Auteur Topic: FREETSCHUURVERHAALTJES  (gelezen 476099 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #330 Gepost op: 10 oktober 2015, 20:46:11 »
Het was weeral van ongeveer half mei geleden dat ik nog eens in PSR was, deels ook door omstandigheden.  Afgelopen woensdag was ik er nog eens.
Als je er een tijdje niet meer geweest bent, merk je maar pas echt goed het verschil met andere clubs.  De vriendelijkheid, gemoedelijkheid, jovialiteit, loyaliteit... het meer familiale karakter, helemaal geen afwerkfabriek.  Zowel het personeel als de dames, als de mannen.  Het gaat er wat menselijker aan toe dan in vele clubs. 
Deels door "de omstandigheden" kwam ik ook maanden niet meer in mijn vertrouwde Sixsens.  Toen ik daar weer kwam, ging alles gewoon zijn gangetje als anders.  Uiteraard gebeurt in een saunaclub alles met een commerciële ingesteldheid maar het is toch leuker als ze je al langer kennen en even geïnteresseerd vragen waarom je er zo lang niet was. 

Als er al 1 ding was waar ik vooral naar snakte was het de rust die deze club uitstraalt en je ook geeft.  Een totaal relaxte sfeer.  In de bar en lounge klinkt voornamelijk muziek van de jaren tachtig, negentig en vandaag.  Een mooie mix.  Het volume brengt ambiance maar op geen enkel moment vervalt de club tot een ordinaire discotheek met R&B-rommel, Turkse en andere balkanmuziek.  De muziek staat nu niet meer zoals vroeger als achtergrond maar op geen enkel moment moet je als vrienden in mekaars oren schreeuwen of gewoon schreeuwen om mekaar te verstaan.  Ook dus niet als je gezellig een praatje wil maken met een dame om even uit te zoeken of ze wat voor je kan betekenen op kamer.  Omdat ik er nogal een boom over heb opgezet (maar er lang niet alleen zo over denk) over de luide muziek in Sixsens (op de dagen dat ik doorgaans kan; weekend + donderdag), meld ik hier nog maar even dat er 3 dames van Sixsens sinds korte tijd hier in PSR werken.  Adelina, Nathalia en Daniella.  Ze verdienen hier beter en hoeven hier, naar eigen zeggen, niet vroegtijdig doof te worden.  De luide muziek in SS resulteerde voor hen ook in een lagere opbrengst.  Zodra er niet meer gepraat kan worden, moet je als dame ofwel gaan jagen en dan wimpelen de mannen je af omdat je een jaagster bent ofwel zit je op een kruk te wachten tot er eens een man iets anders wil dan zuipen of gratis dansen en friemelen met de dames. 

Nu we bij de dames beland zijn, kunnen we over gaan naar de line up en de geboden service.  Dat laatste ligt nog merkelijk hoger dan in een gemiddelde saunaclub.  De line up was afgelopen doordeweekse woensdag schitterend te noemen.  Ilona, Paula, Nicky, Antonella, Adelina, Nathalia, Daniella, Melanie, Krina, Ebru, Kamelia,... en natuurlijk al de nieuwe die ik niet bij naam ken.  Voor ieders wat wils en een line up die niet moet onderdoen voor een gemiddelde saunaclub, die niet teert op farbrieksontwikkelingen door machines waar je de gebruiksaanwijzing niet van snapt. 

Uiteraard was het niet alleen genieten van de line up maar ook van de grote waaier aan wellnessmogelijkheden en was het ook heerlijk snoepen van de lekkere menu's à la carte, zonder beperking en de verschillende bieren van de tap of uit de fles (bijvoorbeeld de halve liters weissebier).  Het was weeral heel lang geleden maar ik heb nog eens een spelletje ping-pong gespeeld (verloren).  Voor wie het mocht interesseren: een wijntje kost € 8, een cocktail € 7.   

Hier en daar zijn er ook wat vernieuwingen gebeurd, zonder van echte renovatie te kunnen spreken.  Zo zijn bijvoorbeeld alle sofa's in de veranda vernieuwd, de ligzetels buiten ook.  De bedden op de kamers ook grotendeels.  De inkomprijs is nog steeds € 50.  Ik heb geen geruchten opgevangen dat dit zou gaan wijzigen (bijvoorbeeld begin volgend jaar).

Is het allemaal rozengeur en maneschijn dan?  Niet helemaal.  Antonella is een dame waar je niets van terugvindt (of erg weinig) op diverse informatiebronnen maar werkt toch al een tijd in PSR.  De sessie was een flop.  Slecht en weinig zoenen, weinig initiatief, benen sluiten tijdens beffen, pijpen o.k., neuken zonder enig meewerken.  Het is gemeld aan de balie bij het buitengaan maar enige vorm van berisping naar de dame lijkt niet te volgen.  Ze hebben haar er al op aangesproken en haar verwittigd dat ze op die manier snel niet veel klanten meer zal hebben omdat zoiets snel de ronde doet.  Schijnbaar ben je afhankelijk van haar gemoedstoestand.  Ze heeft grillen.  Ze kan soms ook erg goed zijn.  Ze straalt alle rust uit, ziet er goed uit en geen 18 meer.  Veel wijst dus op een GFE-connectie maar dat kan dus helemaal anders uitdraaien.  Opletten dus als de naam Antonella valt!

Gelukkig had ik een goede sessie met een nieuwe knappe twintigster en een geweldige sessie met Nicky (al wist ik dat al zo goed als zeker op voorhand).

Wat ook typisch PSR is (en atypisch andere clubs) is het feit dat ik uitgenodigd werd om niet alleen te eten maar samen met Paula en Ilona. 

De nadelen van Sixsens vallen hier weg en buiten dat de club er eerder uitziet als een club uit de jaren '70 (lees: geen nieuwbouw), vind ik hier geen nadelen.  Ze zullen me weer vaker zien!

De bedoeling was om ten laatste om 21:00 te vertrekken maar het werd bijna een uur later.  Het was te plezant  :douchen! 

         
« Laatst bewerkt op: 10 oktober 2015, 20:55:50 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #331 Gepost op: 13 oktober 2015, 17:06:08 »
Visite impromptue du Parksauna residenz de Lohmar. L'accueil est correct et tout en allemand, je comprends mais moins la fin que je demande d'expliquer en anglais, le français étant un langage inconnu hors de nos frontières. Là elle montre un petit papier en anglais avec des infos dont la partie en question que je n'avais pas compris: en gros si vous laissez une fille vous embrasser et vous astiquer de manière intime, ça vaut accord et vous devrez payer! Donc il est recommandé de dire un clair "non" si on est pas intéressée. Voilà qui est clair merci pour l'info... La theke me donne de quoi me chausser et me vêtir sans m'indiquer où sont les douches qui me seront montrées ensuite par une fille, il faut vraiment le savoir, elles se trouvent cachées au fond sur la droite en face de la piscine.
Salle spacieuse avec sofas disposés le long des murs qui fait un peu salon de thé, une véranda avec une table de ping pong, un jardin avec transats et une pièce avec piscine du même genre qu'à l'acapulco mais en plus grand, quelques sofas autour et au bout de les douches, un sauna et en continuant un kino bien vaste, mais mal placé je trouve. Il devrait être non loin des zimmer que derrière les saunas, jacuzzi et près des douches.
Le bar fonctionne avec un sérieux et une efficacité exemplaires, tout est très huilé et le personnel est très disponible et productif. C'est très bien rôdé.
Il y a un masseur à disposition et même un coiffeur lol, sauf deux jours de la semaine pour chacun d'entre eux.
Chambres dès après la réception et près des vestiaires, le tout est un peu labyrinthique je m'y suis perdu plusieurs fois. Ambiance apaisée. Meilleure fréquentation que le samya ou le magnum. En outre, la clientèle, assez âgée surtout en journée, est très différente du magnum très made in istanbul.

Les installations sont vraiment sympas je trouve, un mélange d'acapulco et de dolce vita pour ceux qui connaissent. Le resto est carrément classe, on se croirait dans un hôtel trois ou quatre étoiles avec buffet permanent et possibilité de commander à volonté son plat parmi les choix qui figurent sur un tableau dans le bar. On donne le numéro de plat choisi à une serveuse ainsi que son numéro de clé et on est servi. C'est à volonté, pas de supplément à craindre même pour les desserts eux aussi à commander. Ces plats sont de qualité, c'est bon, rien à dire. Pas hyper consistant par contre, la ration pourrait être plus grosse mais pas de souci on peut en recommander et puis c'est tout.
Là où le bât blesse, c'est le line up, là c'est vraiment pas la folie... Les thons sharkent (une hongroise boulote, une fille aux cheveux courts rouges inbaisable, une turque d'aspect vulgaire, antonella la sicilienne, une binoclarde qui louche, milfs au visage peu gracieux, alexia la roumaine, une autre assez épaisse avec un haut blanc et semi short...) Pas assez de filles en quantité, le salon est composé de trois quatre filles tout au plus même en soirée et même un vendredi, elle se mettent soit au bar près du resto, soit, et c'est la problème à squatter régulièrement et longtemps le fumoir où elles se réunissent pendant des plombes ignorant la partie principale du club qui est plus un passage entre le bar/resto et le fumoir/espace piscine qu'autre chose. Pas évident donc quand on est pas fumeur et quand on veut créer le contact avec une fille en particulier.
Le nombre de filles en journée n'est pas suffisant et mal réparti dans le club, un peu comme au Magnum c'est l'éclatement et la dispersion des nanas un peu partout qui s'agglomèrent à quelques endroits donnant une vision d'ensemble difficile des forces en présence et rendant nécessaire la balade régulière sous peine de ne voir que partiellement l'ensemble réel.
La qualité du line up sincèrement est faible, c'est varié mais ça vole pas haut, pas mal de moches (disons les choses), beaucoup de très moyennes et de banales, et une bonne quantité de girls next door, vraiment ça fait pas rêver de ce point de vue! Esthétiquement parlant le casting n'est vraiment pas terrible... et très peu de vraies mignonnes, j'en ai vu une dont le joli visage et yeux de chat est gâché par une vilaine culotte de cheval. Une fine brune/châtain était pas mal et une blonde aux beaux nichons (vus au vestiaire) mais je les sentais pas trop. C'est pourtant loin d'être mon critère de choix prioritaire pour monter en chambre mais là je dois avouer que le punter peut rester sur sa faim au vu des forces en présence.
Niveau service, je suis mitigé, une de relative bonne qualité (Daria) et une bien moins concluante (Alexia), j'y reviendrai plus tard plus en détails dans les fils respectifs des filles en question, inutile de double poster les commentaires en question.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #332 Gepost op: 22 oktober 2015, 07:42:00 »
Verleden week zondag ben ik voor de 3de keer dit jaar in Lohmar beland, met dank aan PSR en Relaxxxboard voor het vrijkaartje!

Ik had nood aan een relax dagje en dan vind ik PSR nog steeds 1 van de meest geschikte clubs. Waarom ik er dan zo zelden kom? Ik heb ten eerste zelden nood aan een relax dagje (feesteuh, feesteuh, feesteuh :))), PSR is met 200km rijden 1 van de verafstgelegen clubs die ik bezoek en onderweg passeer ik Planet Eden, Babylon en Samya. Veel te grote verleidingen voor ondergetekende ;).

Ook afgelopen zondag twijfelde ik er ter hoogte van Keulen aan om af te slaan richting Samya. De kerkhofsfeer op een zondagnamiddag daar indachtig toch maar doorgereden naar PSR en dat heb ik me absoluut niet beklaagd 8).

Ik ben aangekomen om 13u30 en werd aan de douches al opgewacht door Corina, die ik ondertussen toch al weer bijna 2 jaar ken. Ze heeft me bijna de ganse dag gezelschap gehouden, waarvoor ik haar beloond heb met 3 uurtjes op kamer.

Ik had zondag weer last van de rug, dus ik heb Corina dat laten doen wat ze het best kan: tongzoenen, pijpen en vooral, mij berijden. Ik heb weer genoten van deze Roemeense meid, die volgende week voor een maandje naar haar thuisland trekt. Het zal deze keer geen 9 maanden duren eer ik nog eens bij haar op herhaling ga.

De algemene sfeer in PSR was zoals ik deze gewoon ben: heel rustig en gezapig, ideaal om lijf en hoofd vrij te maken van alle stress en problemen. Ik kan niet uitleggen waarom, maar hoewel het meestal heel rustig is in PSR, verveel ik me er nooit en vliegt de tijd er steeds voorbij. Is het omdat je regelmatig geamuseerd kan kijken naar schakende of tafeltennis spelende ijsberen? Is het iets anders? Ik weet het niet... Maar saai is het er nooit.

Het aantal aanwezige mannen: valt moeilijk in te schatten. Ik denk dat er toch steeds minimaal 30 mannen in de club aanwezig waren.

De line-up. Mja... Ik vond hem zondag tegenvallen. Ik heb 20 à 30 verschillende vrouwen gezien en daar zaten er slechts een vijftal tussen die ik fysiek echt zag zitten voor een kamergang. Alle anderen varieerden van "net niet" tot "no way in fuckin' Hell".

Het personeel was behulpzaam. De vriendelijkheid van 2 meiden achter de bar kon wel beter.

De welness in PSR is enigszins verouderd, maar voldoet desalniettemin nog steeds ruimschoots. Ik heb dan ook meermaals genoten van de jacuzzi en de sauna.

Het eten. Goed tot heel goed. Ik heb zondag maar liefst 4 keer warm gegeten (mede omdat ik 1 bordje van Corina, dat zij niet lustte, moest binnen smikkelen ::)): een schnitzel met champignonsaus, frietjes en groentjes, een steak hollandaise met gebakken aardappelen en 2 keer een Asiatisch gerecht: kippenreepjes met gewokte groentjes in een lekker pikant sausje.

Mijn drinken: cola, koffie en Kölsch van het vat. Vooral dat laatste mis ik toch altijd in clubs als Freude39...

Ik heb PSR om 1u als allerlaatste ijsbeer verlaten. Heel tevreden en volledig ontspannen :)).

Mijn conclusies na dit bezoek aan PSR: het is een club waar je voor 50€ heel veel krijgt: een grote, aangename omgeving, voldoende welness faciliteiten, zoveel lekker eten en drinken als je maar wil en een relaxt sfeertje. Enige minpunt (afgelopen zondag toch): de line-up. Deze voldeed zowel kwantitatief als kwalitatief niet.

Hoe dan ook: PSR en Corina zien mij binnen enkele maanden zeker weer terug 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Johan35

  • ik ben gewoon mezelf
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
  • digger,listener,runner,prince with a swift warning
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #333 Gepost op: 23 oktober 2015, 17:34:51 »
Hallo mede beren,

kan ik a.s. zondag de 25e met iemand meerijden naar deze mooie club,
en weer terug tuffen?
In de club doe ik het zelf wel  8)

Kom ui=t de regio Nijmegen.

Groet, Johan
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #334 Gepost op: 24 oktober 2015, 22:33:28 »
Verleden week zondag ben ik voor de 3de keer dit jaar in Lohmar beland.


De line-up. Mja... Ik vond hem zondag tegenvallen.


Ik verdenk jou ervan dat je met voorbedachte rade op zondag naar de club ging  :dance2  ;D  :lol_hitting:  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #335 Gepost op: 25 oktober 2015, 01:23:03 »
Verleden week zondag ben ik voor de 3de keer dit jaar in Lohmar beland.


De line-up. Mja... Ik vond hem zondag tegenvallen.


Ik verdenk jou ervan dat je met voorbedachte rade op zondag naar de club ging  :dance2  ;D  :lol_hitting:  :douchen.
Voorbedachte rade? Heb jij ooit een lijn bij KP kunnen ontdekken?   :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #336 Gepost op: 25 oktober 2015, 08:17:18 »
Kp zijn vrouwelijke genen zijn de doorslag in het nemen van een besluit naar welke club....;)
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Afgelopen zondag, gisteren dus.
« Reactie #337 Gepost op: 26 oktober 2015, 20:26:51 »
Ik vreesde voor een wel erg kalme dag, vooral dan op het vlak van de dames, hun uiterlijk en hun aantallen.  Zo ervoer Kanariepiet zijn dagje PSR vorige zondag immers.  Een geluk voor mij dat hij allicht pech had  ;).

Ik werd verwelkomt door Janina.  Heel vriendelijk, je moet ze weten op te wekken.  Een schande was dan weer wel dat ze mijn naam niet meer wist en de Marjon dat moest influisteren.  Nu ja, geen potten gebroken natuurlijk.

Na het omkleden maar meteen aan tafel geschoven.  Het was dan ook ongeveer middaguur.  Net als altijd wordt je vriendelijk ontvangen en bediend aan de bar en verwelkomen de dames je ook steeds, zoals dat maar al te weinig gebeurt in de gemiddelde saunaclub. 

Moet het nog gezegd worden dat je kan kiezen uit een brede waaier aan brunchlekkernijtjes?  Wie er vroeg genoeg bij is, kan ook nog kaas en charcuterie als beleg nemen.  Ik heb nooit goed begrepen waarom dat enkel is tussen 11:00 en pakweg 12:00.  Daarna kan je natuurlijk nog kiezen tussen allerhande lekkere koude slaatjes (met onder andere kip) en verse groentjes als tomaten, paprika, sla en komkommer.  Sinds enkele uren heb ik vernomen waarom ze in PSR al altijd zuinig waren met charcuterie.  Het Europese voedselveiligheidsonderzoekscentrum heeft nu namelijk duidelijk kunnen bewijzen dat charcuterie darmkankerverwekkend is. 
Ik ben mijn brunch begonnen met wat lekker vers fruit en een appelsapje natuur (fles met de rode dop; kan je zo vragen, in het Duits).  Daarna een broodje pijnboompitten "smos", een amandelbroodje met honing, een rozijnenbroodje met jam en een yoghurtje van het merk "Zott".  Daarna een dubbele expresso en wat uitbuiken in het heerlijke warme broebelbad.

Heel die tijd was het best rustig.  Nog niet zo veel vrouwen en geen optik ficksters.  Ik stelde er mijn hoop op dat omstreeks 14:00 de situatie wel flink zou verbeteren.  En dat was ook zo.

Behalve dames waren er ook nog heren en ook heren die ik al goed ken.  Leuk om wat te kunnen ouwehoeren zo van tijd tot tijd. 

Na de HWP maar eens in de buitensauna gekropen.  Die staat minder heet dan de binnensauna.  Om mee te starten ideaal.  Daarna even in het kouddompelbad buiten gezeten om daarna wat baantjes te trekken in het verwarmde binnenzwembad.  Daarna wat geouwehoerd.  Daarna een tweede ronde sauna maar dan de hetere binnensauna.  Ik had al wel gezien dat de dames flink aan het binnenstromen waren.  Na de tweede saunaronde had ik nood aan wat rust en vleide ik me neer op het grote schommelbed in het wellnessgedeelte.  Ook een ideale plek om waar te nemen welke dames er binnen zijn.  Ze lopen er voorbij als ze op jacht gaan naar de kino, als ze even naar beneden willen om zichzelf nog even te bewonderen voor de spiegel en als ze een sigaretje willen gaan roken.  Zo kwam ik al snel tot de vaststelling dat er na drie uur zeker 30 dames present gaven.  Met verschillende kon ik het direct doen.  Namen als Kati, Lorena, Melanie, Gala, Denise, Adelina en haar twee vriendinnen en Corina moeten toch meteen een lekker belletje doen rinkelen als we het even over de line up hebben.  Overigens waren er niet enkel behoorlijk wat dames aanwezig, ook heel wat heren.  Je hoorde de dames niet zagen.  De winkel draaide goed.  Het was oergezellig druk.  De club zat vol beweging.  PSR blijft een dagclub dus op een zondag na tien uur 's avonds wordt het heel erg rustig en verdwijnen mondjesmaat de heren en de dames (het trapje in de loungeruimte op om te gaan slapen).  Toch apart om goedenacht te kunnen wensen aan de dames in een club.  Om middernacht waren er nog enkele heren en een 7-tal dames.

Met verschillende nieuwe dames maakte ik kennis.  Ze zagen er zeer mooi uit maar omdat het oergezellig was, had ik geen zin om de namen en details op een briefje of zo te gaan noteren.  Gevolg hiervan is dan weer dat ik hun namen nu niet meer weet.

Gala, een bekende, werd toch de uitverkorene.  Ze zag er goed!  Dat was weeral veel te lang geleden overigens.  Misschien wel drie jaar.  Uit het hoofd.  Na even spieken (nu dan weer wel) op dit forum blijkt het 2,5 jaar geleden te zijn.  Bij haar uitgebreide servicepakket mag de moderator toevoegen dat ze ook FT doet en er ook anale spelletjes mogen gespeeld worden (met tong en vinger, zonder condoom rond de vinger).  Bijna overbodig om te zeggen dat het een topvrouw is, het jammer zou zijn om daar even snel mee in de kino te spelen of je stop watch in te stellen op maar 30 minuten op kamer.

Even bekomen, lekkere witbiertje van een halve liter en dan tegen de komende winterkwaaltjes een heerlijk stoombad nemen.  Daar krijg je dan weer verschrikkelijke honger van.  Zo kwam ik dan weer in het restaurant met wat later een heerlijk fris slaatje voor me, lekkere soep en een smakelijke roastbeaf met wetches.  Nog maar een witbier erbij, dat smaakt.  Daarna nog een cocktail (€ 7; een glas wijn kost acht euro) gedronken en wat geouwehoerd en eigenlijk vanwege al die alcohol niet meer zinnens om nog wat uit te spoken op kamer.  Alhoewel, hoe meer ik drink, hoe meer zin ik krijg maar hoe slechter (trager, moeizamer) ik presteer.  Dat hoeft immers zeker niet altijd een nadeel te zijn.  Beperk je toch enigszins je alcoholinname moet je minder moeite doen om langer te genieten.  Je geraakt minder snel aan je spreekwoordelijke point-of-no-return.  Hoewel ik dus eigenlijk niet van plan meer was om nog op een dame af te stappen of geen tekens meer te geven van interesse, gebeurde dat toch.  Kati had door dat ik geïnteresseerd was in haar.  Ze nodigde zichzelf dan ook uit om naast mij te komen zitten.  Er volgde een leuk gesprekje met een mooie lieve dame, die bijna perfect beantwoord aan mijn type maar er volgde geen kamer.  Toen ze na een tiental minuten de kamervraag stelde, moest ik haar teleurstellen.  Ze vroeg om uitleg.  Die kreeg ze dan ook.  Een eerlijke uitleg.  Ik zei haar dat ik geen "klik" gevonden had.  Het lukte haar helemaal niet om mij wild te krijgen voor haar en om grote goesting in haar te krijgen.  Hoe dat komt?  Ik heb het niet zo met dames die vanop een "klein afstandje" gewoon een leuke babbel geven maar verder zo goed als niet de minste aanraking naar me toe.  Ik schatte in dat zij voor mij op kamer te rustig zou zijn.  (Lief naast mekaar liggen, wat streeltjes....)  Allemaal leuk maar ik wil ergens toch ook wat actie speuren.  Dat was bij haar niet het geval.  In mijn beste Duits trachtte ik haar dat ook toe te lichten.  Ze antwoordde daarop dat zij niet zo is, enkel op kamer.  Ze zei nog dat zij niet het type is die direct met haar hand onder de handdoek verdwijnt.  Tenzij de man dat écht wil.  Zo kwam ik dus niet over, blijkbaar.  Ik antwoordde haar daarop dat ik dat nu ook weer niet bedoelde.  Een klein kusje (in PSR nota bene) had toch bijvoorbeeld minstens gekund.  Onze wegen scheidden dus.  Misschien zou ik mij bedenken of misschien zou mijn kompaan haar nog wel willen.  Dat zou ze dan later wel zien, zei ze nog. 

Ondertussen was Adelina gepasseerd.  Ik vertelde mijn kompaan dat ik haar al ken van in Planet Eden en dat ze wel erg goed is in bed.  Eigenlijk had ik mijn zinnen in de loop van de dag een beetje op haar gezet (wat overigens totaal niet mee speelde in mijn beslissing bij Kati).  Gelukkig kwam ze dus even later terug voorbij mij gelopen.  Initiatief naar de dames toe zou ik niet meer nemen maar even vragen of ze naast mij wil komen zitten, da's maar een kleintje dus dat kon nog wel.  Bovendien zou Adelina niet naar mij komen uit eigen beweging omdat ik ze al heel lang ken en nog maar 1 keer met haar gekamerd had, in Planet Eden.  Naar alle tevredenheid toen overigens.  Ik had in de loop van de namiddag wel al even gepolst of zij mij nog wou.  Dat kwam zo ter sprake en haar antwoord was 'natuurlijk' ja.  Na wat gefriemel en gekus vertrok ik voor 1,5 uur op kamer en vulde ook haar mond met mijn zoete sperma.

Intussen was het klokje weer rond gegaan.  Om elf uur binnen in de club 's morgens en iets voor elf uur 's avonds uit kamer na geweldige pret met Adelina.  Ik had er best weer honger en dorst van gekregen.  Ik bestelde dan ook nog een spaghetti carbonara en nog maar een weissebier van een halve liter.  Net nadat ik besteld had, doofde het computerscherm waar de menu's opstaan.  Nog net op tijd, nog net voor elf uur 's avonds.  Wat een geluk.  In het slechtste geval had ik nog een broodje smos kunnen nemen natuurlijk.

Voor ik het vergeet.  Een spelletje tafeltennis en een spelletje polen maakte mijn dag helemaal compleet.  Voor de eerste keer zag ik een dame gebruik maken van de fitnesstoestellen (groot woord).  Verder kan je ook nog darten in PSR.  Zelf de pijltjes meebrengen of € 50 waarborg betalen en pijltjes lenen.

Het was best nog gezellig in de bar, ook al was het lang al niet druk meer en dus kon ik het niet laten om nog zo'n lekker witbiertje naar binnen te spelen.  Alles was nog goed met me, ik had vandaag geen kater en zie de lettertjes niet dansen.  Verder enkel goede herinneringen aan de unieke goede sfeer en gezelligheid in PSR en mijn gedachte nog bij twee zeer goede sessies met twee mooie dames die weten wat goede seks is.  Beter kan bijna niet  :douchen!     



 

 

« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2015, 20:38:13 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #338 Gepost op: 26 oktober 2015, 20:47:13 »
 acht   :party0036:
En zeg nu nog eens dat ik je recensies niet door en door lees ..... neen, ik ga niet analyseren, ik vond die 8 wel erg grappig  :dance2 :douchen


En alweer is deze heel erg mooie recensie het ultieme bewijs dat iedereen van zijn eigen cluppies houdt (EN DAAR IS NIKS MIS MEE TROUWENS), je drinkt dan wel een cocktail in plaats van een glas wijn, maar bij PSR is jouw glas altijd half vol, dat scheelt een hele slok op de borrel .... en zo zie ik altijd wel de voordelen van Living Room of Babylon ...... je snapt best wat ik bedoel.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #339 Gepost op: 26 oktober 2015, 21:11:16 »
En daarom mag je een recensie niet als bijbel zien, nooit  ;)  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #340 Gepost op: 28 oktober 2015, 19:17:19 »
Visit of october 21th :

Visit on last Wednesday in PSR with 2 french-speaking friends. Arrival at 12:00 and departure at 9:00 pm. Always a nice welcome by the charming Marion  :showtits1.

A very quiet atmosphere in the club even too quiet for the girls. Few clients were presents in the afternoon and also in the evening. Some girls stayed alone waiting … hopeless for the men.

Lin-up : I noticed the presence of Nikki, Joy, Alexa, Adelina, Corina, Denisa, Selena, Roxana, Karina, Christina, Ariana, Kashida, Daria, Daria(n), Sophie, Béatrice, Antonia, Natalia, Ebru, Petra, Izabella, Mélanie, Isis, Sibel, Kola.
 
Top level restoration and staff always pleasant and kindly who take care about you.
 
I did only one session with Sophie (ungarn).


Sophie (Ungarn, brown) :


Profile : small, long brown hair, many kilos in excess, large chest  :showtits1. Girl very friendly and pleasant also after the session. Nice social time but in … german.
 
Service : Service with softness and with a good sharing. She tries to combine work and pleasure. Excellent licking of my balls followed by a pleasant soft blowjob  :111:. Sex rather classic but with a good implication and always to satisfy the partner.
 
Appreciation : good
 
Repetition : possible.



So long …  :035:

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #341 Gepost op: 3 november 2015, 14:28:11 »
visit this Saturday the 31st of october

We arrived around 15h with cochon, my usual team mate, and the parking was notably full of cars.
there was a "halloween party" this day.
And good point, the free ticket granted by relaxxxboard is accepted. Cool, thanks again to Relaxx and PSR staffs :great:

A party!!! Will there be a crazy ambience as in Samya? or a substantial linup as in acapuco? :dance:
well, none of this! :(
As unlikely as me fucking a chubby girl. ;D

twenty girls or so, about thirty customers (and it will decrease quite fast in the night).
there are 2 nice German girls disguised in zombies, and they are certainly less scary than some other undisguised girls ;D
nikki is a Gothic, Olivia is a beautiful and sexy catwoman!
One girl did not understand the concept of Halloween. It’s Denisa, gipsy type, very friendly and funny, she's dressed as an oxford schoolgirl, with only a tie on her gorgeous C cup boobs :o
I suppose she’s more into the "old pervert" concept ;)

well, except for a few decoration elements and a handful of disguised girls, it's the same as my last visit here 4 months ago.
And more than an halloween party, I’d rather call it "The Nightmare Before Christmas" :))


Throughout the day, the ambience was clinically dead but kept on life support by a DJ, struggling with his music boards, in front of a desperately empty dance floor ;D

At 23:30, a girl appeared in pajamas in order to get her water bottle filled for the night :NIGHT_1:
At 23:59  (precisely), the ambience was officially declared deceased, in the general indifference. And the DJ decided to unplug the machines and leave :039:

It doesn’t matter because:
- The staff is friendly and helpful, the place is permanently maintained clean.
- The food is really good and diverse.
- The pool, which is not cold and has a constant depth is really good to have a swim.
- ping pong is real fun and kept cochon and I busy for quite some time.
- all the girls are friendly and open to have a chat :ecomcity:

Besides that, I also spotted some girls I liked.
  • Lana, Russian (?), 22y.
    brunette with blue eyes, very slim, small silicone breasts, with some Cate Blanchett looks but with brown hair, Superb.
    2 years in Germany. Fluent in English with an American accent, she worked in Geneva.
    In my opinion, Maybe one of the 3 most beautiful girls this Saturday, along with Olivia and a german blonde girl with a nose ring.
    But as she looked very professionnal, I hesitated too loog and cochon fell on her like a vulture on his prey.
    it's a pass for me ::)
  • Olivia, 21a, Romanian from Bucharest.
    Four months in PSR. She’s the Sexy catwoman I mentioned.
    Beautiful brunette with green-blue eyes.
    She is a smiling and tactile girl, I like her spirit.
    Surprisingly I quickly decided to go in a room with her.
    Bingo, She’s GFE and very enthusiastic.  :great:
  • Nikki
    No need to introduce her, always cool and hot.
    When I decided to go with her, it was too late :-[
    She disappeared at one point and never returned :017:. But Derrick is on the case ;D
  • As for Denisa, she remained on a deck-chair near the pool for hours talking with a friend. gosh, she's more talkative than me :))
    Actually, I was just mesmerized by her boobs :showtits1
  • I also spotted a very beautiful blonde German girl with a nose ring, looking alike Patsy Kensit (for those who remember her) but unfortunately, she was seen briefly too :banghead:
so, It was a very quiet day. we were aware of that, that's what PSR is.
In default of doing sports in room :)), it was ping pong and swimming!
it was fun anyway.
« Laatst bewerkt op: 3 november 2015, 15:14:41 door boff »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #342 Gepost op: 23 november 2015, 11:15:17 »
Gisteren had ik, na 2 dagen van 'terroristen stress' en tussendoor doorgedreven zuipen, nood aan rust en relaxatie.

Een in mijn achterzak brandend vrijkaartje (dankjewel RB en PSR!), 2 mij bekende Hollandse kerels die ook zouden binnenwippen en de wetenschap dat PSR een ideale club is om uit te rusten, deden mij gisterenochtend dan ook in mijn auto springen (allez kruipen, want dat zuipen had zo zijn sporen achtergelaten ;)) en na een voorspoedige reis (op een doorgedreven politiecontrole iets voorbij de grens na) reed ik om 11u45 de parking van PSR binnen.

Ik heb mijn vrijkaartje ingeruild voor een badjas, een handdoek en een paar slippers en na een verfrissende douche, zat ik om stipt 12u aan de ontbijttafel.

Het aanbod was op dat moment matig: een handvol broodjes, 1 sneetje kaas en 2 sneetjes ham, dus ik heb even  gewacht op de soep: lekkere wortelcrème soep met stukjes knakworst. Na 2 kommetjes, binnen gesmikkeld met een broodje, was mijn buikje (tijdelijk) voldoende gevuld.

Vervolgens ben ik een uurtje gaan rusten en heb ik mijn kater verdreven met enkele Weisenbier. Na een uurtje relaxen in een zetel (met mijn Weisenbieren nooit ver uit de buurt), waarbij ik geen enkele keer werd 'lastig gevallen' door een meid, vond ik het tijd om wat actie te ondernemen.

Ik heb eerst gedoucht en heb daarna een beetje rondgewandeld in de club. Mmm. Geen enkele van de eerder gespotte interessante meiden te bespeuren. Kut, wat nu...

Ik zette me dan maar in een zetel aan het zwembad en dacht: ik laat het maar op me afkomen. En op me afgekomen is het.


Olivia is haar naam, Roemeense Olivia, qua gezicht een Sandra Bullock look-a-like en, van bij mijn binnenkomst in PSR vandaag, nummertje 1 op mijn to do list.

Olivia wandelde in eerste instantie voorbij mijn zetel, maar toen ze niet veel later oogcontact maakte, wenkte ik haar me te komen vergezellen. Er ontspon zich een leuk gesprek met deze mooie, 21 jaar jonge meid en toen de kamervraag na enige tijd kwam, zegde ik dan ook gretig toe.

Enkele bijkomende karakteristieken: Olivia heeft lang, bruin haar, is 1,60m groot, normaal gebouwd, heeft een mooie A-cup en een lekkere, volle kont. Olivia heeft enkele tattoos, onder andere op haar rug en zij. Piercings kan ik me niet herinneren.

De kamergang was heel goed. Tongzoenen was lekker intiem. De pijpbeurt werd efficiënt opgebouwd: van rustig lekken tot stevig sabbelen. Het neuken was heel goed. Cowgirl had iets langer mogen duren, maar missio en hondjes waren een genot.

Tijdens het neuken voelde ik de vermoeidheid plots toeslaan. Het vele zuipen en weinig slapen van de voorbije dagen begon zijn tol te eisen. Bij deze meid moest en zou ik echter klaarkomen. Ik kantelde haar kont tijdens hondjes dus nog een beetje extra en pompte met mijn laatste krachten nog even stevig door, waardoor mijn orgasme niet veel later dan toch een feit was :)).

We hebben nog even na geknuffeld, en na dik 25 minuten heb ik de kamer heel tevreden verlaten. Herhalingsgevaar: groot!


Van neuken krijg ik altijd honger, dus na een noodzakelijke douche, heb ik me een rundsteak met pepersaus, groentjes en gebakken aardappelschijfjes besteld. De groentjes waren van schabouwelijke kwaliteit, maar de steak en de pepersaus smaakten uitstekend. Overall een meer dan bevredigende maaltijd.

Het plan was vervolgens een uurtje te relaxen, maar dat is ietsje anders uitgedraaid... De details kan ik hier niet neerpennen, laat me het houden op: dat onze 'vrienden terroristen' mij een spannend uurtje hebben bezorgd...

Enfin, eens de situatie onder controle, zat ik uiteraard met nogal wat weg te neuken frustraties. Om te neuken moet je echter met zijn tweeën zijn en voor de tweede keer vandaag, waren ook net nu, dat de nood bij mij heel hoog was, alle interessante meiden afwezig of bezet.

Ik heb me uiteindelijk dan maar weer in een zetel in de centrale ruimte neergesmeten, wachtende op wat zou komen. En dit keer kwam... Kathy.


Kathy is half Roemeense (en half iets anders, maar dat ben ik al weer vergeten :-P), 25 jaar jong, lang zwart haar, lijkt qua gezicht heel fel op Janina Sixsens, is 1,62m groot, normaal gebouwd, B-cup met leuke, priemende tepels en een redelijk volle kont. Tattoos of piercings kan ik me niet herinneren.

De presales, met kusjes en aanrakingen op alle juiste momenten, waren heel leuk en een kamergang was dan ook vanzelfsprekend.

De kamergang zelf was ook heel goed. Tongzoenen mocht iets dieper, maar voldeed. De pijpbeurt was zaaaalig. Ik heb Kathy zeker 10 minuten met Piet laten spelen en ik heb van elke seconde genoten.

Neuken was heel goed. Kathy was in het begin een beetje afstandelijk, maar na een tijdje kwam ze volledig los en werd het een uitstekende seks partij.

Ik ben knallend klaargekomen tijdens hondjes. Herhalingsgevaar is heel groot!


Na neuken krijg ik zin in...? Juist ja: eten, dus heb ik me, na weer een deugddoende douche nog een schnitzel met een 'korst van spinazie en kaas' en frietjes besteld. Heeft verdomd goed gesmaakt!!

Om mijn dagje af te sluiten, heb ik nog een rondje welness gedaan en, na mijn dagje PSR te hebben doorgespoeld met een lekkere koffie, heb ik de club heel tevreden verlaten.


Mijn conclusies na dit bezoek: het personeel was vriendelijk en behulpzaam, het eten en drinken was lekker, de welness was oké, de line-up was goed, de sfeer was lekker relax. Ik heb met andere woorden niks te klagen gehad.
PSR ziet mij in 2016 zeker terug! 
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #343 Gepost op: 6 december 2015, 17:35:23 »
Visit of December 2nd :

Pleasant visit on Wednesday in PSR where the welcome was nice as usual. Arrival at 1:00 pm and departure at 11:00 pm.
 
Many customers during the afternoon and more quite at the evening because the club was almost empty when I left around 11:00 pm.
 
For a Wednesday, there was about thirty girls what is rather unusual  :035:.
 
Were present : Nikki, Roxana, Olivia, Lucy, Untied, Sonia, Jenny, Alexa, Corina, Karina, Denise, Lina, Anna, Christina, Renata, Antonella, Mickaëla, Ariana, Kashida, Daria (both), Sophie, Beatrice, Petra, Izabella, Melanie, Bibi, Ani.

At PSR, there is a girl to avoid : it’s Antonella, the Sicilian. She is as beautiful and elegant as dangerous because she gives a low-level service. Be carefull !!!  :censored

I did 3 nice sessions: the first with Delia (iranian), the second with Lucy (german-thaï) and the last with Olivia (rumanian).


Delia (Iranian, brown) :
 
Work in PSR since one week and before in VV.
 
Profile : 1,60m, brown hair, silhouette with pretty forms and natural chest. Girl very friendly and remains pleasant after our session.
 
Service : Soft preliminaries with deep kisses, caresses, cuni very appreciated followed by an excellent 69. A cow-girl a little too passive followed by a doggy with rhythm and a good missionary to finish this nice session.
 
Appreciation : good

Repetition : possible


Lucy (german-thai, black) : 

Profile : 20 years, 1.60 m, black hair, silhouette very slim, small chest. Very charming and nice girl.

Service : I liked this session because Lucy brought to me a wind of freshness and remained natural in her reactions. Her service was soft and sensual. The sex was really very good because there were a good sharing between us. Unfortunatly, she smokes too much and it was a little unpleasant for me.
 
Appreciation : very good
 
Repetition : high


Olivia (Rumanian, brown) :

Visit after visit, she became my regular girl in PSR.  :showtits1

What I like :  :111: The sessions are always excellent. Our sharing is really perfect and she’s like a girlfriend…. She likes playing too. There is a mutual respect and I know that she gives me much.

What I don’t like :  :pica She always remains in the same scenario. I know in advance what she will do and how she will do…. She doesn’t surprise me any more. And it is a bad feeling for me.
 
Appreciation : excellent

Repetition : (very) high.



So long.

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #344 Gepost op: 7 december 2015, 23:19:17 »
PSR unter der Woche

Nach längerer Abstinenz zweimal die Durbuscher Höhen angesteuert, und zwar (zufälligerweise) jeweils an einem Donnerstagabend.

Schon ein herber Kontrast, wenn man paar Tage zuvor im GT war, man fühlt sich zunächst in eine andere Welt versetzt. Aber so desaströs war’s denn auch wieder nicht, es wurden sogar recht vergnügliche und zufriedenstellende Aufenthalte.

Diverse hardwaretechnische Veränderungen, erstaunlich: vollkommen neu gestaltetes Pornokino mit edel und hochwertig anmutenden Couches, sieht richtig gut aus. Ebenfalls neue Couches im Hallenbadbereich und im Wintergarten, auch nicht übel. Zu guter Letzt neue (oder andere) Magnat-Boxen im Thekenbereich, man muss sich nun wohl auf andere Dezibelbereiche einstellen. Die „Turnschuhe“-Party letzten Samstag war dem Vernehmen nach ganz okay (sogar mit DJ), die PSR ist wohl auf dem Weg zum Partyclub. Am 12.12. steigt übrigens eine Nikolaus-Party.

Nicht viel los, vielleicht 20 bis 25 Dls und in etwa ebenso viele Gäste.

Buchung 1: Eliza – Weißrussland

Eliza, attraktive Weißrussland-Milf, deutlich Ü30. Strammer Body mit gut getunten C-Boobs als Aufhänger. Schon eher ein Geheimtipp, da sie zwar vor einigen Jahren schon mal im Club war, dort aber nur selten aufkreuzte. Aktuell ist sie wieder da, Donnerstag und Freitag ihre bevorzugten Anwesenheitstage.

Nach einem ausgedehnten Smalltalk aufs Zimmer, wo es mit keineswegs verhaltenen ZK bestens losging. ein FO mit absolut noch vertretbarem Handeinsatz und dann der Wechsel in die Verwöhnposition für sie. Das macht ihr offensichtlich Spaß, hier geht sie gut mit und gibt einem dadurch ein gutes Gefühl. Beim anschließenden GV in zwei Positionen gibt es ebenfalls nichts zu beanstanden, kein Gezicke, stattdessen macht sie ambitioniert mit.

Fazit:
Richtig gute Nummer mit einer erfahrenen Dienstleisterin, die ihr Handwerk vollumfänglich versteht. Milf-Sex auf hohem Niveau.

Kurzübersicht Eliza

BY, Ü30
Mittellange glatte schwarze Haare, KF 38, C-Cups (getunt)
Ca. 170 cm, gutes Deutsch


FO: Da bleiben nicht viele Wünsche offen
EL: Ja, ausdauernd und gefühlvoll
Augenkontakt: Ja, immer wieder effektiv eingesetzt
ZK: Sehr gefühlvoll und innig
Lecken: Dezentes, nicht aufgesetztes Stöhnen
Fingern: Kein Problem
GV: Missio und Reiter; Eliza glänzt mit variabler Performance
GF6-Faktor: Niedrig bis mittel
Porno-Faktor: Niedrig bis mittel
Professionalitätsfaktor: 80%
Illusionsfaktor Optik: Attraktive, reife Weißrussin
Illusionsfaktor Nähe: Professionelle Nähe gepaart mit gegenseitiger Sympathie


Buchung 2: Lucy – Deutschland/Thailand

Hübscher junger Neuzugang mit Teenyfaktor. Die süße Deutsch-Thai Lucy sorgte bereits in der Finca für Furore, nun in Durbusch. Die PSR ist ihr zweiter Club und wird gewiss nicht ihr letzter sein. Eine Downtime ist ihr wohl unbekannt, sie erfreut sich ständiger Buchungen, da muss man(n) schon hellwach sein.

Angenehme Unterhaltung, Lucy ist offen und nicht auf den Mund gefallen. Nach ca. fünf Minuten drängt sie jedoch darauf, zum Wesentlichen überzugehen. Ist ja auch okay.

Lucy arbeitet sich küssend und mit manuellen Zärtlichkeiten an mir herunter und bläst ganz ordentlich, ohne in Begeisterung auszubrechen. Nicht schlecht, nicht überragend. Sie kletterte dann brav in die 69, hat dabei aber ganz offensichtlich nur pflichtbewusst hingehalten und mühte sich gleichzeitig weiter ab, mir oral gefallen zu wollen.

Nach einem ordentlichen Doggy folgte ein kurzer, dafür aber umso erlösender Ritt, wobei Lucy genau so eng war, wie es der Körperbau hatte vermuten lassen.

Fazit:
Die Nummer war okay, der letzte Kick fehlte jedoch. Vielleicht muss man dafür auch Exotinnenliebhaber oder Teenylover sein.

Kurzübersicht Lucy

GER/T, 20
Mittellange glatte schwarze Haare, KF 36, A/B-Cups (fest),
Ca. 160 cm, perfektes Deutsch


FO: 08/15-Gebläse ohne Höhen und Tiefen
EL: Stark vernachlässigt
Augenkontakt: Hat sie (noch) nicht gut genug drauf
ZK: Noch im grünen Bereich, aber supergeiles Knutschen geht anders
Lecken: Sehr angenehm, ohne etwas zu bewirken
Fingern: Nicht erwünscht
GV: Doggy und Reiter, recht ambitioniert
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 80%
Illusionsfaktor Optik: Süße junge Deutsch-Thai
lllusionsfaktor Nähe: Professionelle Nähe


PS:
GF6-Meisterin Michaela ist nach wiederholtem Aplerbeck-Intermezzo wieder zurück an alter Wirkungsstätte.