Auteur Topic: FREETSCHUURVERHAALTJES  (gelezen 476095 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #420 Gepost op: 23 februari 2020, 21:57:08 »
Gisteren, op zaterdag 22 februari, reed ik weer eens naar Durbusch. Rond 14u15 stalde ik mijn bolide op de parking van PSR en rammelde de poort al voordat ik mijn wijsvinger gestrekt had om op de bel te drukken. Eenmaal binnen zoals altijd vriendelijk welkom geheten door de theke, 60 euro overhandigd en een bonnetje voor een steak ontvangen samen met een sloesol. Dat “bonnetje voor een steak” verhaal is voor mij nog altijd onduidelijk hoe het nu precies werkt. Tot vorig najaar was het altijd bij de prijs inbegrepen, daarna werd het 7,50 extra op het menu. Toch kreeg ik vlak na de invoering van deze regel ook zo’n bonnetje, de keren er na niet en gisteren weer wel. Logica is ver te zoeken. Misschien past dat in het wereldje. Anyway, vandaag kreeg ik ook permissie om zelf naar het materialenhok te lopen en mijn zooi bijeen te rapen. Allemaal prima, ze kennen me inmiddels een beetje. Snel omkleden en naar boven. Jasje uit, jasje aan.

Daar was het tijd om eerst een hapje te lunchen wat hetzelfde was als altijd voor mij namelijk een salade. De eerste gezichten gespot tijdens het eten. In totaal waren er gisteren 25 dames aanwezig en in de middag ongeveer even veel heren. Voor mij geen nieuwe gezichten t.o.v. het vorige bezoek 4 weken geleden. Op naar de wellness daarna. De deur werd voor mij geopend door de immer schattige en vriendelijke Cosmina die in tegenovergestelde richting onderweg was. Daar was ze weer. Dit keer niet bezet voor de gehele dag maar open en beschikbaar voor ieder die daar zin in had. Haar begroet en gezegd dat ik na mijn rondje chillen bij haar zou komen. Done deal voor de eerste ronde!

Bij de sauna kwam ik Lucia tegen waar ik de vorige keer kennis mee maakte op de kamer. Prima service toen, klik iets minder. Denk niet dat het aan haar lag. Vandaag maar de boot afgehouden ondanks ze duidelijk maakte dat ze wel weer zin in een avontuurtje had. Had immers al een date in de planning. Een goede 10 minuten later enigszins uitgekookt de sauna verlaten om via de douche in het zwembad te plonsen. Super chill, mooie dag in het vooruitzicht. Het werd allemaal nog mooier toen een bekend gezicht de trap op kwam gelopen in de vorm van Kati die na 2 maanden afwezigheid weer back in business is. Wat was dat een geweldige kamer in december en hoe leuk dat ze uitgerekend vandaag weer op kwam dagen. Kort bijgepraat terwijl ik nog in het water hing en ook de tweede ronde zat in gewapend beton gegoten voor vandaag.

De administratie was dus gedaan en nadat ik weer helemaal fresh was nam ik tactisch plaats op het bankje waar het tasje van Cosmina stond die even later aan kwam lopen. Ze nestelde zich tegen mij aan en zo hebben we lange tijd zitten/liggen praten over van alles en nog wat. Ze heeft het onlangs een weekje in Living Room geprobeerd maar dat was helemaal niks volgens haar. PSR blijft voorlopig haar stekje en gistermiddag was ze mijn stekje.

Ik mocht zelf de sleutelvraag stellen en even later trokken we naar boven voor wat weer een hele goede kamergang werd. Ze doet erg goed haar best en bevestigde nog maar eens dat ze een favorietje is en blijft van de schrijver van dit stuk. Anderhalf uur later haar de verdiende gage overhandigd en na een opfrisbeurt voor beide partijen nog uitgebreid zitten napraten in de lounge. Op dat er nog vele kamergangen mogen volgen! :freu: Het napraten viel overigens bijna in het water omdat de volgende wachtende al klaar stond om mij op te vangen zodra ik terug in het openbare deel van de club kwam. Kati moest even pas op de plaats maken. Zij zou later die dag nog uitgebreid aan de beurt komen. Geen zorgen.

Tijd om te eten ondertussen, time flies when having fun. Bonnetje voor de steak ingewisseld en even later zitten smullen van het resultaat. Over het uitzicht had ik ook niks te klagen want ik had het genoegen om naar de fraaie Jessica te kijken die een stukje verderop zat te eten richt in mijn gezichtsveld. Dat kan allemaal veeeel slechter!

Na het eten was het tijd voor het dessert van de dag, een pannekoek uit eigen keuken. Wat zat ze al ongeduldig te wachten en wat had ze de hoop al half opgegeven dat ik niet voor haar zou gaan vandaag. Fout, fout, fout. Ik kom netjes mijn afspraken na, zo ook met Kati. Het werd een herhaling van zetten van 2,5 maand geleden. Super kamer met alles er op en er aan. We hebben een hele goede klik waardoor het soms net ietsje leuker is. Daarmee staat of valt de hele sessie hoor. Seks is seks. De mens er achter zorgt voor het gezelschap.

Afgeklokt op 2,5 uur om elkaar na de douche weer boven te treffen. We hadden honger gekregen van de inspanningen en we waren blijkbaar niet de enige. Een van de dames kwam op het lumineuze idee om een taxi te bellen die voor ons naar de grote M kon gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Even later stond de tafel vol met de meuk waarvan ik ook een vorkje mocht mee prikken. Wat voor mij vooral een voordeel was is dat iedereen bij elkaar geroepen werd waardoor ik nu bij een aantal gezichten een naam heb kunnen horen door het Roemeense gekakel heen.

Hierna nog wat rondgehangen met Kati en een scheef verhaal aangehoord van een Duitse gast die graag wilde vertellen dat hij recentelijk veel centen had ontvangen. Ik reageerde daarop dat hij dan eens stevig kon kameren waarop hij zei dat hij dat zeker ging doen maar niet wilde klaarkomen. Een andere stamgast keek me aan het zei: je hoort het, het is soms net de Olympische gedachte. "Dabei sein ist alles." Iedereen in de ruimte die Duits kon verstaan wist niet meer waar ze het zoeken moesten. :hammer:

Het begon al laat te worden en ik moest nog een eindje naar huis rijden. Afscheid genomen van Kati en een aantal anderen die vriendelijk en vrijblijvend bij ons zaten waaronder Melanie en Dany. Alles was weer prima in orde. De dames waren goed gemutst. Er is gelachen en gedold. Er waren twee uitstekende kamergangen en het ijsbeertje trok rond 23u45 weer tevreden de poort achter zich dicht.

 :039: