Auteur Topic: Wat doet de rakker met Kerst?  (gelezen 4530 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Wat doet de rakker met Kerst?
« Gepost op: 20 december 2011, 12:02:23 »
Heren rakkers,

Kerstmis komt dichterbij en er is helaas niet aan te ontkomen. Persoonlijk vind ik het een verschrikkelijk feest, al we al van feest kunnen spreken tenminste.

Elk jaar is er ten huize van rakker Roberto een Kerstdis waarbij ik familieleden terug zie waarvan ik het bestaan niet meer afwist... Idiote tantes, hypocriete nonkels, uitgedoste neven, ze passeren met zijn allen die dag de revue. Ik ben daar allemaal niet zo van gediend.

Nu kan je zeggen wat zit je nu te lullen, je bent toch meerderjarig, trek naar de hoeren of ga in de kroeg zitten. Degene die dit antwoord, heeft natuurlijk ergens wel een punt maar uit respect voor de grootmoeder loop ik die dag toch maar in de pas.

Ik zal dus 's morgens vroeg voor het feest nog snel langs het rode licht passeren om me dan op te maken voor het familiefeest waarbij mij allerlei irritante vragen gesteld zullen worden over mogelijke vriendinnen en allerlei andere hoop zever. Verder mis ik dan allerlei godinnen die terecht naar huis gekeerd zijn.

Hoe voelt de andere rakker Kerst aan? Is die in de wolken met de Kerstsfeer en doet die vrolijk mee of zijn die daar net als Roberto niet echt van gediend?

Graag de mening van de andere rakkers van het board...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Wat doet de rakker met Kerst?
« Reactie #1 Gepost op: 20 december 2011, 13:56:01 »
Ik ga op zoek naar de tempelhoertjes, ter nagedachtenis van Maria Magdalena, ons tempelhoertje die Jezeke kon strikken....
Voor de rest is kerst een belachelijke periode waar de schijnheiligaards naar de nachtmis gaan, en dan nog hypokriet doen op familiebijeenkomsten, ik haat ze.


Ik kan me al voorstellen als Roberto weer eens in de wang geknepen wordt door een oude tante, met de vraag wanneer het eigenlijk zijn beurt is om een lief te hebben.
Roberto, bij de volgende begrafenis knijp je die vervelende tantes ook eens in de kaak en vraag je met een lach wanneer het haar beurt is  ;D :D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Wat doet de rakker met Kerst?
« Reactie #2 Gepost op: 20 december 2011, 14:52:48 »
Ach sexmachine, het is verschrikkelijk.

Dit is zowat de jaarlijkse conversatie.

Tante: En Roberto! Alles goed?
Roberto: Ca va...
Tante: Op het werk ook alles ok?
Roberto: Ca va...
Tante: Je klint niet enthouisiast. Onze X (Roberto's neef) heeft weeral promotie gemaakt! Nietwaar X?
Neef: Ja, ik moest wel een examen doen maar daar ben ik gemakkelijk door geraakt. Ik zit nu een afdeling hoger. (kijkt fier en uit de hoogte...)

Roberto krijgt het nu moeilijk en rolt een sigaret...

Tante: En Roberto, ik zie dat je nog altijd vrijgezel bent, er is nog een plaats vrij aan deze tafel, hoho haha hihi! Gaat daar volgend jaar verandering in komen?

Het is de kunst me kalm te houden en af te tellen. Hopelijk is het weer rap over. Ik zou die vervelende tante uiteraard graag van antwoord dienen maar ja, dan zit het feest op zijn gat.

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Wat doet de rakker met Kerst?
« Reactie #3 Gepost op: 20 december 2011, 17:16:06 »
Ach sexmachine, het is verschrikkelijk.

Dit is zowat de jaarlijkse conversatie.

Tante: En Roberto! Alles goed?
Roberto: Ca va...
Tante: Op het werk ook alles ok?
Roberto: Ca va...
Tante: Je klint niet enthouisiast. Onze X (Roberto's neef) heeft weeral promotie gemaakt! Nietwaar X?
Neef: Ja, ik moest wel een examen doen maar daar ben ik gemakkelijk door geraakt. Ik zit nu een afdeling hoger. (kijkt fier en uit de hoogte...)

Roberto krijgt het nu moeilijk en rolt een sigaret...

Tante: En Roberto, ik zie dat je nog altijd vrijgezel bent, er is nog een plaats vrij aan deze tafel, hoho haha hihi! Gaat daar volgend jaar verandering in komen?

Het is de kunst me kalm te houden en af te tellen. Hopelijk is het weer rap over. Ik zou die vervelende tante uiteraard graag van antwoord dienen maar ja, dan zit het feest op zijn gat.

Tja, je geeft ook de verkeerde antwoorden Roberto. Als ze vragen hoe het gaat...Perfect tante....Ik heb nu een paar cliĆ«nten, makkelijk werk en de betaling is goed...kan niet beter.  Een relatie? Nee tante nog niks vast...ik heb een aantal vriendinnen, vriendinnen met een beetje meer...bij de ene is goed toeven want ze kookt goed, met de ander kan ik leuk kletsen,,,met Julie is de seks prima...maar ik heb er nog geen gevonden bij wie alles klopt....Maar ik ben nog jong tante....ik zoek nog wel ff verder....en anders blijf ik me nog een tijdje met deze 10 vermaken.

Ik weet niet of je dan nog uitgenodigd wordt voor volgend jaar ;D
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Wat doet de rakker met Kerst?
« Reactie #4 Gepost op: 20 december 2011, 19:59:32 »
Heren rakkers en vrijbuiters,
 
Ik deel jullie mening volledig, het is een vreselijk verplicht familienummer en geen een hoerenloper ie ik ken zit hier op te wachten. Goed ik begrijp Roberto die uit respect het maar ondergaat.
 
Awel een paar jaar geleden kwam voor mij de verlossing. Een finale familieruzie die een eind maakte aan het verplichte ""gezellig bijelkaar"" zijn. Een zegen die uiteraard door mijzelf is veroorzaakt omdat ik me niet door mijn broer laat flessen, simpel gezegd.
 
Dit was de druppel en sindsdien ben ik weer verlost van al die zooi. Ik heb al eens met kerst een ikea bed in elkaar gezet en frikadellen gebakken, heerlijk rustig op mijn gemak en met mijn kinderen.
 
Nu dit jaar geef ik het volledig in handen van mijn vriendin, die wil er een freetfeest van maken en wie ben ik om dat te weigeren ? Uiteraard zorg ik dat ik mijn sex al heb gehad, zodat ik lekker kan lammen en uitbuiken. Wellicht ga ik nog even naar mijn ouders, gewoon om bij hun verder te freten.
 
Belachelijke vragen durven ze mij al jaren niet meer te stellen, de vervelendste vraag trouwen, dan barst de hel los en weet iedereen dat ze een enorme emmer ellende over zich uitgestort krijgen. Deze vraag wordt zelfs in de buurt van mijn aanwezigheid door mijn collega''s ontweken.
 
Zo zal het Roberto ook vergaan, er komt een keer een explosie en tja dan ben je gebrandmerkt als zwart schaap en zul je van al deze vragen bespaard worden, vermits je maar voor zorgt dat ze je verhalen niet kunnen uitstaan. Dat is het moment van jou verlossing.
 
Trouwens flauwe verhalen ophangen over dat je in een afspraak hebt gemaakt met Petrus dat je straks alle ondeugende engeltjes moet gaan straffen als je aardse even ophoud, dat helpt ook al want na een aantal keer zijn ze die onzin ook goed zat. En geloof me dat als je zelf erger zevert dan hun, dat ze die vragen je nooit meer stellen.
 
Het beste advies is dat je een afspraak hebt en graag op de 2e kerstdag voor oma alleen terugkomt zodat ze niet alleen zit. Dat is misterieus geeft de familie hoop en ze vinden je nog een goede peer ook.
 
Heerlijk kerstmis, de ellende is voor mij voorbij. Voor mij zijn het 2 vrije dagen die ik kan vullen met heel veel freten.
 
Groet, Foots  O0
 
P.S. ik zie nu de reactie van Rolly, wij zijn het toch zo vaak eens, ongelovelijk.
« Laatst bewerkt op: 20 december 2011, 20:03:34 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Wat doet de rakker met Kerst?
« Reactie #5 Gepost op: 20 december 2011, 20:28:49 »
Foots, ha ha, dat ikea stapelbed, een der beste dingen ooit, een klassieker, ik luister er steeds met veel plezier naar.


Youp van 't Hek Stapelbed


Om eerlijk te zijn, ik steek liever 4 kasten van ikea in mekaar dan bij mijn familie te moeten gaan zitten, en wie me kent weet dat ik NIETS tegen mijn zin doe, dus die familieperikelen zijn voor mij gelukkig niet aan de orde van de dag




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Wat doet de rakker met Kerst?
« Reactie #6 Gepost op: 26 december 2012, 20:53:58 »
Ik zie dat we al een "kerst" topic hadden, ook toen was het een gevreesde tijd.


Dit jaar had ik mijn Ferarri opbouwbed niet op tijd, zodat ik me niet nuttig kon maken. Wel heb ik wat eten gehaald bij de traiteur en mijn ouders maar wat gevoerd.


Lastige familie met suggestieve vragen, nee dat heb ik definief achter me gelaten toen ik de familie uit elkaar spatte. Ik hoor alleen nog op welke dagen ik zeker niet moet komen om een clash te voorkomen.


Dit jaar maar eens lekker wat op het forum gepost, zo steun je mederakkers in deze barre tijden.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.