Auteur Topic: Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)  (gelezen 113156 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Gepost op: 29 november 2011, 01:20:26 »
Plaats van tewerkstelling: Schippersstraat 24/5
Naam: Jozefa
Nationaliteit: Tsjechische
Leeftijd: 29
Haarkleur: rood-bruin
Kleur ogen: Blauw
Lengte dame: 1 meter 70
Cupmaat: A - cup, echt
Uiterlijk: Uitstekend
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, Vingeren, PMC, NMC, alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 30 minuten

Stella mag dan volgens sexmachine wel de beste zijn. Ik draag Jozefa hoog in het vaandel. Jozefa is een dame die voor elke klant ruim de tijd pakt. De andere hoerenlopers weten dat ook. Dit gezien de lange wachttijden die zo nu en dan van doen zijn om met Jozefa de kamer op te kunnen.

Eerst een geanimeerd praatje en dan beiden een wasje om dan het bed op te gaan. Daar begint Jozefa met mijn leuter te spelen. Zacht trekt ze, kusjes volgen over mijn lijf. Ze komt uitdagend op mij zitten en trekt nog wat bij. ;) Ze weet wel wanneer te stoppen want ik kom om te neuken uiteraard! :)

Dan mijn lul in haar mond en pijpen maar. Diep, ondiep, zacht, hard, ruw, me diep in de ogen kijkend. Jozefa kan het! Ik laat haar op haar knietjes gaan zitten. Het heeft iets onderdaning... Ze moesten het verplichten op de knietjes pijpen. ^-^ In de spiegel heb ik achterlangs zicht op haar lekkere kutje. Jozefa kijkt me bijzonder geil aan en ik weet pllots weer waarom ik een hoerenloper ben.

Jozefa gaat op haar rug liggen, spreid haar benen en speelt met haar poesje. Roberto kijkt toe met de tong uit de mond en Jozefa vraagt: "where are you staring at"? Ja, moet je dat nog vragen? "Just fuck me baby", zegt ze geil.

Al kussend in haar nek laat ik mijn lul in haar kut glijden en begin haar langzaam en tergend traag te neuken. Jozefa speelt met haar klit... Dan een wissel van de macht euh wacht... Jozefa komt op mij, ze plaatst haar handen op mijn borst en bereidt mijn lul als een volleerde amazone. Het visuele aspect hier, doet de stoppen doorslaan. Allé, bij Roberto toch. ;D

Ik mompel: "stop"! Hier geeft ze met een glimlach aan toe. Ze gaat op haar knietjes en handen zitten en die onverlaat van een  Roberto bestiert haar achterlangs. Roberto voelt het opborrelen maar remt het af. Jozefa weet dan dat ze op haar buik moet gaan liggen.

Zo kan Roberto haar als een schildpad penetreren. Haar tong haalt ze hierbij uit haar mond, met haar rechterarm zet ze zich af tegen de muur terwijl haar linkerhand met haar klit speelt of toch met haar klit zou moeten spelen.

Jozefa neukt mee en haar billetjes komen tegen de heupen van Roberto. Met een luide gil knal ik het condoom vol. Jozefa tilt haar benen op zodat ze me nog tot de laatste druppel melkt.

"I really needed this baby" vertelt ze me... Ik ben voldaan, geef haar een zoen en ga naar het bidet. Zij volgt en geeft me een tik op mijn veel te dikke reet.

Ik ben blij, ga buiten zie dat ik 30 minuten binnen was en bel sexmachine, die Stefany al lang vergeten blijkt te zijn...

« Laatst bewerkt op: 12 juli 2020, 10:19:52 door Elwood »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #1 Gepost op: 29 november 2011, 04:11:43 »
Mijn eerste post op dit forum :)... om te bevestigen wat hier over Josefa geschreven is.
't Is een toppertje in het SKW, ik denk dat ze wel behoorlijk wat aanhang heeft. Voor wat extra centjes doet ze trouwens ook zoenen en pzc.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #2 Gepost op: 29 november 2011, 08:51:33 »
Hey mechelen, welkom. :)

Inderdaad Jozefa is een van de toppers. Nu Stella is gaan uitchecken vanavond of morgenavond...
« Laatst bewerkt op: 29 november 2011, 08:55:31 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #3 Gepost op: 29 november 2011, 10:20:05 »
Hey mechelen, welkom. :)

Inderdaad Jozefa is een van de toppers. Nu Stella is gaan uitchecken vanavond of morgenavond...

Hmmm van haar naam raak ik alvast niet opgewonden ! Jozefa klinkt ietwat oubollig

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #4 Gepost op: 29 november 2011, 10:29:42 »
Hey mechelen, welkom. :)

Inderdaad Jozefa is een van de toppers. Nu Stella is gaan uitchecken vanavond of morgenavond...

Hmmm van haar naam raak ik alvast niet opgewonden ! Jozefa klinkt ietwat oubollig

Haha kameraad Jabber! Nooit spreek ik een dame die werkt aan met haar naam! Nooit! De naam wordt door mij vervangen door een van volgende woorden: baby, honey, schoonheid, mooi meisje, schatje en in sommige gevallen slet ... Mocht ik ze, meeste kans in de zomer, tegenkomen in de omliggende cafés of terwijl ze op de Brouwersvliet op hun bus wachten dan zou ik wel hun naam gebruiken als er niemand anders in de buurt is...

Dus bij binnenkomst zeg ik niet: "Jozefa, everything ok?" Ik zeg: "Dag schoonheid, everything ok?"

Meestal wordt dit beantwoord met een lekkere kus (hangt ervan af hoe goed je de dame kent) en overvloedig "gebaby" en "gehoney" aan mijn adres.

Het gaat helemaal niet om de naam... De naam vraag ik in veel gevallen pas na de sessie.



« Laatst bewerkt op: 29 november 2011, 10:41:03 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #5 Gepost op: 29 november 2011, 11:19:09 »
Hey mechelen, welkom. :)

Inderdaad Jozefa is een van de toppers. Nu Stella is gaan uitchecken vanavond of morgenavond...

Hmmm van haar naam raak ik alvast niet opgewonden ! Jozefa klinkt ietwat oubollig

Haha kameraad Jabber! Nooit spreek ik een dame die werkt aan met haar naam! Nooit! De naam wordt door mij vervangen door een van volgende woorden: baby, honey, schoonheid, mooi meisje, schatje en in sommige gevallen slet ... Mocht ik ze, meeste kans in de zomer, tegenkomen in de omliggende cafés of terwijl ze op de Brouwersvliet op hun bus wachten dan zou ik wel hun naam gebruiken als er niemand anders in de buurt is...

Dus bij binnenkomst zeg ik niet: "Jozefa, everything ok?" Ik zeg: "Dag schoonheid, everything ok?"

Meestal wordt dit beantwoord met een lekkere kus (hangt ervan af hoe goed je de dame kent) en overvloedig "gebaby" en "gehoney" aan mijn adres.

Het gaat helemaal niet om de naam... De naam vraag ik in veel gevallen pas na de sessie.

Dan zal ik mijne Jos ook eens efa in haar doos moeten steken !  Persoonlijk hou ik niet zo van die ophitstende taal. 
 
Liever in stilte en af en toe het geluid van een zweetparel die op haar rug uiteenspat, terwijl we doggy gaaaaas geve  ;D ;D ;D
 
Grapje, zelfs ik zweet niet binnen de 3 minuten  :-[
 
 

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #6 Gepost op: 29 november 2011, 12:32:33 »
Dan zal ik mijne Jos ook eens efa in haar doos moeten steken ! 


Voor een "schamele" 50 euro en een erectie van jouw kant is dat al mogelijk! Jouw Jos en Efa vind ik humor! Goed zo!

 

Grapje, zelfs ik zweet niet binnen de 3 minuten  :-[

Bedoel je met bovenstaande, dat je het niet langer trekt dan 3 minuten? ;D

Er mag wel wat gezweet worden, door beide partijen, dit toont aan dat er flink gewerkt is. Van praten alleen worden ze alleen van onder nat. ;D
« Laatst bewerkt op: 29 november 2011, 12:38:01 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #7 Gepost op: 29 november 2011, 16:01:20 »
Bedoel je met bovenstaande, dat je het niet langer trekt dan 3 minuten? ;D

Hangt ervan af !  De eerste keer met een zware zak gebeurt dit al wel eens.  Maar dit is intussen al sterk verbeterd !!! Als ik terug denk aan die eerste GT ervaring ... toen was ik op 3 minuten uit- en aangekleed en gedoucht, en tussendoor nog gekamerd  :P 
 
De duurtijd is exponentieel evenredig met het aantal malen dat ik die ((na)mid-)dag ben uitgemolken  ;D ;D ;D
 
Als het pijn begint te doen, dan stop ik meestal !
 
Ook steek ik watjes in neus en oren :
- in de oren omdat ik niet tegen het gekrijs kan wanneer ze doen alsof ze klaar gaan komen !
- in de neus omdat ik niet hou van de geur van verbrande rubber als dat stuk "binnenband" warm loopt !  ;D O0 :D

guest13

  • Gast
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #8 Gepost op: 29 november 2011, 16:02:57 »
Bedoel je met bovenstaande, dat je het niet langer trekt dan 3 minuten? ;D

Hangt ervan af !  De eerste keer met een zware zak gebeurt dit al wel eens.  Maar dit is intussen al sterk verbeterd !!! Als ik terug denk aan die eerste GT ervaring ... toen was ik op 3 minuten uit- en aangekleed en gedoucht, en tussendoor nog gekamerd  :P 
 
De duurtijd is exponentieel evenredig met het aantal malen dat ik die ((na)mid-)dag ben uitgemolken  ;D ;D ;D
 
Als het pijn begint te doen, dan stop ik meestal !
 
Ook steek ik watjes in neus en oren :
- in de oren omdat ik niet tegen het gekrijs kan wanneer ze doen alsof ze klaar gaan komen !
- in de neus omdat ik niet hou van de geur van verbrande rubber als dat stuk "binnenband" warm loopt !  ;D O0 :D

Het ergste wat je mijns inziens kan meemaken, is als men thuis vraagt "dat duurt nu zo lang eer je klaarkomt ?!!!"
 
Leg dat maar eens uit !!!  :o :o :o

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #9 Gepost op: 29 november 2011, 17:28:36 »
Amai hier wordt nogal zever verkocht...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #10 Gepost op: 29 november 2011, 17:57:04 »
Amai hier wordt nogal zever verkocht...
Schrijf dan eens een recensie he mechelen, of is meezeveren al wat je kan?  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #11 Gepost op: 29 november 2011, 19:39:37 »
Mijn eerste post op dit forum :) ... om te bevestigen wat hier over Josefa geschreven is.
't Is een toppertje in het SKW, ik denk dat ze wel behoorlijk wat aanhang heeft. Voor wat extra centjes doet ze trouwens ook zoenen en pzc.


Kijk dan beginnen we hier echt over een deftige dame te babbelen zeg.


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #12 Gepost op: 29 november 2011, 20:21:53 »
Voor wat extra geld tongzoenen de meesten en pijpen ze allen zonder condoom, Foots.
Alleen is er in het skw geen clubregel, dus die prijzen kunnen sterk varieren.... dat is nu net het probleem.
Het wordt tijd dat het skw een club wordt, waar Uwe de regels bepaalt, en niet iedere meid op zich...
Ennen er zitten er best enkele goeden tussen, alleen is het verdomd moeilijk ze te vinden.
josefa dus goed en stella en stefany...ook alledrie niet de standaard skw-service, en laat dat net het verschil zijn met de clubs, daar valt Anna op omdat ze de skw service aanbiedt ha ha
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #13 Gepost op: 29 november 2011, 21:20:43 »
Amai hier wordt nogal zever verkocht...


Tis hier gratis .....
Voel je welkom bij dit groepje bekenden die lekker over dames lullen, want da's onze hobby, frustratie en leven.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #14 Gepost op: 14 maart 2012, 15:02:33 »
Gisterenavond ben ik eindelijk nog eens bij een van mijn favoriete miekes geweest. Josefa uit Tsjechië dus.
Ik ken haar al lang, al van toen ze nog maar pas in Antwerpen was. Toen had ze nog kort zwart haar, nu heeft ze van dat bruin haar met blonde meshen en ze draagt een brilletje. Dat is blijkbaar een trend want pakweg 10 jaar geleden zag je quasi nooit een dvp met een bril.
Afin, Josefa dus, 27 jaar geleden geboren in een land dat toen nog Tsjechoslovakije heette en destijds zo rood als een tomaat was. Het communisme is al lang verdwenen maar de mensen zelf zijn er daar niet echt op verbeterd, en dus komen sommigen om den brode naar hier... Ook Josefa komt echt niet voor onze gastronomie naar België, maar wel als sekswerkster zoals ze in Nederland zeggen. Naar eigen zeggen wil ze hier een jaar of vier goed geld verdienen en dan teruggaan.
Ik ben dus al een tijdje vaste klant bij haar en we weten ondertussen wel wat we aan elkaar hebben. Ik wil graag zoenen, gepijpt worden zonder, goede seks en een massage en babbel achteraf. Zij begrijpt dat en wil hiervoor niet op de klok kijken. Het is en blijft business natuurlijk, maar 150 euro voor dat alles is echt niet veel. 
Ter zake : we deden onze kleren uit, ons een beetje opgefrist en dan op de rand van het bed gaan zitten, zachtjes zoenen, minuten aan een stuk. Ze ging erna op haar knietjes zitten, op de grond en begon zachtjes te pijpen met haar boterzachte lippen. Ik dacht : 'Als ik nu eens ook op de vloer ging zitten'... De verleiding was te groot en jawel we lagen samen op de grond, allebei gierend van het lachen natuurlijk. Het condoom lag al klaar en we zijn er dan maar aan begonnen, nog altijd op de vloer dus. 't Is de eerste keer dat ik met een dame de vloer aangeveegd heb, maar het was wel plezant. Omdat seks nog altijd iets praktischer is op een bed zijn we daar toch maar op gekropen. De standjes : amazone, doggy, terug amazone, missionaris... Tussendoor effe condoom eraf voor een pijpinterludium... Nieuw cd erover en zo richting finish.
Nadien even weer wat opgefrist aan de wasbak en terug het bed op voor een lange en intense massage met een babbel. Uiteindelijk ongeveer een uur gekregen, zeer zeker de moeite!

Plaats van tewerkstelling : Antwerpen, Schippersstraat 24/5
Naam : Josefa
Nationaliteit: Tsjechisch
Leeftijd : 27
Haarkleur : bruin met meshen
Kleur ogen : blauw
Lengte dame : 1m60
Cupmaat : A
Uiterlijk : slank, geen tatoo of piercing
Vriendelijkheid : ok
Service : zoenen, pzc, nmc, massage
Shift : avond
Kosten : 150 euro
« Laatst bewerkt op: 14 maart 2012, 16:48:07 door mechelen »