Auteur Topic: IMAN  (gelezen 98757 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #15 Gepost op: 10 februari 2013, 00:36:38 »
Donderdag was Iman aanwezig in Babylon, het is mooie donkere dame die niet verlegen en gewoon op je afstapt je begint te verleiden en op de bank en als voorspel lekker gaat tongzoenen en pijpen.Daarna naar de kamer waar ze het voorspel heerlijk afrond met een uitstekende service.Zeker voor herhaling.
  
  

Offline DenHarrie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 6
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #16 Gepost op: 1 juli 2013, 12:20:38 »
Toen ik op 20/6 binnenkwam, rond 17 uur, werd ik beneden bij de douches al meteen opgevreeën door deze Iman uit Mali en een Naomi uit een vergelijkbaar Afrikaans land. Naomi was net iets te zwaar aangezet om een toekomst met mij te hebben, maar Iman zag er geweldig verleidelijk uit.
Omdat ik na het betreden van een club graag mij tijd neem om te kijken wie er allemaal mijn hoofd op hol zou kunnen brengen, was ik al een poosje boven toen Iman en Naomi mij persoonlijk kwamen herinneren aan mijn 'belofte'. Intussen had ik genoeg gezien om te beslissen dat Iman een goed startpunt zou zijn voor mijn Babylonbezoek, ik bedankte Naomi vriendelijk edoch beslist en trok met Iman naar de kino.
29 jaar? Nauwelijks te geloven, met zo'n strak lijfje. Hoop en al 24, als ik mocht schatten. Heel gedienstig en overtuigend. De beurt in de kino was voor het grootste deel ongestoord maar vooral ongegeneerd. Ik was perfect op mijn gemak met haar, genoot daar ruim drie kwartier met volle teugen van voor ik zonder problemen tot een hoogtepunt kon komen.
Als ze er de volgende keer weer is, zal ik dat zeker niet betreuren.
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #17 Gepost op: 1 juli 2013, 18:01:48 »
Een echte mal(aw)ichiclide, die Iman, iets voor foots vanaf nu  :-\ :035: :039:



  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #18 Gepost op: 1 juli 2013, 20:19:52 »


[attachimg=1]


Ik lust altijd wel een lekker visje !


Groet, Foots  O0
  
  
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #19 Gepost op: 21 november 2014, 14:21:36 »
Ik moest even zoeken, maar het kon toch niet dat er geen Iman-draadje zou zijn op dit forum? Het kon toch niet dat ik de enige zou zijn die op haar viel? In de club zelf was ze alleszins behoorlijk gewild de keren dat ik er was...

Veralgemenend val ik bijna uitsluitend op jonge, slanke blanke meisjes met een b/c/d-cup. Maar vanzelfsprekend is het dom om nu en dan niet even je blikveld te verruimen.

Toen ik onlangs in Babylon 's avonds laat dus even lag uit te rusten, op het ronde bankgedeelte tegenover de bar, zag ik ineens Iman alleen op een krukje zitten. Ik had haar eerder op de avond al enkele keren gespot, maar ze was meestal in gezelschap. Maar wat ze met dat gezelschap in het openbaar uitspookte, gaf me het idee dat ze geen verkeerde meid zou zijn. En ik meende me vaag her en der nog erg positieve recensies te herinneren.

Gelukkig was er naast haar nog een krukje vrij (vlakbij de paal waar een andere meid haar kunsten en bekoorlijkheden wijdbeens aan het tonen was). Een paar minuten later hadden haar zoencapaciteiten (en de visuele en betastbare nabijheid van haar mooie borsten) me al overtuigd om weldra naar een andere locatie te verkassen.

Op de kamer bleek ze een heel prettig persoontje te zijn. Ik weet niet eens meer hoe we geconverseerd hebben; in een mix van Duits, Engels, Frans en een beetje Nederlands geloof ik.

Ik had haar in den beginne al geïnformeerd aangaande mijn voorkeuren, en daar kon (en zou) ze naar eigen aangeven prima op inspelen. Het leek me dan ook al meteen wenselijk om voor een uurtje te gaan. En daarvan zou ik genieten, aldus mevrouw.

Wat volgde was na initiële tongzoenen een heel lange, zachte, gevoelsvolle pijpsessie ondersteund met kriebelend-onderzoekende handjes over mijn hele lijf, met specifieke aandacht rond mijn tepels, aan mijn ballen, en ook in het anale gebied. Uiteindelijk leidde dat laatste tot een zeer bevredigende rimsessie (bij mij, 25 euro extra, een koopje voor wat het waard was).

Ik heb enkele keren aan mijn belastingaangifte en dat soort van dingen moeten denken, anders was ‘ficken’ nooit meer aan de orde geweest. Nu wel, gelukkig maar, want ook hier deed Iman erg responsief mee, bepaalde zij in doggy met haar lekkere kontje het ritme, en hoefde ik enkel maar klaar te komen, terwijl haar vlijtige handjes intussen nog mijn anus en/of ballen bewerkten. Klaarkomen gebeurde dan ook, zeker het late tijdstip in acht genomen, heel explosief en intens bevredigend.

Een koel cijfer doet haar sympathieke persoonlijkheid eigenlijk onrecht, maar als het toch moet, dan minstens een dikke negen…
  
  
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #20 Gepost op: 15 november 2015, 16:39:00 »
Met recensie http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1808.msg70012#msg70012

Iman had me in het oog. Ze zat veel aan de bar en sprak me af en toe aan en vroeg naar m'n wensen want ze kende me nog van vorige keer en die was toch ergens december 2013 cfr m'n recensies. Ook een vriendin van haar die ik niet herkende, herkende mij wel en noemde me bij m'n echte naam...on-ge-loof-lijk. Die vriendin peilde ook vaak hoe ik het stelde en of ik me amuseerde (geen kamervragen of niets). Is dit de aanzet tot de stamgast-ervaring?

Ik moest haar op bepaald moment zoeken en vond haar terug in de bio-sauna. We streelden en zoenen wat en besloten op kamer te gaan. Het was al erg laat: 1u.

Met Iman had ik een heel goede klik en ze begreep me volledig. De seks was meer dan prima en we hadden in die korte tijd nog wat gepraat. Een wonder-dame en herhalingsgevaar is bijzonder groot. We hoopten dat het niet meer zo lang zou duren eer ik terug met haar kon kameren.

Score: ****, 25 min.
  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #21 Gepost op: 21 december 2015, 18:23:07 »
Verslag http://relaxxxboard.com/index.php?topic=1808.msg71622#msg71622

Zaterdag de 19e dec was ze weer aanwezig. Iman is mijn garantie geworden voor een geslaagde kamergang. Blijft een aanradertje!
Fijne seks gehad, met deze sensuele dame en tevreden van kamer gekomen na een half uurtje verwennerij.

Score ****
  
  

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #22 Gepost op: 30 juni 2016, 21:32:02 »
Waterpret-met-Iman fotookes...

[attachimg=1]

[attachimg=2]
[attachimg=3]
  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #23 Gepost op: 17 december 2017, 11:33:35 »
Deze bloedstollende verschijning is wellicht een must om te treffen in Babylon ?  (Met dank aan Sleufke vd handige aanwezigheidslijst). Welke donkere deernes zijn verder nog absolute top in dit etablissement ?
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #24 Gepost op: 17 december 2017, 12:10:08 »
Deze bloedstollende verschijning is wellicht een must om te treffen in Babylon ?  (Met dank aan Sleufke vd handige aanwezigheidslijst). Welke donkere deernes zijn verder nog absolute top in dit etablissement ?
Omdraaien he, die Iman  ;D
Verder, de geilheid zelve, Naomi en Cubaanse Maria, doe er een trio mee nadat je de 100 hebt gebeld  :lol :lol_hitting:
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #25 Gepost op: 17 december 2017, 12:14:35 »
Deze bloedstollende verschijning is wellicht een must om te treffen in Babylon ?  (Met dank aan Sleufke vd handige aanwezigheidslijst). Welke donkere deernes zijn verder nog absolute top in dit etablissement ?
Omdraaien he, die Iman  ;D


Nami ???
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #26 Gepost op: 17 december 2017, 14:16:43 »
Deze bloedstollende verschijning is wellicht een must om te treffen in Babylon ?  (Met dank aan Sleufke vd handige aanwezigheidslijst). Welke donkere deernes zijn verder nog absolute top in dit etablissement ?
Omdraaien he, die Iman  ;D


Nami ???
Ja, ondersteboven hangen is ook goed, dan staan die borsten echt als peren omhoog  ;D :movingtits :laughingchick :showtits
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #27 Gepost op: 4 augustus 2018, 19:06:22 »
Sinds kort terug in Babylon. Gisteren een heftige sessie mee gehad.
  
  
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #28 Gepost op: 30 augustus 2018, 22:34:07 »
2) IMAN (Babylon) - Gelukkig weerzien
Bij deze recensie


DVP-Cataloog:   #afrikaanseschone


Bijzonderheden en karakterschets

Iman zag er weer prachtig uit met haar mooie tieten die groten waren dan weleer. Geopereerd of niet, ze voelen erg goed en zacht aan. Ze heeft een erg mooi gezicht en opnieuw vergewiste ik me ervan dat Afrikaanse dames er best perfect uitzien qua gezicht. Ze komt uit Mali en dames van die kanten, tot aan de hoorn van Afrika toe, hebben iets betoverend over zich: je kan naar ze blijven kijken! Ze lachen stralend hun grote witte tanden bloot en hebben prachtig grote lippen en lekkere kont. Iman heeft niets verloren van haar service-gerichtheid en blijft een van de topdames in deze club, althans voor mij.


Presales

Ze kent me nog van toen en in de bar vleide ze zich tegen me aan. Ik had al het plan opgevat met Iman te gaan als de gelegenheid zich voordoet. Het zou stom geweest zijn om 'später' te zeggen en we gingen naar beneden voor meer geflikflooi en om wat bij te praten. Daarop gingen we voor een kamergang en ik vroeg om een kamer beneden. Ze ging naar boven en kwam terug: het werd kamer 13. Dat bleek nu wèl een ongeluksgetal want die kamer was bezet! Daarop ging ze weer naar boven en ik bleef wachten. En wachten, ze bleef weg. Ik wou absoluut niet geloven dat ik hier opnieuw een chocomaus zou kwijtspelen als 2 dagen terug in GT dus ging ik ook maar naar boven: Iman stond te wachten op een vrije kamer beneden. Omdat kamer 4 nog vrij was, gingen we daarvoor.


Kamer

Terug kamer 4, de enige die ik vanbinnen heb gezien die dag.  :))


Kamersessie

1) Verwachting bij deze dame en aard van de sessie:
Alleen maar het beste: GFE en geile seks met die Afrikaanse schone!  :pica22

2) Duur: 30 Minuten

3) Voorspel:
Ik kan in herhaling vallen, deze kamergang ging ongeveer zoals mijn vorige met Gina: goede body to body, TZ, een lekkere vrijpartij en mijn wensen vervulde ze ook vlot. Daarbovenop vroeg ik haar om een massage met haar mooie borsten die ze lekker over me heen liet glijden.

4) Seks:
Seks met Iman rijdend op me waarbij ik zo graag aan haar borsten kwam en heerlijk klaar kwam. Het was hier te snel afgelopen, wat een mooie dame!

5) Naspel:
Nog een goede boobmassage gehad met haar mooie borsten over mijn lichaam, op m'n gezicht. We praten en speelden nog wat na.

6) Communicatie en klik:
De klik was heel goed, met deze dame kon ik goed praten en we waren goed op elkaar ingespeeld. Ze wist nog wat ik zoal graag had al was het weer van December 2015 geleden dat we op de kamer waren!

7) Ambiance-level / betrokkenheid:
Zeer betrokken, lichtjes profi maar niet afstandelijk. We hebben goed gepraat en gelachen. Ze geeft TZ en is helemaal betrokken in het liefdesspel.


Afhandeling en betaling

De tijd werd vol gemaakt en we rondden rustig af. Aan de lockers haar briefje van 50 overhandigd.


Aftersales

Geen, deze dame had het te druk. Ik had gelijk om haar gelijk vast te houden toen de kans zich aandiende.


Fazit en Score

Bij deze dame had ik niet getwijfeld op herhaling te gaan en ik wist dat het goed zou zijn. Iman heeft me niet teleurgesteld en als de kans zich aandient komt er geheid een vervolg! Ook deze kamer blijft nu nog nazinderen. Het geeft me gelijk om clubbezoeken te matigen tot 1, max 2x per maand uitzonderlijk omdat de sessies terug meer schitteren en sleur geen enkele kans krijgt.  :pica

Score: 9,0 / 10
« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2018, 22:41:19 door Vazkor »
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
IMAN
« Reactie #29 Gepost op: 14 januari 2022, 20:27:28 »
IMAN ist wieder da!!!

vanKees