Auteur Topic: Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?  (gelezen 19671 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Heren,

Op dit board schrijven we allemaal met een nick, dit om onze identiteit te beschermen. Dit om verschillende redenen, in de hedendaagse prestatiemaatschappij wordt een hoerenloper immers graag met een belerend vingertje achterna gewezen. Het ontbreken van een lief/vrouw doet bij "oudere" vrouwen vraagtekens rijzen. Dit heb ik toch ondervonden. Onze nick biedt ons ook anonimiteit bij het schrijven van recensies. Daar zou ik het met jullie, kenners ter zake, graag over hebben.

Laatst deed ik mijn ronde in het SKW met een kameraad. Hij wist niet goed welk hertje te schieten. Ik raadde hem wat dames aan die degelijke service geven. Al raad ik niet graag dames aan want iedereen is verschillend. Goed, uit mijn lijst van 15 dames koos hij voor hem de mooiste.

Hij ging met haar op de kamer en was best tevreden over de geboden service. Een week later ging ik die dame bezoeken en verwelkomde ze me met "dag Roberto". Van het verschieten viel ik bijna achterom. Mijn kameraad had daar blijkbaar een babbeltje gedaan dat hij niet wist wie kiezen en dat Roberto hem dan maar haar had aangeraden.

Nu komt het. Ik merkte een nog betere service dan ik daar ooit gekregen had. Duidelijk omdat ik die andere kerel aangeraden had om bij haar te gaan. Bij het einde van mijn bezoek zei ze: "goed schrijven over mij eh".

Goed, van dergelijke dingen ben ik niet gediend. Als recensest ben ik liever anoniem en schrijf ik hoe ik de sessie aanvoelde. Ik heb geen enkele ambitie om bij de dames geboekt te staan onder de naam Roberto. Dit voor volgende redenen:

1) Ik zie het gevaar van "bevriende" wandelaars die gaan zeggen Roberto schrijft dit en dat over jou,
2) Ik wil helemaal geen betere service omdat een dame weet dat ik schrijf, Ik schrijf voor de gewone man en die moet zich in mijn recensies kunnen vinden...

Hoe voelen jullie dit aan? Zijn jullie bekend onder jullie nick bij de dames of bij bepaalde dames? Worden jullie bij de dames die jullie nick kennen beter bediend omdat ze weten dat jullie schrijven?

Dus zijn jullie bekend, berucht of beroemd bij de dames?

Ik zie graag de mening van de leden tegemoet maar vooral die van kameraad seksenfun in het bijzonder. Voor zover ik kan zien, is seksenfun de strengste recensest die ik ken, - wat uiteraard zijn goed recht is. Dus allen reply maar vooral aan seksenfun lopen de dames in PSR "bang" rond als jij hen eruit pikt? Krijg jij betere service als ze weten dat je schrijft, dat jij onverbiddelijk bent in je commentaar en met het minste detail rekening houdt?
« Laatst bewerkt op: 21 november 2011, 23:11:19 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #1 Gepost op: 21 november 2011, 23:42:17 »
Ik stooi mijn naam niet rond onder de dames in de club, maar ik weet dat sommige het zeker wel zullen weten.


Ik geloof niet dat ik slecht bekend sta, ik ga geen lange presales doen, ik zorg dat ik schoon ben en ik betaal altijd het tarief wat er voor staat vaak zelfs een klein fooitje.


De meesten vertel ik wel dat ik schrijf en als ze kenbaar maken dat liever niet te willen dan respecteer ik het ook.


Het is me wel een keer overkomen dat een dame niet blij was, maar dan had iemand anders de recentie vertaald, maar helaas er zijn eigen draai aan gegeven, vervelend, maar ook deze mannekes heb je nu eenmaal op fora. Meestal van verliefde heren die hun " lief" willen beschermen, dwazen dus.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #2 Gepost op: 21 november 2011, 23:43:45 »
Het is me wel een keer overkomen dat een dame niet blij was, maar dan had iemand anders de recentie vertaald, maar helaas er zijn eigen draai aan gegeven, vervelend, maar ook deze mannekes heb je nu eenmaal op fora. Meestal van verliefde heren die hun " lief" willen beschermen, dwazen dus.

Met dergelijke heren is helemaal niks aan te vangen...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #3 Gepost op: 22 november 2011, 06:55:23 »
Ik ben bekender bij de hoerenlopers dan bij de dames, bende homo's begot  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest672

  • Gast
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #4 Gepost op: 22 november 2011, 18:14:11 »
Ik denk dat geen één dame mijn forumnaam weet.
Maar als ze na gaan denken en hier lezen dan zouden ze er achter kunnen komen.
Ik heb dit echter nog niet gemerkt.

En over andere heren (forumnamen) heb ik het nog nooit gehad.

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #5 Gepost op: 22 november 2011, 18:18:20 »
Ik ben wel bekend bij enkele dvp`s(niet beroemd of berucht lijkt me ;) ) maar dan niet als schrijver op een of ander forum :)....dat houd ik altijd voor mezelf.Mij is wel eens gevraagd of ik voor een aantal dames wat goeie recensies zou willen schrijven 8)...mijn antwoord luidt dan meestal dat ik wel lees op de fora 8), maar dat ik nooit schrijf en dat ik geen account heb :)

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #6 Gepost op: 22 november 2011, 18:22:33 »
Ik ben wel bekend bij enkele dvp`s(niet beroemd of berucht lijkt me ;) ) maar dan niet als schrijver op een of ander forum :) ....dat houd ik altijd voor mezelf.Mij is wel eens gevraagd of ik voor een aantal dames wat goeie recensies zou willen schrijven 8) ...mijn antwoord luidt dan meestal dat ik wel lees op de fora 8) , maar dat ik nooit schrijf en dat ik geen account heb :)

Rolly
Moet ik je account weghalen dan?  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #7 Gepost op: 22 november 2011, 18:23:16 »
Ik denk dat geen één dame mijn forumnaam weet.
Fout gedacht, drukker1  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #8 Gepost op: 22 november 2011, 18:28:53 »
Ik ben wel bekend bij enkele dvp`s(niet beroemd of berucht lijkt me ;) ) maar dan niet als schrijver op een of ander forum :) ....dat houd ik altijd voor mezelf.Mij is wel eens gevraagd of ik voor een aantal dames wat goeie recensies zou willen schrijven 8) ...mijn antwoord luidt dan meestal dat ik wel lees op de fora 8) , maar dat ik nooit schrijf en dat ik geen account heb :)

Rolly


Moet ik je account weghalen dan?  ;D ;)


Nah, laat maar staan 8)....wil niet zeggen dat ik nu uit de doeken ga doen dat ik wel schrijf(bij de dvp`s dan)

Rolly

« Laatst bewerkt op: 22 november 2011, 18:32:22 door Rolly »
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

guest672

  • Gast
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #9 Gepost op: 22 november 2011, 20:31:13 »
Citaat
Fout gedacht, drukker1 

@ Rolly: Ik ben benieuwt, wie dan?

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #10 Gepost op: 22 november 2011, 21:45:28 »
Citaat
Fout gedacht, drukker1 

@ Rolly: Ik ben benieuwt, wie dan?
Ik reageerde, en het is een drieletterwoord, geen vierletterwoord.
not LOVE but SUE  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest672

  • Gast
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #11 Gepost op: 23 november 2011, 18:08:26 »
 :-[ :-[ :-[

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #12 Gepost op: 25 november 2011, 19:56:11 »
Als ik egoïstisch zou zijn zou ik mijn recensies in een Word-bestand aanmaken of zo.  Ik lees graag mijn sessies af en toe nog eens na, na een lange tijd.  Ik zet ze maar op een forum.  Zo zijn andere geïnteresseerden er ook wat mee.  Dat er heren zijn die de recensies gaan "vertalen" bij bepaalde dames, is een feit.  Ik trek me dat niet aan.  Ik vind die heren gewoon triestig. 
Resulteert dit in slechtere services?  Nee, de service blijft gelijk of verbetert juist bij de dames die mijn "vriendinnetje" zijn of waar ik regelmatig mee kamer.  Natuurlijk omdat ik over deze dames alleen maar erg positieve dingen schrijf.  Een dame gaat echt haar 50-eurobriefje (of vaak meer bij mij) niet laten vliegen en stil blijven zitten op de bank omdat ik over haar recenseerde.  Ook al zouden ze liever hebben dat ik niet over hen schreef.  Echter, de meeste dames vinden het best o.k. dat je over hen schrijft.  Ik heb enkel nog maar reacties in die zin gehad.  Ik heb nog nooit te horen gekregen dat ik moest stoppen met pennen.  Eén keer wel eens de reactie dat lange epistels niet hoeven.  Uiteindelijk doe ik nog wat ik wil. 

Dames waarover ik minder goed schrijf (die vele negatieve puntjes scoren), laat ik vanzelf de volgende keer links liggen en kan me het ook niet schelen of ze boos zijn.  Ook dat heb ik nog niet meegemaakt maar het zou morgen zomaar eens kunnen gebeuren.

Ik weet sinds kort wel dat een Nederlandse lezende (niet schrijvende) beer een dame heeft ingelicht in PSR.  De dame in kwestie gaf me nadien een van de beste sessies die ik al  had met haar.  Ik twijfel niet aande woorden van foots maar voeg er graag aan toe dat PSE beren vaak GFE gaan verklappen bij de dames.  Om een of andere reden gaat het GFE-en hun niet af maar zijn ze tegelijkertijd jaloers op de mooier resultaten en extra's die je daarmee kan krijgen bij de dames.

Vaak vinden de dames de heren die komen brieven ook trieste figuren.  het zal echter zo blijven dat ze zullen blijfven kameren met deze heren (als die heren dat willen) en dat dezelfde dames zullen blijven kameren met de schrijfheren.  Geld op de eerste plaats nog altijd bij de dames en dat zal zo blijven.

Het gaat over al die jaren ook maar over een kleinee 10-tal meiden op de 100den die ik al neukte dus het zijn randverschijnselelen  ;).


« Laatst bewerkt op: 25 november 2011, 19:58:53 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #13 Gepost op: 25 november 2011, 22:36:32 »
Ik twijfel niet aande woorden van foots maar voeg er graag aan toe dat PSE beren vaak GFE gaan verklappen bij de dames.  Om een of andere reden gaat het GFE-en hun niet af maar zijn ze tegelijkertijd jaloers op de mooier resultaten en extra's die je daarmee kan krijgen bij de dames.


Ook dit schrijfsel moest ik weer 4 keer lezen om het te begrijpen, ik ben gewoon niet slim genoeg denk ik.
Ik schreef dat verliefde heren meestal achter vertaal recenties zit met het doel om de heer te zwarten, zodat de dame daar niet meer mee gaat. Dat gaat niet over zelf betere service te krijgen, maar zeker wel jaloesi/zi van verliefde heren.


Ik denk dat PSE heren geen enkele behoefte hebben aan het roddelen over andere, zij doen gewoon hun ding op de kamer en willen geen " band" met de dame.


Verder zie ik hier weer een enorme gedachtenkronkel dat GFE-en het hoogst haalbare zou zijn, ook voor PSE-ers een " mooier resultaat"  en " extra's" zou opleveren op de kamer.
Ahum, ik heb een heel andere mening en die ga ik hier onverbloemd neerpoten:
- GFE is mooi voor wie het zoekt, ik vind GFE van de kant van de dame vaak maar erg lastig, ik wil geen KLEEFTEEF toestanden !!!


- Ik heb heel graag een PSE dame die me compleet uit elkaar trekt en zuigt, heerlijk. Ook wil ik graag goed kunnen opschieten met zo'n dame, maar ik wil geen claimgedrag en ben zeer tevreden met een na service van een glimlach of een knipoog of een kort praatje Een kinderhand is gauw gevuld, nee, ik hoef en wil niets meer.


- En voor de service en de " extra's" daar vraag ik wel heen voor of op kamer en ik wens geen 1 extra te verkrijgen zonder de bijbehorende meerprijs. En de extra voor zonder condoom neuken, nee daar ben ik totaal niet voor in, sterker nog dan doe ik het niet, zelfs niet als ik er geld bijkrijg.


- Ik kan er totaal niet met mijn gedachten bij dat PSE-er GFE zouden willen en dat ze daarvoor een Seks en Fun voor aanhalen om mooiere resultaten te verkrijgen en " extra's".


De 2 verschillende types zoeken namelijk totaal iets anders. En wat voor jou goed is hoef het voor mij niet te zijn en visa versa. Gezien uw gedragingen verbaasd het me dat de dames u nog willen kameren. Als ze bij binnenkomst niet meteen vriendelijk genoeg lachen ga je ze al " terug" pakken, voor mij is het echt een raadsel. Mij zou het totaal niet boeien en als ik aan een dame een terughoudendheid merk, dan neem ik gewoon een ander, zo simpel is het in een hoerentent.


Groet, Foots  O0


P.S. Trouwens ik lees ook graag mijn recenties terug. Dit kan door op je eigen nicknaam te klikken en vervolgens kun je lekker door je eigen recenties bladeren.
 Awel ik heb er genoeg en met de leuke plaatjes vind ik mijn eigen recenties een genot, want ik vergeet bijna alles en zo komen mijn herinneringen weer boven. Leuk, ik kan het iedereen aanraden.


« Laatst bewerkt op: 25 november 2011, 22:39:12 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Zijn jullie bekend, beroemd of berucht bij de dames van deugd en vreugd?
« Reactie #14 Gepost op: 25 november 2011, 23:22:21 »
O.k., dit is jouw mening.  Toch weet ik in dit specifieke geval dat een PSE-beer mijn recensies met vertaalmachine heeft getoond aan een dame.  Noem de beer PSE-beer of vreet-neuk-vreet-neuk-vreet-machine.  Ik GFE, hij PSE.  Ieder zijn ding, stel jij.  Ik hoef geen PSE, zondermeer.  Toch kan ik geen andere reden bedenken dan dat de PSE-beer hier graag GFE zou willen, misschien omdat hij ziet dat je dan veel meer krijgt dan 20' afwerk?  Ik zou het begot niet weten.  Feit is dat de beer in kwestie een trieste persoon is zonder karakter en zonder attitude.  Nu moeten de dames hem nog veel minder (gaat de ronde dit voorval, blijkbaar eerste keer in PSR).  Ze willen nog net zijn geld.

Om terug op het onderwerp te komen.  Geen enkele dame zal tegen een beer zeggen dat als hij niet stopt met schrijven, zij niet meer met hem zal kameren (zeker niet aan stamgasten van een club).  Geld, weet jij.  Primair!  Zo is het maar net.  Ook al denken ze bij zichzelf: klote-beer met uw geschrijf (DVP's liegen nu eenmaal) ;)
« Laatst bewerkt op: 25 november 2011, 23:23:53 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man