Forum > DOETINCHEM

Roerstraat 17a, k 29, Nicole (Dui)

(1/1)

Rolly:



Naam:                  Nicole
Land/Taal:            Duitsland/ Duits-Nederlands   
Leeftijd:               25-30
Lengte/Model:       1.75m/ slank
Cup/Kont:             Cup A..maar past bij haar figuurtje ;)
Haarkleur/-lengte:  Blond stijl haar/ lang
Service:                P+N 50 euro....ca 20 minuten.
Pre:     
Contra:     
Extra:                   Tijdens het bezoek wil ze nogal eens 'geil praten en steunen'. Niet iedermans ding maar dat kun je haar wel melden



Deze week na een familiebezoekje een klein omweggetje gemaakt om weer eens in Doetinchem te kijken.

Het was een gezellig druk in Doetinchem...een 7 tal klanten en een 15 dames waren er geloof ik aanwezig(maar heb niet echt geteld :) ).
Eerst maar eens wat rondgelopen om te zien welke meer en mindere godinnen er aanwezig waren. Wat latinas, wat Oosteuropeese dames, wat bekenden uit Deventer en wat voor mij onbekende dames waren er dus.

De voor mij bekende turbotutjes(nou ja bekend...weet hun namen niet, maar wel dat het tijdens mijn bezoekjes in Deventer niks was :-\ )heb ik ondanks hun vriendelijk lonken maar mooi gelaten voor wat het was en ik wilde eigenlijk al weer vertrekken toen ik Nicole zag die net een klant naar buiten  liet. Met haar had ik wel goeie ervaringen en dus ben ik maar weer even bij haar binnen gestapt  ;) .

Het viel me mee dat ze me nog kende, want het was toch al wel zeker zo`n 2 jaar geleden dat ik haar het laatst bezocht had.
Na aan de geldelijke verplichtingen en verplicht wasje voldaan te hebben elkaar eerst maar weer eens opnieuw verkend en gestreeld. Na een paar minuten condoompje geplaatst en een heerlijke pijpbeurt gehad...dat had ze dus ook nog niet verleerd. Na ik denk zo`n 3 of 4 minuten maar tot het betere werk overgegaan en na eerst doggy het geheel afgemaakt op z`n missionaris :P. Het voelde niet allemaal zo strak meer als dat ik in herinnering had maar het feit dat ze haar gewoonlijke schuine praatjes en overdreven gesteun achterwege liet(dat ze zal ze zich nog wel herinnerd hebben dat ik daar niet voor ga) en dat ze zelfs een beetje tegenstootte maakte dit alles toch een prima sessie ;D . En dat voor een Duitse...Tja Nicole is een van de uitzonderingen op de regel...afijn, nog even gewassen, weer aangekleed, tot ziens gezegd en Rolly is tevreden huiswaarts gekeerd.

Groetjes, Rolly 8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie