Auteur Topic: Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)  (gelezen 113157 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #30 Gepost op: 25 juli 2012, 22:22:31 »
Zal al een hele tijd geleden zijn maar ik heb deze befaamde dame ook eens uitgetest. Nog meer zelfs een collega van op het werk ook ! Heb er toen bewust op fora niets over gemeld , want de wereld is klein.

Eerst en vooral vind ik het een knappe verschijning en een dame met de secretaresse-look vind ik wel geil. ( zie brilletje ) Ontvangst erg vriendelijk. ( thanks : 50€ )

Boven sprak ze me aan : relax. Toen ging ik liggen op bed. Een soort body-massage volgde , dan PMC. Het eerste standje cow-girl , gevolgd door de missionaris. Ze sprak me aan : give me your children. Een zeer goed gevoel in haar kutje. ( kom je niet zo vaak tegen in het glijmiddel kwartier )

Een half uur later ging men collega ook bij haar naar binnen. Een kleine 20 min later deed hij z'n verhaal en bleek : identiek aan het mijne. Ze speelde dezelfde filmrol af , als bij mij.

Deze dame bied ook extra's aan : 50€ voor PZC en beffen. Dit houd in : 100€ = 20 min pzc , beffen en nmc. Zelfs indien ze zou tongzoenen kan dit nog niet tippen aan de service in een Duitse sauna-club. Daar ga ik voor 100€ een uur los met een dame waar ik 2x mag klaarkomen , zoenen , massage , pzc en nmc in verschillende standjes.

Maar.....naar SKW-norm behoort ze bij de betere van de straat. ( max 5 in de  huidige nacht-shift ! )



Besluit : naar SKW-normen dik in orde.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #31 Gepost op: 15 september 2012, 05:06:21 »

 
[box title=JOZEFA]
Land : Tsjechië
Taal : Tsjechisch, Engels, een beetje Nederlands
Leeftijd : 30-35
[/box]


[box title=UITERLIJK]
Lengte : 1m60
Model : slank
BH : a cup
Kontje : Normaal
Haarkleur : bruin met meshen
Haarlengte : lang, soms in een dotje
[/box]

[box title=DIENSTEN]
pmc, nmc, massage, gfe, likken
[/box]

[box title=pro en contra]
+ kijkt niet op de tijd
+ extra's zoals tz en pzc zijn mogelijk
- ze is nogal populair, daardoor wachttijden...
[/box]
 
[box title=extra info]
Ze draagt een brilletje, hetgeen haar een sexy secretaresselook geeft. Behandel haar met zachtheid en je krijgt er veel voor terug.
Josefa werkt bijna elke dag, in de avondshift.
[/box]



 


 
« Laatst bewerkt op: 20 september 2013, 01:21:54 door mechelen »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #32 Gepost op: 15 september 2012, 05:09:07 »
Na bijna een uur klungelen en veel vloeken is het gelukt : een paspoortje zoals het hoort  ^-^.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #33 Gepost op: 22 februari 2013, 02:40:06 »
En Josefa is weer terug van vakantie. Onder voorbehoud blijft ze nu tot eind mei.

 000008

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #34 Gepost op: 3 april 2013, 03:08:32 »
Nog een recensie van enkele dagen geleden.

Josefa. Dat is nu wellicht de dertigste keer dat ik bij deze dame geweest ben, of waarschijnlijk toch iets minder. Tja, bij sommige dames klikt het nu eenmaal en mechelen is nogal conservatief : als 'm iets plezant vindt blijft em nogal eens plakken.

Ook bij J. dus. Ik ken de dame nu al een jaar of vier, en telkens is het een groot feest. Snel de trap op, en al zoenend en struikelend over kleingeld (!) op de vloer haar kamertje binnendonderen, ons op het bed gooien en met kleren nog aan een tiental minuten liggen lebberen. Dan mekaar uitkleden : zij heeft een bikini aan en daar is niet veel werk aan, maar met mijn dikke winterkleren heeft J. wel wat moeite :showtits...

Naar de wasbak gesukkeld waar J. mijn pistool van een goeie wasbeurt voorzag. Nu, mechelen neemt altijd een bad voor hij gaat stappen dus wat properheid betreft is er niks op te merken, maar een professionele dame als J. wil zeker zijn van haar stuk en wast het gerief van haar clientèle zelf. Ook een manier om venten geil te krijgen en er sneller van af te zijn natuurlijk., J. kent de truken van de foor onderhand ook wel, zoals gezegd ze is een profi. Daarom ook dat ze de tijd neemt om zichzelf te verfrissen.

J. nam haar brilletje af en stak haar haar in een dotje, het sein om er tegenaan te gaan. Eerst nog flink zoenen en langzaam zakte ze daarna op haar knietjes, om mijn spel eens goed te verwennen. Likken, zachtjes pijpen en weer likken, minuten aan een stuk. Mechelen zakte ook zachtjes tot op z'n versleten knieën en er werd weer gezoend dat het een lieve lust was. Dan werd het tijd om toch het bed, of beter, de neukbak op te kruipen. Ik ging languit liggen en J. ging verder mij oraal te verwennen. Dan kwam ze op mij liggen, weer zoenen en ze ging met haar zachte schaamlipjes over mijn eikel... Toch nog tijdig aan een cd gedacht en J. verstaat de kunst dit aan te brengen zonder dat dit de intensiteit van dit liefdesspel verknalt. J. kwam weer op mij en 'zonder handen' kon ik bij haar binnenschuiven... O wat voelt dit goed. J. ging op en neer, eerst langzaam, en dan sneller en sneller... Ik wilde nog van standje wisselen maar ik voelde mij hart gaan en ik dacht nog, ik ga eraan... J. ging als maar sneller als een TGV en ik voelde mij zelf als een fles champagne die smachtte om ontkurkt te worden... KNAL :swim... Gelukkig zat er nog een stuk plastiek over...

Zeiknat van het zweet waren we, allebei. Effe blijven liggen, je kent dat wel, zo een beetje lief doen, naspel zoals de psychologen zeggen. Dan zijn we toch maar opgestaan voor een korte wasbeurt : plastiek eraf mbh een stuk keukenpapier en weer naar de wasbak. J. nam mijn ondertussen verslapte lid en waste mijn jongeheer, met het water alweer op de juiste temperatuur. Tja, J. heeft in de vier jaar dat ze hier werkt wellicht al honderden zoniet duizenden gasten gehad dus ze weet wel wat ze moet doen. Misschien wordt ze op latere leeftijd wel bejaardehelpster :lol_hitting:.

Dan was het tijd voor een massage, ook al een vast ritueel. Zachte bodymilk, van een veel te duur merk, zachtjes over mijn rug wrijven. Mechelen heeft een hekel aan dames die denken te weten hoe ze moeten masseren doch J. kan het wel, ook al omdat mechelen wel zegt hoe het moet 8). Eerst de schouders, dan de rug en ook de benen een beurt geven. Ah ja, als ge begint moet ge het tegoei doen niewaar...

Ondertussen waren we aan 't babbelen, over de koetjes en de kalfjes, J. vertelde over haar privébesognes en ik dacht er het mijne van want ik heb zulke verhalen al wel vaker gehoord, maar toch soms kan je al eens een luisterend oor bieden, dan krijg je als klant meer gedaan dan anders...
Het gesprek ging de lollige kant op, er werd weer wat gespeeld, geneuzeneusd en zachtjes gekust, mijn pik kwam weer tot leven en J. had het gezien. 'You want again?' 'Yes' 'Ok', zei J.

Daar gingen we weer. J. zakte naar beneden en begon me weer te pijpen, ik nam een cd en gaf het haar, erover en weer rijden... Nu wou ik het wat langer volhouden en koos een ander standje : doggy. Lekker! Langzaamaan ging J. helemaal plat en ik er bovenop, jeezus dat was fun. J. begon ook weer te transpireren; of dat nu door mijn gewicht kwam laat ik in het midden... Nu wilde ik van positie wisselen doch J. trok het cd eraf en begon weer te pijpen : ik op mijn knieën en J. plat op haar buik. Ik voelde het weer komen en normaal gebeurt dit bij J. niet : ik spoot mijn nageslacht recht in haar mondje... Ze vond het niet erg.

Nog eens een wasje gedaan en nu was het tijd om door te gaan. Dit was een voltreffer : voor 150 euro een dik uur binnengeweest. Het feit dat het momenteel nogal kalm is speelt natuurlijk ook een rol maar toch : wie bereid is te 'investeren' in een dame krijgt er veel voor terug. En J. speelt dat spel mee natuurlijk : zij weet perfect hoe zij haar job moet uitvoeren, en of er nu geld naar de pimp of de familie ginderachter gaat, J. verdient goed haar boterham hier in Antwerpen.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #35 Gepost op: 26 april 2013, 11:17:38 »
De fans van Josefa hebben nog maximaal een week de tijd om bij haar langs te gaan want uiterlijk eind volgende week gaat deze dame weer naar haar thuisland.

Pas begin september komt zij terug.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #36 Gepost op: 12 september 2013, 11:25:40 »
Zoals gezegd, begin september en ze is er weer  :laughingchick.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #37 Gepost op: 12 september 2013, 16:56:01 »
Zoals gezegd, begin september en ze is er weer  :laughingchick.

En mechelen is er dan ook weer ;) Dat gaat vuurwerk geven na een zo lange Josefa-onthouding.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #38 Gepost op: 20 september 2013, 01:20:36 »
Zoals gezegd, begin september en ze is er weer  :laughingchick.

En mechelen is er dan ook weer ;) Dat gaat vuurwerk geven na een zo lange Josefa-onthouding.

Inderdaad. Twee keer op een week tijd.  :bud

Ze is weer terug na een lange vakantie die ze om privé-redenen blijkbaar wel vandoen had. Ze is ondertussen ook op tram 3 gesprongen, dus paspoortje mag ook aangepast worden.

Altijd begin ik bij haar met een heel lang tongzoenavontuur, net alsof we een paar jonge tieners zijn.

Soulwax - When Logics Die


En dan was het tijd voor  :xrated,    ook weer minutenlang.


En daarna  :bonken  :lol


En ja, aan alle mooie liedjes komt een eind...



Ik dacht nog eerst Let's spend the night together


Rolling Stones LIVE - "Let's Spend The Night Together" TOTP '67


maar dat zou net iets te veel gekost hebben.

Dus : twee keer op een week tijd 150 euro armer maar twee keer een uur fun rijker.

En if I was a rich man, dan ging ik elke dag.


 :bedtime2:
 


Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #39 Gepost op: 20 september 2013, 08:58:09 »
Zolang je dit maar blijft zingen ;D:


I'M NOT IN LOVE, 10 CC
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #40 Gepost op: 20 september 2013, 12:49:06 »
Natuurlijk, Civicske. Normaal ga ik hooguit 1 keer per maand naar J., maar omdat het al zo lang geleden was en omdat ik al weken 'droog' stond ben ik afgelopen week twee keer geweest.

Verliefd worden op een DVP is toch het stomste wat je kan doen.

Een les voor andere wandelaars :

Beperk het aantal bezoekjes aan 1 dvp, wissel af.

Hou je aan je budget.

Geef/vraag geen gsm nummers.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #41 Gepost op: 20 september 2013, 13:56:12 »
Het was maar om u een beetje te jennen, mechelen. :035: Zal binnenkort misschien eens gaan kijken hoe het met dat milfje van een Jozefa is gesteld. :111: Als ze me nog binnenlaat tenminste want de laatste keer (wel al een hele tijd geleden) dat ik haar raam wou enteren, weigerde ze me gewoon omdat ze zogezegd op een vaste klant zat te wachten. Dat was jij dus haha :cochon
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #42 Gepost op: 20 september 2013, 13:59:15 »
Het was maar om u een beetje te jennen, mechelen. :035: Zal binnenkort misschien eens gaan kijken hoe het met dat milfje van een Jozefa is gesteld. :111: Als ze me nog binnenlaat tenminste want de laatste keer (wel al een hele tijd geleden) dat ik haar raam wou enteren, weigerde ze me gewoon omdat ze zogezegd op een vaste klant zat te wachten. Dat was jij dus haha :cochon

Neen, want ik spreek NOOIT af met haar...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #43 Gepost op: 20 september 2013, 14:40:45 »

Verliefd worden op een DVP is toch het stomste wat je kan doen.

Een les voor andere wandelaars :

Beperk het aantal bezoekjes aan 1 dvp, wissel af.

Hou je aan je budget.

Geef/vraag geen gsm nummers.


Oei een belerende Mechelen, maar hij heeft het zeer goed door.
Zou hij in het "hoe vermijd ik verliefdheid" recensie gelezen hebben wat ik jaren geleden eens postte toen nog op een inmiddels wat verouderd tekstforum.


Ik had nog een aantal aanvullende tips:
  • Ga geen tijden praten, niet bij presales, niet op kamer en ook niet als postsales. Houd het kort, to the point en zakelijk.
  • Duik niet in haar prive en vis niet achter "vriendtjes"
  • Geen penetratie zonder condoom, beschermt je tegen ziektes en ongewenste gebeurtenissen
  • Leen haar geen geld, ook geen 5 euro voor sigaretten.
  • Betaal alle extra's accepteer nooit services waar je niet voor betaald (hebt).
  • Geef nooit cadeautjes ook niet op haar verjaardag.
  • Als je er van droomde realiseer het word een nachtmerrie.
Ja. ik weet ik ben een verschrikkelijk  :cochon  Echter ik heb mezelf volledig verliefdheidsvrij, dus ik weet dat ik tegen sommige regels kan zondigen.

Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 40/1, Jozefa (Tjechische)
« Reactie #44 Gepost op: 20 september 2013, 20:01:30 »

Verliefd worden op een DVP is toch het stomste wat je kan doen.

Een les voor andere wandelaars :

Beperk het aantal bezoekjes aan 1 dvp, wissel af.

Hou je aan je budget.

Geef/vraag geen gsm nummers.


Oei een belerende Mechelen, maar hij heeft het zeer goed door.
Zou hij in het "hoe vermijd ik verliefdheid" recensie gelezen hebben wat ik jaren geleden eens postte toen nog op een inmiddels wat verouderd tekstforum.


Ik had nog een aantal aanvullende tips:
  • Ga geen tijden praten, niet bij presales, niet op kamer en ook niet als postsales. Houd het kort, to the point en zakelijk.
  • Duik niet in haar prive en vis niet achter "vriendtjes"
  • Geen penetratie zonder condoom, beschermt je tegen ziektes en ongewenste gebeurtenissen
  • Leen haar geen geld, ook geen 5 euro voor sigaretten.
  • Betaal alle extra's accepteer nooit services waar je niet voor betaald (hebt).
  • Geef nooit cadeautjes ook niet op haar verjaardag.
  • Als je er van droomde realiseer het word een nachtmerrie.
Ja. ik weet ik ben een verschrikkelijk  :cochon  Echter ik heb mezelf volledig verliefdheidsvrij, dus ik weet dat ik tegen sommige regels kan zondigen.

Groet, Foots  O0

Ben dan een grote zondaar , ieder gebot van Foots heb ik al meermaals overtreden .
Toch voel ik me iedere keer opnieuw de gelukkigste clubbezoeker , hoe zou dit komen .