Auteur Topic: ALBERTO CONTADOR 2 JAAR GESCHORST VOOR DOPING  (gelezen 5390 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALBERTO CONTADOR 2 JAAR GESCHORST VOOR DOPING
« Gepost op: 6 februari 2012, 18:53:33 »
Vandaag raakte bekend dat Albero Contador 2 jaar (met terugwerkende kracht) is geschorst voor dopinggebruik.
De wielerwereld is in twee kampen verdeeld, de believers en de non-believers.
Als hij inderdaad doping heeft gebruikt, tja, dan moet hij maar geschorst worden, als hij geen heeft gebruikt, kan je hem volgens mij niet schorsen.


De hoeveelheid clenbuterol die gevonden is is seroserseroseroseroserosero, maar blijkt dus genoeg om twee jaar geschorst te worden.


Heel raar in deze zaak is dat de UCI en Contador al lang voordat eht nieuws uitlekte op de hoogte waren van deze positieve plas in Pau.
En wat volgens mij Alberto de das heeft omgedaan, was zijn idioot verhaaltje over dat besmette vlees.


Wat zeker is, dat spul is in zijn bloed terecht gekomen, en hoe het erin is gekomen, blijft een open vraag. Er is maar één man die er zeker het antwoord op weet, en indien dat antwoord tot vrijspraak zou kunnen leiden, zou hij het ons wel verteld hebben.


Profileer ik me nu als een Alberto-hater? Volgens Raul7 wel, maar het is niet zo. Als de man echt niks misdaan had, zou hij wel zijn onschuld bewezen hebben.


De uitspraak van het TAS vind je in volgend document.
http://www.tas-cas.org/d2wfiles/document/5648/5048/0/FINAL20AWARD202012.02.06.pdf


Een kleine bijkomstigheid, Andy wint dus de Ronde van Frankrijk 2010, en Alberto's Girozege van 2011, ook weg.
Hij mist tevens de Ronde van 2012 en de Olympische Spelen. 


Een groot ronderenner? Ja, maar clenbuterol verdoezelt andere dopingproducten, en uitspraken dat iedereen gebruikt, tja, ik wil dat wel geloven, maar die mannen worden bijna dagelijks gecontroleerd, dus de zondaars zullen wel tegen de lamp lopen.


Helaas voor Alberto, maar iets heeft hij gepakt, seroserosero, gelukkig niet seropositief, want dat was geen 2 jaar, maar levenslang.....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
ALBERTO CONTADOR 2 JAAR GESCHORST VOOR DOPING
« Reactie #1 Gepost op: 6 februari 2012, 18:58:18 »
Tsja, als jij al voor je eerste neukbeurt al aan de "plantaardige" erectiedoping gaat ;)...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALBERTO CONTADOR 2 JAAR GESCHORST VOOR DOPING
« Reactie #2 Gepost op: 6 februari 2012, 19:08:36 »
Tsja, als jij al voor je eerste neukbeurt al aan de "plantaardige" erectiedoping gaat ;) ...
Totaal irrelevant schatje....
Ik doe dat voor de fun, ik verdien er mijn brood niet mee.
En ik heb die pil getest, en we zijn nu net drie dagen na de inname, en ze doet het nog steeds.
Trouwens, ik heb de ingredienten, en zelfs dat spul had Alberto mogen nemen, geen enkel van de ingredienten staat op de dopinglijst.....
Iemand die vijf miljoen euro per jaar verdient, moet gewoon beter uit zijn doppen kijken, klaar.


Hoe is dat spul in zijn lijf geraakt? Verplichte inname? Een ploegdokter die zegt:"Hier Alberto, een dolle koe, vreten en doorslikken, ze zat wel in een bevuilde zak, maar geen kat die dat merkt."  Ze kunnen me veel wijsmaken, Roberto, maar dat niet.
Als je trouwens de lijst met verboden middelen eens goed bekijkt, is het te schandalig voor woorden, maar mannen die zo veel geld verdienen, tja, die moet je gewoon streng onder controle houden.


Zo werd de vraag gesteld aan honderden gouden medaillewinnaars van de Olympische Spelen. Wil je het resultaat weten?
80 percent zou tien jaar van hun leven willen afgeven in ruil voor dat Olympisch Goud. Dat zegt genoeg over de ingesteldheid van topsporters toch?
Big money, en dan doen ze er gewoon alles voor.....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest672

  • Gast
ALBERTO CONTADOR 2 JAAR GESCHORST VOOR DOPING
« Reactie #3 Gepost op: 6 februari 2012, 19:26:42 »
Uit huilen en opnieuw beginnen.
Hij is tegen de lamp gelopen en dat is jammer voor hem.
over twee jaar maar op wraak gevoelens de rondes winnen dan maar.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
ALBERTO CONTADOR 2 JAAR GESCHORST VOOR DOPING
« Reactie #4 Gepost op: 7 februari 2012, 18:05:49 »
Nu deze grote wielrenner ook voor doping is gepakt zijn alle ingrediënten aanwezig om hem over 30 jaar op te hemelen  ;D

Maar goed, jammer voor Contador maar als je gepakt wordt heb je geen andere keus dan tijdelijk op de blaren te zitten en je ondertussen zo goed mogelijk voorbereiden om sterk terug te komen. Ook jammer voor ons toeschouwers want de concurrentie onder de toppers bij de Tour wordt nu wel erg dun.
Weet niet zeker of Contador al dit jaar al de Vuelta kan rijden die op 18 augustus start, maar hopelijk kunnen we hem in de Vuelta (één van de grote drie) terugzien.
« Laatst bewerkt op: 7 februari 2012, 18:08:02 door Picasso »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALBERTO CONTADOR 2 JAAR GESCHORST VOOR DOPING
« Reactie #5 Gepost op: 7 februari 2012, 18:16:20 »
Nu deze grote wielrenner ook voor doping is gepakt zijn alle ingrediënten aanwezig om hem over 30 jaar op te hemelen  ;D

Maar goed, jammer voor Contador maar als je gepakt wordt heb je geen andere keus dan tijdelijk op de blaren te zitten en je ondertussen zo goed mogelijk voorbereiden om sterk terug te komen. Ook jammer voor ons toeschouwers want de concurrentie onder de toppers bij de Tour wordt nu wel erg dun.
Weet niet zeker of Contador al dit jaar al de Vuelta kan rijden die op 18 augustus start, maar hopelijk kunnen we hem in de Vuelta (één van de grote drie) terugzien.
Hij is geschorst tot 6 augustus, en de Vuelta is op zijn lijf geschreven, met 10 aankomsten bergop.....
En het Wereldkampioenschap in Valkenburg niet vergeten, dat zijn zijn twee grote doelen dit jaar.
Al zal hij in Valkenburg moeten afrekenen met de beste renner ter wereld  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
ALBERTO CONTADOR 2 JAAR GESCHORST VOOR DOPING
« Reactie #6 Gepost op: 7 februari 2012, 18:19:05 »
Wordt de Vuelta dan voor het eerst in de historie een beter bekeken ronde dan de Tour  >:D


Nu deze grote wielrenner ook voor doping is gepakt zijn alle ingrediënten aanwezig om hem over 30 jaar op te hemelen  ;D

Maar goed, jammer voor Contador maar als je gepakt wordt heb je geen andere keus dan tijdelijk op de blaren te zitten en je ondertussen zo goed mogelijk voorbereiden om sterk terug te komen. Ook jammer voor ons toeschouwers want de concurrentie onder de toppers bij de Tour wordt nu wel erg dun.
Weet niet zeker of Contador al dit jaar al de Vuelta kan rijden die op 18 augustus start, maar hopelijk kunnen we hem in de Vuelta (één van de grote drie) terugzien.
Hij is geschorst tot 6 augustus, en de Vuelta is op zijn lijf geschreven, met 10 aankomsten bergop.....
En het Wereldkampioenschap in Valkenburg niet vergeten, dat zijn zijn twee grote doelen dit jaar.
Al zal hij in Valkenburg moeten afrekenen met de beste renner ter wereld  ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALBERTO CONTADOR 2 JAAR GESCHORST VOOR DOPING
« Reactie #7 Gepost op: 7 februari 2012, 18:29:00 »
Wordt de Vuelta dan voor het eerst in de historie een beter bekeken ronde dan de Tour  >:D
Gaan we naar Spanje? Ik weet nog wel een goed restaurantje waar ze steak serveren die je vleugels geeft  ;D
En nu heel serieus. Contador had domweg nooit mogen zeggen dat zijn vlees besmet was, nu hebben ze daar in Argentinië 23000 klafjes geslacht en getest op clenbuterol. blijkt dat er eentje op die 23000 clenbuterol bevat. Je moet maar pech hebben, dat je net van dat levend beestje een steak hebt geserveerd gekregen...  :P


Merckx heeft dat nooit toegegeven, hij pompte gewoon bloed en plasma over tussen twee ritten, net hetzelfde als Alberto, maar toen was er geen kalf die hem wou redden  ;) ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
ALBERTO CONTADOR 2 JAAR GESCHORST VOOR DOPING
« Reactie #8 Gepost op: 7 februari 2012, 18:33:57 »
Ik kom er net vandaan. Na elke steak die ik in de restaurants daar at werd mijn leuter steeds harder  :P
Gaan we naar Spanje? Ik weet nog wel een goed restaurantje waar ze steak serveren die je vleugels geeft  ;D