Auteur Topic: Bernds,Babsi(Duits-Vlaamse)  (gelezen 6443 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Bernds,Babsi(Duits-Vlaamse)
« Gepost op: 1 januari 2012, 21:13:32 »
Naam : Babsi

Haarkleur/-lengte : Blond/Halflang

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Normaal, C-cup mooie borsten

Nationaliteit/Taal : Duitse-Vlaamse , Duits en Vlaams

Leeftijd : +/-42 jaar

Tatoeages/Piercings : Nee/Nee

Service : Goed.Zoenen zeer goed, beffen, NMC, PZC, FT


Ondanks de enorme drukte was ik er toch in geslaagd dat Babsi naast mij kwam plaatsnemen in de sofa aan de bar. ;)
Deze zeer goed uitziende en supervriendelijke dame bleek de Vlaamse taal heer en meester te zijn.
Babsi vertelde me zelfs dat haar mama enkele dorpjes verder woont dan ikzelf,it is a small world afterall ;D
Op de sofa begonnen we aan een intense vrijpartij waarbij ze tegelijkertijd mijn kleine Dolfie met enorm veel gevoel op volle oorlogsterkte bracht.Daarna begon ze aan een geweldige pijpbeurt en nog wat later probeerde we een kamer te scoren.Echter alles volzet en toen vond Babsi er niets beter op op me staand op de gang verder heerlijk te pijpen.Ondertussen kwam een kamer vrij en zette ze haar prima pijpwerk verder. :P
Ik stond bloedgeil en vroeg een condomi,die ze vakkundig aanbracht en ik neukte haar lekker hard in mijn favo standje Doggy
Babsi bewoog lekker mee en toen ik mijn orgasme voelde vroeg in een FT.Babsi maande me aan om lekker ontspannend te gaan liggen en wat toen volgde was buitenaards
De manier waarop ze me tot een ++++FT bracht was super geil. :P :P
Ik voelde het vanuit mijn tenen en na het orgasme kon ik niet meer deftig op mijn benen staan,zo intens was het.
Mijn belofte aan Babsi zal ik dan ook nakomen,met name bij mijn volgende bezoek breng ik Trappist mee want daar lust ze wel pap van.
Tot weldra lieve Babsi!!!

Grtz,Dolfie

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Bernds,Babsi(Duits-Vlaamse)
« Reactie #1 Gepost op: 1 januari 2012, 21:33:12 »
Mijn belofte aan Babsi zal ik dan ook nakomen,met name bij mijn volgende bezoek breng ik Trappist mee want daar lust ze wel pap van.

Neen Dolfie! ;D Je doet het totaal fout! ;D

Je mag die Trappist niet meenemen! Bij je volgende bezoek zal Babsi zeker komen informeren naar jouw belofte. Je stamelt dan dat je die Trappist vergeten bent! De dame zal boos worden, je op de kamer sleuren en vervolgens verkrachten!

Zo heb je weeral waar voor je geld want met of zonder gerstenat, betalen doe je toch. Breng je de trappist wel mee zal ze je een "lieve" - lees: sul - vinden en krijg je van die "brave madammenseks". Daar ben je zeker niet mee gediend...

Roberto die het allemaal weeral zo goed weet! ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 1 januari 2012, 21:36:25 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Bernds,Babsi(Duits-Vlaamse)
« Reactie #2 Gepost op: 7 januari 2016, 11:57:10 »
Babsi is een paar jaar geleden al gestopt.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.