Auteur Topic: FREETSCHUURVERHAALTJES  (gelezen 476236 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

guest213

  • Gast
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #15 Gepost op: 19 november 2010, 12:48:41 »
Afgelopen maandag nog een bezoekje gebracht.  De algemene tevredenheid is alom bekend over deze club.  De leden weten intussen al wel wat de club inhoudt, vermoed ik.  De meeste leden zijn hier relatief nieuw maar toch oude rotten in het vak, immers.
Een paar opmerkingen dan die toch het vermelden waard zijn omdat ze een beetje van de te verwachten tendens afwijken.
- Op een maandag zou je verwachten dat het heel rustig is.  Vergeet dat dus maar mooi.  De crisis is voorbij. 
- De gehele dag waren er meer vrouwen dan mannen (héérlijk).
- Tegen het avondeten kwamen er meer mannen binnen.  Zo waren er op den duur iets meer mannen dan vrouwen.
- De vrouwen waren vandaag zeer hups.  Dit blijkt een trent.  De vrouwen worden er steeds jonger (wat een tegenstelling met het échte leven).  De groep vrouwen tussen 18 en 27 jaar met een mooi slank (of lolita) figuurtje neemt steeds toe.  Vorige maandag maakten ze bijna de helft uit, waaronder 1/3 om niet van af te blijven waren.  Gelukkig houden deze praaltjes zich ook aan lange for and after sales.  De mannelijke bevolking wordt (echter) ook steeds jonger.
- Het eten blijft zeer lekker en à la carte (en veel lekkerder dan in de overige clubs) maar gestadig neemt het toch wat af.  De menu's beginnen minder te variëren en de menu's worden ook goedkoper.  Een gepaneerde vis met een schijfje citroen, een blaadje sla, 2 schijfjes komkommer, 1/4 partje tomaat en een paar kroketten oogt mooi en verzorgt en is lekker maar voorheen kreeg je échte vis voorgeschoteld (en niet gepaneerd).  Ook pangafilet, pangasius en tilapiafilet staan vaak op het menu.  Ik wil de gezondheidsfreak niet uithangen maar toch over deze spotgoedkope vissen misschien toch maar eens doorlinken op volgende link: http://www.vetvrij.com/documentaire-over-panga-filet-uit-frankrijk.html 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #16 Gepost op: 19 november 2010, 12:57:32 »
Ik wil de gezondheidsfreak niet uithangen maar toch over deze spotgoedkope vissen misschien toch maar eens doorlinken op volgende link: http://www.vetvrij.com/documentaire-over-panga-filet-uit-frankrijk.html
Het water loopt me al uit mijn mond, lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  ;)


Een saunaclubganger die ook nog lekker eten apprecieert, en ons een leerrijke vis-link doorstuurt, mooi zo.
Meer van dat lekkers graag, lijkt wel op plassex, als je die vis eet (en ik geloof er geen fluit van trouwens) ;D


sexmachine - het leven is meer dan neuken alleen, ook de voer mag lekker zijn  :o
« Laatst bewerkt op: 19 november 2010, 13:23:58 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #17 Gepost op: 19 november 2010, 17:29:30 »
Men noemt deze vis ook wel strontvis omdat hij meer uitwerpselen van zijn soortgenoot verorbert dan ander voedsel  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #18 Gepost op: 19 november 2010, 17:37:11 »
Afgelopen maandag nog een bezoekje gebracht.  De algemene tevredenheid is alom bekend over deze club.  De leden weten intussen al wel wat de club inhoudt, vermoed ik.  De meeste leden zijn hier relatief nieuw maar toch oude rotten in het vak, immers.
Een paar opmerkingen dan die toch het vermelden waard zijn omdat ze een beetje van de te verwachten tendens afwijken.
- Op een maandag zou je verwachten dat het heel rustig is.  Vergeet dat dus maar mooi.  De crisis is voorbij. 
- De gehele dag waren er meer vrouwen dan mannen (héérlijk).
- Tegen het avondeten kwamen er meer mannen binnen.  Zo waren er op den duur iets meer mannen dan vrouwen.
- De vrouwen waren vandaag zeer hups.  Dit blijkt een trent.  De vrouwen worden er steeds jonger (wat een tegenstelling met het échte leven).  De groep vrouwen tussen 18 en 27 jaar met een mooi slank (of lolita) figuurtje neemt steeds toe.  Vorige maandag maakten ze bijna de helft uit, waaronder 1/3 om niet van af te blijven waren.  Gelukkig houden deze praaltjes zich ook aan lange for and after sales.  De mannelijke bevolking wordt (echter) ook steeds jonger.
- Het eten blijft zeer lekker en à la carte (en veel lekkerder dan in de overige clubs) maar gestadig neemt het toch wat af.  De menu's beginnen minder te variëren en de menu's worden ook goedkoper.  Een gepaneerde vis met een schijfje citroen, een blaadje sla, 2 schijfjes komkommer, 1/4 partje tomaat en een paar kroketten oogt mooi en verzorgt en is lekker maar voorheen kreeg je échte vis voorgeschoteld (en niet gepaneerd).  Ook pangafilet, pangasius en tilapiafilet staan vaak op het menu.  Ik wil de gezondheidsfreak niet uithangen maar toch over deze spotgoedkope vissen misschien toch maar eens doorlinken op volgende link: http://www.vetvrij.com/documentaire-over-panga-filet-uit-frankrijk.html

Relaxxxe rakkers,
 
Prachtig, een nieuwe Foots is geboren, eindelijk iemand die het eten op het juiste niveau weet te waarderen. Ik draag bij deze de smulpaap trofee die ik op andere fora had graag over aan baraber.
 
Trouwens ik eet ook liever een dikke moot Zalm met citroen en pandan rijst met soysauce (toyo ofwel maggi voor NL-ers). Toch is het voor mij de goede bereiding belangrijker dan de prijs van het stukje vlees. Liever een goed lekker gekruide gehaktbal dan een rauwe cote de boeuf van een chaufinistische franse kok die NL-ers beschouwd als varkens.
 
Trouwens wel scherp opgemerkt dat de opa's, de superieure dissen en de polderknollen zijn ingeruild voor goede dissen en hubsche dames en jongere levensgeieters. Het is namelijk de best relaxxx club en geen rustoord voor bejaarden.
 
Groet, Foots  8) ;D 8) :P
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #19 Gepost op: 19 november 2010, 17:42:23 »
Men noemt deze vis ook wel strontvis omdat hij meer uitwerpselen van zijn soortgenoot verorbert dan ander voedsel  ;) .

Welkom Seksenfun,
 
En zeker op dit topic, hier kunnen we je ruime ervaring gebruiken.
 
Een paling leeft ook in de moos stront en modder, maar toch is het een heerlijke vis. Trouwens genoeg rakkers die er meer geld voor over hebben om anaal verkehr te doen i.p.v. standaard. Deze vrijheid gunnen we alle rakkers, evenals de voorkeuren voor eten, ambiance en dames.
 
Groet, Foots  ;D
 
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #20 Gepost op: 19 november 2010, 17:47:44 »
Afgelopen maandag nog een bezoekje gebracht.  De algemene tevredenheid is alom bekend over deze club.  De leden weten intussen al wel wat de club inhoudt, vermoed ik.  De meeste leden zijn hier relatief nieuw maar toch oude rotten in het vak, immers.
Een paar opmerkingen dan die toch het vermelden waard zijn omdat ze een beetje van de te verwachten tendens afwijken.
- Op een maandag zou je verwachten dat het heel rustig is.  Vergeet dat dus maar mooi.  De crisis is voorbij. 
- De gehele dag waren er meer vrouwen dan mannen (héérlijk).
- Tegen het avondeten kwamen er meer mannen binnen.  Zo waren er op den duur iets meer mannen dan vrouwen.
- De vrouwen waren vandaag zeer hups.  Dit blijkt een trent.  De vrouwen worden er steeds jonger (wat een tegenstelling met het échte leven).  De groep vrouwen tussen 18 en 27 jaar met een mooi slank (of lolita) figuurtje neemt steeds toe.  Vorige maandag maakten ze bijna de helft uit, waaronder 1/3 om niet van af te blijven waren.  Gelukkig houden deze praaltjes zich ook aan lange for and after sales.  De mannelijke bevolking wordt (echter) ook steeds jonger.
- Het eten blijft zeer lekker en à la carte (en veel lekkerder dan in de overige clubs) maar gestadig neemt het toch wat af.  De menu's beginnen minder te variëren en de menu's worden ook goedkoper.  Een gepaneerde vis met een schijfje citroen, een blaadje sla, 2 schijfjes komkommer, 1/4 partje tomaat en een paar kroketten oogt mooi en verzorgt en is lekker maar voorheen kreeg je échte vis voorgeschoteld (en niet gepaneerd).  Ook pangafilet, pangasius en tilapiafilet staan vaak op het menu.  Ik wil de gezondheidsfreak niet uithangen maar toch over deze spotgoedkope vissen misschien toch maar eens doorlinken op volgende link: http://www.vetvrij.com/documentaire-over-panga-filet-uit-frankrijk.html
Liever een goed lekker gekruide gehaktbal dan een rauwe cote de boeuf van een chaufinistische franse kok die NL-ers beschouwd als varkens.
 

 
Groet, Foots  8) ;D 8) :P
Helaas moet ik je alweer tegenspreken, beste Foots ;D
Niks boven een goede "cote de boeuf", seignant of zelfs bleu, maar een goede raad, en die had je al gekregen van de verliefde vriend van Laurent; leer Frans als je naar Frankrijk gaat en zeg nooit dat je een Nederlander bent, pas dan krijg je het lekkerste voedsel van planeet aarde voorgeschoteld  ;)
Gehaktballen, die gebruikten we als oorlogswapens als ik 14 jaar was (dus een goede 15 jaar geleden  :o ), daarmee gooiden we naar mekaar, opvreten zat er niet in. Ik noem trouwens gehaktballen anders, namelijk "vals vlees", je weet namelijk nooit wat die varkens van beenhouwers erin draaien  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #21 Gepost op: 22 november 2010, 23:18:47 »
Laatste keer in PSR.

Nee, niet de laatste keer dat ik de club bezoek maar de laatste keer toen ik er was en heerlijk aan het brunchen was, lachte een mooie Afrikaanse dame naar mij (een mooi zwartje zouden we in de volksmond zeggen maar op een ander forum kreeg ik hiervoor een uitbrander).  Ze lachte alsof ze me goed kende.  We hadden precies een ondeugende seksrelatie. 
Toegegeven: mijn type: ongeveer 1,65 m, bruine ondeugende ogen, slank met toch een mooie stevige B-cup, lange zwarte haren in groffe rastakrollen en flink opgespeld waardoor haar haar niet zo lang lijkt, spreekt vloeiend Duits en een mooi strak rond uitstekend kontje.

We passeerden mekaar enkele keren overdag.

's Nachts in het restaurant komt ze ineens naar mij.  Ze vraagt of ik haar niet meer ken.  Dat vraagt ze nu aan nen goeie.  Als ik niet meermaals met een dame ga... vergeet ik dat gewoon.  Ze begon te vertellen dat zij mij nog heel goed herinnerde.  Ze liet me weten dat ik veel met Maureen ging en het met haar overal deed (lounge, veranda, wellness... maar ook op kamer).  Ik herkende ze nog steeds niet.  Ik kon me nog steeds niets voor de geest halen.  Ze vertelde dat ik één keer met haar op kamer ben geweest maar wel 3 of 4 uren.  Nog steeds daagde er niets bij mij.  Ze liet me nog weten dat ik het zo uitstekend vond met haar.  Ja, dat zal wel zijn.  Anders blijf ik geen 4 uren op kamer natuurlijk.  Nu wist ik natuurlijk meteen waarom ze zo familiair naar me deed in de vroege middag in het restaurant.  Niet dat ik me nu wel al wat kon herinneren dan misschien heel heel vaag... uhm... maar dat wou ik niet laten weten.  Ik zei dan maar dat ik het me ineens weer voor de geest kon halen. 

Straf zene!  Het zal wel zo zijn hè.  Een dame zou nog durven zeggen dat ze je kent, dat ze met jou al op kamer was en dat het tof was op kamer… als trucje om een nieuwe klant te versieren maar met een vier-uren-story afkomen uit de duim zou nogal onnozel zijn.  Welke man gaat er nu meer dan 30’, 1 uur of 1,5 uur op kamer??  Laat staan 4 uren.  Ik deed dat vroeger.  Mijn record staat op 6 uren en ik wil dat niet verbreken.  Die superlange sessies zijn verleden.  Ik voel me tegenwoordig ook niet meer zo aangetrokken tot “zwartjes”.  Ik denk dat ik nu toch maar eens een uitzondering zal moeten maken.  Geen vier uren natuurlijk.     Ik moet minstens mijn geheugen maar  eens opfrissen.  Slaagt het toch tegen ga ik gewoon eens 30’ toch.

Ze kwam na mijn sessie nooit meer in PSR, tot nu dus.  Ongeveer 1,5 jaar geleden had ze loshangend zwart haar tot aan haar onderrug, zei ze nog.  Hierdoor kon ik het ook een beetje inkleden dat ik haar niet direct herkende.  Ik zei maar snel dat ze er heel anders, beter en jonger uitziet zo en dat ik haar daarom niet onmiddellijk herkende.

Is er soms iemand die haar wel beter herinnerd?
« Laatst bewerkt op: 22 november 2010, 23:24:50 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #22 Gepost op: 23 november 2010, 20:36:54 »
Hehe,
 
Gelukkig schrijft S&F dit en dat maakt me gelukkig, heel gelukkig !
Ik dacht dat ik de enige op dit forum was die altijd alles vergeet en totaal niet meer weet wie ik heb gekamerd wat ik het gedaan en hoe het was.
Ik noem het Alzheimer light, hoewel sommige sessie blijven me bij, net als sommige dames. Het is een selectieve Alsheimer en dat werkt zo:
Alles wat slecht is herinner ik me perfect, alles wat top was herinner ik perfect, alles daartussen ben ik vergeten voordat ik de locker weer heb dichtgedaan.
Ik heb thuis al serieuze problemen een sessie van 2 dagen geleden te herinneren als ik een recentie schrijf, kijk bv naar de laatste recentie van LR van zaterdag daar staat geen naam bij de eerste dame, want het was iets van lavinja of zoiets, geen idee, iets met een l en langer dan 5 letters.
 
Groet, Foots  ;D
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #23 Gepost op: 23 november 2010, 20:49:05 »
Ik noem het Alzheimer light ... het was iets van lavinja of zoiets, geen idee, iets met een l en langer dan 5 letters.
Evelien?  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #24 Gepost op: 23 november 2010, 20:54:42 »
nee, die was't niet.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #25 Gepost op: 26 november 2010, 22:56:29 »
Gisteren in de namiddag een overvloed aan dames, rond het etensuur vielen vele mannen binnen, op het etensuur was het restaurant leeg en lagen alle kamers vol, tegen tien uur kalmeerde alles weer.
Met de eerste sneeuwvlokken (was krabben voor vertrek) van deze winterperiode daalde ook meteen al een blond kerstmeisje neer.  Samen met twee vriendinnetjes die het midden hielden tussen een Schots/Christmas-rokje hadden ze volop succes.  Verder weer een hoop nieuw fris en mooi ogende jonge slanke poppetjes zien dwarelen.  Ik ben zelf toch effe in mijn bijna-nakie in de tuin in de sneeuw gaan staan  :-\
Michelle kennen we allemaal.  Sinds kort loopt er een ietwat gelijke dame rond met bruinige halflange haren uit Serviê.  Ze is iets slanker, erg slank dus en wat kleiner.  Prachtige platte buik.  Meestal heel actief (jaagt op vrolijke manier) in het wellnessgedeelte versus kino.  Een vluggertje waar ik wel mee mee wil maar enkel als ik op haar rem mag gaan staan.  Zij vroeg zich af waarom ik met alle slanke meiden ga maar niet met haar.  Dat komt dus nog wel, allé als ze niet als een platwals over me heen wil (wat gezien haar figuurtje dan toch weer moeilijk zal zijn).  Ze is eigenlijk net iets te groot om 100 % mijn match te zijn maar af en toe maak ik graag een uitzondering.  Betoverd door haar weet ik haar naam niet meer.  Wie vindt de magische stok?

Natuurlijk heb ik me ook op culinair vlak weer eens goed laten gaan: kalfsmedaillon (was héérlijk), Nutellapannenkoek, bessen/vanilledessertje, pruimen (nee, niet die), druifjes, mandarijntjes..., groenensalademix, warme visschotel en ' s middags een heerlijke brunch. 

Oja, de enige dame die anders altijd helemaal naakt rondloopt (niet Jamilia) was helemaal (of toch bijna) in stof gewikkeld.

See you soon PSR and company  ;).
« Laatst bewerkt op: 26 november 2010, 22:58:41 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #26 Gepost op: 26 december 2010, 17:45:16 »
Zaterdagmorgen waren we al vrij vroeg uit de veren.  Omstreeks 8 uur.  De bedoeling was om naar PSR te gaan als het enigszins mogelijk zou zijn.  Niet al te slipperig weer dus.  Tegenslag.  Het was flink aan het sneeuwen.

Na een heerlijk ontbijt en een verfrissende douche spraken we af met dupke om naar PHG te gaan.  Dat is minder ver en die club kan je bereiken zonder te veel binnenbanen.

Onderweg hadden we nog contact met een andere Vlaamse beer die al in PSR was en ons vertelde dat er daar geen vlokje sneeuw valt en gevallen was.  De zon straalde daar heerlijk.  Dit deed ons beslissen om onze oorspronkelijke planning weer te hervatten.  In PSR moest patjeboemboem Maria nog de nodige kerstwensen overmaken en ik wou eigenlijk kost wat het kost Julia nog de kerstwensen overmaken en haar alvast gelukkig nieuwjaar wensen.  Een laatste sekspartij in 2010 mocht natuurlijk niet ontbreken en het is toch een verschil als je weet dat je je laatste beurt gaat krijgen dan dat dat dan vorige keer maar had moeten zijn.  Ja toch.
We verwittigden dupke dat we naar PSR gingen.  Achteraf bekeken was dat een vermoeiende beslissing.  Het sneeuwde vrij hard tot 10 km voor de club.  Daar straalde inderdaad de zon aan een azuurblauwe hemel.  We kwamen dan ook een uur later aan dan gepland.  Omstreeks half twee. 
We zouden vroeg vertrekken omdat het in de late namiddag ook in Keulen begon te sneeuwen en alle wegen (ook de autostrades) helemaal dicht zaten.  Omstreeks half elf vertrokken we.

Na het omkleden schoof ik direct aan tafel voor een overheerlijke brunch.  Ik had best wel honger.

Na het eten ging ik eens een kijkje nemen in de bar.  Daar ontmoette ik meteen Julia.  We kropen bij mekaar en flirten en deden enorme ondeugende dingen in de lounge.  Nog voor enige relax genoten te hebben vertrok ik dan ook een uur op kamer met haar.  Zoals gewoonlijk weeral een verbluffend uurtje seks.  Ik treed niet graag in details omdat wij een bijzondere klik hebben en ik voor een keertje zeker ben dat de seks die wij hebben niet de doorsnee service is die zij geeft. 
Ondanks de hele goeie klik, ondanks de hele goeie seks… heb ik me voorgenomen om het met haar allemaal wat af te bouwen.  Ik kom niet (snel genoeg) toe aan al het andere mooi vrouwelijk schoon in de club.  Tegelijkertijd zal het ook erg moeilijk worden omdat na de talloze kamertjes die wij al hadden, de seks nog altijd beter en beter wordt.  Dit in schril contrast met Serena.  Zij was trouwens de week voor Kerstmis weer present in PSR.  Samen met Sabrina.  Sakura was er niet.  Sabrina zal allicht wel blijven.  Serena daar aantegen zal wel weer gaan hoppen.  Serena was ook een hele goeie vriendin van mij in PSR maar zoals ook wel andere beertjes ondervonden, begint ze na vele sessies de service heel-klein-beetje-bij-heel-klein-beetje af te bouwen.  Ze denkt op een gegeven moment dat ze die trouwe klant om haar vingers heeft gewonden.  Niet bij mij. 

Na de vuurwerkseks met Julia ben ik niet meer aan seks toegekomen maar des te meer genoten van alle faciliteiten die PSR rijk is en genoten van het heerlijke eten.

Er zijn nog wel een paar meiden die een oogje op mij hebben.  Ik denk bijvoorbeeld aan Jasmin.  Jasmin is echter een verhaal apart.  Zij ziet de meeste “gewone” beren ’s avonds vaak niet meer staan, die die ze overdag zo graag wil “meepikken”.  Hmm… zit me toch niet helemaal lekker en toen ik er over praatte met vaste stamgasten van PSR, dachten zij er net zo over.

Vandaag was het de gehele dag aan de rustige kant in PSR.  Meer vrouwen dan mannen.  Allicht een gevolg van de vele kerstfeestjes die overal plaatsvonden.  Voor mij geen probleem.  Ik hou van rust.  Soms vind ik het op zaterdag zelfs een beetje te druk in de avonduren bij PSR.  Hoewel dat dan nog steeds reuze meevalt in vergelijking met vele andere clubs op zaterdag.

Een rit tegen 60 km per uur van een goeie 3 uur leidde (lees met lange ij of als glijde) ons weer naar België.   

Morgen zouden we weeral present zijn in PHG.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #27 Gepost op: 26 december 2010, 18:21:34 »
.
Julia.   Zoals gewoonlijk weeral een verbluffend uurtje seks.  Ik treed niet graag in details omdat wij een bijzondere klik hebben en ik voor een keertje zeker ben dat de seks die wij hebben niet de doorsnee service is die zij geeft. 

Er zijn nog wel een paar meiden die een oogje op mij hebben.  Ik denk bijvoorbeeld aan Jasmin.  Jasmin is echter een verhaal apart.  Zij ziet de meeste “gewone” beren ’s avonds vaak niet meer staan, die die ze overdag zo graag wil “meepikken”.  Hmm… zit me toch niet helemaal lekker en toen ik er over praatte met vaste stamgasten van PSR, dachten zij er net zo over.

Alweer een prachtverhaal van SEF over een club, en alweer moet ik hem bijtreden.
Julia is een specialleke, en ze geeft niet iedereen dezelfde service. Ich habe hunger  ;D
Jasmine, tja, al meermaals meegemaakt en al zelf aan den lijve ondervonden, we zijn dan ook maar gewone rakkers he SEF, en geen opgespoten patattenzakken met een zweer onder de armen  ::) ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #28 Gepost op: 23 januari 2011, 10:54:23 »
Het kan best grappig zijn om eens met je nick te "google-en". (sept. '09)

Ik hap er even een voorbeeld van mezelf uit.

ich hab eine Einlading in einem Club NICHT wegen Zeitmangel abgelehnt. Kollege Seksenfun (S&F wie wir ihn ab und zu nennen) hatte sich in Parksauna Residenz mal umgesehen und war der Anstifter des ganzen. Als ich also letzten Samstag dort erst um 17.00 eintraf, war alle Parkplätz voller Belgischen und Holländischen Keinzeichen: ich dachte ich wäre falsch gefahren und stand noch in Remunj an der Heinsbergerweg. In der Umkleide begegnete ich nicht nur S&F, sondern auch der Grund warum er jetz so oft in Residenz ist: ein schwarze Grazie namens Maureen wurde mir vorgestellt.

Ich hab das Abschied nicht mehr sehr viel von Maureen gesehen, nur als sie sich wiederholten Malen S&F "angelte".

Maureen, Jamaica, mitte 20
schlank, b-cups, lange Rastahaare (meistens zusammengebunden)
€100 (100% Wdh)



 ;).
« Laatst bewerkt op: 23 januari 2011, 10:55:58 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #29 Gepost op: 23 januari 2011, 11:32:51 »
Vrijdag eindelijk nog eens op “uitstap” geweest. Daar mijn vaste uitstapper allen niet weg konden dacht ik allen te moeten gaan, maar dat was zonder Bredero gerekend, hij postte een berichtje en zo kwam het dat ik hem omstreeks 11u45 ergens onderweg naar PSR oppikte op één of ander carpool parking.
Na een vlotte rit kwamen we aan in PSR, geen hinder, geen file, dat is toch een stuk leuker rijden dan. Op de parking viel het oog van mijn medereiziger op een Austin-Martin, knappe wagen met Nederlandse nummerplaat, zo wisten e al dat het zeker 007  niet was.
Na het betalen en het aantrekken van een berenvel zou mijn collega meteen wat rondwandelen, ikzelf wou na zo een trip wel een douche. Gezien ik van de zeep uit PSR steeds jeuk op mijn eikel krijg had ik mijn eigen douchegel meegenomen. Dat heeft ook het grote voordeel dat, als je thuis komt, je naar de juiste zeep ruikt.
Met mijn busje in mij badjaszak toch even de club rondgewandeld op zoek naar Tanja (ex Bernds) want ik had voor deze lieve Oekraïense een doosje Belgische pralines mee. Tanja schitterde echter in het afwezig zijn, en dat zou gans de dag zo blijven trouwens.
Terug in de kleedkamer liep ik een andere “oude bekende” tegen het lijf. Het was de Russische Ellen met haar grote ogen. Na PHG, GT en YY was dit “pijpbeestje” hier terecht gekomen, ze vroeg me meteen naar een doosje “Belgische chocolade” en gezien ik toch 2 dozen bij had kreeg ze er eentje ook, zo hield ik nog een doosje voor Tanja over, maar die zouden uiteindelijk bij Jamila terecht komen. Bij mijn vorige bezoek aan YY had ik die pralines trouwens beloofd aan Ellen, ik kon echter niet weten dat ze nu al 4 dagen in PSR zat, maar uiteindelijk kwam alles goed.
Ellen wou me samen met haar vriendin direct mee nemen naar de kamer, maar ik liet me niet inpakken, ik was pas binnen en de inwendige mens wou ook wat.
Naar de balie een drankje en een Argentijnse steak gaan bestellen en het voortreffelijk eten naar binnen gewerkt.
Nadien pas Ellen opgezocht en weer een voortreffelijke sessie gehad met haar, ik had dat trouwens niet anders verwacht. Ellen stelde wel voor om ook haar vriendin mee te nemen, maar ik heb zelden zin in trio’s, ik heb met één zo een meid meestal mijn handen al vol.
Een douche een dessert en een bubbelbadje verder zag ik nog een oude bekende terug, ik wist niet meteen van waar, maar ik herinnerde me haar als “oerdegelijk”.
Ze scheen me ook nog te kennen, de zeer natuurlijke (zonder schmink dus) ogende kleine krullenbol uit Hongarije was ooit een van de “hofdames” bij Ome Bernds en luisterde naar de naam Monica, via een tussenstop in Babylon en bij Samya al Lucy was ze hier in PSR beland. Ze kon haar vertrouwde naam Monica niet gebruiken omdat er al eentje was, voortaan heet ze Kity en de service blijft identiek, Bernds niveau, dat heb ik kunnen ervaren.
Kity had me zo uitgeput dat het tijd werd om “warmere oorden” op te zoeken, dat werd uiteindelijk de sauna gevolgd door een lekker koud dompelbad.
Ondertussen had ik de “new-look” Jamila al zien paraderen, en die beviel me zo, dat ik haar wel een kans wou geven, later op de dag dan.
Aan het schaakbord zat een meid doelloos nar het bord te staren, ik vroeg of ze schaakte, ze knikte, ik deed mijn eerste zet en nog geen 30 minuten later stond het arme kind al mat, wist zij dat ik een degelijk schaker was. Ze lachte even groen, zette zich recht, en verdween in de massa. Duidelijk dus, laat zo een meid beter winnen of speel tegen een andere ijsbeer als je echt voor winst gaat.
Na wat rondtoeren en een babbeltje hier en daar uiteindelijk aan de babbel geraakt met Jamila, die er door haar nieuwe snit stukken beter uitziet vind ik.
Wat over Bernds en vroeger zitten kletsen en dat ik een tij veel daar aan het Schieferhof kwam en dat we nooit samen op kamer waren. Ik vroeg naar haar ander collega’s uit bernd en ze vertelde me dat kleine Tanja niet zou komen vrijdag. Debby zou later wel de zaak vervoegen, net als Rita, Debby zou ik later nog opmerken, Rita echter niet, maar misschien heb ik die even gemist. Rita is ook gek op Belgische chocola en was ook een van mijn favorieten bij Ome Bernds.
Dus het werd Jamila, ik kan daar vrij kort over zijn, Jamila doet wat je mag verwachten, zolas alle Russinnen pijpt ze je naar een ander sterrenstelsel maar daar houd het ook bij op. Verder is het allemaal erg technisch en er zijn betere te vinden. Het was wel OK maar er ontbrak wat in deze sessie, kan moeilijk zeggen wat maar vooral tijdens het neuken ontbrak de passie, het geile, moeilijk te beschrijven. Het herhalingsgevaar is dus eerder klein, haar toch mijn laatste doosje lekkers gegeven, ik had trouwens geen zin om dat terug mee richting België te nemen.
De idee was om na 20 uur te vetrekken, uiteindelijk zou het een stuk later worden. Ik wou eigenlijk Rita nog wel eens ontmoeten, zoals ik al schreef, had ik van Jamila vernomen dat ze samen met Debby zou aankomen. Daar ik op een bepaald moment Debby door de PSR gangen zag dwalen ging ik op zoek naar Rita, maar ofwel liep ik ze voortdurend mis, ofwel was ze er niet. Ze kan natuurlijk ook een lange tijd op kamer zijn geweest. Tijdens mijn zoektocht naar Rita liep ik ook Tatiana tegen het gezonde lijf. Tijdens mijn twee eerdere bezoeken aan dit huis heb ik een paar lange en deugddoende sessies gehad met dit blonde stuk vlees, maar vandaag stond ze niet op mijn menukaart.
Over het Menu gesproken, ik vertelde mijn reisgezel dat ik zo wat na het avondeten zou vertrekken, ik bestelde met een schnitzel met frietjes en hij zou dat ook doen. Na deze maaltijd ging ik nog even op zoek naar Rita, en daar ik haar niet vond dacht ik er aan om kogels af te vuren op Debby, we hadden al heel even oogcontact maar toen werd ze aangesproken door een andere beer. Die verdween even later echter met Tatiana zodat Debby vrij was.
Ze zat in de lounge op een sofa, ik aan de andere kant van de lounge en zocht oogcontact. Het enige wat tussen ons was, die bijna nooit gebruikte danspaal. Ik wou haar blik kruisen maar dat lukte niet meteen en net toen ik naar haar toe wou stappen om contact te leggen, wenkte een andere ijsbeer, die een metertje of twee van haar vandaan zat haar. Ze knoopten een gesprek aan en eventjes later verdween die gelukzak zijn “zwieber” tussen de lippen van Debby, die kans had ik dus verkeken. Nu geen nood, meiden genoeg in dit huis van verderf.
Er was mij gedurende de dag al een paar keer een oudere dame met lang zwart haar opgevallen, ze heeft wel wat hangkont, maar haar blik heeft zo iets dat ik niet beschrijven kan, het resultaat liet niet op zich wachten, toen ik haar tegen het lijf liep in het gangetje naar de cinema sprak ik haar aan en een ogenblik later waren we al aan het TZ alsof haarleven er van afhing. Ik had meteen het gevoel dat dit wel de sessie van de dag kon worden, en dat was ook zo.
Kaschida laat ze zich noemen en ze zegt van Keulen te zijn. Geile meid maar ze gaf me niet alleen geile vettige opgezweepte seks maar daar bovenop een GFE+++ gevoel zoals je ze niet vaak tegen komt. Ik vree met haar, ik neukte haar niet gewoon. Je leest her en der dat ze zeer pro is, en dat kan misschien zijn, maar dan doet ze het toch op zo een uitmuntende mannier dat ik het niet als pro aanvolde. Had het vroeger op de dag geweest dan was ik ongetwijfeld langer op de kamer met haar gebleven en voor een dubbel gegaan. Maar ik was al afgepeigerd door die andere drie grieten dat ik een dubbelniet zag zitten.
Zeker is zeker als ik op 11 februari terug ga, en ze is er, dan zal ik ze weer aanspreken voor een geile sessie, waarschijnlijk van een vol uur.
Uiteindelijk afgerekend en mijn reisgezel opgezocht met de vraag of hij het zag zitten om terug richting Vlaanderen te vertrekken. Ja dus.
Nog even gedag gaan zeggen en aan de uitgang bekroop me de schrik, ik vond mijn autosleutel niet, nu heb ik steeds een reserve bij de hand, maar een sleutel laten bijmaken kost al snel 2 half uurtjes seks in PSR, dat is zo met de gechipte en gecodeerde sleutels. Dus even de sleutel van mijn lokker terug gevraagd en gelukkig lag hij er nog.
De zaak zeer voldaan verlaten, de Austin-Martin was ook reeds richting Nederland vertrokken en op de wagens lag een zeer dun pelletje sneeuw, niets om naar huis over te schrijven. Mijn wagen gaf als buitentemperatuur -1 aan. Meteen uiterst voorzichtig de lokale wegen opgereden want ik had de indruk dat er daar niet zo snel zal gestrooid worden.
Eens op de autosnelweg zou het wel wat sneller gaan, maar dat was buiten een ongeluk gerekend. Een hondert tal meter voor ons was een wagen over kop gegaan. De brandweer met een gans arsenaal en ook de Duitse Politie waren snel ter plekke. Al bij al hebben we toch een dik half uur gewoon stil gestaan, eens we door mochten was het nog een aangename terugrit. Het is toch veel prettiger met twee te rijden en om een “klapke” te doen onderweg. Mijn reisgezel onderweg afgezet op de parking waar ik hem uren voordien had opgepikt, en omstreeks kwart over één mijn oprit opgereden met de idee ik ga snel terug. Als er niets tussen komt zal dat op 11 februari zijn, maar je weet nooit.