Auteur Topic: IMAN  (gelezen 98753 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
IMAN
« Gepost op: 6 februari 2012, 21:46:58 »
Iman (Nigeriaans-Belgisch)
haarkleur/-lengte: kastanjebruin/lang met frou-frou van voor
ogen: mooie bruine ogen
lengte dame: 1,70
postuur/cupmaat: slank/B80 (afhangend, natuurlijk)
nationaliteit/taal: Nigeriaans-Belgisch/Frans, voldoende schoolengels om te seksen, enkele woorden Duits (lees: nihil)
leeftijd: (lijkt 25 - 26 maar op de site staat 29 aangegeven, stel dat ze 32 is, je zou het haar nooit aangeven)
tatoeages/piercings: geen/geen
SERVICE, SERVICE !!!: (zonder vragen, volledig spontaan) GFE ten top, anaalmassage, vingeren, actief en passief lotus kus, PZC (vergeet geen enkel plekje en wisseld enorm af), knuffelt erg graag, wordt graag gestreeld, tonzoent als de beste (ook tijdens het neuken) en erg veel en graag (ook op het einde van de sessie nog), 69, NMC (erg goed, doet goed mee, kijkt je erg geil aan ondertussen en laat merken dat ze geniet - toneel -?, wisseld vlot van standje, doet goed mee om hem er dan niet uit te laten floepen, neemt jou spontaan heel close vast en laat dat ook graag gebeuren andersom, geen standje is haar "te intiem"), droogneuken, massage,
voordelen: erg mooi, erg lief, kan erg uitdagend kijken in de bar
nadelen: over het algemeen vrij rustig en kalm (zelfs wat afstandelijk voor gevoelige personen als ik) tijdens het (kortere) pre salen
opmerkingen: heel lief en erg mooi gezicht, voorheen in een Duits privéhuis gewerkt, dat je er erg snel verliefd kan op worden, dat je er de dag nadien al terug naar toe zou willen om heerlijk te seksen... is dat een voor- of nadeel (ik zet het dus maar hier), elk detail maakt het écht tijdens het gehele robbertje seksen en mekaar liefhebben, ze geniet er werkelijk mee intens van (hoewel ik dat toch weer niet geloof), ze weet perfect waarmee ze bezig is, weinig schmink (naturel)

Voorlopig laat ik het hierbij maar er zal nog zeker meer volgen. Momenteel zit mijn hoofd nog te vol van haar  ;).

  
  
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Iman (Nigeriaans-Belgische)
« Reactie #1 Gepost op: 6 februari 2012, 22:38:27 »
Jarenlang ging ik bijna niet anders dan met “zwartjes” of “mulatjes”.  Ineens was het over.  Ze trokken mij totaal niet meer aan.  Ik kon ze niet mooi meer vinden.

Maar dan ineens… in PSR… een mooie jonge Zuid-Afrikaanse sprong mij in het oog.  Ik kon ze bijna niet meer van mijn netvlies weren maar doordat ze continue bezet was, kon ik er dus niet mee gaan.  Mijn kans zou nog komen.  Ik kom zo nu en dan wel eens in PSR.

Het wou toch wel lukken zeker.  Ik kom in Babylon en zie na een tijdje een best mooie verschijning.  Een Nigeriaans-Belgische.  Iman is haar naam, zou later blijken.  Gewoonlijk ga ik met kleine fijne slanke dames.  Iman bleef dus niet op mijn netvlies gebrand omdat ik ze te lang vond.  Mijn verlangen was trouwens naar Alexa maar die was haar trouwe klanten aan het vertroetelen en ik ben vooralsnog maar een vreemde eend in Babylon.  Ik kan Alexa dus geen ongelijk geven als ze mij maar matig ziet staan.  Op den duur moet een mens het dan maar opgeven en naar alternatieven gaan uitkijken.  Anders loop je het risico om ongepoept weer buiten te lopen. 

Mijn oog viel op een blonde en nog een dame maar hoe langer hoe meer begon ik Iman haar schoonheid te zien.  Vooral haar ranke slanke figuur en mooie lengte gecombineerd met een heel lief ondeugend gezichtje deed de balans overslaan in haar voordeel.

Het moment dat ik er bij wou gaan zitten, kreeg ik ineens een diaree-aanval.  Ik kon dus niet anders als eerst….
Toen ik weer terug in de bar kwam, zag ik Iman niet meer zitten.  Ik vroeg aan haar vriendin of ze toevallig op kamer was getrokken en haar vriendin bevestigde mij dit.  Dan maar even wachten en wat drinken in de bar.  Wachten duurt lang.  Zeker als het meer dan een halfuur duurt.  Tegelijkertijd was dit voor mij ook een goed teken.  Haar service zal dan zeker niet slecht zijn. 

Omdat het uur stilletjes aan naderde om weer naar huis te gaan met groentenwandelaar, kon ik het me niet permitteren om nog langer te wachten.  Ik ging maar alvast iets eten.  Ik verwedde bij mezelf dat zodra ik enkele happen van mijn eten zou genomen hebben, ze plots zou opduiken.  En ja hoor….  Ik heb nog nooit zo snel gegeten.  Gelukkig ging ze zelf ook wat kippenvleugeltjes halen.  Normaal gesproken val je een dame niet lastig als ze aan het eten is.  Ik moest en zou het toch doen.  Ik liep voorbij haar en wenste haar uitdrukkelijk smakelijk eten in het Duits.  Dat was een meevaller.  Ze spreekt geen Duits waardoor ik het nog eens moest herhalen, een kort gesprekje tot stand kwam en ik naast haar ging zitten.  Het verbaasde haar allemaal niet heel erg want ik had ook wel door dat zij door had (terwijl ik aan het eten was) dat ik haar wou.  Ze begreep echter niet waarom ik niet gewoon naast haar was gaan zitten en een gesprek was begonnen.  Ik heb haar niet mijn hele wandeltactiek/wandelverloop verteld maar als het enigszins spontaner kan dan het plechtige er naast gaan zitten, tracht ik dus wat spontaner contact te maken met een dame.  Ik kon ook de vraag terugkaatsen waarom zij dan niet bij mij kwam polsen maar ook dat heb ik deze keer maar niet gedaan.

De pre sales waren eerder kort (en niet enkel naar normen van mezelf).  Ik schat een kleine tien minuten.  Tijdens de pre sales vond ik ze toch een beetje te gemaakt, zeker geen losbol, niet écht spontaan….  Ze was wel lief en een lachebek.  Elke keer als ze me in de ogen keek, smolt ik meer en meer voor haar.  Een beetje zoenen, meer niet tijdens de pre sales.  Gedwee ging ik toch op haar vraag in om mee naar een kamer te gaan.  Ik vroeg een mooie kamer want Babylon heeft hele mooie kamers, gewone kamers en open kamers.  Er wordt ook veel in de kino in het openbaar gesekst.  Ze koos voor mij een ruime mooie kamer maar kort nadat ik de kamer goedkeurde bemerkte ik dat je gewoon van onze kamer in de kamer ernaast kon lopen langs een zijgangetje.  Er was geen deur.  En ja… nog niet zoveel minuten na ons kwam er al een tweede paartje in de andere kamer aan.  Tijdens de seks zou ook blijken dat de deur van onze kamer niet op slot kon en twee keer kwam er een koppeltje binnengevallen.  Een keer toen we net hevig bezig waren.  Dat was de eerste keer.  Even moest ik effe mijn verstand op nul zetten want anders reageert mijn lul negatief op onaangekondigde bezoekjes van vreemdelingen.  Madam en mijnheer naast ons hadden het gelukkig druk genoeg met zichzelf zodat ze niet naar onze bezigheden moesten komen kijken.  Ofwel waren wij zo druk bezig dat we niet gezien hebben dat ze toch (af en toe) kwamen gluren.  Ik was hen in elk geval snel vergeten, dankzij Iman.

Oké, in de bar dus naar mijn gevoel net niet spontaan genoeg.  Niet voor 100 % zeker dus dat het een topsessie zou gaan worden.  Ik kwam op de kamer aan met gewone verwachtingen, geen uitbundigheid.  Ik had het mooi mis.

Op kamer begonnen we al met mekaar heel lief vast te pakken en rechtstaand begon ze op eigen initiatief mij al direct overvloedig en langdurig heel innig en intiem te tongzoenen.  De reactie tussen mijn benen van dat ding liet niet lang op zich wachten.  We lieten ons dan maar neervlijen op het bed en streelden, knuffelden, kusten en tongzoenden dat het een lieve lust was.  Héérlijk om met zo’n zuidelijk paradijselijke schoonheid zo een top start van GFE te mogen beleven.  Op het laatst neukten we heerlijk lang in 3 verschillende standjes en ik kon zeker rekenen op flinke medewerking van haar kant.  Terwijl ze je tongzoent maar dus ook terwijl ze je berijdt kijkt ze jou enorm geil aan en laat ze heel duidelijk merken dat ze er intens van geniet.  Dit laatste is geen grap en toch weet ik dat de kans heel erg klein moet geweest zijn dat ze niet aan overacting deed en dus perfect meer kan doen uitschijnen dan het is.  Neemt niet weg dat op dat moment enkel telt wat je dan ervaart en dat was super.  Zo heb ik nog maar zelden met een DVP geneukt.  Mijn verlangen begint weeral heel erg op te borrelen.  Belangrijk detail: ze tongzoent zo graag en veel dat ze het zelf een must vindt om te tongzoenen tijdens het missionarisstandje.  Nog speciaal op te merken is het feit dat ze jou tijdens het neuken heel innig vastpakt.  Je geraakt verstrengeld in mekaar.  Dus geen handengesteun of zo tijdens het missionarisstandje.  Ook het intieme neuken in mekaars schoot is voor haar vanzelfsprekend.  Bij het wisselen van standje doet ze mee alle moeite om hem er niet even uit te laten floepen.  Echt waar, ze is top!!  Zelden zo meegemaakt.     

Tussen het voorspel en het neuken speelde zich ook nog het beste van het beste af.  Ik overdrijf niet.  Ik ben werkelijk vol lof voor haar.  Ik hoop dat ze deze service zo blijft leveren.  Alles kwam aan bod, taboes heeft ze niet (tenzij dan NZC).  Er werd heerlijk aan droogneuken gedaan, ze begint spontaan jouw kontgaatje te verwennen met vinger en tong en ze geniet er zelf erg van als je dat bij haar ook doet.  Tongzoenen na al deze activiteiten is voor haar hélemaal geen probleem.  Zo heb ik het graag.  Wat je niet graag doet, laat je natuurlijk vallen tijdens een sessie maar haar links laten liggen als je in Babylon komt, zou een grote fout zijn.  Tenzij je echt enkel wild kan worden van het blanke ras.  Vingeren, ook geen enkel probleem.  Ze wordt behoorlijk nat.  Heerlijk om dan zo nu en dan je vingers eens af te likken. 
Het pijpen dan.  Ik ben niet zo’n grote voorstander van pijpen en kan zelfs zonder dit een goeie neuksessie hebben.  Bij haar ga ik in de toekomst vast en zeker het pijpen niet laten overslaan.  Ze doet het voortreffelijk.  Geil en toch met gevoel.  Ze vergeet geen enkel plekje en wisselt af tussen snel, traag, diep, zich op de eikel concentreren, likken langs de gevoelige aders…. 

Na de daad nog een klein voorproefje gehad van een massage.  Ook daar is ze straf in.  Na de daad was het ook niet nog een sigaretje roken, een babbeltje beginnen of zich al beginnen aankleden of opruimen.  Nee, ze nam nog rustig de tijd om af te ronden met veel getongzoen.

Ik hoop dat Iman nog lang in Babylon blijft.  Ik denk niet dat zij weet dat ik zo vol van haar ben.  Ik heb dat tenminste geprobeerd om dat niet zo te laten blijken.  Misschien ben ik daar in gelukt  ;).         
  
  
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Iman (Nigeriaans-Belgische)
« Reactie #2 Gepost op: 7 maart 2012, 19:39:30 »

Maar dan ineens… in PSR… een mooie jonge Zuid-Afrikaanse sprong mij in het oog.  Ik kon ze bijna niet meer van mijn netvlies weren maar doordat ze continue bezet was, kon ik er dus niet mee gaan.  Mijn kans zou nog komen.  Ik kom zo nu en dan wel eens in PSR.
     

Deze ken ik goed uit Acapulco, Lesley, met haar heb ik een topdate gehad. Heel erg warme vrouw, je hebt hier wat gemist,  maar ze is wel sympathie gevoelig mag ze iemand niet dan krijg je de koude blik.
  
  
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Iman (Nigeriaans-Belgische)
« Reactie #3 Gepost op: 7 maart 2012, 20:02:17 »
Deze ken ik goed uit Acapulco, Lesley, met haar heb ik een topdate gehad. Heel erg warme vrouw, je hebt hier wat gemist,  maar ze is wel sympathie gevoelig mag ze iemand niet dan krijg je de koude blik.
Lekker geil zulke koude blik...HEERLIJK  ;D :P
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #4 Gepost op: 7 maart 2012, 20:36:36 »






  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Iman (Nigeriaans-Belgische)
« Reactie #5 Gepost op: 8 maart 2012, 10:08:11 »
Als optische aanbidder geef ik dit super vrouwtje een zetje omhoog.

  
  
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Iman (Nigeriaans-Belgische)
« Reactie #6 Gepost op: 8 maart 2012, 13:20:55 »
[smg id=4445]
[smg id=4446]
[smg id=4447]
  
  
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #7 Gepost op: 8 maart 2012, 21:40:02 »
Jammer dat ze blijkbaar onherkenbaar op de foto wil.  Wie de rest mooi vindt, heeft haar lief ondeugend stralend gezichtje nog niet gezien.  Je mist wat om het met de woorden van Tom Kroes te zeggen  ;).
  
  
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Zwarte Top Gazelle
« Reactie #8 Gepost op: 22 april 2012, 06:06:15 »
Men zinnen stonden afgesteld op nieuwe Duitse blonde , maar ze vertelde me dat haar werkdag erop zat. Spijtig want liever ik had erop gezeten, ha , ha.

Het was al bijna sluitingstijd dus moest er snel een plan B komen of beter gezegd plan I van Iman. Met haar als afsluiter de kamer opgedoken. Zeer goede GFE in combinatie met gezonde sex. Enkel spijtig van haar borsten , maar langs vanachter zie je daar toch niets van dus...

Voor de liefhebbers van zwartjes : een aanrader !
  
  
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #9 Gepost op: 16 september 2012, 20:56:45 »
Is deze Iman momenteel met vakantie ofzo? want ik zie ze niet op de Anwesenheitslijst staan de komende week.
Zelfde voor vivian, staat wel in de galerij, maar niet vermeld op de awlijst.

Groeten,
FS
  
  
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #10 Gepost op: 16 september 2012, 21:02:12 »
Ik denk dat ze gewoon deze week niet op de planning staat, de planning van "den ed" loopt een week.
Foots gaat echter naar Babylon deze week, en hij zal zeker eens informeren voor je  ;)
We gaan trouwens iets proberen te lanceren zodat ook hier de aanwezigheidslijst van Babylon komt te staan, zodat jullie dat met een simpel kleurtje kunnen zien.


Rood is niet meer werkzaam in Babylon, zwart is nog werkzaam, en groen zal betekenen dat ze op de aanwezigheidslijst staat.
Ik hoop dit in orde te krijgen tegen vrijdag  ;)
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #11 Gepost op: 17 september 2012, 22:51:34 »
Is deze Iman momenteel met vakantie ofzo?

Volgens iemand op youppie, een tientaal dagen en zij is terug...

http://www.youppie.net/forum/showpost.php?p=710563&postcount=196
  
  

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #12 Gepost op: 18 september 2012, 00:50:09 »
mmm misschien mijn bezoek ietsje later plannen dan...
  
  
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #13 Gepost op: 19 september 2012, 00:05:34 »
Foots gaat echter naar Babylon deze week, en hij zal zeker eens informeren voor je  ;)


Uiteraard met mijn Altheimer geheugen vergeten te vragen. Mijn excuses.


Groet, Foots  O0
  
  
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #14 Gepost op: 6 januari 2013, 10:17:16 »
Iman heeft heur haar nu gitzwart, waardoor ik haar op het eerste gezicht niet eens herkende, shame on me. Maar de service heeft er niet onder geleden, heb weer heerlijk genoten van deze lieve meid.
  
  
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.