebben, moest ik niet met haar meegegaan zijn.  Ik ging ervoor.  Ik ging voor haar.  Ik wou het zo.  Denisa wou trouwens in de bar nog een blow job geven.  Dat was echter voor de lap dance en dus nog voor ik beslist had om met haar naar kamer te gaan en zolang ik niet zeker ben of ik zal gaan, laat ik de dames daar niet aan beginnen.  Ik zat toen eigenlijk ook nog vooral met die blonde vamp in mijn hoofd.  Ik wou dus geen contract tekenen met haar mondje. 
Met Denisa ging ik zeer geil op kamer, snel naar een standaardkamertje beneden, ik kon niet meer wachten.  Zij kon ook niet meer wachten maar dan om een andere reden.  Een sleutelceremonie is onbestaande in Point.  Het duurde dus niet lang vooraleer we de deur van de kamer achter ons dichttrokken.  Op kamer was mijn lul nog steeds vrij stijf en bemerkte ik ook dat de lap dance voor behoorlijk wat voorvocht had gezorgd.  Denisa vertelde mij dat ze niet zo houdt van voorvocht.  Zonder pijpen en na wat zoenen en tongzoenen zijn we dan direct overgegaan tot de penetratie.  Ik vond dat zij best een beetje mocht werken en vroeg om op mij te komen zitten.  Ik, vroeg ze?  Ja, wie anders hè.  Ik had er kunnen om wedden, ze was vrij snel uitgeput.  Dan maar wat standjes wisselen telkens wanneer het me te heet begon te worden.  Ze had toch niet gedacht dat ik zo geil als ik was mijn stijve lul in haar zou steken en na tien keer wippen zou gaan klaarkomen?  Kort zoenen en tongzoenen op de kamer, niet pijpen (als was het maar om het akelige natte-doekje-tafereel te vermijden), dan neuken we wat langer natuurlijk.  Om te eindigen koos ik voor het traditionele missio-standje en zo heb ik nog lekker lang en heel erg goed kunnen neuken met haar.  Dat was toch een hele beleving zo.  Zelden komt het bij mij voor dat mijn halfuurtje bijna uitsluitend wordt opgevuld (mag je letterlijk nemen) met neuken.  Toen het voor haar merkbaar té lang begon te duren (kreunen werd zuchten), ging ze eens met haar handen (zogezegd) controleren of het condoom nog wel goed rond mijn lul zat.  Nadat ze dat gecheckt had, liet ik dat niet meer toe en legde haar handen naast haar hoofd en duwde met mijn handen op haar handen.  Ik deed dat wat speels maar ik ga er vanuit dat ze ook niet oerdom is.  Onder dwang nog even flink doorgeneukt en me helemaal laten gaan.  Voor mij... zalig!  (Voor haar allicht: oef!)  Ook de twee andere sessies waren geen hoogvliegers maar vooral laagvliegers.  Ik begrijp dat dus niet goed.  In zo een kleine club zou je denken dat de service net heel hoog zou liggen en dat er trouwe gasten steeds weer naar toe komen, net om de reden van de zeer hoge service.  Het zou natuurlijk ook zo maar eventjes kunnen zijn dat ze die "domme Belg" eens even wilden inpakken.  Of dat dan weer zo verstandig is om met "toeristen" zo om te gaan, is dan weer een andere vraag. 
De bedprestaties stranden dus op een 6,5/10.  Het was vooral ik die goed presteerde.  Leg je echter het totaal plaatje in de weegschaal: schoonheid, prille jongheid, pre sales en after sales dan kan ze het weer goed maken en mag ze 8/10 op haar rapport lezen.  De after sales waren met name ook zeer o.k..  Denisa is nog lang bij mij komen zitten en we hebben nog een beetje geflirt en gelachen en zeer knus gedaan met mekaar.  Alsof ze van zichzelf vond dat ze me dé sessie van mijn leven had gegeven.  Ik kreeg tijdens de na service zelfs het gevoel bij mijn nieuw liefje te zitten.  Zo intens was de aantrekkingskracht ineens tussen ons.  Vermits ik geen ezel ben, ben ik geen tweede keer met haar naar kamer getrokken.  Anders had ik het zeker gedaan.  Zo zie je maar.  Tijdens de after sales was ik ook zo begeesterd door haar dat ik zelfs mee met haar een sigaretje heb gerookt.  We maakten er zelfs een spelletje van om de rook in mekaars gezicht te blazen.  Tijdens de pre sales kwam ze trouwens eventjes een beetje dominant uit de hoek door tijdens de lap dance ook een paar tikken op mijn lul te geven toen die stijf van onder de handdoek uit was gekomen.  Spijtig genoeg niets meer van dit te bespeuren op kamer. 
Bij het naar buiten gaan van de club nog afscheid genomen van Denisa.  Ze was in de rustruimte gaan liggen in een ligsofa en ik kroop erbij.  Nog wat kusjes en een afscheidskus op haar poesje gegeven.  By the way.  Op kamer, na de daad wou ze ook niet meer tongzoenen.  Dat dient dus enkel als noodzaak om de man geil te krijgen bij haar.  Toch een raar dametje hoor.

Herhalingsgevaar als ze me eerst in trance van haar krijgt  :douchen.     
   
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2014, 22:58:16 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
fotoselector up to date
« Reactie #10 Gepost op: 23 april 2014, 10:18:53 »
De Piratenstootjes zijn allemaal up to date.
Jullie mogen er gerust op klikken, dat kost niks en ze worden er niet lelijker van.....


Fotoselector up to date...
Blauw zijn de stoten die er nog zijn, rood, die hebben hun vodden of zijn om een andere reden weg  :pica ;D :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline iamnaughty

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 115
    • Bekijk profiel
FKK Club Pirates Park te 76646 Bruchsal (Stuttgart)
« Reactie #11 Gepost op: 31 maart 2015, 00:32:25 »
Onlangs hier even terechtgekomen... en mijn god wat was dat een grote fout.  Me laten inpakken door twee jagende exemplaren en twee maal een wip om snel te vergeten... er is dan ook geen derde wip meer van gekomen.  De club an sich valt wel mee.. en de thaise massagedame voor een echte massage is vast een plus.. maar de aanwezige dames van plezier... een dikke min!!!  Ontwijk deze keet!!!

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FKK Club Pirates Park te 76646 Bruchsal (Stuttgart)
« Reactie #12 Gepost op: 31 maart 2015, 13:25:31 »
Onlangs hier even terechtgekomen... en mijn god wat was dat een grote fout.  Me laten inpakken door twee jagende exemplaren en twee maal een wip om snel te vergeten... er is dan ook geen derde wip meer van gekomen.  De club an sich valt wel mee.. en de thaise massagedame voor een echte massage is vast een plus.. maar de aanwezige dames van plezier... een dikke min!!!  Ontwijk deze keet!!!

Een paar honderd meter verderop moet je zijn. FKK Point. Dat Piratenpark wordt al jarenlang afgeraden door kenners.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Combineer Point en Pirates Park.
« Reactie #13 Gepost op: 31 maart 2015, 21:56:48 »
Ik heb het al eens neergeschreven in een lang topic.  Even kort dan nog.  Combineer Point en Pirates Park en wel in die volgorde.  Point is geil (op 500 m van Pirates Park) en in Pirates Park ga je à la carte eten.  In totaal ben je dan niet meer geld kwijt dan 1 inkom in een doorsnee club  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man