Auteur Topic: Blij met het hoerenlopersbestaan?  (gelezen 6521 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Blij met het hoerenlopersbestaan?
« Gepost op: 3 februari 2012, 12:42:27 »
Laatst zat ik in Malle Babbe met 3 collega's hoerenlopers. Het was een toevallig treffen van enkele lieden die het Schipperskwartier tijdens de nacht onveilig maken. Zoals dat hoort, werd er geluld over de dames, het laatste (hete) nieuws over het kwartier en nog wat andere zaken. De gemiddelde leeftijd van ons - toevallig tot stand - gekomen groepje zal half in de 40 geweest zijn. ;) De leeftijd is irrelevant maar ik geef het gewoon mee omdat "ouderen" nu eenmaal anders tegen het leven aankijken dan de nog jonge en mogelijk naïeve Roberto...

Een van hen gaf aan de dag erop zijn laatste betaalde wip te gaan maken. Hij had genoeg van het prostitutiewereldje, wat uiteraard deze man zijn goed recht is. Waar ik wel van schrok was dat deze man door de andere hoerenlopers in het gezelschap werd aangemoedigd in zijn "goede" voornemens...

Volgens mij toont dit aan dat niemand een hoerenloper wil zijn anders zou hij niet veelvuldig gefeliciteerd worden.

Dus vandaar de vraag aan de andere rakkers: hadden jullie het graag anders gezien?

Ik ben alvast content met mijn leventje nu, uiteraard kan ik geen 20 jaar verder kijken en misschien ben ik tegen dan ook gedegoûteerd van het rode licht.


Toch vreemd dat heren waarvan ik dacht dat ze "die - hard" hoerenlopers waren plotsklaps verdoken toegaven liever een ander leventje te leiden.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Blij met het hoerenlopersbestaan?
« Reactie #1 Gepost op: 3 februari 2012, 14:01:13 »
Rakkers,


Ha ha die Roberto is niet zo naief maar erg opmerkzaam, want het is mij in de afgelopen jaren ook al enkele keren ter ore genomen. Het is maatschappelijk zo dat wij net als de hoeren gezien worden als het laagste van het laagste, soit voor mij fact of live. Maar in mijn ogen zit het respect wel iets dieper en kijk ik graag een paar spaaitjes dieper voordat ik mijzelf een dermate beperkte visie aanmeet. Ik ken een aantal hopeloos dom verliefden op hoeren, maar ik ken ook hele nette betrouwbare of realistische mensen die er bewust voor kiezen.


Zelf ben ik hoerenloper en ik heb ook nog een vaste relatie. Hoewel ik mijn huidige relatie erg waardeer is het niet zo dat ik mezelf of andere hoerenlopers als minder zie. Sterker nog mijn vriendin weet donders goed hoe het zit en begrijpt voldoende van de " westerse" cultuur en de dames mentaliteit in hier. Ik kom niet zo vaak dan vroeger in een club, maar ik kom er nog wel eens. Mag in mijn relatie is dat geen geheim voor mijn partner, maar ik ga daar niet elke week hangen, da's logisch. Dat is overigens voor veel mensen/hoerenlopers een verstandigere keuze ga eens wat minder en geniet ook van andere dingen in het leven.


Gelukkig heb ik geen " afscheids" feest gehad en zie ik mijn vrienden Dupke en Sexmachine die ik er had ook nog regelmatig. Zelfs collega hoerenloper Dupke is wel eens met ons gezin op vakantie in de Filipijnen en is vorige week nog komen eten, gezellig.


Tja vele beschouwen een monogame relatie als hoogst haalbare, maar gelukkig is niet iedereen in dromen land. Realisten die denken vaak zoals " onze" Roberto en die verbazen zich over degene die vrijwillig " afscheid" nemen van het hoerenlopers leven om vervolgens na een paar jaar volledig berooid door moeder de vrouw terugkomen want dan gaan ze weer scheiden.


Trouwens in de hoerententen in Duitsland zit het vol met gescheiden gasten die er nog even een jaar van genieten, totdat hun spaargeld op is en de alimentatie begint door te tikken. Er is zelfs een compleet forum aan gewijd, nee ik noem geen namen. Gelukkig is op Relaxxxboard een veel beter begrip over relaties met vrouwen en zeker over relaties met dvp's. Daarom rollen hier de verhalen van de verliefde brekebeentje ook niet elke dag over je scherm. Eindelijk is er een forum waar hoerenlopers collega's treffen die ze werkelijk iets over het leven kunnen vertellen.


Maar houd er rekening mee hoe grijs ik ook ooit word, ik zal wel minderen qwa sex, maar ik zal niet veranderen qwa mening. Ik vind Roberto's opmerkzaamheid passend bij een stukje gezond wantrouwen van de vrouwelijke medemens. En mocht je voor een vaste relatie willen gaan, prima, maar laat je dan niet door een huwelijk (met of zonder huwelijkse voorwaarden) je wettelijk laten leegplukken, want de meeste vrouwen in het dagelijks leven zijn werkelijk niets, maar dan ook helemaal niets beter dan hoeren. Mijn neef zegt " betaal je per keer of betaal je straks alles in 1 keer" en hij kan het weten na een paar relaties (zelfs zonder trouwen).


Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 3 februari 2012, 14:51:50 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Blij met het hoerenlopersbestaan?
« Reactie #2 Gepost op: 3 februari 2012, 20:03:05 »
Ik kan me vinden in de analyse van de "founding father".

Wil de heer die nee heeft aangeduid in de poll misschien iets kwijt over het waarom hij niet tevreden is?
« Laatst bewerkt op: 3 februari 2012, 20:10:05 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Blij met het hoerenlopersbestaan?
« Reactie #3 Gepost op: 4 februari 2012, 23:57:08 »
Het huwelijk blijft hoedanook een financiële overeenkomst.  Niet meer, niet minder. 

Ik kies bewust voor "hoerenloper".  Ik weet waarom.  Ik ben lang genoeg ge(t)rouwd geweest en veel me nu super.  Zoals velen hier niet begrijpen, zoals velen hier al weten, ben ik wat een rare vogel in "hoerenlopersland".  Er zou zelfs geen enkele vrouw meer zijn die mij wil.......... 

Ik zoek veel meer dan een optik fick bij het wandelen en laat vele actoren zijn rol spelen.  Ik amuseer me en zolang ik dat doe, wil ik nog wat genieten.  Ik heb momenteel absoluut geen behoefte aan een vaste trouwe relatie. 
Gelukkig flirt ook ook continue in het gewone leven.  Kwestie van zeker niets te verleren, oefening baart kunst, trouwens.

Kom ik niet per ongeluk "de ware" tegen, blijf ik dus nog even "hoertjes" ficken.  Wees gerust! ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

guest18500

  • Gast
Blij met het hoerenlopersbestaan?
« Reactie #4 Gepost op: 16 april 2012, 16:15:01 »
Momenteel nog wel.

Heb genoeg miserie met mn eigen ogen gezien en zelf meegemaakt. Het feit dat mijn eigen ouders elkaar haten en nog steeds aan mijn kop zagen over hun scheiding 20 jaar geleden ofzo, verbeterd de boel ook niet. Ja als twintiger lijkt het me geen prettig idee vanaf nu tot aan mijn dood alleen te blijven, maar zelfs dat nog liever als nog verschillende klote ervaringen te moeten meemaken.

Ik heb de beslissing +- 1 jaar geleden gemaakt single te blijven en sta niet open voor niemand. Ik doe totaal geen moeite iemand te zoeken. Het wandelen viel mee, maar wil dit toch opvoeren. Ik geloof niet in de ilussie van een hiernamaals, dus kan ik beter zoveel mogelijk profiteren. Wel ben ik sommige periodes zo geil als een bronstige beer en andere periodes boeien de DVP me niet. Herkent iemand dit hier?

Ook heb ik nog nooit een recencie geschreven op geen enkel forum. Stond wel eens op het punt maar was zelfs haar naam vergeten en de details. Als ik ergens binnenga hoor ik een naam + nationaliteit en denk ik in mezelf jajaja blabla toch leugens. Hierdoor vergeet ik vaak wie ik bezocht heb. Heb ook momenteel een regel en die is geen 2 maal dezelfde meer. Dit help ook niet echt om details te leren.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Blij met het hoerenlopersbestaan?
« Reactie #5 Gepost op: 16 april 2012, 19:59:02 »

Ja als twintiger lijkt het me geen prettig idee vanaf nu tot aan mijn dood alleen te blijven, maar zelfs dat nog liever als nog verschillende klote ervaringen te moeten meemaken.


Er is niks mis mee om alleen te zijn/blijven. Het beeld dat je enkel gelukkig kan zijn met een gezin wordt er door de media ingepompt. Getuige daarvan zijn de ergerlijke datingprogramma's en anderen waar alles "geregeld" wordt! Zelfs de Nutella choco reclame schetst dit beeld ook. Neen dank u voor mij, lang leve de vrijheid...


De rest van je post heb ik ook gelezen! Er lijkt wel een Roberto - kopie in de maak! C:-)



Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Blij met het hoerenlopersbestaan?
« Reactie #6 Gepost op: 16 april 2012, 23:08:13 »
Momenteel nog wel.

1. Heb genoeg miserie met mn eigen ogen gezien en zelf meegemaakt. Het feit dat mijn eigen ouders elkaar haten en nog steeds aan mijn kop zagen over hun scheiding 20 jaar geleden ofzo, verbeterd de boel ook niet.

2. Wel ben ik sommige periodes zo geil als een bronstige beer en andere periodes boeien de DVP me niet. Herkent iemand dit hier?

3. Ook heb ik nog nooit een recencie geschreven op geen enkel forum. Stond wel eens op het punt maar was zelfs haar naam vergeten en de details. Als ik ergens binnenga hoor ik een naam + nationaliteit en denk ik in mezelf jajaja blabla toch leugens. Hierdoor vergeet ik vaak wie ik bezocht heb. Heb ook momenteel een regel en die is geen 2 maal dezelfde meer. Dit help ook niet echt om details te leren.


Op deze punten wil ik wat kwijt:


1. Tja ik doe zelf nu ook een vechtscheiding en ben 7 jaar onderweg. Dit is een proces wat je zelf niet meer in de hand hebt, wat allelang duurt en handenvol geld kost. Het vervelendste is dat mijn ex nu mijn zoon er in betrekt, wat me demate razend maakt, maar wat oh zo machteloos voelt. Het is zeker niet gemakkelijk en ik zie de schade die het bij mijn zoon aanricht. Hoewel ik er met hem nooit over zijn moeder praat is de koude oorlog zeer zeker voelbaar en vooral de slechte invloeden van derden drijft me tot complete razernij. Ik heb vrijwel alle gezamelijke contacten en familieleden die in contact staan met mijn ex geboycot. Geef ze geen informatie, want met raddelen draaien ze toch alles in iets slechts.


2. Dat is heel normaal, soms 3 keer per dag (vooral bij gangbangs wat me mateloos interesseert) en soms sla ik dagenlang over terwijl mijn vriendin langs me ligt.


3. Nou dat vind ik een compliment aan Relaxxxboard, bedankt. Hier kun je over eenmale ervaringen schrijven geen punt, maar ook over gewone dingen praten of vragen stellen. Dit board is van leden en voor leden. Het voordeel van de regel van een keer dezelfde en dan een ander weerhoud verliefdheden bij dvp's en het nadeel is dat je voorraad dvp in de buurt gauw opdroogt. Kortom je zult ze steeds verder moeten zoeken. Goede reden om eens in te schrijven bij de tombola's of wellicht wil je met de Schipperskwartierwandeling meedoen ? Het staat je volledig vrij, maar hier kun je wel soortgelijken leren kennen en wellicht nog een gratis beurt winnen bij een dame naar keuze.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest18500

  • Gast
Blij met het hoerenlopersbestaan?
« Reactie #7 Gepost op: 17 april 2012, 02:37:41 »

[/quote]

De rest van je post heb ik ook gelezen! Er lijkt wel een Roberto - kopie in de maak! C:-)

[/quote]

 :)) Ik vrees dat ik onafhankelijk van jou tot al deze conclusies ben gekomen. Kopies nee das niet leuk. Heb ik nooit aan meegedaan. Het brein moet vrij zijn. Een rage bijvoorbeeld, daar heb ik een hekel aan.

Ja ik geef je gelijk, alleen kan je gelukkig zijn. Toch heeft een relatie ook fijne kenmerken. Zoals samen iets leuks doen, samen slapen (ik bedoel hier niet direct sex), iets over hebben voor een ander, enz. Het ding is deze dingen mis ik wel MAAR de zovele negatieve zaken die in een relatie komen kijken niet. En deze overheersen meestal. Ja vrijheid kan ik niet meer afgeven. Nee elke dag samenzijn, verantwoording moeten afleggen voor alles en nog wat, controle, ruzie, jaloersheid, enz. laat maar vallen  ;)

Hopelijk vind ik ooit een latrelatie zonder dat de vrouw naar meer verlangd. Alleen vind dit eens! Zoniet geen relatie hier.




Op deze punten wil ik wat kwijt:


1. Tja ik doe zelf nu ook een vechtscheiding en ben 7 jaar onderweg.


3. Nou dat vind ik een compliment aan Relaxxxboard, bedankt. Hier kun je over eenmale ervaringen schrijven geen punt, maar ook over gewone dingen praten of vragen stellen. Dit board is van leden en voor leden.


1. is pijnlijk en ik kan het me best voorstellen. 7 jaar is wel lang. Is de procedure nog steeds niet gedaan? Ja dat van getouwtrek door de ouders herken ik maar al te goed. Ik ben hiervan ervaringsdeskundige zoals er niet veel rondlopen denk ik  :( Kinderen horen daar buiten gelaten te worden, maar vaak worden deze als wapen gebruikt om de andere te treffen. Jij doet dat goed om niet over je ex tegen je zoon te spreken en hopelijk word hij niet te erg gebrainwasht door haar. Ik zeg dan ook welgemeend sterkte!

3. Graag gedaan  :)  Dit forum ziet er best gezellig uit. 


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Blij met het hoerenlopersbestaan?
« Reactie #8 Gepost op: 17 april 2012, 19:56:26 »


1. Toch heeft een relatie ook fijne kenmerken. Zoals samen iets leuks doen, samen slapen (ik bedoel hier niet direct sex), iets over hebben voor een ander, enz. Het ding is deze dingen mis ik wel MAAR de zovele negatieve zaken die in een relatie komen kijken niet. En deze overheersen meestal. Ja vrijheid kan ik niet meer afgeven. Nee elke dag samenzijn, verantwoording moeten afleggen voor alles en nog wat, controle, ruzie, jaloersheid, enz. laat maar vallen  ;)
Hopelijk vind ik ooit een latrelatie zonder dat de vrouw naar meer verlangd. Alleen vind dit eens! Zoniet geen relatie hier.



2a. is pijnlijk en ik kan het me best voorstellen. 7 jaar is wel lang. Is de procedure nog steeds niet gedaan? Ja dat van getouwtrek door de ouders herken ik maar al te goed. Ik ben hiervan ervaringsdeskundige zoals er niet veel rondlopen denk ik  :( 


2b.Kinderen horen daar buiten gelaten te worden, maar vaak worden deze als wapen gebruikt om de andere te treffen. Jij doet dat goed om niet over je ex tegen je zoon te spreken en hopelijk word hij niet te erg gebrainwasht door haar. Ik zeg dan ook welgemeend sterkte!

3. Graag gedaan  :)  Dit forum ziet er best gezellig uit.



Mighty A


1 Zeker heeft een relatie fijne dingen en nu komt het verrassende; ik als Forum Admin /medeoprichter heb een vaste relatie waar ik gewoon eerlijk tegen kan zijn. Natuurlijk ga ik niet elke weekend naar een hoerenkot, maar zo af en toe ga ik dat wel en dat weet ze. Geen stiekum gedoe, geen achterbakse redenen, geen jaloezie. Het geheim is dat ze alles van me weet inclusief mijn getrouwde verleden met een hoer. Zelf ben er erg tevreden met mijn vriendin en ze weet dat geen enkele hoer een bedreiging meer is (zowel qwa gezondheid altijd met condoom als een concurrente want ik wil geen hoer meer als relatie).
Deze vriendin is dan ook uniek en heeft heel veel humor ! Mocht je ooit een vriendin zoeken raad ik je aan eens de Filipijnen te bezoeken en mijn richtlijn voor vriendin te volgen, want anders loopt het dramatisch af.


2a. 7 jaar en na het hoger beroep nog een bodemprocedure voor de betaling van haar kant af te dwingen, triest, tja, maar Foots is wat dat betreft een keiharde. Zij wil het zo, dan krijgt ze het ook zo, de laatste verdediging was van iemand die met krokodillentranen tot de conclusie komt dat dat ze er vooral zichzelf mee heeft getroffen en haar geld naar de advokaat is gegaan. Tja dat zei mijn vriend al voordat ze begon in 2005, maar toen wilde ze het niet horen. En geloof me als het aan mij ligt gaat ze naar de schuldsanering onder het motto van een kale kip kun je niet plukken, maar je kunt er nog wel lang soep van trekken. Zie dit laatste vooral in verband met punt 2b.


2b. Precies kinderen houd je erbuiten en andere familieleden ook. Maar het wapen van kinderen is wat ze onlangs tegen mij is gaan gebruiken (trouwens het kind woont bij mij he !!!). Bedankt voor de sterkte


3. Nogmaals dank en zo willen we het ook graag houden. Vrijheid voor iedereen en respect voor de mening van anderen, hoe krom ook.


Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 17 april 2012, 20:39:41 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Blij met het hoerenlopersbestaan?
« Reactie #9 Gepost op: 18 april 2012, 05:05:49 »
Ik ben heel blij met mijn h.lopersbestaan.

Ik wandel al een dikke twintig jaar. Het moet zo eind 1990 geweest zijn, toen ik de stap had gewaagd. Ik had af en toe wel eens een lief, maar ofwel klikte het niet, ofwel was de seks maar niets. De vriendinnen die ik had konden mij niet echt boeien en het was altijd wel een gehannes en gejank als de breuk er weer eens aankwam.  Ik wilde iets anders, gewoon mijn goesting kunnen doen en seks wanneer ik daar zin in had zonder gezever verder. 

Ik woonde in die tijd nog in het oosten van het land, daar waar de mensen zingen als ze praten. Ik kende de beruchte chaussée d'amour van St. Truiden, doch had het nooit gedurfd om daar naartoe te gaan. Stel je voor dat ze mij daar zouden zien... Op een gegeven moment heb ik dan toch 'foert' gezegd en daar een ritje gemaakt. Ik vertrok thuis zo rond negen uur en heb daar uren rondgetuft, alleen maar omdat ik bang was om ergens binnen te gaan. Na veel vijven en zessen ben ik dan toch aan een van die raambars gestopt en binnen gegaan. Ik voeg aan de dame in kwestie hoeveel een en ander moest kosten en ze antwoordde (in het Frans) 5000 frank. Ik schrok mij een hoedje, want ik kende die tarieven totaal niet en had ook zoveel geld niet op zak. De dame was echter welwillend en is uiteindelijk gezakt tot 2000 frank, omdat ze duidelijk zag dat ik een beginneling was. De seks was gewoontjes, maar voor dat bedrag kan je daar ook niets meer verwachten.

Ik was een ervaring rijker en wist dus ook dat je vooral op voorhand goed moet onderhandelen. Ik heb er vele jaren en vele duizenden franken gespendeerd daar in St. Truiden. Ik was wel eens gaan kijken in Brussel en Luik maar vond dat te vies, en van het Schipperskwartier had ik al wel gehoord maar was er nooit geraakt.

In 2000 ben ik dan om beroepsredenen verhuisd naar Mechelen. Nu lag Antwerpen vlakbij en ben daar dan maar gaan wandelen. Te voet langs de ramen gaan is natuurlijk plezanter dan met de wagen, al loop je natuurlijk het risico bekenden tegen het lijf te lopen. Ik trek mij daar niks meer van aan, zolang ik mijn privacy maar heb.

Ik ken veel mensen, even oud als ik, getrouwd, gescheiden, een hoop miserie... Ik had dat ook kunnen hebben. Ik had ook gelukkig getrouwd kunnen zijn natuurlijk, met een gezin... Dan had ik dit leven niet gekend wellicht. Toch ben ik tevreden met wat ik heb : geen miserie, geen financiële problemen en doe waar ik goesting in heb. Meer moet dat niet zijn.
« Laatst bewerkt op: 18 april 2012, 06:05:00 door mechelen »